/Dome vs Empire.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
hoop wel dat er nog clears bij zitten, misschien zelfs edels. zou mooi zijn
 

DeletedUser50540

Guest
ik ga niet iedereen uitleggen waarom ik dit doe, de gene die het weten zijn ervaren genoeg. blijkbaar de gene die ik aanval niet.
 

DeletedUser47947

Guest
Het heeft niks met bereiken te maken, maar met kennis.

Bovendien mag ik tegen iedereen een grote bek opentrekken of het nou noobs of pro's zijn.
Probeer niet jezelf te goed te voelen.

Alsof alles wat jullie zeggen feiten zijn:rolleyes:

Nee dat zegt helemaal niemand. Alles wat wij zeggen is echter wel gebaseerd op feiten en niet, zoals in jouw geval, het eerste wat er in ons op komt.

ik ga niet iedereen uitleggen waarom ik dit doe, de gene die het weten zijn ervaren genoeg. blijkbaar de gene die ik aanval niet.

Nee godly, je bent aan de comunity verplicht op om alles uit te leggen :p

Ik wil empire gewoon feliciteren met de eerste gevangen clears in deze oorlog. Hopelijk hebben ze zelf ook voldoende verlies geleden aan deze dure aanvallen. Nog 5 van zulke tegenvallers en ik zal onze kans op overwinning erg klein zien worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser29828

Guest
Zolang ze elkaar ondersteunen belemmeren ze het edelvak.
 

DeletedUser

Guest
Een oorlog is het niet te noemen, /Dome gaat wat bijwinnen, Empire verzwakt, zakt uit de top 10 en blijft rond rang 12 hangen.

Zo ging het vroeger toch..
 

DeletedUser54321

Guest
jongens t is echt wel duidelijk waarom fakes verstuurd worden.... Dat hoeft niet uitgelegd te worden!

Wat mij niet helemaal duidelijk is, is waarom er zo triest kinderachtig gereageerd wordt.

Als ik een rapport plaats van een fake, en ik noem dat een mega aanval, neem ik aan dat mensen begrijpen dat dat sarcastisch bedoeld is.... Dat blijkt helaas een verkeerde aanname, want men reageert daar serieus op! (niveautje "speciaal onderwijs" zullen we maar zeggen)

Ik weet dat ook jonge mensen dit spel spelen, maar een beetje normaal verstand mag er toch verwacht worden van de "toppers" uit deze wereld...

je wordt niet een grotere man door fel hier op t forum te reageren, en alles aan te pakken waar je denkt een punt te kunnen maken. sommige dingen spreken vanzelf, en een reactie daarop zegt wat over de inteligentie van degene die reageert!

Ik denk dat iedereen t daar wel stiekem mee eens is :)

Nogmaals; kap s met cool doen, en speel t spel!
 

DeletedUser

Guest
jongens t is echt wel duidelijk waarom fakes verstuurd worden.... Dat hoeft niet uitgelegd te worden!

Wat mij niet helemaal duidelijk is, is waarom er zo triest kinderachtig gereageerd wordt.

Als ik een rapport plaats van een fake, en ik noem dat een mega aanval, neem ik aan dat mensen begrijpen dat dat sarcastisch bedoeld is.... Dat blijkt helaas een verkeerde aanname, want men reageert daar serieus op! (niveautje "speciaal onderwijs" zullen we maar zeggen)

Ik weet dat ook jonge mensen dit spel spelen, maar een beetje normaal verstand mag er toch verwacht worden van de "toppers" uit deze wereld...

je wordt niet een grotere man door fel hier op t forum te reageren, en alles aan te pakken waar je denkt een punt te kunnen maken. sommige dingen spreken vanzelf, en een reactie daarop zegt wat over de inteligentie van degene die reageert!

Ik denk dat iedereen t daar wel stiekem mee eens is :)

Nogmaals; kap s met cool doen, en speel t spel!

Maar wanneer je een fake post kan je wel zo een dingen verwachten. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde ( net zoals veel posten hier ) maar om daarna aangevallen te voelen is meer, om het met jou woorden te zeggen, niveautje "Speciaal Onderwijs". Een uitspraak die ik persoonlijk niet kan waarderen. Wanneer je mensen een steek wilt uitdelen, doe dit dan aub met een klein beetje verstand.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil empire gewoon feliciteren met de eerste gevangen clears in deze oorlog. Hopelijk hebben ze zelf ook voldoende verlies geleden aan deze dure aanvallen. Nog 5 van zulke tegenvallers en ik zal onze kans op overwinning erg klein zien worden.

denk het wel maar die worden niet gepost ..
 

DeletedUser

Guest
Is dat serieus de reactie?

beste, dat hoef je niet uit te leggen, dat spreekt voor zich....

mag ik vragen hoe oud jij eigenlijk bent?

lol en nog antwoord? want die vraag houd mij ook al tijden bezig ^^
 

DeletedUser51794

Guest
Op je 21ste ben je al een ouwe pik.. =P

Ontopic: Krijgen we ook nog eens wat meer actie vanuit de kant van Empire.. of wordt het alleen maar verdedigen? =D
 

DeletedUser50540

Guest
Valt wel mee toch ? de meeste hier zijn wel jonger als mij, maar op w11 ben ik gewend om 1 van de jongste te wezen. mij co zelf op w11 is ouder als mij en is een vrouw. de meeste op w11 zijn ouder, daar is het niveau ook hoger en de respect voor elke speler. het niveau op w20 vind ik triest het is net een school waar alle kinderen samen komen en proberen elkaar te vernederen. dat zal met de komende tijd wel veranderen aangezien de meeste jonge pikkies stoppen door school of RL (nep problemen). uiteindelijk zullen er alleen ouderen overblijven in de top. kort om de echte toppers... aan het begin krijg je altijd van die jonge spelers die denken dat ze alles zijn en altijd voor hun noob stam op komen zoals de meeste nu bij Empire. enkel zal de ervaring van de spelers die het spel al langer spelen vanzelf zijn krachten laten zien. de meeste zullen nog een grote mond geven hier en daar maar 9 van de 10 zullen zelf over 1 jaar niet eens meer spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan