einde wereld

DeletedUser65376

Guest
Ik natuurlijk. :rolleyes:
Maar jij ook een beetje. ;)

Jij bent zeker sportief, maar na al dat spammen zou t beetje vreemd zijn als jij ook opeens ging klagen over Starmed:p

Ach t liefste had ik gezien dat -DR- er met de overwinning mee vandoor zou gaan, helaas is dat t niet geworden & doordat BK ook geen kans maakte ben ik blij dat /Care t geworden is :)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het jammer wat er de afgelopen maand is gebeurt tussen -DR- en /Care...
 

DeletedUser65376

Guest
Dat t zo gegaan is wel ja, maar de oorlog was niet onvermijdelijk.

Miss dat t iets te snel ging maar dat is dan niet anders :(
 

DeletedUser66966

Guest
Jij bent zeker sportief, maar na al dat spammen zou t beetje vreemd zijn als jij ook opeens ging klagen over Starmed:p

Ach t liefste had ik gezien dat -DR- er met de overwinning mee vandoor zou gaan, helaas is dat t niet geworden & doordat BK ook geen kans maakte ben ik blij dat /Care t geworden is :)
Dus als ik het goed heb, had je het liefst -DR- zien winnen, op de 2de plaats BK en op de 3de /Care. :eek::D:D:p
 

DeletedUser

Guest
Beset Hnefi (wat een naam)

Als -DR- lid wil ik graag hierop reageren :)

Ten eerste wil ik je corrigeren dat Grace! erwel zeker overdacht om de wereld te laten stoppen doormiddel van geheimen, dit is mij namelijk zelf door een van de backstabbers duidelijk gemaakt op Skype. Daarnaast lag ik me rot dat /Care vergeleken bij Grace! niks is, aangezien Grace! uit 2 dingen bestaat, 1) Backstabbers 2) Interners. Bij deze mag jij me vertellen wie bij de absolute top hoort? Jij toevallig het account dat Wonder666 zo erg backstabte toen hij op vakantie ging? :eek: Of Yoramvdw & Elysium die Proud. nooit hebben kunnen weg werken?

Daarbij vind ik het vreemd dat jij over Starmed gaat zeggen dat zijn ego de pan uitreist doordat hij de naam van Jezus gebuikt terwijl jij erboven letterlijk post. "Wij voelen onszelf net Jezus puur eerlijk en gelijk tegenover elkaar" Terwijl Grace! bekent staat om zijn smerige spelletjes en zijn ontelbare backstabs. Dus ik vind dit tog een beetje genant voor jezelf en ik leef erg met je mee ;)

Ook dat het laf is vind ik tog wel vreemd van /Care aangezien Grace! het wilde doen door nog een backstab uit te delen aan -DR- de stam die tot op t laaste moment een BG gebleven is. En als dit afgelopen is worden de leden hier nog even fijntjes een dief etc genoemt. Ow wat zijn jullie rijn en puur :eek: Dat jij t nog over laf & rijn en puur durft te hebben zonder dat je ogen eruit vallen van schaamte.

Verder wat de wereld de vernielling in geholpen heeft waren de smerige spelletjes die altijd gespeeld werd, zelfs op de laatste dag had Grace! hier een groot aandeel in, dus jij zal ongetwijfeld ontzettend trots op jezelf zijn :) Want je hebt t wel over het niveau van Starmed maar dat van jou ligt niet veel hoger:rolleyes:

"Want dat is wat deze wereld in de vernieling heeft geholpen. Roddels om eigenbelang, vuilbekkerij om een ander te overhalen om in de fout te gaan zodat hij een ban kon krijgen, mensen proberen te laten bannen door hun playernaam en of dorpnaam of profieltekst. Als je zo je gelijk moet halen, dan heb je het. "

Hier heb ik ondanks dat ik altijd tegen /Care was ze nooit op kunnen betrappen dit was een van de stammen die het tog t netste hield van allemaal :) Kun je over andere niet zeggen:rolleyes:

Iemand met de naam "Uniek fzo" zegt al genoeg. Als je over iemand slecht begint te praten door iemand's ego erbij te halen, doe dat dan met een forumaccount waarbij je zelf niet overkomt als iemand met "een dikke nek"

Alsof Grace! de enigste stam was die vuil gespeeld heeft. Zowat alle, betekenisvolle stammen in W25 hadden wel iets gedaan. Of het nu een klein akkefietje was of een groot schandaal, vuil spel blijft vuil spel.

En om het account 34tmysh0rts in het gesprek te betrekken.. Je begint over interners.. En één van de grootste interners of toch één van de meest kinderachtige over zijn interns is dan toch wel 34tmysh0rts.
Toen het account zich nog in Narrr! bevond waren er hevige discussies tussen Viddon en 34tmysh0rts over de verdeling van Joan D'arc die samen met Viddon ging fuseren.

34tmysh0rts deed er zelf zo moeilijk mee dat het niet enkel bleef bij praten.. als het probleem niet snel werd opgelost. Helaas voor ons gebeurde er weinig en is 34tmysh0rts iemand met vele woorden en weinig daden. Zo werd er alweer een oorlogje vermeden!

En het is waar dat Starmed een ego heeft, terecht of niet dat is de vraag. Elke wereld zijn er spelers die de top/subtop behalen d.m.v. inactiviteit in de wereld. Alles draait dan ook om doorzettingsvermogen bij tribalwars. Dus wat is een goede speler in tribalwars? Iemand die in de top staat gedurende 1-2jaar maar dan besluit te stoppen door de saaiheid die de wereld overheerst of iemand die doorgaat, met een minder mooi account dat minder bereikt heeft en een minder cruciale rol gespeeld heeft. MAAR dat in tegenstelling tot het mooie account wel de eindstreep heeft bereikt.

Iedereen heeft zo zijn meningen, en ook zo zijn de onze verdeelt. Als je aan mij zou vragen of de winnaar het verdient heeft, dan zeg ik zonder twijfel ja.
Het plan om alle spelers met een geheim in één stam te zetten bestaat al lang. Helaas faalde Grace!(o what a surprise) om dit als eerste te doen.

En het laf spel.. Wat is laf?
Is het laf om een speler aan te vallen met wie je een "NAP" had om het spel interessant te houden?
Of is het juist laf om een NAP met iemand te houden?
Met wat ik al ervaren heb is een NAP/BG altijd nadelig en toch blijven mensen het doen, en altijd gebeurt hetzelfde. "Ik ben gebackstabbed, ik ben dit, hij is dat, .." altijd gaat het verkeerd.

Is het dan ook laf om een MB stam te gebruiken? Je eigen handen niet vuil te maken? Of ben je gewoon te zwak of niet instaat om zelf een goede aanval uit te voeren. En waarom is het zo dat er telkens een massa moest gebeuren? Zijn de huidige spelers van w25 niet meer in staat om zelf hun oorlogje te voeren? Waarom moeten er altijd meerdere spelers bij betrokken worden alvorens de eerste klappen worden uitgedeeld.

Oh mensen lief, wat ben ik blij dat deze wereld gedaan is.
Al vind ik het jammer dat ik geen beloning krijg :D ~ Narrr! ♥
 

DeletedUser49913

Guest
1. mezelf
2. moa, starmed, owned en de andere AF spammers :D
3. de rest die ik ken
4. niemand :confused:

:D
 

DeletedUser

Guest
Maar ik weet ook zeker dat dit voor iedereen niet als een echte winner voelt.
 

DeletedUser

Guest
1. mezelf
2. moa, starmed, owned en de andere AF spammers :D
3. de rest die ik ken
4. niemand :confused:

:D

'Andere AF spammers' Dus ik behoor tot die 'groep'.
Sinds wanneer hoor ik bij de 'normale'? Ik ben een geval apart dus hoor ook bij die andere 3 wazige gastjes :D:D:D:cool::cool:
 

DeletedUser49913

Guest
'Andere AF spammers' Dus ik behoor tot die 'groep'.
Sinds wanneer hoor ik bij de 'normale'? Ik ben een geval apart dus hoor ook bij die andere 3 wazige gastjes :D:D:D:cool::cool:

Oke oke :eek:
2. Moa, starmed, owned, .poss en de andere AF spammers :D

:)
 

DeletedUser

Guest
Erg jammer om te zien dat de wereld over 2 uur stopt met een paar gebande spelers in /care.
Ik hoop dat er nog een actieve mod aanwezig is om de vals spelende accounts uit care te verwijderen. Wie weet heeft deze speler net die geheim dat ze nodig hebben om te winnen.

Werk aan de winkel mod van TW
 

DeletedUser11552

Guest
Erg jammer om te zien dat de wereld over 2 uur stopt met een paar gebande spelers in /care.
Ik hoop dat er nog een actieve mod aanwezig is om de vals spelende accounts uit care te verwijderen. Wie weet heeft deze speler net die geheim dat ze nodig hebben om te winnen.

Werk aan de winkel mod van TW

Alle spelers die tegen de regels spelen , zullen/moeten gestraft worden.
Maar ik ben er rots van overtuigd dat het merendeel eerlijk speelt en anders zou het tw-team al wel wat gebanned hebben. Er worden immers erg veel supportjes ingediend.

Mvg
 

DeletedUser68836

Guest
Erg jammer om te zien dat de wereld over 2 uur stopt met een paar gebande spelers in /care.
Ik hoop dat er nog een actieve mod aanwezig is om de vals spelende accounts uit care te verwijderen. Wie weet heeft deze speler net die geheim dat ze nodig hebben om te winnen.

Werk aan de winkel mod van TW

We zijn geblocked ja maar we worden niet verwijderd. En alsnog. Buzzz en Ik hebben niet de geheimen die daarvoor nodig zijn.

En we weten wel dat Grace! achter de supports zit. ;)
 

DeletedUser64036

Guest
Erg jammer om te zien dat de wereld over 2 uur stopt met een paar gebande spelers in /care.
Ik hoop dat er nog een actieve mod aanwezig is om de vals spelende accounts uit care te verwijderen. Wie weet heeft deze speler net die geheim dat ze nodig hebben om te winnen.

Werk aan de winkel mod van TW

Kan je er weer niet tegen dat je niet in de winnende stam zit? Hoe dan ook denk niet dat je er veel aan kan doen hoor :p Zelfs je mods zullen het niet tegen houden volgens mij mijn schatje, vind het wel jammer dat jij die 3k premium krijgt, ik had ze liever naar lbf,julien of casperjantzen zien gaan :) Was misschien wel eerlijker geweest
 

DeletedUser69385

Guest
Hoe dan ook: Ik ben er trots op dat ik vanaf dag 1 tot aan de laatste dag in het spel heb gezeten en ook nog al m'n doelstellingen heb gehaald. Dat is ook een overwinning. Wereld 25 was geweldig!
 

DeletedUser65376

Guest
Erg jammer om te zien dat de wereld over 2 uur stopt met een paar gebande spelers in /care.
Ik hoop dat er nog een actieve mod aanwezig is om de vals spelende accounts uit care te verwijderen. Wie weet heeft deze speler net die geheim dat ze nodig hebben om te winnen.

Werk aan de winkel mod van TW

Dat de wereld stopt is misschien jammer de accounts zullen niet uit de stam verwijderd worden ;)

En t einde van de wereld heb jij zelf ingeblazen :)
 

DeletedUser

Guest
Kan je er weer niet tegen dat je niet in de winnende stam zit? Hoe dan ook denk niet dat je er veel aan kan doen hoor :p Zelfs je mods zullen het niet tegen houden volgens mij mijn schatje, vind het wel jammer dat jij die 3k premium krijgt, ik had ze liever naar lbf,julien of casperjantzen zien gaan :) Was misschien wel eerlijker geweest

LBF RUULED :cool:
is toch zo? :D
 
Bovenaan