einde wereld

DeletedUser64036

Guest
@STARMED :als /care en world hier een handen aan vuil maken door de wereld te winnen is dat vergeleken met de andere top spelers niks echt niks. wij voelen onszelf net jezus, puur, eerlijk tegenover elkaar en gelijk aan elkaar.

Jouw ego swingt echt wel de pan uit man. Tijd om te stoppen en terug eens in de echte wereld rond te lopen. Alleen al door Jezus zijn naam te gebruiken zou je in de grond moeten zakken van schaamte (of mag ik je ook eens kruisigen??). En ja, ik noemde jullie laf en zal dat blijven doen, je kent maar de helft van het verhaal en je denkt de waarheid te verkondigen. Mensen zoals jij zijn deze repliek eigenlijk niet waardig en voor dat je een uitspraak doet, moet je met feiten komen en niet op horen zeggen van, want dat is wat deze wereld in de vernieling heeft geholpen. Roddels om eigenbelang, vuilbekkerij om een ander te overhalen om in de fout te gaan zodat hij een ban kon krijgen, mensen proberen te laten bannen door hun playernaam en of dorpnaam of profieltekst. Als je zo je gelijk moet halen, dan heb je het. Succes nog, ik vind je nog wel op een andere wereld

Maar wij gaan geen account viez hard backstabben, het was dan nog je eigen leider die je backstabbed, hij ging ook eens op vakantie..
 

DeletedUser57071

Guest
/Care(deels-EX-~A~/Aquil) & World!(Ex-stam) gefeliciteerd met de overwinning. Zal de tijd met PLT hier nooit vergeten, De tijd met ~A~/Aquil nooit vergeten, En natuurlijk de tijd in world! Allemaal bedankt voor de gezellig tijd hierzo.
 

DeletedUser

Guest
Het is geen winnaar. Daarom hoeven er ook geen felicitaties achteraf te zijn . Het enige wat ze doen is het spelplezier voor 1000 man verpesten . Spijtig dit.
 

DeletedUser11552

Guest
Niet alleen als AA maar ook als gewone speler wil ik hier even op reageren.

Wereld 25 is een wereld om nooit te vergeten

Na lange tijd afwezig te zijn , had ik besloten om in W25 samen met mijn maatjes te starten. Hereniging met spelers uit W8 (katja1964 , see me now , ...) maakte deze wereld erg fijn. Het spammen op het forum kon niet op maar we waren toch genoodzaakt om nieuwe spelers en later ook een nieuwe stam te maken (fusie).

Ook hier kwamen weer enkele leden erbij : esmie , hufhuf en machiavellie zijn spelers die nog altijd bij /care horen en waar natuurlijk ook een vrienschap is mee opgebouwd.

Zoals iedereen weet , was wereld 25 een rare wereld. Elke week viel er precies wel één stam. Ook de onze en om die reden heb ik lang bijna alleen in een stam gezeten (du.). De rest was overgestapt en zelfs vriendschappen verwaterde. Toen de week erna weer een stam viel (anonymous) was ik met het plan gekomen om de sterkere spelers in de omgeving te contacteren en /care op te richten. En dit was toch een heel belangrijke zet in dit spel. Ik leerde mensen kennen op TW zoals ik ze nog nooit eerder had gekend.

Groepschatten op msn en skypegesprekken (met micro dus) waren we allemaal gewoon tot midden in de nacht aan het lachen. Ook vijanden konden daar soms van genieten (vraag maar aan kloetinge & wannes die allebei er wel bij hebben gezeten). De sfeer in onze stam kon gewoon niet op en om eerlijk te zijn is het een sfeer die ik niet veel zal vinden.
Want waar hoor je dat gewoon bijna heel de stam met de micro tegen mekaar zit te spreken?
Ieder huisje heeft een kruisje en natuurlijk heb je in alle stammen een paar discussies maar dat lijkt me normaal.

En om eerlijk te zijn heb ik best veel contact gehouden met buitenstaanders. Met kloetinge kon in het begin nog steeds goed om , dat verwaterde nadat -dr- / care wat ruzie hadden. Maar ook bijvoorbeeld met Timinator en TheOneX kon ik wel eens een gesprekje starten. Dat was ook voor mij belangrijk. Want het is eigenlijk maar een spelletje.

Wereld 25 stond toch wel bekend omwille van de backstabs en de drama die everywhere was te zoeken. Er zijn zeker dingen waar /care niet trots op moet zijn als ik daar aan terugdenk maar ook dat is weer relativerend. Dat is zo in de meeste stammen (ook al ga ik geen enkele stam persoonlijk verwijten want we kennen de verhalen vaak maar van één kant).

Ik heb nu al 100 keer de vraag gehad waarom wij er een einde aanmaken.
Ik ga eerlijk zijn , ook voor mij voelt dit raar aan maar /care was genoodzaakt om dit te doen.

Als ik dit PM'tje krijg een paar minuten geleden weet ik het wel heel zeker:

Wij zouden 12/12 krijgen en 1 geheim over plaatsen naar penoza

yup gewoon gaan voor 11/12 en dan kunnen we altijd nog 12/12 maken willen we wereld eindigen.

Dat jullie dus niet voor dat 12de geheim zouden gaan , moet er alvast nietmeer gezegd worden. Dat jullie het in penoza wouden steken , geen idee. Maar als je dan hoort van enkele -dr- leden dat ze graag de wereld wouden beïndigen en hun best gaan doen om voor ons te zijn , dan moet je samen met de stam een enquête oprichten en ervoor kiezen wat je gaat doen.

-------------------------- Ach het heeft geen zin om hier nog over te discussiëren --------------------
Er mag alleen gezegd worden dat werelden met Geheimen afgeschafd mogen worden. Die geheimen zijn juist de oorzaak van de vele backstabs in deze wereld. Met die geheimen moet je diplomatiek hard spelen en moet je onderhandelen enzovoort. Dus ik hoop dat TW zijn conclusies trekt.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik wil eigenlijk met dit topic zeggen dat ik ondanks de vele problemen w25 een topwereld vond. Ik heb veel vrienden gemaakt wat je eigenlijk niet verwacht van een online spelletje. Ook buiten de stam en om die reden wil ik niet alleen /care maar ook en vast de andere spelers buiten /care bedanken voor de spannende wereld die jullie mij hebben aangeboden en de leuke spannende onderhandelingen die er vaak zijn geweest.

Het was soms heel hard, heel teleurstellend en heel treurig. Maar toch ben ik er rots van overtuigd dat ik ook vrienden had kunnen maken in de vijandelijke stammen. Dus hopelijk komen we het grootste stuk terug tegen in de andere werelden!
En natuurlijk de vrienden die ik al heb gemaakt want /care-leden hebben mij altijd gesteund en er doorgetrokken. Ook hiervoor wil ik hun bedanken! Jullie zijn fantastisch geweest!Dankje!
En ik ben erg trots op jullie voor die momenten waar we wel iets hebben laten zien.
 

DeletedUser

Guest
ooh ooh grace wat ga je nu hier op je bek zeg whahah

TheOneX vandaag om 19:34 uur
Wat voor onzin is dit eerst dat lameass sshhh met wereld eindigen
en dan vervolgens roddels en onvolledige verhalen de wereld in sturen.
Zeer zwakke zet aan jullie kunt en hopelijk kunnen jullie van overwinning genieten wetend hoe genaaid jullie de wereld laten eindigen.

Wij zouden 12/12 krijgen en 1 geheim over plaatsen naar penoza om spel door te zetten maar dat jullie zo laf zijn SCHANDALIG... en jij bent de leider ervan. ik heb het met je te doen.










zie je ze wilden 12 geheimen pakken. iedereen die nog boos is omdat de wereld eindigt verwijs ik door naar grace!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36093

Guest
Je had het niet beter kunnen zeggen in mijn ogen blitz.
De stap die gemaakt is bij de oprichting van care was denk ik de meeste vreemde stap die uiteindelijk het hele spel op z'n kop zette. Ik ga niet snel vergeten dat je die pm naar me stuurde. Toen nog op het account GangstaNL (en met een omweg nu op back for more). Eerst was ik wel even ondersteboven van de pm, maar achteraf een goede beslissing geweest om deze topgroep te joinen. Na een tijd er tussenuit te zijn geweest en een hoop drama te hebben gemist sinds een maandje weer terug. Ik heb er de afgelopen maand in ieder geval van genoten.

Of iemand ooit het exacte verhaal achter de vreemde beslissingen etc op w25 zal weten betwijfel ik. Al met al toch best een leuke wereld om op te hebben gespeeld. Ik gun het iedereen best om te winnen, maar ik kan niet anders als zeggen: het voelt echt goed :p

Voor iedereen: succes op andere werelden en maak er het beste van ;)
Vergeet nooit: je speelt tw voor je plezier.

voor de tw community:
Misschien is een w25 bbq voor de winnaar maar zeker ook voor degene die nu net buiten de boot vallen een leuk idee :D

groet,
Back for more
 

DeletedUser

Guest
Het is geen winnaar. Daarom hoeven er ook geen felicitaties achteraf te zijn . Het enige wat ze doen is het spelplezier voor 1000 man verpesten . Spijtig dit.

Dit vat alles samen Dit ga ik kopieren


Starmed leer beide kanten kennen en iedereen vind je een toffe gozer dat je snel nog ff een eigen acc maakt voor extra pa haha beetje skeer niet soms
 

DeletedUser66966

Guest
Dat Grace! en -DR- plots samengingen, is natuurlijk wel een grote provocatie geweest voor /Care en WORLD!. De reactie van /Care en WORLD! is dan ook goed te begrijpen. Het is dus misschien niet de beste zet geweest van Grace!

Als het ook echt de intentie is geweest van Grace! om de wereld te beëindigen, is iets dat we nooit zullen weten. Dat is het woord van de ene stam tegenover de andere stam.

Je vertelt ook dat werelden met geheimen beter afgeschaft moeten worden. Misschien is dat wel waar, maar als je dan eens kijkt naar het punten en dorpen aantal van /Care op dit moment, dan komen jullie al in de buurt van de overwinningsvoorwaarden voor W32. Indien we dus dezelfde overwinningsvoorwaarden hadden in W25, dan is de kans groot geweest dat die wereld op dezelfde wijze geëindigd zou zijn zoals nu. Alleen had het dan misschien nog 3maanden extra geduurd.

Nu ja, ik ga me dan maar eens wat meer richten op W32. :D
 

DeletedUser

Guest
onze grote mond^2 starmed niet moamoa

starmed mag hier dan wel eens uitleg op geven


Trouwe MB van jul en altijd lid van care nu opeens gekickt

Ziva38


brand los
 

DeletedUser

Guest
een erg mooi post blitz en daar sluit ik me volledig bij aan. ik heb het geluk mogen meemaken om meteen /care te kunnen joinen vanaf de geboorte.

en man ik heb wat werelden gespeeld maar dit was de geweldigste stam ooit. mooie skype gesprekken lekker met heel de groep bellen samen gamen samen lol maken erg super. ook was onze vrienden stam waar iedereen leidersrechten had een geweldig idee!

ik vind het jammer dat mensen /care blijven beschuldigen maar er staat bewijs genoeg hier.

ik wens iedereen nog veel toekomstig tw plezier en laten we met ze alle hopen dat die belachelijke geheimen nooit meer komen



p.s als je erover nadenkt he en nu alle leden van w25 in /care zet he, moeten ze 1200 man pa betalen:p zouden ze dan zuur kijken^^?

onze grote mond^2

starmed mag hier dan wel eens uitleg op geven


Trouwe MB van jul en altijd lid van care nu opeens gekickt

Ziva38


brand los

is zelf geleaved, wat zei jij net ook al weer? ohja ken 2 kanten van het verhaal;)
 

DeletedUser

Guest
is zelf geleaved, wat zei jij net ook al weer? ohja ken 2 kanten van het verhaal;)

daarom vroeg ik het

miss beetje boosjes maar vroeg het wel;)

en om het nog een beetje goed te maken vind ik dat jullie dan ook wel 100 man in de stam moeten hebben


En ik zeg niet dat ik daar 1 van moet zijn

doe dan de gedupeerde mensen

het zou jullie sieren


BV Pingu-

mensen uit E_S, andere slechte stammen
en andere noobs die beter kunnen worden erdoor
 

DeletedUser

Guest
maargoed iedereen die op het AF zit , mijn pm box is roodgloeiend! en gelukkig met bijna alleen maar positieve reacties. bedankt daarvoor en voor jullie sportiviteit!
 

DeletedUser

Guest
en wie moeten we daarvoor bedanken? Ja! Little big fish die zijn geheimpjes liet edelen :D
 

DeletedUser36093

Guest
daarom vroeg ik het

miss beetje boosjes maar vroeg het wel;)

en om het nog een beetje goed te maken vind ik dat jullie dan ook wel 100 man in de stam moeten hebben


En ik zeg niet dat ik daar 1 van moet zijn

doe dan de gedupeerde mensen

het zou jullie sieren


BV Pingu-

mensen uit E_S, andere slechte stammen
en andere noobs die beter kunnen worden erdoor

We wachten nog even tot alle mensen binnen zijn. Ligt dat er daarna nog wat mensen een uitnodiging krijgen. Fijn dat jij niet hoeft dan hebben we al 1 persoon minder om uit te kiezen ;)
 
Bovenaan