- Reactiescore
- 1.359
Leuk dit 
als het aftellen morgen nog bezig is lekker wat oda puntjes erbij halen
had net 50clears klaar
als het aftellen morgen nog bezig is lekker wat oda puntjes erbij halen
had net 50clears klaar
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
zeer jammer dat het op deze manier moet eindigen, wij zelf zijn nog bereid om een uniek geheim van ons weg te doen uit goede wil,
maar ik weet niet of care wel verder wil of gewoon voor de makkelijk weg kiest.
m.v.g SPEELVIS
Jij hebt ook een AF account en je bent nooit komen spammen!Haha, wat een held![]()
Jij hebt ook een AF account en je bent nooit komen spammen!![]()
Als ik de AF-dictator zou zijn, dan zou dat moeten.
Moet dat?![]()
Vindt het gewoon verdient, World werd gezien als het vuile beesje dat er niets van bakte, maarja deze gaat nu wel mooi met de prijs lopen hoorSamen met /care natuurlijk, de enigste stam die iets of wat door had dat er wel iets in world zat
![]()
Dat wel, maar er zijn maar 1 of 2 oorlogen ooit op het AF besproken geweest.Is er hier dan feitelijk ooit een oorlog geweest op deze wereld ?![]()
Start een W25 Pre-Made op W33 zou ik zeggen. Verwacht dat veel mensen er nog wel zin in hebben . Wel een beetje jammer dat het op zo'n laffe manier zonder echte winner moet eindigen maar het is niet anders..
Hoe was eigenlijk het niveau IG & op het AF op W25 ?
Start een W25 Pre-Made op W33 zou ik zeggen. Verwacht dat veel mensen er nog wel zin in hebben . Wel een beetje jammer dat het op zo'n laffe manier zonder echte winner moet eindigen maar het is niet anders..
Hoe was eigenlijk het niveau IG & op het AF op W25 ?