einde wereld

DeletedUser

Guest
Alle spelers die tegen de regels spelen , zullen/moeten gestraft worden.
Maar ik ben er rots van overtuigd dat het merendeel eerlijk speelt en anders zou het tw-team al wel wat gebanned hebben. Er worden immers erg veel supportjes ingediend.

Mvg

ook tegen mij, en ik ben niet banned!
terwijl iedereen ervan overtuigd was dat ik bots gebruikte? :D :D
 

DeletedUser

Guest
achja een handvol slechte verliezers hebben massaal supports lopen indienen. je blijft geblocked tot het onderzoek is afgelopen. maar ze kunnen toch niks vinden aangezien wij altijd eerlijk spelen;)
 

DeletedUser66966

Guest
Ondertussen zijn we aan de laatste 25min begonnen, en heb ik als afscheidscadeau een filmpje gekregen over BK. :D
 

DeletedUser66966

Guest
Zou /Care niet voor de volledige wereld een bbq kunnen organiseren? Zij hebben ten slotte gewonnen. ;)
 

DeletedUser64983

Guest
Leuk einde :)

Aanvaller van de dag
vandaag heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (430.606 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Rover van de dag
vandaag heb jij de meeste grondstoffen in deze wereld geroofd (1.055.920 grondstoffen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Verdediger van de dag
vandaag heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (376.257 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 

DeletedUser11552

Guest
Genesis & blitz kregen een geniale ingeving van die 6 minuten dat nog geteld werden :D


Grootmacht van de dag
Je hebt op deze wereld de meeste dorpen overgenomen vandaag (1 dorp)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Plunderaar van de dag
vandaag heb jij de meeste dorpen in deze wereld geplunderd (103 dorpen)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!


Genesis en blitz hebben alle awards vandaag haha
Mag ook wel eens. Dit was wel ne goeike :D
 

DeletedUser64983

Guest
Erg jammer om te zien dat de wereld over 2 uur stopt met een paar gebande spelers in /care.
Ik hoop dat er nog een actieve mod aanwezig is om de vals spelende accounts uit care te verwijderen. Wie weet heeft deze speler net die geheim dat ze nodig hebben om te winnen.

Werk aan de winkel mod van TW

Awhh ;(

Rage quit?
 

DeletedUser66966

Guest
Ik heb voor een deel van de eenheden van Genesis zijn aanvaller van de dag award gezorgd, dus ergens ben ik ook een winnaar. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Erg jammer om te zien dat de wereld over 2 uur stopt met een paar gebande spelers in /care.
Ik hoop dat er nog een actieve mod aanwezig is om de vals spelende accounts uit care te verwijderen. Wie weet heeft deze speler net die geheim dat ze nodig hebben om te winnen.

Werk aan de winkel mod van TW

Lol, en dat zegt de crack in het verzeilen van verbruik van meerdere illegale scripts.

Jammer dat JOUW plannetje om de wereld te winnen volledig in de mist is gegaan he kerel.
Gelukkig voor jou heb je op jouw oneerlijke manier toch nog die 3000 PA GEKREGEN die je anders vroeg of laat kwijt was geweest.
 

DeletedUser64983

Guest
Ik heb voor een deel van de eenheden van Genesis zijn aanvaller van de dag award gezorgd, dus ergens ben ik ook een winnaar. :cool:

Omdat ik je aanviel ;(

Maar dat maakt niet uit, Care heeft gewonnen!
 

DeletedUser65376

Guest
Awhh ;(

Rage quit?

Niet opletten helaas zijn er nog altijd slechte verliezers ;)

Lol, en dat zegt de crack in het verzeilen van verbruik van meerdere illegale scripts.

Jammer dat JOUW plannetje om de wereld te winnen volledig in de mist is gegaan he kerel.
Gelukkig voor jou heb je op jouw oneerlijke manier toch nog die 3000 PA GEKREGEN die je anders vroeg of laat kwijt was geweest.

Had t niet mooier kunnen zeggen ;)
 
Bovenaan