/Dome vs Empire.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser50540

Guest
ooit over na gedacht, WW te vragen en er een speler voor te zoeken. dat is bij /Dome al meerdere malen gebeurd.
op Playpoint zat allang niet meer de originele speler.
 

DeletedUser

Guest
wij willen net als jullie geen massa stam zijn,
en dat zijn we ook niet,

Mijn voorkeur gaat ook niet uit naar massa, maar stel dat er een stam is met 40 leden, goed verspreid en goed contact. wat is er dan mis mee?
het is meestal het geval dat een massa stam niet werkt omdat er te veel leden zijn op een te klein gebied. maar als dat nou eens niet het geval is, en de communicatie gaat goed misschien door middel van groepen ofzo, zou een massa stam moeten werken en is er niks noob aan. of zie ik dat verkeerd?
 

DeletedUser

Guest
ooit over na gedacht, WW te vragen en er een speler voor te zoeken. dat is bij /Dome al meerdere malen gebeurd.
op Playpoint zat allang niet meer de originele speler.


en dan?
massa stam hebben?
o dat mensen interne en de stam even groot blijft maar alleen,
puntengemiddelde omhoog gaat,
en het aantal leden na beneden,

dat is gunstiger dan wat jij zegt,
 

DeletedUser50540

Guest
klopt. als je een stam zou hebben met 40 leden die verspreid liggen als /Dome nu ligt en goed contact hebben. dan is er inderdaad niets mis mee.

en dan?
massa stam hebben?
o dat mensen interne en de stam even groot blijft maar alleen,
puntengemiddelde omhoog gaat,
en het aantal leden na beneden,

dat is gunstiger dan wat jij zegt,

ben ik het niet mee eens, je kan het beste een andere speler vinden voor het account. tenzij het onder vuur ligt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50540

Guest
Hier zien we 1 clear vervolgd met een andere clear verdeelt over 4 edels, waarschijnlijk omdat Empire weet dat /Dome Sniped.
Dit zijn dan maar een paar berichten die ik even geregeld had. de aanvallende speler heeft onze speler volledig onderschat.


Clear.
Clear+Edel =dodgen
Edel nr 2 , dodgen
Edel nr 3 Snipen ftw.
Edel nr 4 Snipen ftw.

Vervolgens dacht deze speler dat onze speler weinig troepen had, dat had hij dus mis. dit zijn de resultaten.
Ps: de meeste clears zijn toch wel erg mager.


Cleartje nr 1
Cleartje nr 2 3500lc :O?
Cleartje nr 3 + edel
Cleartje nr 4 + edel


Tot zo ver de offence van 1 van de Empire leden en daarbij ook gelijk een bedrukking over het niveau van hun.

Hebben jullie inmiddels rapportjes?

...
 

DeletedUser

Guest
en dan?
massa stam hebben?
o dat mensen interne en de stam even groot blijft maar alleen,
puntengemiddelde omhoog gaat,
en het aantal leden na beneden,

dat is gunstiger dan wat jij zegt,

lol, als je alleen internt gaat alleen je gemiddelde omhoog, maar heb je eraan gedacht dat je dan niet groter word?
 

DeletedUser

Guest
klopt. als je een stam zou hebben met 40 leden die verspreid liggen als /Dome nu ligt en goed contact hebben. dan is er inderdaad niets mis mee.



ben ik het niet mee eens, je kan het beste een andere speler vinden voor het account. tenzij het onder vuur ligt.

gelijk zeker weten,

maar zo is het bij ons in dit geval niet,
dus wat is er dan mis met die interns?

wij maken de stam kleiner
fuseren, en interne gestopte spelers?

iedereen zijn ideeen er over,
 

DeletedUser29828

Guest
en dan?
massa stam hebben?
o dat mensen interne en de stam even groot blijft maar alleen,
puntengemiddelde omhoog gaat,
en het aantal leden na beneden,

dat is gunstiger dan wat jij zegt,


klopt. als je een stam zou hebben met 40 leden die verspreid liggen als /Dome nu ligt en goed contact hebben. dan is er inderdaad niets mis mee.



ben ik het niet mee eens, je kan het beste een andere speler vinden voor het account. tenzij het onder vuur ligt.


40 leden is niet echt een massa stam?
En het is denk ik beter als je een nieuwe speler zoekt voor een groot account en/of front account. Je kan je edels beter gebruiken om te groeien verplaats te internen. Natuurlijk is interning nodig om een goede cluster te bouwen.
 

DeletedUser

Guest
mensen stoppen wel is met TW,
omdat studie en RL vele malen belangerijker is dan TW,

ik weet niet hoe dat bij /Dome gaat,
maar als mensen stoppen interne wij,
omdat de dorpen in ons bezit te houden,
en dat het geen Barbaren worden,

Met dat soort dingen worden we niet zwakker,

en ook zijn er verschijnende fusie, daar moet je ook voor interne,

dus wat is er fout?

wij willen net als jullie geen massa stam zijn,
en dat zijn we ook niet,

/Dome heeft 85 interns (inclusief zelfovernamens en spelers die /dome hebben verlaten en daarna zijn overgenomen) gehad, en in totaal zijn er 43 gejioint (inclusief dubbele joins)

EMPIRE heeft 128 interns (inclusief zelfovernamens en spelers die EMPIRE hebben verlaten en daarna zijn overgenomen) gehad, en in totaal zijn er 190 spelers gejoint.

Gemiddelde intern speler /Dome: 0,51

gemiddelde intern speler EMPIRE: 1,48

Vergeet niet dat EMPIRE met ongeveer 4 keer zoveel is geweest en dus (in theorie) 4 keer zoveel heeft geëdelt.
Oordel zelf maar.
 

DeletedUser53808

Guest
Hier zien we 1 clear vervolgd met een andere clear verdeelt over 4 edels, waarschijnlijk omdat Empire weet dat /Dome Sniped.
Dit zijn dan maar een paar berichten die ik even geregeld had. de aanvallende speler heeft onze speler volledig onderschat.


Clear.
Clear+Edel =dodgen
Edel nr 2 , dodgen
Edel nr 3 Snipen ftw.
Edel nr 4 Snipen ftw.

Vervolgens dacht deze speler dat onze speler weinig troepen had, dat had hij dus mis. dit zijn de resultaten.
Ps: de meeste clears zijn toch wel erg mager.


Cleartje nr 1
Cleartje nr 2 3500lc :O?
Cleartje nr 3 + edel
Cleartje nr 4 + edel


Tot zo ver de offence van 1 van de Empire leden en daarbij ook gelijk een bedrukking over het niveau van hun.
Bij deze slechtste CLEAR en EDEL actie ever! :D:D:D:D:D:D
 

DeletedUser47947

Guest
/Dome heeft 85 interns (inclusief zelfovernamens en spelers die /dome hebben verlaten en daarna zijn overgenomen) gehad, en in totaal zijn er 43 gejioint (inclusief dubbele joins)

EMPIRE heeft 128 interns (inclusief zelfovernamens en spelers die EMPIRE hebben verlaten en daarna zijn overgenomen) gehad, en in totaal zijn er 190 spelers gejoint.

Gemiddelde intern speler /Dome: 0,51

gemiddelde intern speler EMPIRE: 1,48

Vergeet niet dat EMPIRE met ongeveer 4 keer zoveel is geweest en dus (in theorie) 4 keer zoveel heeft geëdelt.
Oordel zelf maar.

Misschien had je daar de zelf overname's dan vanaf moeten trekken he... Ik heb namelijk in m'n eentje al 10X mezelf over genomen ofzo. Verder moet er gekeken worden naar de hoe hoog het percentage bb overname's van EMPIRE is en de overname's uit de de stam Ex-emp als ik me niet vergis. En dan nog hebben we geen goed beeld van de juiste aantallen interns.
 

DeletedUser

Guest
maar voor als nog,

de interns en of overnames wat jij zegt doen der helemaal niet toe,

de troepen doen er toe toch?
of blijven we hier gewoon oorlogje spelen met woorden..?

laten we de eerste rapporten maar is afwachten dan kunnen we zien hoe erg deze oorlog(je)
daad werkelijk is
 

DeletedUser52174

Guest
Dat EMPIRE veel internt kan ook betekenen dat ze veel troepen hebben. Geen troepenverspilling aan vegen etc. namelijk ;)
Persoonlijk vind ik internen absoluut niet noob. Ik denk dat iedereen het wel zou doen als het een mooi groot dorpje is die ook nog eens goed ligt. Waarom troepen verspillen aan dorpjes van anderen als je ze ook gratis kan krijgen van iemand die toch stopt:confused:.
 

DeletedUser54321

Guest
Het is jammer dat er zo selectief rapportjes wordt geplaatst.... Is niet erg. Ik snap wel dat zo t forum wat opgeleukt wordt, maar als je nou zo'n punt maakt van onze stam, plaats andere rapportjes dan ook s....

Ik kan me aanvallen herrineren waarin er 12 binnen 1,5 sec binnekwamen... een andere aanval van 7 aanvallen binnen 1,5 sec. Maar goed, misschien heb ik dat gedroomd.

Ik kan me verder teksten herinneren dat treintjes van 140 milli sec lachend gesniped zouden worden.... was toen iig niet het geval!

Wat nog veel triester is, is dat men op deze manier zn punt probeert te maken voordat er ook maar 1 aanval binnen is gekomen. Deze rapportjes zijn allemaal van voor de oorlog. Over 2 u komt er een aanval binnen van chiuwawa, we zullen zien hoe t gaat als hij speelt tegen een speler, die dr iets meer verstand van heeft dan zn normale slachtoffers.

Ik wacht de rapportjes af! Zullen we dat dan allemaal beginnen te doen voordat we ergens een oordeel over vellen!

Op dit moment is de hele "oorlog" namelijk alleen slap geouwehoer op t AF, en daar hebben we allemaal niks aan! Ik stel voor dat iedereen op houdt met vertellen hoe goed hij/zij is, en t gewoon ff laat zien!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50540

Guest
Ik kan me aanvallen herrineren waarin er 12 binnen 1,5 sec binnekwamen... een andere aanval van 7 aanvallen binnen 1,5 sec. Maar goed, misschien heb ik dat gedroomd.

Ik kan me verder teksten herinneren dat treintjes van 140 milli sec lachend gesniped zouden worden.... was toen iig niet het geval!

Dat was op Playpoint, een account waar niemand meer op speelde. de Vv was blijven hangen bij een speler.
en de aanvallen die kwamen op 1 dorp en dat was edel,edel,edel,clear,edel,edel,edel,edel. ik noem dat eerder noob.
 

DeletedUser

Guest
Het is jammer dat er zo selectief rapportjes wordt geplaatst.... Is niet erg. Ik snap wel dat zo t forum wat opgeleukt wordt, maar als je nou zo'n punt maakt van onze stam, plaats andere rapportjes dan ook s....

Ik kan me aanvallen herrineren waarin er 12 binnen 1,5 sec binnekwamen... een andere aanval van 7 aanvallen binnen 1,5 sec. Maar goed, misschien heb ik dat gedroomd.

Ik kan me verder teksten herinneren dat treintjes van 140 milli sec lachend gesniped zouden worden.... was toen iig niet het geval!

Wat nog veel triester is, is dat men op deze manier zn punt probeert te maken voordat er ook maar 1 aanval binnen is gekomen. Deze rapportjes zijn allemaal van voor de oorlog. Over 2 u komt er een aanval binnen van chiuwawa, we zullen zien hoe t gaat als hij speelt tegen een speler, die dr iets meer verstand van heeft dan zn normale slachtoffers.

Ik wacht de rapportjes af! Zullen we dat dan allemaal beginnen te doen voordat we ergens een oordeel over vellen!

Op dit moment is de hele "oorlog" namelijk alleen slap geouwehoer op t AF, en daar hebben we allemaal niks aan! Ik stel voor dat iedereen op houdt met vertellen hoe goed hij/zij is, en t gewoon ff laat zien!

heb jij ook gelijk in laten we afwachten tot de eerste od raportjes en overnamens er over 1 week bij staan.
 

DeletedUser

Guest
maar voor als nog,

de interns en of overnames wat jij zegt doen der helemaal niet toe,

de troepen doen er toe toch?
of blijven we hier gewoon oorlogje spelen met woorden..?

laten we de eerste rapporten maar is afwachten dan kunnen we zien hoe erg deze oorlog(je)
daad werkelijk is

Die woorden allemaal bij elkaar heten dus een propagenda ;). Daarbij zijn er al rapportjes getoond door Godly.


Het is jammer dat er zo selectief rapportjes wordt geplaatst.... Is niet erg. Ik snap wel dat zo t forum wat opgeleukt wordt, maar als je nou zo'n punt maakt van onze stam, plaats andere rapportjes dan ook s....

Ik kan me aanvallen herrineren waarin er 12 binnen 1,5 sec binnekwamen... een andere aanval van 7 aanvallen binnen 1,5 sec. Maar goed, misschien heb ik dat gedroomd.

Ik kan me verder teksten herinneren dat treintjes van 140 milli sec lachend gesniped zouden worden.... was toen iig niet het geval!

Wat nog veel triester is, is dat men op deze manier zn punt probeert te maken voordat er ook maar 1 aanval binnen is gekomen. Deze rapportjes zijn allemaal van voor de oorlog. Over 2 u komt er een aanval binnen van chiuwawa, we zullen zien hoe t gaat als hij speelt tegen een speler, die dr iets meer verstand van heeft dan zn normale slachtoffers.

Ik wacht de rapportjes af! Zullen we dat dan allemaal beginnen te doen voordat we ergens een oordeel over vellen!

Op dit moment is de hele "oorlog" namelijk alleen slap geouwehoer op t AF, en daar hebben we allemaal niks aan! Ik stel voor dat iedereen op houdt met vertellen hoe goed hij/zij is, en t gewoon ff laat zien!

Wat zou jij doen, berichten laten zien waar jij kapot gaat of je tegenstander? Logisch nadenken en jij zou precies 't zelfde doen als je het slim bekeken zou hebben. Op deze post baseer ik dus ook dat er meer rapportjes zien (zie dikgedrukte stukje @ quote) en waarom laten jullie die dan niet zien..?
 

DeletedUser52129

Guest
Wat een gedoe zeg.

Net een serie hier zeg. Kom op jongens. Vecht niet hier op het forum. Laat zien wat je waart bent op TW. Daar gaat het ten slotte om. Met een grote mond en mooie praatjes kom je niet ver.

Moge de besten winnen wie dat ook mag zijn.

PS: Hou ons maar op de hoogte.

Rutger (bekend als....)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan