einde wereld

DeletedUser

Guest
Wereld 25,

Tjonge, het was me toch een wereld...

Veel lol gehad op deze werelden met de topstammen ~CC~, ~A~ en /care.
Geweldige tijden waren dit, allemaal toffe kerels in de stam, was gewoon echt gezellig!

Iedereen toch bedankt voor de leuke dingen die gebeurden op deze wereld!
Veel mensen leren kennen en veel lol mee gemaakt, top!

Overigens vind ik wel jammer dat de wereld gaat stoppen, tis jammer, maar achja, vieze spelletjes heb je nu eenmaal, en soms wordt dat heel makkelijk opgelost ;)

Groeten,

Daan | Ex. Mellow Moenie Mouwe | Minamoto Yhotisume
 

DeletedUser

Guest
Veel lol gehad op deze werelden met de topstammen ~CC~, ~A~ en /care.
Geweldige tijden waren dit, allemaal toffe kerels in de stam, was gewoon echt gezellig!

ik hoorde toch wat anders op skype
LOL
 

DeletedUser

Guest
hallo mensen,

namens mij gefeliciteerd /Care en WOrld! ik denk dat jullie oprecht verdiend hebben ;)

ikzelf heb nooit in een van de grotere stammen gezeten maar wil voornamelijk BK bedanken voor de mooie tijd, leuke en gezellige stam en het oude KOD ook, en dan de leiders inictus en meiry.

iedereen veel succes in het verdere leven ;)

Jorn Team-Criptus
 

DeletedUser49913

Guest
Ik wil moa, buzz, warlord, owned en hotom (omdat je zo'n noobje was :cool:) bedanken voor de spam :D:p
 

DeletedUser63079

Guest
@STARMED :als /care en world hier een handen aan vuil maken door de wereld te winnen is dat vergeleken met de andere top spelers niks echt niks. wij voelen onszelf net jezus, puur, eerlijk tegenover elkaar en gelijk aan elkaar.

Jouw ego swingt echt wel de pan uit man. Tijd om te stoppen en terug eens in de echte wereld rond te lopen. Alleen al door Jezus zijn naam te gebruiken zou je in de grond moeten zakken van schaamte (of mag ik je ook eens kruisigen??). En ja, ik noemde jullie laf en zal dat blijven doen, je kent maar de helft van het verhaal en je denkt de waarheid te verkondigen. Mensen zoals jij zijn deze repliek eigenlijk niet waardig en voor dat je een uitspraak doet, moet je met feiten komen en niet op horen zeggen van, want dat is wat deze wereld in de vernieling heeft geholpen. Roddels om eigenbelang, vuilbekkerij om een ander te overhalen om in de fout te gaan zodat hij een ban kon krijgen, mensen proberen te laten bannen door hun playernaam en of dorpnaam of profieltekst. Als je zo je gelijk moet halen, dan heb je het. Succes nog, ik vind je nog wel op een andere wereld

Oke wacht ff ik lees paar foutjes
Thijs en ego kan niet in 1 zin samen.
En wil jij nou serieus gaan beweren dat grace respectvolle eerlijke niet backstabbende spelers zijn? :d
 

DeletedUser

Guest
En bedankt waarom denk je dat we 1 geheim misten? Simpel omdat de wereld beeindigen een veel te makkelijke oplossing is. een oplossing zoals alleen minder begaafde spelers die zouden toe passen. Want als we de wereld nu wilden beeindigen dan was dat gebeurd binnen 10 minuten.

Maar goed buiten dat we waren naar Grace overgestapt omdat we binnen DR een interne oorlog hadden die we maar al te graag wilden uitvechten op de enige juiste manier. Maar helaas binnen 4 uur gooid care de eeuwige pussies roet het in het eten vd zo graag gewilde oorlog tussen de leden van DR zelf de enige stam die wat stats betreft de beste spelers had.

Succes verder jullie hebben gewonnen als stam jullie zijn de beste onder de minder begaafde leden. Want alle andere redenen die jullie in het stam profiel aangeven zijn gewoon de grootste onzin en een teken van onmacht want waarom zouden we in godsnaam een wereld willen beeindigen zonder ervoor te knokken. Ik zelf had niet voor niks geen stam meer natuurlijk op het laatst helaas kunne nwe nu niet meer zien of ik het gered had tegen ex dr leden.

erg jammer maar tis misschien wel beter want nu hoeven de echte spelers geen energie meer in de accounts te steken.

Take it or leave it maar dit is het enige echte verhaal zoals het ervoor stond.

Ik ben trouwens de speler op pietjan account voor de duidelijkheid dus kom maar op met het commentaar ik verschuil me niet achter 12 geheimpjes en een lul verhaal
maak dat een ander wijs

Grace! heeft allang afgedaan als topstam door alle vuile acties deze stam al gemaakt heeft.
Respect op 0%
zelf de oorspronkelijke leiding kon het niet meer aan
 

DeletedUser69079

Guest
Jammer dat /Care al zo snel wil stoppen.
Grace! kon makkelijk de wereld beëindigen, maar zij deden het tenminste niet omdat zij weten dat er nog kleine spelers waren met een goede toekomst.
RESPECT > Grace! en al hun bondgenoten!

Namens Darkness
 

DeletedUser

Guest
Ja. Grace! & oud -DR- leden willen de wereld niet sluiten, want ze hadden maar 11 geheimen. Ja het twaalfde geheim hadden ze ook niet in hun bezit. En natuurlijk kun je het beter uitvechten, maar als we nu stoppen dan kunnen ze ineens gaan fuseren en zijn het slachtoffer. Hun zeggen dat ze het niet doen, maarja in zo'n situatie zou ik ook er alles aan doen om /Care tegen te houden.

Goed dat deze wereld eindigd. Backstabbers, dubbel acc's, illigale scripts. Om te huilen (achteraf gezien).

En het is de schuld van -DR- & Grace! dat dit zo loopt. Ja we willen de wereld niet beeindigen. Deze fusie was de enige keus, want het was Grace! of /Care. World! was er nog. -DR- kon zelf een nieuwe stam beginnen, maar NEE NEE NEE het moest perse fuseren met het cruciaalste wat je kan doen. Je kon ook fuseren met een stam zonder geheimen trouwens. En dan mensen hier op het AF /Care afkraken, maar vervolgens wel /Care PMen: Laat mij joinen, want dan win ik ook, is al helemaal lachwekkend.

Deze wereld is beter als die stopt. Meer tijd voor betere werelden en meer tijd voor andere dingen. Tijd spenderen aan familie, school en vrienden.

voor jou zou de wereld idd beter stoppen maar misschien dat de 1000 andere spelers en de 113 andere stammen daar helemaal anders over denken
 

DeletedUser66966

Guest
Aangezien dat dit de laatste 24u en 49min zullen zijn van W25, is het volgens mij tijd om even te stoppen met elkaar zwart te maken. Het is nu eenmaal zoals het is.

In plaats daarvan zou ik nu graag via deze manier enkele bedankjes uitdelen.
-In de eerste plaats mijn stam BaKad, waarvan de betekenis nadat we het een maand geleden hebben opgezocht, blijkbaar het Zweedse woord voor "gebakken" is (hiervoor bedank ik lolcook123). Alle leden die er nu nog in zitten, en die er ooit hebben in gezeten: Bedankt voor de vele dagen en nachten dat we gespamd hebben, bedankt voor de serieuze topics als voor de niet serieuze topics. Ook een speciaal bedankje voor de leden waarmee we gespamd hebben op skype. Dit hebben we jammer genoeg moeten laten vallen omdat de hoeveelheid spam gewoon veel te veel werd.:D
Maar natuurlijk ook een bedankje voor de goede samenwerking. Als je een aanvraag voor os ziet staan, en nog geen half uur later lees je al dat het binnenkomende treintje al 4keer gesniped is door leden uit de stam, dan weet je dat het goed zit. We hebben ook bewezen dat we op een goede wijze een aanval kunnen leiden, alhoewel koen db ervan overtuigd was dat het ons niets zou opleveren:rolleyes:.

-Een tweede bedankje gaat speciaal naar de spelers die regelmatig eens op het AF verschenen. We hebben hier dan misschien enkel maar gespamd over meestal totaal nutteloze zaken, maar het was wel eens leuk, en we hielden zo het forum toch een beetje actief. Anderen zeggen/denken dan misschien wel dat we beter onze spam hier weg hielden, maar wat zou er dan op het AF verschenen zijn, het zou dan gewoon nog langer inactief zijn, totdat het einde van de wereld er aankwam.
Ik noem geen namen van AF gebruikers, want ik weet dat ik zeker één of meerdere personen vergeet. :eek:

-Het derde bedankje is aan alle spelers die met mij PMden, 1 tot 2 pagina's vol met PM's per dag was zeker geen uitzondering, dus bedankt aan allen die gewoon eens met mij wilden praten, of het eens wilden hebben over iets serieus. Ook hier zijn er veel te veel spelers die ik zou moeten opnoemen, dus opnieuw geen namen. ;)

-En een vierde bedankje gaat naar alle spelers die gevraagd hebben als ze op mijn profiel vernoemd mochten worden. Bedankt dat jullie mijn profiel wilden uitbreiden door er jullie namen op te plaatsen. Zonder jullie zou het nooit geworden zijn tot wat het vandaag is. (Wie nog op mijn profiel wil staan, jullie hebben nog een paar uur om me een PM te sturen. ;))
Al deze spelers kan ik opnoemen door hier gewoon even mijn profiel te plaatsen:
Na lange tijd is hij terug gekeerd, een oud-speler van de eerste zeven werelden, een oud-stamleider van deze werelden.
Wat zal hij doen in deze nieuwe werelden?

Moamoa, leider van BaKad (BK) is terug...

"boe"

"Een groot spammer van het Algemeen Forum van W25"
Mijn spam-maatje:Clanad2000

MB/DU van Buurman-En-Buurman

Gekozen als mascotte van de droomstam van WarLordNL

Mijn buddy: buzzzlightyear

Speciale dank aan: jana cr, omdat zij voor mijn dorpjes wil zorgen



Wat te doen als ik jou aanval?

• Ga lekker achterover zitten en geniet van de show.
• Ga niet lopen zeuren of ik wil stoppen want we weten beiden
dat ik niet meer stop als ik eenmaal begin.
• Heb ik je dorp overgenomen? Ik zal er goed voor zorgen!
• Wil je voorkomen dat ik je aanval: hernoem je dorpjes
naar: "Viva Moamoa!"


Moamoa zei:
Ik was de noob uit W1.
W2 met de gekke italiaan.
Derde keer goede keer in W3.
W4 The Planning bezit daar nu mijn eerste dorp.
Niet veel te doen in W5.
W6 voor als je ziek was: 'the clinic'
En tenslotte bracht W7 geluk voor de volgende generatie's TW-spelers (zij maakten nu ook een kans), want na die wereld ben ik het een paar jaar gestopt. (ik heb een groot ego, hé?)

Wees gewaarschuwd voor deze sniper.
Nu begint het toch wel erg te worden met mijn ego. XD
Klikkie!
heroes93: Je weet zelluf! =3

Alle fanmail, gedichtjes en bedankingen
kan je sturen met als titel 'Fanmail
Moamoa' naar: Moamoa

Mijn fans:
ijsthee. RIP
jdegeesink
oni1999
marco13 tegenwoordig iiSjoerd
King Mustafa RIP
Buurman-En-Buurman
martie100
Mellow Moenie Mouwe RIP
lolcook123
OwnedByAsia
Ik ben fan van:
jdegeesink
oni1999
marco13 tegenwoordig iiSjoerd
lolcook123
Vond je mijn profiel leuk om te lezen, (het is eens iets anders dan "barbaren in mijn cluster edelen is...") zend dan zeker wat fanmail op!

© Moamoa

-En ten slotte nog bedankt aan alle spelers en ex-spelers van W25, omdat jullie deze wereld gemaakt hebben tot wat hij nu is. :D
 

DeletedUser64983

Guest
Jammer dat /Care al zo snel wil stoppen.
Grace! kon makkelijk de wereld beëindigen, maar zij deden het tenminste niet omdat zij weten dat er nog kleine spelers waren met een goede toekomst.
RESPECT > Grace! en al hun bondgenoten!

Namens Darkness

Dat jij nog zelfvertrouwen heb ;o

Buitenstaander die het beter weet, Sweet ;D
 

DeletedUser41364

Guest
Zie de nr.1, illegaalste farmer van allemaal.)

Hey loser,

Wij farmden NOOIT illegaal.
We waren alleen wat slimmer dan de rest en gebruikten de legale middelen op een andere manier.
Dat is een totaal ander gegeven dan hetgene waar jij ons wil op afschilderen.
We zijn gecontroleerd door support, maar nooit niks gevonden.

eatmyshorts...... haha, ik geloof dat je nog altijd in je tekenfilmwereldje vertoeft.
Waar was je op je eigen acc met je grote mond?
Je hebt zelfs nooit geen deftige def-ronde opgezet tegen ons, laat staan een tegenaanval.
Ik hoop oprecht je nog eens ergens te mogen ontmoeten op TW.
Dan heb ik gelijk weer een "nr1 priorieit" om achter jouw naam te zetten.

Team Viddon
 

DeletedUser

Guest
Hey loser,

Wij farmden NOOIT illegaal.
We waren alleen wat slimmer dan de rest en gebruikten de legale middelen op een andere manier.
Dat is een totaal ander gegeven dan hetgene waar jij ons wil op afschilderen.
We zijn gecontroleerd door support, maar nooit niks gevonden.

eatmyshorts...... haha, ik geloof dat je nog altijd in je tekenfilmwereldje vertoeft.
Waar was je op je eigen acc met je grote mond?
Je hebt zelfs nooit geen deftige def-ronde opgezet tegen ons, laat staan een tegenaanval.
Ik hoop oprecht je nog eens ergens te mogen ontmoeten op TW.
Dan heb ik gelijk weer een "nr1 priorieit" om achter jouw naam te zetten.

Team Viddon

Haha, support kan je wel controleren, maar support zuigt gewoon hard.
Ik ken mensen op een andere wereld hebben 2 jaar lang alleen maar bots enzo gebruikt en die zijn zovaak gecontroleerd maar zijn nooit gepakt.. support zuigt dat betreft man :p
 

DeletedUser36093

Guest
Hey loser,

Wij farmden NOOIT illegaal.
We waren alleen wat slimmer dan de rest en gebruikten de legale middelen op een andere manier.
Dat is een totaal ander gegeven dan hetgene waar jij ons wil op afschilderen.
We zijn gecontroleerd door support, maar nooit niks gevonden.

eatmyshorts...... haha, ik geloof dat je nog altijd in je tekenfilmwereldje vertoeft.
Waar was je op je eigen acc met je grote mond?
Je hebt zelfs nooit geen deftige def-ronde opgezet tegen ons, laat staan een tegenaanval.
Ik hoop oprecht je nog eens ergens te mogen ontmoeten op TW.
Dan heb ik gelijk weer een "nr1 priorieit" om achter jouw naam te zetten.

Team Viddon

Ach ik geloof je op je woord hoor ;)
Als het niet zo zou zijn zet je alleen jezelf voor gek door deze post dusja :p
van harte gefeliciteerd met de eerste plek (en de daaraan hangende prijs)!
 

DeletedUser65376

Guest
@STARMED :als /care en world hier een handen aan vuil maken door de wereld te winnen is dat vergeleken met de andere top spelers niks echt niks. wij voelen onszelf net jezus, puur, eerlijk tegenover elkaar en gelijk aan elkaar.

Jouw ego swingt echt wel de pan uit man. Tijd om te stoppen en terug eens in de echte wereld rond te lopen. Alleen al door Jezus zijn naam te gebruiken zou je in de grond moeten zakken van schaamte (of mag ik je ook eens kruisigen??). En ja, ik noemde jullie laf en zal dat blijven doen, je kent maar de helft van het verhaal en je denkt de waarheid te verkondigen. Mensen zoals jij zijn deze repliek eigenlijk niet waardig en voor dat je een uitspraak doet, moet je met feiten komen en niet op horen zeggen van, want dat is wat deze wereld in de vernieling heeft geholpen. Roddels om eigenbelang, vuilbekkerij om een ander te overhalen om in de fout te gaan zodat hij een ban kon krijgen, mensen proberen te laten bannen door hun playernaam en of dorpnaam of profieltekst. Als je zo je gelijk moet halen, dan heb je het. Succes nog, ik vind je nog wel op een andere wereld

Beset Hnefi (wat een naam)

Als -DR- lid wil ik graag hierop reageren :)

Ten eerste wil ik je corrigeren dat Grace! erwel zeker overdacht om de wereld te laten stoppen doormiddel van geheimen, dit is mij namelijk zelf door een van de backstabbers duidelijk gemaakt op Skype. Daarnaast lag ik me rot dat /Care vergeleken bij Grace! niks is, aangezien Grace! uit 2 dingen bestaat, 1) Backstabbers 2) Interners. Bij deze mag jij me vertellen wie bij de absolute top hoort? Jij toevallig het account dat Wonder666 zo erg backstabte toen hij op vakantie ging? :eek: Of Yoramvdw & Elysium die Proud. nooit hebben kunnen weg werken?

Daarbij vind ik het vreemd dat jij over Starmed gaat zeggen dat zijn ego de pan uitreist doordat hij de naam van Jezus gebuikt terwijl jij erboven letterlijk post. "Wij voelen onszelf net Jezus puur eerlijk en gelijk tegenover elkaar" Terwijl Grace! bekent staat om zijn smerige spelletjes en zijn ontelbare backstabs. Dus ik vind dit tog een beetje genant voor jezelf en ik leef erg met je mee ;)

Ook dat het laf is vind ik tog wel vreemd van /Care aangezien Grace! het wilde doen door nog een backstab uit te delen aan -DR- de stam die tot op t laaste moment een BG gebleven is. En als dit afgelopen is worden de leden hier nog even fijntjes een dief etc genoemt. Ow wat zijn jullie rijn en puur :eek: Dat jij t nog over laf & rijn en puur durft te hebben zonder dat je ogen eruit vallen van schaamte.

Verder wat de wereld de vernielling in geholpen heeft waren de smerige spelletjes die altijd gespeeld werd, zelfs op de laatste dag had Grace! hier een groot aandeel in, dus jij zal ongetwijfeld ontzettend trots op jezelf zijn :) Want je hebt t wel over het niveau van Starmed maar dat van jou ligt niet veel hoger:rolleyes:

"Want dat is wat deze wereld in de vernieling heeft geholpen. Roddels om eigenbelang, vuilbekkerij om een ander te overhalen om in de fout te gaan zodat hij een ban kon krijgen, mensen proberen te laten bannen door hun playernaam en of dorpnaam of profieltekst. Als je zo je gelijk moet halen, dan heb je het. "

Hier heb ik ondanks dat ik altijd tegen /Care was ze nooit op kunnen betrappen dit was een van de stammen die het tog t netste hield van allemaal :) Kun je over andere niet zeggen:rolleyes:
 
Bovenaan