/Dome vs Empire.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Beter een klein cluster dan een verspreid cluster, tenzij je natuurlijk volop in de aanval gaat.
Ondersteunen van dorpen gaat dan erg langzaam, maar met het timen van EMPIRE heb je wrschijnlijk niet zoveel deff nodig.

Ik snap eig niet wrm jullie oorlog zoeken met hun, ze liggen veels te ver van jullie vandaan.
Bovendien clusteren jullie mij in als jullie dat doen :eek:

Je ligt bij Godly in de buurt he?
Kun je ze alvast aanpassen op Godly's nummering, is ie daar minder tijd aan kwijt ;)!
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste, als jij het zo goed weet waarom waarom heb je dan maar 70k terwijl je op tijd begonnen bent?
Een verspreid cluster is in dit stadium beter dan dat rotcluster van EMPIRE, waar je geen spelers meer kan edelen die niet in je eigen stam zitten en meer dan 70k hebben.
Wij liggen tegen ze aan (dus dorpen die direct naast onze dorpen liggen), Mr. Smartass, niks ver vandaan.

Ondersteunen duurt in mijn ogen helemaal niet lang, maar jij weet het vast beter.


here-lies-mr-smartass-well-they-were-his-last-words-assignme-demotivational-poster-1262422121.jpg

Ik zeg nergens dat ik de pro ben van deze wereld, bovendien zeg ik alleen maar dingen uit mijn mening, dus zeur niet.
Verder heb ik het over een cluster in een 'oorlogje', qua normaal is jullie cluster idd veel beter.
En er liggen maar een paar leden tegen ze aan, de rest ligt VER WEG.
Dus niet wij, maar sommigen.

Noob houdt eens op met praten. Ik zie steeds meer van je onzin op m'n beeldscherm kakken. Een klein cluster is vol en daar kun je niet farmen. Een groot cluster biedt je een groot raakvlak met andere spelers en veel farm ruimte. Daarbij bied het honderden dorpjes aan groeimogelijkheden voor een latere fase in het spel wanneer de clusters echt dicht geedeld moeten gaan worden. Het ondersteunen van dorpen gaat natuurlijk wat langzamer maar zolang alles tactisch staat opgesteld is dat geen probleem.

Waarom wij de oorlog zoeken met empire? Zij vielen ons aan en wij zijn het onze eer dan verplicht iets terug te doen. En wat je zegt over 'veels te ver van ons vandaan', open één keer een kaart en markeer ons en EMPIRE en je zult zien dat wij een geheel continent aan raakvlak hebben.

Ik bepaal zelf wel hoeveel ik praat.
Hetzelfde geld voor jou als wat ik tegen legertjespelen zei.
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg nergens dat ik de pro ben van deze wereld, bovendien zeg ik alleen maar dingen uit mijn mening, dus zeur niet.
Verder heb ik het over een cluster in een 'oorlogje', qua normaal is jullie cluster idd veel beter.
En er liggen maar een paar leden tegen ze aan, de rest ligt VER WEG.
Dus niet wij, maar sommigen.



Ik bepaal zelf wel hoeveel ik praat.
Hetzelfde geld voor jou als wat ik tegen legertjespelen zei.

Je hebt niks bereikt, dus hoor je ook niet zo'n grote bek tegen ons open te trekken.
Goed dat je toegeeft dat het allemaal uit jouw mening komt, er is inderdaad niks gebaseerd op feiten.


Godly is niet van plan mij te edelen.
:rolleyes:
We zullen zien :D.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt niks bereikt, dus hoor je ook niet zo'n grote bek tegen ons open te trekken.
Goed dat je toegeeft dat het allemaal uit jouw mening komt, er is inderdaad niks gebaseerd op feiten.



We zullen zien :D.

Het heeft niks met bereiken te maken, maar met kennis.

Bovendien mag ik tegen iedereen een grote bek opentrekken of het nou noobs of pro's zijn.
Probeer niet jezelf te goed te voelen.

Alsof alles wat jullie zeggen feiten zijn:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste, als jij het zo goed weet waarom waarom heb je dan maar 70k terwijl je op tijd begonnen bent?
Een verspreid cluster is in dit stadium beter dan dat rotcluster van EMPIRE, waar je geen spelers meer kan edelen die niet in je eigen stam zitten en meer dan 70k hebben.
Wij liggen tegen ze aan (dus dorpen die direct naast onze dorpen liggen), Mr. Smartass, niks ver vandaan.

Ondersteunen duurt in mijn ogen helemaal niet lang, maar jij weet het vast beter.


here-lies-mr-smartass-well-they-were-his-last-words-assignme-demotivational-poster-1262422121.jpg

Ik moest 'em ff goed lezen, maar hij is goed! :)
 

DeletedUser

Guest
Het heeft niks met bereiken te maken, maar met kennis.

Bovendien mag ik tegen iedereen een grote bek opentrekken of het nou noobs of pro's zijn.
Probeer niet jezelf te goed te voelen.

Alsof alles wat jullie zeggen feiten zijn:rolleyes:

Het heeft juist niks met kennis te maken, maar met ervaringen.
Jij neemt het aan van anderen zonder zelf enig idee hebben hoe het is.

motivatord3c566e04649f6d9258f0ec977bbde20c2f7136e.jpg
 

DeletedUser

Guest
Het heeft juist niks met kennis te maken, maar met ervaringen.
Jij neemt het aan van anderen zonder zelf enig idee hebben hoe het is.

motivatord3c566e04649f6d9258f0ec977bbde20c2f7136e.jpg

Goed, jij je zin.
Jij weet het vanuit voorgaande ervaringen, dus jij weet vast waarmee je bezig bent.
Suc6

(btw dat plaatje is echt goor)
 

DeletedUser50540

Guest
Zoiets heet een Fake als je niet snapt waarom ik dat deed, moet je toch echt het spel leren spelen.
Zelfs tussen Clears zitten fakes
 

DeletedUser54321

Guest
Is dat serieus de reactie?

beste, dat hoef je niet uit te leggen, dat spreekt voor zich....

mag ik vragen hoe oud jij eigenlijk bent?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan