/Dome vs Empire.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
we beginnen met een oorlog,

een start een nieuw begin,

geen oude koeien uit de sloot halen en proberen zo de anderen na je toe te trekken
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een hekel aan mensen die gaan zeiken als mensen hun mening uiten of verwachtingen hier vermelden.
En dan vooral de mensen met dit soort teksten.

Het is jammer dat er zo selectief rapportjes wordt geplaatst.... Is niet erg. Ik snap wel dat zo t forum wat opgeleukt wordt, maar als je nou zo'n punt maakt van onze stam, plaats andere rapportjes dan ook s....

Eerst wordt de oorlog verklaard en daarna moet er aangevallen worden en daarna komen de rapportjes en statistieken vanzelf en dat kan niet binnen 1 dag. Laat de mens in de tussentijd lekker praten. Jezus man.

Waar ik benieuwd naar ben is of EMPIRE wat anders gaat doen dan massaal volstacken met def met de hele stam. Immers iemand die alleen verdedigd zal nooit een oorlog winnen.
 

DeletedUser

Guest
immers iemand geen offence meer heeft die persoon ook geen oorlog meer kan winnen ,

en elke dorp die doodloopt op def betekend leeeg :)
 

DeletedUser

Guest
Vreemde gedachte is het hoor, 8 edels met een clear na een 3e edel.

Niettemin hoop ik dat jullie /Dome wat pijn kunnen doen. Al kon deze hele oorlog wel eens grapje te zijn :).

Hahaha, zeker omdat jij dan hoopt dat wij een makkelijker target voor jullie zijn :D?
Geloof mij nou maar, wij hebben zat deffence, dus daar krijgen we geen last mee.
Daarnaast herbouwen we de troepen die we we verliezen makkelijk :D.
 

DeletedUser45788

Guest
Wat een gedoe zeg.

Net een serie hier zeg. Kom op jongens. Vecht niet hier op het forum. Laat zien wat je waart bent op TW. Daar gaat het ten slotte om. Met een grote mond en mooie praatjes kom je niet ver.

Moge de besten winnen wie dat ook mag zijn.

PS: Hou ons maar op de hoogte.

Rutger (bekend als....)

Huphup jij moet weer aan het deffen
 

DeletedUser

Guest
Ik wens beide succes, ik weet wel zeker dat er andere stammen mee gaan snoepen :)
 

DeletedUser47947

Guest
Als al die stupide succes wensers eens op zouden houden zou ik dit forum alleen nog maar hoeven te lezen als er wat gebeurd. (/Dome succes wensen inclusief verering mag uiteraard wel (a))
 

DeletedUser

Guest
Spar, als je vind dat er selectief rapportjes worden geplaatst. Plaat die andere dan zelf even alsjeblieft.
 

DeletedUser

Guest
Het is jammer dat er zo selectief rapportjes wordt geplaatst.... Is niet erg. Ik snap wel dat zo t forum wat opgeleukt wordt, maar als je nou zo'n punt maakt van onze stam, plaats andere rapportjes dan ook s....

Dit is ook een forum voor politiek en propaganda, dus je tegenstander in een slecht daglicht hoort hier ook...
als je dat niet snapt, snap je dit spel gewoon niet zo goed, savvy?
 

DeletedUser53396

Guest
Wat een gedoe zeg.

Net een serie hier zeg. Kom op jongens. Vecht niet hier op het forum. Laat zien wat je waart bent op TW. Daar gaat het ten slotte om. Met een grote mond en mooie praatjes kom je niet ver.

Moge de besten winnen wie dat ook mag zijn.

PS: Hou ons maar op de hoogte.

Rutger (bekend als....)

Wie ben je IG?
 

DeletedUser

Guest
Misschien had je daar de zelf overname's dan vanaf moeten trekken he... Ik heb namelijk in m'n eentje al 10X mezelf over genomen ofzo. Verder moet er gekeken worden naar de hoe hoog het percentage bb overname's van EMPIRE is en de overname's uit de de stam Ex-emp als ik me niet vergis. En dan nog hebben we geen goed beeld van de juiste aantallen interns.

Ik kan me herinneren dat Godly zei dat internen bij het spel hoort.
Om de punten in de stam te houden, dus wat wil je nou eigenlijk zeggen?

Barbarendorpen zijn ook dorpen, die uiteindelijk even groot worden als de dorpen die jij overneemt.
Bovendien maak je er gemakkelijk een mooi cluster van, wat waarschijnlijk goed uit te lezen valt in het cluster van EMPIRE vergeleken met de stam /Dome.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan me herinneren dat Godly zei dat internen bij het spel hoort.
Om de punten in de stam te houden, dus wat wil je nou eigenlijk zeggen?

Barbarendorpen zijn ook dorpen, die uiteindelijk even groot worden als de dorpen die jij overneemt.
Bovendien maak je er gemakkelijk een mooi cluster van, wat waarschijnlijk goed uit te lezen valt in het cluster van EMPIRE vergeleken met de stam /Dome.

Dat is niet de visie van /Dome, helaas zijn wij soms genoodzaakt tot internen maar in principe doen wij meer aan spelertjes wegvegen dan internen.
Hun cluster is veel te klein, 1 continent met 34 leden.

Daarnaast, die barbaren die zij edelen zijn heel erg klein, maar ze zijn genoodzaakt om te internen en BB's te edelen aangezien nighthell de enige niet-EMPIRE speler is met meer dan 100k in het EMPIRE-continent (C43).
En die barbaartjes zijn klein, dat getuigt niet van veel inzicht aangezien het uitbouwen veel tijd en GS komt en je minder kan farmen wat zeker een groot nadeel is.
 

DeletedUser

Guest
Dat is niet de visie van /Dome, helaas zijn wij soms genoodzaakt tot internen maar in principe doen wij meer aan spelertjes wegvegen dan internen.
Hun cluster is veel te klein, 1 continent met 34 leden.

Daarnaast, die barbaren die zij edelen zijn heel erg klein, maar ze zijn genoodzaakt om te internen en BB's te edelen aangezien nighthell de enige niet-EMPIRE speler is met meer dan 100k in het EMPIRE-continent (C43).
En die barbaartjes zijn klein, dat getuigt niet van veel inzicht aangezien het uitbouwen veel tijd en GS komt en je minder kan farmen wat zeker een groot nadeel is.

Beter een klein cluster dan een verspreid cluster, tenzij je natuurlijk volop in de aanval gaat.
Ondersteunen van dorpen gaat dan erg langzaam, maar met het timen van EMPIRE heb je wrschijnlijk niet zoveel deff nodig.

Ik snap eig niet wrm jullie oorlog zoeken met hun, ze liggen veels te ver van jullie vandaan.
Bovendien clusteren jullie mij in als jullie dat doen :eek:
 

DeletedUser53396

Guest
Beter een klein cluster dan een verspreid cluster, tenzij je natuurlijk volop in de aanval gaat.
Ondersteunen van dorpen gaat dan erg langzaam, maar met het timen van EMPIRE heb je wrschijnlijk niet zoveel deff nodig.

Ik snap eig niet wrm jullie oorlog zoeken met hun, ze liggen veels te ver van jullie vandaan.
Bovendien clusteren jullie mij in als jullie dat doen :eek:

Je moet niet heel empire onderschaten er zitten een paar leden bij die nog niet alle skills bezitten maar natuurlijk ook een paar die deze wel bezitten.
 

DeletedUser

Guest
Dat is niet de visie van /Dome, helaas zijn wij soms genoodzaakt tot internen maar in principe doen wij meer aan spelertjes wegvegen dan internen.
Hun cluster is veel te klein, 1 continent met 34 leden.

kan best als ze het continent in 34 taarpunten verdelen.

om nom nom...
 

DeletedUser

Guest
Beter een klein cluster dan een verspreid cluster, tenzij je natuurlijk volop in de aanval gaat.
Ondersteunen van dorpen gaat dan erg langzaam, maar met het timen van EMPIRE heb je wrschijnlijk niet zoveel deff nodig.

Ik snap eig niet wrm jullie oorlog zoeken met hun, ze liggen veels te ver van jullie vandaan.
Bovendien clusteren jullie mij in als jullie dat doen :eek:

Ten eerste, als jij het zo goed weet waarom waarom heb je dan maar 70k terwijl je op tijd begonnen bent?
Een verspreid cluster is in dit stadium beter dan dat rotcluster van EMPIRE, waar je geen spelers meer kan edelen die niet in je eigen stam zitten en meer dan 70k hebben.
Wij liggen tegen ze aan (dus dorpen die direct naast onze dorpen liggen), Mr. Smartass, niks ver vandaan.

Ondersteunen duurt in mijn ogen helemaal niet lang, maar jij weet het vast beter.


here-lies-mr-smartass-well-they-were-his-last-words-assignme-demotivational-poster-1262422121.jpg
 

DeletedUser47947

Guest
Beter een klein cluster dan een verspreid cluster, tenzij je natuurlijk volop in de aanval gaat.
Ondersteunen van dorpen gaat dan erg langzaam, maar met het timen van EMPIRE heb je wrschijnlijk niet zoveel deff nodig.

Ik snap eig niet wrm jullie oorlog zoeken met hun, ze liggen veels te ver van jullie vandaan.
Bovendien clusteren jullie mij in als jullie dat doen :eek:

Noob houdt eens op met praten. Ik zie steeds meer van je onzin op m'n beeldscherm kakken. Een klein cluster is vol en daar kun je niet farmen. Een groot cluster biedt je een groot raakvlak met andere spelers en veel farm ruimte. Daarbij bied het honderden dorpjes aan groeimogelijkheden voor een latere fase in het spel wanneer de clusters echt dicht geedeld moeten gaan worden. Het ondersteunen van dorpen gaat natuurlijk wat langzamer maar zolang alles tactisch staat opgesteld is dat geen probleem.

Waarom wij de oorlog zoeken met empire? Zij vielen ons aan en wij zijn het onze eer dan verplicht iets terug te doen. En wat je zegt over 'veels te ver van ons vandaan', open één keer een kaart en markeer ons en EMPIRE en je zult zien dat wij een geheel continent aan raakvlak hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan