einde wereld

DeletedUser57512

Guest
The name of this game is Tribalwars, not Tribalpeace...Not Diplomaticwars...
 

DeletedUser

Guest
Maar Tw Team speelt een spelletje met ons:) Ze verlengen de tijd dat je geheimen moet vasthouden, maar goed Alle DEF word in die dorpen gegooid en er zijn gewoon niet genoeg clears om stacks van 300k elk te doorbreken;)
 

DeletedUser66966

Guest
Maar Tw Team speelt een spelletje met ons:) Ze verlengen de tijd dat je geheimen moet vasthouden, maar goed Alle DEF word in die dorpen gegooid en er zijn gewoon niet genoeg clears om stacks van 300k elk te doorbreken;)
Ik heb het ook gezien dat de tijd verlengd is. Maar als je dan kijkt naar de tijd op het geheimen scherm, dan is dat nog de oude tijd. :eek:
 

DeletedUser65376

Guest
Ik zie hier veel opmerkingen over hoe laag etc het is. Dat is gewoon het risico van tribalwars & zeker van een wereld met geheimen. Een groep mensen zal altijd de mogelijkheid houden om de wereld af te sluiten. Het is aan hun wanneer ze het doen & na ruim een jaar is dit moment aangebroken.

Maar helaas is de sporitiviteit hier niet echt te vinden want het is byzonder moeilijk om /Care gewoon te feliciteren met de overwinning & gezellig over de goede tijden te praten die we hebben beleefd op wereld 25.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie hier veel opmerkingen over hoe laag etc het is. Dat is gewoon het risico van tribalwars & zeker van een wereld met geheimen. Een groep mensen zal altijd de mogelijkheid houden om de wereld af te sluiten. Het is aan hun wanneer ze het doen & na ruim een jaar is dit moment aangebroken.

Maar helaas is de sporitiviteit hier niet echt te vinden want het is byzonder moeilijk om /Care gewoon te feliciteren met de overwinning & gezellig over de goede tijden te praten die we hebben beleefd op wereld 25.

Geldt ook voor DR en Grace! moesten ze hun plan voor /Care & World! kunnen uitvoeren.
Dan hadden we hier nu op hen zitten vitten over hoe laag hun actie wel niet zou zijn, terwijl zij dit hebben uitgelokt en nu smeken om dit weer stop te zetten.

Al bij al zou je dus kunnen zeggen dat niemand van hen deze overwinning echt verdiend heeft.
Maar laten we eerlijk zijn, /Care en World! verdienen deze overwinning toch dat tikkeltje meer dan -DR- en Grace!





Dat van dat verlengen van tijd zal een fout geweest zijn binnen het systeem want deze is al hersteld + compensatie.
 

DeletedUser57512

Guest
Bekijk het i.i.g. positief, veel mensen stoppen nu met TW, waaronder ik misschien. Tribalwars is een spel waarbij je als je een groter account hebt bijna verplicht bent om online te komen, als je dit niet doet heb je kans dat je account overgenomen word of iets dergelijks, en het is zonde om te stoppen na zoveel tijd en werk. Maar ik zie nog steeds niet in wat ik er nu aan heb gehad, ja leuk een spelletje spelen in mijn vrije tijd. Maar ik heb helaas geen 7 uur vrije tijd op een dag met mijn schoolwerk er bij. En toch zit ik er 7 uur achter, het ging bij mij dus regelmatig ten koste van school, opzich kan ik het wel hebben als ik oplet in de les, maar ik heb die duizenden uren die ik er achter heb gezeten:$ voor mijn gevoel niet erg nuttig besteedt.
 

DeletedUser

Guest
Dat is dan jouw fout geweest vrees ik xD
Je beslist nog steeds zelf hoeveel tijd je in een account spendeert, alsook kan je activiteit bundelen door samen op een account te spelen.


Als je je account goed gestructureerd hebt, kan je je acc op halfu tijd onderhouden per dag.
Heb je dan nog tijd teveel, kan je farmen en andere zaken welke bonussen met zich meebrengen voor je acc.

Lig je onder aanval, dan is dat een andere zaak.
En dan nog hoef je geen 7u per dag aan je acc te besteden eens je onder aanval ligt, moest je je acc goed onderhouden hebben en in een goed samenwerkende stam zitten welke je acc in het oog kunnen houden wanneer jij niet online kan komen.




Dit account staat nog steeds hoog desondanks de weinige tijd dat er afgelopen maanden is in gestoken.
 

DeletedUser57512

Guest
Dat is dan jouw fout geweest vrees ik xD
Je beslist nog steeds zelf hoeveel tijd je in een account spendeert, alsook kan je activiteit bundelen door samen op een account te spelen.


Als je je account goed gestructureerd hebt, kan je je acc op halfu tijd onderhouden per dag.
Heb je dan nog tijd teveel, kan je farmen en andere zaken welke bonussen met zich meebrengen voor je acc.

Lig je onder aanval, dan is dat een andere zaak.
En dan nog hoef je geen 7u per dag aan je acc te besteden eens je onder aanval ligt, moest je je acc goed onderhouden hebben en in een goed samenwerkende stam zitten welke je acc in het oog kunnen houden wanneer jij niet online kan komen.




Dit account staat nog steeds hoog desondanks de weinige tijd dat er afgelopen maanden is in gestoken.



Dat is helemaal waar, maar toch xD

Ik ga altijd automatisch nog ffe dit en dat doen, en ik heb ook nog meerdere acc's dusja, ook weer mijn fout ;p
 

DeletedUser65376

Guest
Geldt ook voor DR en Grace! moesten ze hun plan voor /Care & World! kunnen uitvoeren.
Dan hadden we hier nu op hen zitten vitten over hoe laag hun actie wel niet zou zijn, terwijl zij dit hebben uitgelokt en nu smeken om dit weer stop te zetten.

Al bij al zou je dus kunnen zeggen dat niemand van hen deze overwinning echt verdiend heeft.
Maar laten we eerlijk zijn, /Care en World! verdienen deze overwinning toch dat tikkeltje meer dan -DR- en Grace!





Dat van dat verlengen van tijd zal een fout geweest zijn binnen het systeem want deze is al hersteld + compensatie.

Idd dus t ligt er maar net aan, aan welke kant je zit van de discussie.

Maar met het andere ben ik t niet met je eens want World was ook niet altijd clean & als je gaat kijken naar de vaardigheden deed DR zeker niet onder bij /Care & World!
 

DeletedUser68672

Guest
het is eerlijker als je het uitvecht is mijn mening:)
dan zie je wie er sterker is
 

DeletedUser

Guest
Idd dus t ligt er maar net aan, aan welke kant je zit van de discussie.

Maar met het andere ben ik t niet met je eens want World was ook niet altijd clean & als je gaat kijken naar de vaardigheden deed DR zeker niet onder bij /Care & World!

Dan heb je ook niet alles gelezen denk ik :p

Want ik heb nog eerder deze dag gezegd dat /Care en World het eerlijkER en sportievER speelden en daarom deze overwinning dus meer verdienen :p



Heb nergens beweerd dat World het clean speelde, niemand speelde deze wereld clean.
Anders werd je de das omgedaan.
Zie de nr.1, illegaalste farmer van allemaal.
En de nr.3 is niet anders.
De nr.2 deed aan gratis dorpen van gebackstabde acc's.
En zo kan ik nog steeds blijven doorgaan.


Zodus, nogmaals, zij die winnen verdienden het meer dan degene die nu het hardst verliezen ;-)
 

DeletedUser57512

Guest
We Just Dont Care! geeft alle geheimen overwonnen en wint in: 29:06:22
 

DeletedUser

Guest
Jullie weten het dus hé, pas binnen 29u mogen jullie ze komen halen :D
 

DeletedUser

Guest
@STARMED :als /care en world hier een handen aan vuil maken door de wereld te winnen is dat vergeleken met de andere top spelers niks echt niks. wij voelen onszelf net jezus, puur, eerlijk tegenover elkaar en gelijk aan elkaar.

Jouw ego swingt echt wel de pan uit man. Tijd om te stoppen en terug eens in de echte wereld rond te lopen. Alleen al door Jezus zijn naam te gebruiken zou je in de grond moeten zakken van schaamte (of mag ik je ook eens kruisigen??). En ja, ik noemde jullie laf en zal dat blijven doen, je kent maar de helft van het verhaal en je denkt de waarheid te verkondigen. Mensen zoals jij zijn deze repliek eigenlijk niet waardig en voor dat je een uitspraak doet, moet je met feiten komen en niet op horen zeggen van, want dat is wat deze wereld in de vernieling heeft geholpen. Roddels om eigenbelang, vuilbekkerij om een ander te overhalen om in de fout te gaan zodat hij een ban kon krijgen, mensen proberen te laten bannen door hun playernaam en of dorpnaam of profieltekst. Als je zo je gelijk moet halen, dan heb je het. Succes nog, ik vind je nog wel op een andere wereld
 

DeletedUser

Guest
jij bent niet eens iemand's reactie waardig massa interner;)

een slechte verliezer zullen we jou maar noemen
 
Reactiescore
768
Ja. Grace! & oud -DR- leden willen de wereld niet sluiten, want ze hadden maar 11 geheimen. Ja het twaalfde geheim hadden ze ook niet in hun bezit. En natuurlijk kun je het beter uitvechten, maar als we nu stoppen dan kunnen ze ineens gaan fuseren en zijn het slachtoffer. Hun zeggen dat ze het niet doen, maarja in zo'n situatie zou ik ook er alles aan doen om /Care tegen te houden.

Goed dat deze wereld eindigd. Backstabbers, dubbel acc's, illigale scripts. Om te huilen (achteraf gezien).

En het is de schuld van -DR- & Grace! dat dit zo loopt. Ja we willen de wereld niet beeindigen. Deze fusie was de enige keus, want het was Grace! of /Care. World! was er nog. -DR- kon zelf een nieuwe stam beginnen, maar NEE NEE NEE het moest perse fuseren met het cruciaalste wat je kan doen. Je kon ook fuseren met een stam zonder geheimen trouwens. En dan mensen hier op het AF /Care afkraken, maar vervolgens wel /Care PMen: Laat mij joinen, want dan win ik ook, is al helemaal lachwekkend.

Deze wereld is beter als die stopt. Meer tijd voor betere werelden en meer tijd voor andere dingen. Tijd spenderen aan familie, school en vrienden.
 
Bovenaan