einde wereld

Reactiescore
1.367
Leuk dit :)

als het aftellen morgen nog bezig is lekker wat oda puntjes erbij halen :)
had net 50clears klaar :(
 

DeletedUser

Guest
Ondanks de negatieve uitspraken op deze wereld, heb ik hier een geweldige tijd beleefd met mijn stamleden. De acties, vriendschappen, oorlogen, ... waren geweldig. Jammer dat ik het spamforum zal moeten missen.

Hiervoor dank aan mijn mede WORLD! leden.

Mvg
 

DeletedUser64983

Guest
zeer jammer dat het op deze manier moet eindigen, wij zelf zijn nog bereid om een uniek geheim van ons weg te doen uit goede wil,
maar ik weet niet of care wel verder wil of gewoon voor de makkelijk weg kiest.

m.v.g SPEELVIS

Haha, wat een held ;)
 

DeletedUser64036

Guest
Vindt het gewoon verdient, World werd gezien als het vuile beesje dat er niets van bakte, maarja deze gaat nu wel mooi met de prijs lopen hoor ;) Samen met /care natuurlijk, de enigste stam die iets of wat door had dat er wel iets in world zat :eek:
 

DeletedUser

Guest
Vindt het gewoon verdient, World werd gezien als het vuile beesje dat er niets van bakte, maarja deze gaat nu wel mooi met de prijs lopen hoor ;) Samen met /care natuurlijk, de enigste stam die iets of wat door had dat er wel iets in world zat :eek:

Je kan het ook formuleren als volgt:

De enigste 2 stammen die de overwinning op een sportievere en eerlijkere manier kunnen binnenslepen dan zijn concurrenten.
 

DeletedUser53052

Guest
Is er hier dan feitelijk ooit een oorlog geweest op deze wereld ? :cool:
 

DeletedUser64036

Guest
Toch grappig hoe snel iedereen komt smeken voor al die premium en om in de winnende stam te zitten..
 

DeletedUser

Guest
Idd, vooral degene die ooit zo anti-World! en /Care waren, de dikke nekken.
Dat ze stikken in hun verlies, losers :p
 

DeletedUser66966

Guest
Ik blijf liever tot het einde in mijn eigen stam zitten dan dat ik voor wat Premium nog even naar een andere stam moet over stappen. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Start een W25 Pre-Made op W33 zou ik zeggen. Verwacht dat veel mensen er nog wel zin in hebben . Wel een beetje jammer dat het op zo'n laffe manier zonder echte winner moet eindigen maar het is niet anders..

Hoe was eigenlijk het niveau IG & op het AF op W25 ?
 
Reactiescore
768
Start een W25 Pre-Made op W33 zou ik zeggen. Verwacht dat veel mensen er nog wel zin in hebben . Wel een beetje jammer dat het op zo'n laffe manier zonder echte winner moet eindigen maar het is niet anders..

Hoe was eigenlijk het niveau IG & op het AF op W25 ?

Niveau is niet heel hoog en op het AF alleen maar spam of ruzie :p. Bijna gen goed onderbouwende tekst gezien.
 

DeletedUser

Guest
Start een W25 Pre-Made op W33 zou ik zeggen. Verwacht dat veel mensen er nog wel zin in hebben . Wel een beetje jammer dat het op zo'n laffe manier zonder echte winner moet eindigen maar het is niet anders..

Hoe was eigenlijk het niveau IG & op het AF op W25 ?

Die premades zullen er wel komen :p

Langs ene kant wel jammer dat het op zulke manier moet gebeuren, maar het was hoe dan ook gebeurt geweest.
-DR- en Grace! fuseerden niet zomaar, helaas voor hen was /Care en World! slimmer dan dat.

En denk dat je het niveau best kan omschrijven als achterbaks, laf, bedrieglijk, illegaal.
Op sommige momenten zelfs erg laag en saai.
 

DeletedUser

Guest
ik zal hier maar even netjes en openhartig op reageren.

laf wordt er gezegd laf... wat is laf? de andere top stam een stapje voor zijn met het winnen van de wereld?


nu wordt er door Grace gezegd dat ze wel een geheim wilden verplaatsen. daar komen ze nu mee.

grace die vanaf het begin al backstabs deed, daar stonden ze bekent om er waren al heel wat leden uit grace vertrokken aangezien hun of hun vriend was gebackstabbed. hoe backstabben? zoals ik al eens heb geschreven spelers van grace zetten hun vv bij de leiding omdat ze op vakantie gingen examens hadden etc. wat doet de leiding van grace? die zet deze accounts leeg en steekt een mes in de rug van hun eigen leden. eerst kon ik dit niet goed geloven dus sprak ik diegene aan die volgens de slachtoffers de dader was, de internbaas staat hij ook wel bekent om. het grappigste is nog dat hij het toegaf..

daarnaast hebben we nog het stuk dr wat overgestapt is naar grace! een stuk dr wat hun oude vrienden waarmee ze anderhalf jaar hebben samen gespeeld in een klap een mes in de rug steken. iets wat in /care nooit zou gebeuren.
het restje dr noemt het een ordinaire backstabb en wij sluiten ons daarbij aan. hoe kun je in godsnaam zo je maten laten vallen en snel overspringen?

tevens heeft de leiding van dr altijd veel voor zichzelf gehouden, er was in mijn eigen woorden veel corruptie bij de leiding in dr. verhalen werden verdraaid dingen werden helaas verzonnen. een van de redenen dat dust raiders is gevallen!


dus die spelers die nu in grace zitten komen hier zeggen dat het laf is? de grootste groep backstabbers?laat me niet lachen. en denken jullie naar al jullie"mes in de rug steek"acties en leugens dat wij er ook maar één woord van geloven dat jullie niet de wereld wilden beëdigen?


er kreeg een pm binnen met wat doen jullie nou? dit levert innogames geld op? geld op? wij hebben world /care en onze mb stammen in een stam gezet en deze krijgen allemaal pa uitgekeerd;) hoe meer leden hoe meer pa innogames moet betalen.

dus over laf gesproken;)

als /care en world hier een handen aan vuil maken door de wereld te winnen is dat vergeleken met de andere top spelers niks echt niks. wij voelen onszelf net jezus, puur, eerlijk tegenover elkaar en gelijk aan elkaar.

in /care hadden wij allemaal leidersrechten en een democratie zonder leiders. waarom? we vertrouwden elkaar en we zijn vrienden. daarom is /care nooit gevallen en had het zulke succesvolle massa's.


het moraal van het verhaal is uiteindelijk. i.p.v met de vinger naar /care en world te wijzen kijk eens naar jezelf.

en het allerleukste is nog dat nu grace leden zich bij ons aan het aanmelden zijn hah om mee te kunnen winnen? en dan praat ik er niet over 1;) hier een grote mond hebben waar iedereen bij is en dan stiekem allemaal solliciteren bij ons hahaha


een wijs iemand zei ooit tegen mij, verander de wereld begin bij jezelf.

ik hoop dat jullie dit allemaal meenemen en ik hoop ook op eerlijkere werelden in de toekomst.

ik wil de sportievelingen onder ons bedanken voor de felicitaties!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Een betere omschrijving over het niveau van deze wereld is er niet, met dank aan Starmed :D
 
Reactiescore
1.367
care mensjes weten jullie ook hoeveel aanvallen jullie krijgen op de dorpjes met geheimen??
 
Bovenaan