Fix en afspraken

Reactiescore
1.075
Waar ik wel om kan lachen is hoe erg Fix elkaar tegenspreekt in bepaalde posts. Er zijn een aantal personen die binnen Fix. de leiding op zich nemen die (uiteraard) bij zo'n beschuldiging er als de kippen bij zijn, echter mist de communicatie onderling een beetje volgens mij. De een post namelijk dat er over enkel fakes gesproken wordt vanuit gold, de ander geeft juist toe dat er wel degelijk clears bij zaten. Make up your mind guys.

Om maar even in te gaan op deze hele larie aan posts wat hierboven gepost wordt, overduidelijk verhaal als je het mij vraagt. Gold schend de NAP en stabt daarbij ajacied. Abuser was schijnbaar op de hoogte van deze NAP & NAP schending en besluit hoe dan ook hier z'n profijt uit te halen en stelt voor aan gold om het zelf op te lossen(d.m.v. nap periode en gs vergoeding). Echter is het natuurlijk niet moreel verantwoord om ondanks die stab(die notabene door je BG gepleegd wordt) te profiteren. Een beetje man met morele waarden(die jullie schijnbaar beweren te hanteren) ziet in dat dit gewoon not-done is. In mijn ogen kun je profiteren van een stab(zelfs op de hoogte) evenals bestempelen als stabben. Het is in mijn ogen dan ook logisch dat naast de nap periode die Gold wordt voorgedragen, Fix of op z'n minst Abuser ook een stap terug doet, puur vanwege het misdaan van z'n bondgenoot.

Overigens wel komisch dat @JustInWebs weeral begint over het posten van bewijsmateriaal terwijl die allang voor z'n snuffert ligt. Ook hier raad ik je aan om gewoon eens objectief je mening te vormen in plaats van de feiten proberen te omzeilen d.m.v. larie.

Je kan natuurlijk ook de "feiten" nemen zoals ze op het AF gedropt worden en niet inzien dat oa de pm's een gehele plakboek is van verschillende datas en pms.
Overigens is de zaak goldrulez aaangepakt en heeft notabene ajacied zelf de afspraken met goldrulez verbroken door over de edellijnen te gaan edelen(ook het enige dorp die edels en clears kreeg) dat gold niet moest aanvallen, akkoord, hebben we ruim genoeg besproken met hem. Dat ajacied hier ook zeker fout zit en met niemand het gesprek wilt aangaan (meteen abuser/l0rs uitdagende en beledigende pms sturen en dan blokkeren) en bij degelijke gesprekken met ridicule eisen komen of 'anders gaat die naar het AF' , dat hij nu bijna geen compensatie heeft is hierin zijn eigen domme fout.
Maar dat spelers hier gewoon random bij betrokken worden zonder enige vorm van bewijs is nog het ergste.
Ik wacht nog steeds op de berichten van @ajacied413 waar Abuser aanvallen na die van goldrulez heeft geplaatst bijvoorbeeld. Een beetje nuance in dit topic is zeker nodig ;).
 
Reactiescore
967
In plaats van te melden dat hij niet kan meedoen omwille van de NAP, begint hij uit eigen initiatief fakes te gooien .Die fakes konden wij wel relativeren

3. Je beweert dat wij rechtstreeks hebben geprofiteerd van de fakes van Gold. Dat moet je me even uitleggen, wij hebben er totaal niet op geanticipeerd, iets achter getimed of dergelijke. Het dorp waar clears van hem op liepen, ligt buiten ons gebied en hebben wij zelfs nooit aangevallen.

omdat iemand op eigen initiatief, LOS VAN ONS fakes naar jou gooit en zo jullie onderlinge NAP verbreekt.
Toen Gold dan kwam zeggen dat hij ook clears en edels had lopen op dat dorp in zijn gebied, hebben we hem verplicht jou een NAP aan te bieden en de kosten te vergoeden.

Klopt, Abuser was hiervan op de hoogte, heb ik ook nooit ontkend. Fix. wist hier niks van. Maakt ook totaal niet uit, want er is nooit gepusht van buitenaf om NAP te schenden. Gold deed dit uit eigen initiatief.

omdat een 3de persoon begint met fakes te gooien en zo hun onderlinge NAP verbreekt?

Wij hebben meteen een pm naar Gold gestuurd om te stoppen met aanvallen

@potje Hoe duidelijker heb jij de aanduidingen nodig om in te zien dat Abuser daadwerkelijk wel op de hoogte was van wat er aan de hand was? Volgens z'n eigen woorden zijn de aanvallen nooit gestaakt, ondanks de alwetendheid dat z'n bondgenoot een stab heeft begaan.
Vind het tevens dan ook erg raar dat jij de profiterende rol van Abuser bij het begaan van deze stab niet inziet. Hij is namelijk al tig maal aangehaald door onder andere @warre . Wellicht is het een idee om nogmaals wat aandachtiger te lezen vooralsnog je zo'n quote maakt uit gemakzucht.

Er wordt tevens aangehaald door Fix leden dat er wel degelijk clears zijn verstuurd, dus zelfs zonder bewijslast(die ik overigens ook nog mis) kun je hieruit concluderen dat het waarschijnlijk waar is.

Je kan natuurlijk ook de "feiten" nemen zoals ze op het AF gedropt worden en niet inzien dat oa de pm's een gehele plakboek is van verschillende datas en pms.
Overigens is de zaak goldrulez aaangepakt en heeft notabene ajacied zelf de afspraken met goldrulez verbroken door over de edellijnen te gaan edelen(ook het enige dorp die edels en clears kreeg) dat gold niet moest aanvallen, akkoord, hebben we ruim genoeg besproken met hem. Dat ajacied hier ook zeker fout zit en met niemand het gesprek wilt aangaan (meteen abuser/l0rs uitdagende en beledigende pms sturen en dan blokkeren) en bij degelijke gesprekken met ridicule eisen komen of 'anders gaat die naar het AF' , dat hij nu bijna geen compensatie heeft is hierin zijn eigen domme fout.
Maar dat spelers hier gewoon random bij betrokken worden zonder enige vorm van bewijs is nog het ergste.
Ik wacht nog steeds op de berichten van @ajacied413 waar Abuser aanvallen na die van goldrulez heeft geplaatst bijvoorbeeld. Een beetje nuance in dit topic is zeker nodig ;).

Volgens ajacied werd er gezegd dat gold geen problemen had met de overname van dat dorp buiten de afgesproken edellijnen omdat die anders alsnog naar een vijandige stam ging. Geen idee of dit waar is natuurlijk, maar mocht dit daadwerkelijk het geval zijn is z'n argument natuurlijk onredelijk en bullshit.

Zoals reeds aangegeven zou ik ook graag de berichten van clears van Gold zien, echter verandert dat natuurlijk vrij weinig in deze case. Feit is dat Abuser gewoon heeft aangevallen/aanvalt met Gold, ondanks hiervan op de hoogte te zijn. In mijn ogen had die NAP meteen moeten plaatsvinden toen Abuser tot realisatie kwam dat Gold z'n NAP schendde, ipv een aanbod te doen en ondertussen lukraak te blijven aanvallen ondanks dit te weten.
 

DeletedUser78702

Guest
De stab van gold op ajacied. Men kan veel vertellen , maar die was zo gecoordineerd als iets met de aanvallen van Fix.
Hoezo blijven jullie dit een gecoördineerde stab noemen? Jullie blijven het in jullie kop steken dat wij Gold hebben gepusht he? Dit welles nietes verhaaltje begint best irritant worden, ik heb al pm's van Gold online gezet, moet ik er meerdere zetten waarop het écht duidelijk is dat die uit eigen initiatief handelt omdat hij zicht als eerste gestabt voelt door Ajacied.

Feit is dat Abuser gewoon heeft aangevallen/aanvalt met Gold, ondanks hiervan op de hoogte te zijn. In mijn ogen had die NAP meteen moeten plaatsvinden toen Abuser tot realisatie kwam dat Gold z'n NAP schendde, ipv een aanbod te doen en ondertussen lukraak te blijven aanvallen ondanks dit te weten.
Stop eens met zo persoonlijk op ons te vitten, iedereen dat deelnam aan de massa is blijven aanvallen. Een massa stop je niet na 1 dag omdat een BG er een paar fakes uitgooit omdat die zich genaaid voelt door target. Wij hebben hun verplicht dit onderling op te lossen en dat lijkt me meer dan voldoende. Ik raad ook jou aan om die oogkleppen af te doen en de rollen eens om te draaien. Zoals ik ook aan Warre heb gevraagd.
Verder viel er ook niet echt een aanbod te doen aan Ajacied. Het was direct van ik eis 2 weken NAP van heel Fix of ik leg men vv bij Qua en mogen zij bepalen wat ze ermee doen! Kortom: chantage en scheldpm's. Dan stopt het voor mij.
 
Reactiescore
1.278
Ik merk dat er wat onduidelijkheid is, wat is er nu daadwerkelijk vanuit fix of abuser geboden ter compensatie van de stab van gold? Of het nu fakes zijn of niet doet er niet toe, aanvallen geven druk en zorgen ervoor dat je jezelf op meerdere scenario's moet voorbereiden. Ik vind dat een massa organiserende partij verantwoordelijk is voor het handelen van de deelnemende partijen of er nu kata's tegen afspraken in worden gestuurd of aanvallen op een NAP dorp of aanvallen op een NAP speler doet daar volgens mij niet veel toe. Dat het een gecoördineerde actie was zeg ik niet, maar je hebt nu eenmaal wel de schijn tegen en profiteert er direct van. Een compensatie is in zo'n geval prima op zijn plaats.

Een NAP geldende voor alle aanvallers voor 1 a 2 dagen, waarop dus geen verstuur en aankomst is, had denk ik volstaan.

Heb de indruk dat er vanuit Fix alleen een nap vanuit Gold geboden is namelijk, deze speler had al een NAP dus een sigaar uit eigen doos.:D
 
Reactiescore
967
Hoezo blijven jullie dit een gecoördineerde stab noemen? Jullie blijven het in jullie kop steken dat wij Gold hebben gepusht he? Dit welles nietes verhaaltje begint best irritant worden, ik heb al pm's van Gold online gezet, moet ik er meerdere zetten waarop het écht duidelijk is dat die uit eigen initiatief handelt omdat hij zicht als eerste gestabt voelt door Ajacied.

Maar zijn er berichten van dat Gold zich genaaid voelde? Of beter gezegd zijn er berichten dat hij heeft toegegeven hij het niet erg vond dat @ajacied413 dat specifieke dorp pakte waardoor hij zich zogenaamd genaaid voelde? Anders is het uiteraard niet verantwoord dat hij dit als argument aanhaalt.


Stop eens met zo persoonlijk op ons te vitten, iedereen dat deelnam aan de massa is blijven aanvallen. Een massa stop je niet na 1 dag omdat een BG er een paar fakes uitgooit omdat die zich genaaid voelt door target. Wij hebben hun verplicht dit onderling op te lossen en dat lijkt me meer dan voldoende. Ik raad ook jou aan om die oogkleppen af te doen en de rollen eens om te draaien. Zoals ik ook aan Warre heb gevraagd.
Verder viel er ook niet echt een aanbod te doen aan Ajacied. Het was direct van ik eis 2 weken NAP van heel Fix of ik leg men vv bij Qua en mogen zij bepalen wat ze ermee doen! Kortom: chantage en scheldpm's. Dan stopt het voor mij.

Als wij bijvoorbeeld een gezamelijke massa met Qua zouden op Thijmen en die wordt vanaf onze kant georganiseerd en er blijkt dat een Qua frontspeler een NAP schend tijdens deze massa, zouden wij ons geneigd voelen om te aanvallen te staken en een passende oplossing te zoeken. Maar dat is natuurlijk maar net hoe je in elkaar zit.
 

DeletedUser78702

Guest
Ik merk dat er wat onduidelijkheid is, wat is er nu daadwerkelijk vanuit fix of abuser geboden ter compensatie van de stab van gold?
10 daagse NAP van Gold met vergoeding van kosten van het dorp dat hij probeerde te edelen. En een 24u NAP op dorp waar 1 lvl hoofdgebouw is gesneuveld. Geen idee of Ajacied er ondertussen al is op ingegaan aangezien we ingame zijn geblokkeerd.

Een NAP geldende voor alle aanvallers voor 1 a 2 dagen, waarop dus geen verstuur en aankomst is, had denk ik volstaan.
Hij werd al vol gegooid door Qua. , 2 dagen NAP aanbieden, dan hadden we de massa beter kunnen afblazen.

Maar zijn er berichten van dat Gold zich genaaid voelde? Of beter gezegd zijn er berichten dat hij heeft toegegeven hij het niet erg vond dat @ajacied413 dat specifieke dorp pakte waardoor hij zich zogenaamd genaaid voelde?
Daarvoor moet je bij Ajacied zijn, ik heb enkel meerdere berichten dat hij zich genaaid voelt en dat Ajacied als eerste voorwaarden tussen hen schendt.

Als wij bijvoorbeeld een gezamelijke massa met Qua zouden op Thijmen en die wordt vanaf onze kant georganiseerd en er blijkt dat een Qua frontspeler een NAP schend tijdens deze massa, zouden wij ons geneigd voelen om te aanvallen te staken en een passende oplossing te zoeken. Maar dat is natuurlijk maar net hoe je in elkaar zit.
Je zegt het zelf 'geneigd' Het feit dat er veel mobiele deff gesneuveld is en gaten liggen, speelt dan ook een grote rol. Dan ga je heel die massa écht niet afblazen omdat een BG impulsief een stab met een stab beantwoordt door een paar fakes te gooien. Je kan wel zeggen 'het is maar hoe je in elkaar zit' maar uit jullie acties van W62 valt af te leiden dat jullie ook niet bepaald open stonden voor een leuke, eerlijke strijd ;)
 
Reactiescore
1.278
10 daagse NAP van Gold met vergoeding van kosten van het dorp dat hij probeerde te edelen. En een 24u NAP op dorp waar 1 lvl hoofdgebouw is gesneuveld. Geen idee of Ajacied er ondertussen al is op ingegaan aangezien we ingame zijn geblokkeerd.

Hij werd al vol gegooid door Qua. , 2 dagen NAP aanbieden, dan hadden we de massa beter kunnen afblazen.

Ik noem maar een voorbeeld:
Modus en Nova hebben een NAP, maar toch valt Modus tegelijk met Qua Nova aan tijdens een massa. Resultaat: Het front vergroot door de onverwachte aanvallen die uiteindelijk wel fakes blijken te zijn, os moet verspreid worden en er worden dorpen gepakt.
Nadat Qua hiervan gebruik maakt bieden ze een NAP aan voor Modus en Nova van pak hem beet een week.

Kijk ik vind dit niet eerlijk, bij een samenwerking op zo'n manier word je verantwoordelijk voor het handelen van je samenwerkingspartner en al wil je dat niet heb je altijd de keuze om op eigen houtje aan te vallen. Zoals in het voorbeeld te zien is lijdt Nova van de samenwerking en biedt de compensatie die Qua daar aanbied natuurlijk absoluut niet de schade. Evenals de compensatie die jullie aanbieden bij ajaxiet naar mijn mening niet de schade dekt, Gold heeft als afleiding gefungeerd en zijn werk uitstekend gedaan. Zo'n reparatie achteraf dat hij het 10 dagen niet meer gaat doen veranderd daar niks aan.

Soms moet je ten lasten van je eigen account fouten van accounts waarmee je samenwerkt rechtzetten, omdat je er zelf simpelweg ook van geprofiteerd hebt. Hoeveel er nu uiteindelijk van geprofiteerd is is een lastig punt, maar dat er geprofiteerd is staat vast. Al had je nu een NAP aangeboden van Abuser vandaan had je het belang van het rechtzetten van deze grove fout(van een partij van jullie kant) boven het belang van het slagen van de massa gezet. Nu komt het op mij over dat Fix de morele waarden naleeft behalve als het ten kosten gaat van zichzelf, dit vind ik erg jammer.

Hopelijk kunnen jullie alsnog wat aanbieden aan Ajaxiet waarbij jullie beide tevreden zijn.
 
Reactiescore
1.075
Ik noem maar een voorbeeld:
Modus en Nova hebben een NAP, maar toch valt Modus tegelijk met Qua Nova aan tijdens een massa. Resultaat: Het front vergroot door de onverwachte aanvallen die uiteindelijk wel fakes blijken te zijn, os moet verspreid worden en er worden dorpen gepakt.
Nadat Qua hiervan gebruik maakt bieden ze een NAP aan voor Modus en Nova van pak hem beet een week.

Kijk ik vind dit niet eerlijk, bij een samenwerking op zo'n manier word je verantwoordelijk voor het handelen van je samenwerkingspartner en al wil je dat niet heb je altijd de keuze om op eigen houtje aan te vallen. Zoals in het voorbeeld te zien is lijdt Nova van de samenwerking en biedt de compensatie die Qua daar aanbied natuurlijk absoluut niet de schade. Evenals de compensatie die jullie aanbieden bij ajaxiet naar mijn mening niet de schade dekt, Gold heeft als afleiding gefungeerd en zijn werk uitstekend gedaan. Zo'n reparatie achteraf dat hij het 10 dagen niet meer gaat doen veranderd daar niks aan.

Soms moet je ten lasten van je eigen account fouten van accounts waarmee je samenwerkt rechtzetten, omdat je er zelf simpelweg ook van geprofiteerd hebt. Hoeveel er nu uiteindelijk van geprofiteerd is is een lastig punt, maar dat er geprofiteerd is staat vast. Al had je nu een NAP aangeboden van Abuser vandaan had je het belang van het rechtzetten van deze grove fout(van een partij van jullie kant) boven het belang van het slagen van de massa gezet. Nu komt het op mij over dat Fix de morele waarden naleeft behalve als het ten kosten gaat van zichzelf, dit vind ik erg jammer.

Hopelijk kunnen jullie alsnog wat aanbieden aan Ajaxiet waarbij jullie beide tevreden zijn.


zoals eerder gezegd, kwam ajacied met ridicule eisen af (2 weken volledige nap fix en Evolve, 2 dorpen afstaan van abuser etc etc) natuurlijk gaan we als stam niet in op belachelijke eisen door de schuld van een bondgenoot, lijkt me logisch toch?
dus als Qua en Modus een massa doet, Qua stabbed, zou Modus dan dorpen af moeten staan?
we hebben meer dan genoeg geboden voor de geleden schade lijkt me, zeker aangezien de clears en edels slechts over 1 dorp gingen en de rest fakes waren. Het ene dorp was dan een dorp waar ajacied zelf de afspraken mee schond, en zelfs dit wouden we vergoeden.
als hij niet blij is met 2 dagen nap met fix en 10 met goldrulez + dat ene dorp vergoed, dan is het pech, deal weg.
 

DeletedUser78702

Guest
Ik noem maar een voorbeeld:
Wat een voorbeeld o_O
Jij hebt het over 2 miljoenen stammen terwijl het hier over een 200k speler gaat. Verder heb je duidelijk niet naar de clusters gekeken, want het front werd helemaal niet vergroot. We spreken hier over 5-10 fakes MAX die met een logisch geplaatste toren al meteen gefilterd konden worden. Dat terzijde.
Als je voorbeelden gaat geven, zorg dan dat ze op zen minst proportioneel zijn.

Jammer dat AF ridders hier zo graag opspringen en proberen te 'bemiddelen' terwijl ze nog steeds niet alles op een rijtje hebben. Ondertussen blijft Ajacied maar weg met bewijzen en uitleg langs zijn kant.
 
Reactiescore
1.278
zoals eerder gezegd, kwam ajacied met ridicule eisen af (2 weken volledige nap fix en Evolve, 2 dorpen afstaan van abuser etc etc) natuurlijk gaan we als stam niet in op belachelijke eisen door de schuld van een bondgenoot, lijkt me logisch toch?
dus als Qua en Modus een massa doet, Qua stabbed, zou Modus dan dorpen af moeten staan?
we hebben meer dan genoeg geboden voor de geleden schade lijkt me, zeker aangezien de clears en edels slechts over 1 dorp gingen en de rest fakes waren. Het ene dorp was dan een dorp waar ajacied zelf de afspraken mee schond, en zelfs dit wouden we vergoeden.
als hij niet blij is met 2 dagen nap met fix en 10 met goldrulez + dat ene dorp vergoed, dan is het pech, deal weg.

Dus er is vanuit Fix een 2 dagen nap aangeboden? Zover ik uit de posts van Abuser kan opmaken is dat namelijk niet gebeurd en dat is het punt dat ik probeerde te maken met mijn post.
 
Reactiescore
1.278
Wat een voorbeeld o_O
Jij hebt het over 2 miljoenen stammen terwijl het hier over een 200k speler gaat.

Dat noem je inderdaad een voorbeeld, een soortgelijke gebeurtenis in een andere situatie. Ik had Modus, Nova en Qua ook kunnen vervangen door speler A, B en C, misschien al lees je het zo krijg je het plaatje wel helder?

Verder heb je duidelijk niet naar de clusters gekeken, want het front werd helemaal niet vergroot. We spreken hier over 5-10 fakes MAX die met een logisch geplaatste toren al meteen gefilterd konden worden. Dat terzijde.

Ik heb de cluster zeker goed in kaart, op het moment dat Gold om 01:00 aanvallen gaat versturen kunnen er volgens mij altijd edels komen. Gold ligt namelijk prima in edelrange. Voor de rest vind ik het niet zo gek dat je bij NAP,s minder rekening houdt met toren range met jouw logica zou ik ook bij elk front met een stamgenoot een toren lvl 20 kunnen en moeten neerzetten ... voor het geval dat.

Jammer dat je de acties van Gold blijft proberen goed te spreken, omdat ze toch bijna niks voorstelde, en daarmee je verantwoordelijkheden uit de weg blijft lopen. Zou het overigens ook kunnen waarderen al reageer je op mijn posts volledig in plaats van 20%, zeker gezien je positie denk ik dat ik niet de enige ben die het opvalt dat op bepaalde zaken simpelweg negeert.

367aefc70ef52b22f155d53060b3ef3e.png

196b5f8fbfa28d7ee8504600791b22d6.png
 
Reactiescore
1.278
Lees gesprek Vetus eens met Ajacied, zie je dat dit is voorgesteld vanuit Fix.

Grappig dat Abuser zelf het tegendeel beweerd, vind twee dagen een redelijk aanbod inderdaad. Al had Abuser dan nog in mijn ogen, toen hij op de hoogte werd gebracht van de stab, de aanvallen direct moeten staken. In plaats van de situatie maximaal uitbuiten.
 

DeletedUser78702

Guest
Dat noem je inderdaad een voorbeeld, een soortgelijke gebeurtenis in een andere situatie. Ik had Modus, Nova en Qua ook kunnen vervangen door speler A, B en C, misschien al lees je het zo krijg je het plaatje wel helder?
Het plaatje was me al helder hoor, bedankt ;) Feit blijft dat je voorbeeld nog steeds alles behalve proportioneel en dus irrelevant is.

Jammer dat je de acties van Gold blijft proberen goed te spreken, omdat ze toch bijna niks voorstelde, en daarmee je verantwoordelijkheden uit de weg blijft lopen.
Ik heb die fakes nooit goed gepraat, maar jullie blazen heel die boel gewoon enorm hard op. Het enige wat je misschien onder 'goedpraten' kan zien is dat ik begrijp dat Gold zich als eerste gestabt voelt en daarom reageert. Maar daar vind jij het dan weer niet nodig om op te reageren :) Hoe hij reageert, praat ik dan weer niet goed.

Zou het overigens ook kunnen waarderen al reageer je op mijn posts volledig in plaats van 20%, zeker gezien je positie denk ik dat ik niet de enige ben die het opvalt dat op bepaalde zaken simpelweg negeert.
Reden dat ik maar op 20% van je posts reageer, is omdat ik ofwel al meermaals op dat gedeelde heb geantwoord in vorige posts ofwel omdat jouw posts uit 80% bullshit bestaan. Aan jou om te ondervinden :D
 

DeletedUser78702

Guest
Grappig dat Abuser zelf het tegendeel beweerd, vind twee dagen een redelijk aanbod inderdaad. Al had Abuser dan nog in mijn ogen, toen hij op de hoogte werd gebracht van de stab, de aanvallen direct moeten staken. In plaats van de situatie maximaal uitbuiten.
Wederom heb ik al meermaals vermeld dat het niet mogelijk was om te onderhandelen, het was ofwel voldoen aan zijn ridicule eisen ofwel ging de vv naar Qua voor intern en blabla. Met andere woorden chantage. Nuja dan zijn we snel uitgepraat.
 
Reactiescore
743
Even nog toevoeging.

Als ik 2 dagen achter de feiten moet aanlopen om dan pas een "antwoord" te krijgen van hoe en wat, zonder bewijzen, met extreme eisen, waarop ik zeg wat wij aanbieden, wat zelfs een 3-4 dagen nap was wilde hij het niet en ging naar het AF. We hebben 2 DAGEN moeten wachten op antwoord dat er echt een stab was. Geen bewijzen, niks, nada, nopes. Daarnaast ligt de VV bij Qua en geeft hij meermaals aan dat hij stopt. Daarom willen we niet dat Qua dankzij die vv ook met die dorpen gaat lopen zoals bij dave mustaine.
 

DeletedUser75965

Guest
Jullie zeggen telkens dat ik geen gesprek wil aangaan. Volgens mij heb ik dat in dit topic al 2x aangegeven dat ik best een interactief gesprek wil aangaan, maar dan wel met iemand die niet zn conclusie al klaar heeft, maar iemand die met een open mind alles op een objectieve manier wilt bekijken.
Voor de duidelijkheid dan maar: Wilt er iemand van Fix een gesprek aangaan?

Voor elke vraag kan ik gewoon bewijs leveren, er is blijkbaar alleen gewoon geen geduld want ook dit heb ik al meermaals aangegeven.

Zoals door een aantal anderen al is gemeld is er uiteraard al lang en breed genoeg bewijs geleverd dat er een stab heeft plaatsgevonden, wat het niet meer dan normaal had gemaakt om in elk geval vanaf dat moment de aanvallen te staken zodat er naar een oplossing gewerkt kon worden.

Als Fix (zoals ze zelf zeggen) bereid is om een gesprek aan te gaan, dan lijkt het mij handig om de volgende vragen op te helderden:
- Wat waren de afspraken tussen Ajacied413 en Goldrulez, inc de afspraken mbt edelgebied en hoe dit is afgehandeld?
- Was Abuser bekend met de samenwerking GR/Ajax?
- Waren Absuer en Fix op de hoogte dat er een stab was begaan door hun BG en zo ja vanaf wanneer?
- Was de aanval (zonder GR) nog levend of was deze al doodgebloed?
De vraag hierboven kunnen we opsplitsen in 2 delen
- Wat was het aantal aanvallen dat nog liep op het moment van de stab?
- Hoe stond het er gezien de troepen voor en was er nog mogelijkheid om door te gaan?
- Heeft Abuser gebruik gemaakt dan de aanvallen van GR?

- Ik sta uiteraard open om anderen dingen op te helderden als Fix bijvoorbeeld anderen dingen graag opgehelderd ziet.

Ik denk dat ik hiermee een perfect voorstel doe om richting een eventuele oplossing te werken.

Dat ik niet gelijk op het bericht van Vettus in ben gegaan is om 2 reden (al eerder genoemd volgens mij)
- GoldRulez reageert op de pm door verder te gaan met aanvallen te versturen.
- Abuser reageert op de pm mbt de stab door zelf aan te vallen.

We zijn wellicht beide enigszins veeleisend en onredelijk geweest. Ik vind echter dat degene die een stab krijg niet de eerste moet zijn die redelijk hoort te doen, maar enfin.

Hierbij dus een opening om naar een oplossing te werken, is Fix daar toe bereid, of is een gefokte reactie van mijn kant (excuses daarvoor) niet enigszins begrijpelijk vanwege het doorgaan van de aanvallen en is dit al direct voldoende om niks meer te willen oplossen?
 
Reactiescore
743
Kerel nu ben ik je zat. Ik wil al 2 dagen in gesprek met jou. Je zegt continu dingen die niet waar zijn. De stab is gebeurd en dat hebben we hier toegegeven ZONDER te ontkennen. Heb j ook in pm proberen spreken over hoe en wat. Het heeft 2 dagen geduurd voordat je met een "verhaal" kwam met stukken uit gesprekken die volledig uit hun context gerukt zijn.

Wat je hier doet is gewoon puur Fix. zwartmaken omdat je niet kunt winnen. De stab is een jammere zaak, en keuren dit niet goed. MAAR je doet alsof we totaal geen moeite gedaan hebben het op te lossen. Je komt hier janken om de stab waar we al dagen een oplossing voor willen hebben. De enige die daar niet toe bereid is ben jij.

Heb meermaals om bewijs gevraagd. Als je die moeite niet wilt doen het door te sturen is het je eigen fout. Met het bewijs hoef je niet af te komen als het al een jaar geleden is.. je verdraait hier alles met leugens en conclusies die je zelf verzonnen hebt en totaal niks logica hebben. Zolang er geen bewijs is over bovenstaande feiten KUNNEN we niet verder gaan in gesprek met jou.

Heb je gisteren om 09:53 een pm gestuurd met de vraag om bewijs. Tot op heden nog niet gelezen. DWZ dat je niet eens online geweest bent. Zolang qua vv doet, en wij geen bewijzen zien gaan de aanvallen door.

Zodra de VV weg is bij qua en we alle bewijzen hebben geven we jou 3 dagen NAP. Deze NAP is vanuit heel de stam. Tijdens deze NAP willen we geen VV bij qua zien en willen we ook niet zien dat qua je dorpen komt halen.

Dat is nu een definitief antwoord vanuit FIX.

Prettige dag verder
 
Bovenaan