einde wereld

Reactiescore
2.490
Gefeliciteerd !
 

DeletedUser56859

Guest
Ik zou als ik de rest van de stammen was geweest gewoon 1 grote massa organiseren en zorgen dat die geheimen werden weg geedeld :)
 

DeletedUser64983

Guest
Ik zou als ik de rest van de stammen was geweest gewoon 1 grote massa organiseren en zorgen dat die geheimen werden weg geedeld :)

Ze hadden maar 48 uur de tijd.
Er kwamen wel inc op die geheim dorpen. Maar dat was verre van genoeg :)

Achja, eerst willen ze zelf de wereld eindigen, en als /Care dan 1 stap voor is gaan huilen ;(
Jammer weer!

Maargoed, Care heeft gewonnen ;D
 
Reactiescore
25
Gefeliciteerd aan /Care voor het winnen van de eerste Geheimen wereldn :)
 

DeletedUser52513

Guest
gefeliciteerd /Care :), maar ik hoop dat W27 en de andere geheim werelden op een andere manier gewonnen word (hoewel ik jullie redenen wel begrijp)
 

DeletedUser56859

Guest
vind het beetje laf niet alleen van care maar ook van de andere om zo de wereld te laten eindigen, dit heeft niks te maken met eer maar gewoon van ik wil pa punten krijgen voor het winnen van de wereld :)
 

DeletedUser64983

Guest
vind het beetje laf niet alleen van care maar ook van de andere om zo de wereld te laten eindigen, dit heeft niks te maken met eer maar gewoon van ik wil pa punten krijgen voor het winnen van de wereld :)

Dit heeft niks te maken met PA punten. Neem dus aan dat je er zelf niet gespeeld heb?

Er werd op w25 zoveel gebackstabbed dat dit haast wel de enige optie was.
 

DeletedUser65376

Guest
vind het beetje laf niet alleen van care maar ook van de andere om zo de wereld te laten eindigen, dit heeft niks te maken met eer maar gewoon van ik wil pa punten krijgen voor het winnen van de wereld :)

Ik ben van een verliezende stam :(

Maar als je de wereld mee maakte en ziet wat er allemaal gebeurd is snap ik zeer goed dat /Care zo gehandeld heeft.

De laatste 48 uur voor de fusie waardoor /Care won zag er namelijk zo uit:

-DR- (de rang 1 stam op dat moment) word opgeheven omdat een co op een leiding account het te zwaar in zijn hoofd krijgt. In eerste instantie komt -DR- terug maar een paar leden joinen niet, dit is geen probleem. Hoewel het vanaf buitenaf weer rustig leek bleef er gespannen sfeer in -DR- dit werd veroorzaakt door een aantal leden die iedereen bleven opjutten.

Nog geen dag erna blijkt dat deze accounts een grote backstab actie hebben geplaned namelijk om iedereen op te stoken en iedereen op 1 persoon (die er niks mee te maken had) laten zeuren. Terwijl dit heftig aan de gang is zijn zijzelf zo laf genoeg om snel de overstap naar Grace! te maken. Waarna ik op skype te horen krijg dat de wereld beindigd zal worden door geheimen.

Afijn de leden stappen over naar Grace! waardoor zij 11 van de 12 geheimen in bezit krijgen. En het laatste geheim zou gerekruut worden in de MB stam van Grace! zodat zij de wereld nog niet zouden afsluiten. Aangezien Grace! bekent staat als een stam die hun eigen leider snel internen als deze even op vakantie gaat vertroude /Care het niet en op hun beurt hebben zij ervoor gezorgt dat niet Grace! als eerste alle 12 de geheimen behaalde maar /Care.

Ik ben er overigens blij mee dat /Care won ipv Grace! Omdat zeker op de manier waarop zij het wilde doen ze het niet verdienden!
 

DeletedUser65376

Guest
Toepasselijk hoe Grace! meld dat Proud niks voor stelde en ze odanks dat hij in hun cluster lag altijd stand heeft gehouden.

En bedankt starmed voor t noemen van me acc :D
 

DeletedUser65776

Guest
De wereld was vanaf het begin al een chaos, de mensen die zich ''BlackLove'' nog kunnen herinneren weten dit wel.

Het was een mooie wereld om op te spelen! Heb altijd tot trots voor DR gewerkt, jammer dat ze niet gewonnen hebben.
Maar Gefeliciteerd Care!
 

DeletedUser63648

Guest
jammer dat er nu toch spelers winnen die dat niet hadden gemogen. :p

Maar voor de rest gefeliciteerd!
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd /Care.

Waren die geheimen over de hele wereld verspreid?
 

DeletedUser64057

Guest
Bij deze wil ik ondanks dat ik al tijd geen w25 meer speel iedereen toch bedanken voor jullie inzet in mijn tijd
Zo ga ik als ex big wolf en ex 34tmysh0rts lid toch nog even 1 persoon bedanken namelijk fabian van viddon(als hij nog speelt)
omdat hij altijd voor me klaarstond als er iets was

Verder gefeliciteerd care en world
En viddon met de nr 1 plek
En natuurlijk ook exstra de leiders van de winnende stammen
 

DeletedUser61580

Guest
Om je rot te lachen waarmee deze topic word gestart.
Over de hele wereld 25 is geen goed woord te zeggen en er was maar 1 stam die met eerlijk spel, zonder "gespioneer" en backstabberij heeft willen spelen en dat was Famous!

Door backstabberij van /Care die keihard deden wat onder punt 1 anderen word verweten: (namelijk viavia vv bemachtigen en vervolgens dorpen leegzetten enz en dorpen die als OS uitstaan doortegeven aan hun eigen leden om zo dorpen te bemachtigen...) heeft Famous daar massaal besloten te stoppen met die waardeloze wereld.

beste spelers van w25 en andere werelden.
we just dont care en world gaan samen deze wereld beëdigen, waarom hoor ik jullie vragen? daar zijn een paar goede redenen voor

1: er werd erg veel gebackstabbed door zowel spelers als stammen. vooral grace! komt hiervoor in aanmerking. vv's krijgen van leden als ze op vakantie zijn en deze snel leeg zetten en internen.
Pot verwijt de ketel, jullie deden dit zelf net zo goed, of wat dacht je van spelers die halverwege een fusie ineens van stam wisselen..? Of onder het mom van "PBG" spelers niet wensen aan te vallen, maar wel accepteren dat stamgenoten daardoor worden aangevallen? Ik heb trouwens zelf bij de start van de wereld mogen ervaren dat jullie dit hebben toegepast. Puur door OS van omringende spelers etc heb ik me daar doorheen kunnen slepen...

2: bg's die plots door een paar liegende spelers worden stopgezet.
Ja, ook daar waren jullie bij /Care erg goed in. Starmed weet daarvan mee praten, die kwam immers op diezelfde manier in die stam terecht...

3: er waren nog maar weinig echte goede en betrouwbare spelers over. deze waren te vinden in world! en /care +mb stammen. Betrouwbare spelers hebben er nimmer gezeten in /Care of het moet moskva zijn geweest. Dat is daar de enige die zich steeds aan de gemaakte afspraken heeft gehouden.

daarom gaan deze stammen genieten van deze wel verdiende overwinning!
Geniet ervan, dat deed ene A.H. in de jaren 40 van de vorige eeuw ook... Zij het heel kort!

we hebben met /care en world! veel genoten van deze wereld. met /care als vrienden stam en world als survivor stam hadden wij toch een van de gezelligste gedeelde fora en skype gesprekken.
Daar weet je uiteraard geen reet van, tenzij je middels spionage op fora van andere stammen bent geweest??? Val je hier ff door de mand zeg!

in deze 2 stammen zijn vriendschappen ontstaan en speciale banden. deze speciale banden noemen wij vertrouwen iets wat in andere stammen op deze 2 na niet te vinden was. ook willen wij graag even een shout out naar secrets doen die ons trouw bleef en een van de respectvolle spelers van de vijand : oostblokleef! sommige van ons zul je terug zien op andere werelden en hopen dan weer samen op EERLIJKE wijze tw te spelen

Ook hier weet je uiteraard geen reet van, tenzij je middelsspionage op andere fora van andere stammen bent geweest??? Val je hier ff weer door de mand zeg!
Eerlijk spelen hebben jullie vanaf het begin niet gedaan, blijkens wat sommigen van jullie op 32 doen, zal dat ook wel nooit gebeuren.


wij groeten jullie en nog veel spel plezier toegewenst

Verder hoop ik dat TW hiermee heeft geleerd, dat het hele vlaggen gedoe het slechtste idee was in jaren...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan