DeletedUser57512
Guest
The name of this game is Tribalwars, not Tribalpeace...Not Diplomaticwars...
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik heb het ook gezien dat de tijd verlengd is. Maar als je dan kijkt naar de tijd op het geheimen scherm, dan is dat nog de oude tijd.Maar Tw Team speelt een spelletje met onsZe verlengen de tijd dat je geheimen moet vasthouden, maar goed Alle DEF word in die dorpen gegooid en er zijn gewoon niet genoeg clears om stacks van 300k elk te doorbreken
![]()
Ik zie hier veel opmerkingen over hoe laag etc het is. Dat is gewoon het risico van tribalwars & zeker van een wereld met geheimen. Een groep mensen zal altijd de mogelijkheid houden om de wereld af te sluiten. Het is aan hun wanneer ze het doen & na ruim een jaar is dit moment aangebroken.
Maar helaas is de sporitiviteit hier niet echt te vinden want het is byzonder moeilijk om /Care gewoon te feliciteren met de overwinning & gezellig over de goede tijden te praten die we hebben beleefd op wereld 25.
Dat is dan jouw fout geweest vrees ik xD
Je beslist nog steeds zelf hoeveel tijd je in een account spendeert, alsook kan je activiteit bundelen door samen op een account te spelen.
Als je je account goed gestructureerd hebt, kan je je acc op halfu tijd onderhouden per dag.
Heb je dan nog tijd teveel, kan je farmen en andere zaken welke bonussen met zich meebrengen voor je acc.
Lig je onder aanval, dan is dat een andere zaak.
En dan nog hoef je geen 7u per dag aan je acc te besteden eens je onder aanval ligt, moest je je acc goed onderhouden hebben en in een goed samenwerkende stam zitten welke je acc in het oog kunnen houden wanneer jij niet online kan komen.
Dit account staat nog steeds hoog desondanks de weinige tijd dat er afgelopen maanden is in gestoken.
Geldt ook voor DR en Grace! moesten ze hun plan voor /Care & World! kunnen uitvoeren.
Dan hadden we hier nu op hen zitten vitten over hoe laag hun actie wel niet zou zijn, terwijl zij dit hebben uitgelokt en nu smeken om dit weer stop te zetten.
Al bij al zou je dus kunnen zeggen dat niemand van hen deze overwinning echt verdiend heeft.
Maar laten we eerlijk zijn, /Care en World! verdienen deze overwinning toch dat tikkeltje meer dan -DR- en Grace!
Dat van dat verlengen van tijd zal een fout geweest zijn binnen het systeem want deze is al hersteld + compensatie.
Idd dus t ligt er maar net aan, aan welke kant je zit van de discussie.
Maar met het andere ben ik t niet met je eens want World was ook niet altijd clean & als je gaat kijken naar de vaardigheden deed DR zeker niet onder bij /Care & World!
We Just Dont Care! geeft alle geheimen overwonnen en wint in: 29:06:22