/Dome vs Empire.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
:confused:


volgens mij heb jij echt stront in je ogen. Waar zie je bij ons interns buiten Playpoint ?
Jullie daar in tegen internen als of het een sport is vervolgens kom je met zo'n domme opmerking, beter ga je terug naar de schoolbanken want jij hebt nog een hoop bij te leren schatje..

die zie je niet ;)

omdat het allemaal spelers buiten jullie stam is :)

vanwaar in veel van jullie profiel stop je met TW
geef je vv aan ons?:confused:
 

DeletedUser50540

Guest
Dat zou niet eerlijk zijn, maar ik hou ze niet tegen.
Er staan hier duidelijk Succes aan beide kanten. als ze met eer willen spelen doen ze het alleen wij als /Dome zijnde kunnen het wel hebben.
 

DeletedUser51467

Guest
de oorlog zal toch na een week stoppen voorspel ik, /dome zal een paar dorpen nemen en na een week zal niemand nog edelen
 

DeletedUser50540

Guest
die zie je niet ;)

omdat het allemaal spelers buiten jullie stam is :)

vanwaar in veel van jullie profiel stop je met TW
geef je vv aan ons?:confused:

Jezus man, beter ga je met goede argumenten komen, je loopt nu te vissen in het water met een stuk steen.
Kijk eerder naar de ODA van elke speler en ga dan vervolgens verder praten. wij clearen en edelen eerlijk elke speler notenkop.
 
Reactiescore
975
Succes /Dome, mooi initiatief om de oorlog te verklaren. Niet je tegenstanders gedogen, maar direct reactie tonen. Maakt het spel ook een stuk spannender. :)
 

DeletedUser54321

Guest
niet schelden chiuwawa, das slecht voor je bloeddruk.

Maar goed de oorlog is begonnen. Ik krijg nu 14 aanvallen van jou binnen die allemaal tussen de 28 en 56 u lopen zijn / waren.

Stel dat t geen fakes zijn, denk jij serieus dat die wat uitrichten?

maar goed, we zullen zien?

nr2, ik begrijp dat jullie wat geirriteerd zijn over een paar troepen dumps van mij, en het fijt dat ik een paar dorpen edel die in mn cluster liggen....
Een andere gedachten zou kunnen zijn dat t wel enorm dom is van jullie om dorpen in de eerste plaats te edelen in het cluster of de rand van t cluster van onze stam....

nr3 playpoint is niet jullie eerste interne! Niet zo cool doen, iedereen weet dat dat niet waar is! Daar komt bij dat het in dit geval niet ging over alleen interne maar ook over vv's van andere spelers die stoppen, en die zo wel heel makkelijk te edelen zijn. Een ander goed voorbeeld is om in t geheim een vv te nemen van een speler naast ons cluster en ons een beetje te zieken, en vervolgens liegen over of je die vv hebt....

Dit alles neemt natuurlijk niet weg, dat er een hele hoop hele goeie spelers in dome zitten, en dat ik ze t allerbeste toe wens. Overschat jezelf alleen voor de verandering niet! vergeet niet dat jullie enorm versprijdt liggen, en dat "de oorlog" eigenlijk alleen gaat tussen ons en een mannetje of 5 van jullie....
 

DeletedUser

Guest
Alleen zijn deze stammen niet gelijkwaardig qua punten. En ook niet qua niveau.

/Dome is het aan zijn aanzien verplicht gehakt te maken van Empire, aan de andere kant ligt empire wel heel erg opgepropt daar, die kunnen prima deffen wat dat betreft. Ben echt benieuwd naar rapportjes.
 

DeletedUser29828

Guest
Vreemde gedachte is het hoor, 8 edels met een clear na een 3e edel.

Niettemin hoop ik dat jullie /Dome wat pijn kunnen doen. Al kon deze hele oorlog wel eens grapje te zijn :).

Je weet in ieder geval zeker dat het dorpje niet blijft haken haha.

@ Oorlog.

Ik wens de beide stammen veel succes, al zal ik in mijn gebied niet zo veel voelen...
 

DeletedUser50540

Guest
niet schelden chiuwawa, das slecht voor je bloeddruk.

Maar goed de oorlog is begonnen. Ik krijg nu 14 aanvallen van jou binnen die allemaal tussen de 28 en 56 u lopen zijn / waren.

Stel dat t geen fakes zijn, denk jij serieus dat die wat uitrichten?

maar goed, we zullen zien?

nr2, ik begrijp dat jullie wat geirriteerd zijn over een paar troepen dumps van mij, en het FEIT dat ik een paar dorpen edel die in mn cluster liggen....
Een andere gedachten zou kunnen zijn dat t wel enorm dom is van jullie om dorpen in de eerste plaats te edelen in het cluster of de rand van t cluster van onze stam....

nr3 playpoint is niet jullie eerste interne! Niet zo cool doen, iedereen weet dat dat niet waar is! Daar komt bij dat het in dit geval niet ging over alleen interne maar ook over vv's van andere spelers die stoppen, en die zo wel heel makkelijk te edelen zijn. Een ander goed voorbeeld is om in t geheim een vv te nemen van een speler naast ons cluster en ons een beetje te zieken, en vervolgens liegen over of je die vv hebt....

Dit alles neemt natuurlijk niet weg, dat er een hele hoop hele goeie spelers in dome zitten, en dat ik ze t allerbeste toe wens. Overschat jezelf alleen voor de verandering niet! vergeet niet dat jullie enorm VERSPREID liggen, en dat "de oorlog" eigenlijk alleen gaat tussen ons en een mannetje of 5 van jullie....

We zullen zien hoe goed je kan deffen.. Is het dom van ons te edelen naast een noob stam ? dacht het niet. dat jij enkele dorpen van playpoint heb gehad is met geluk geweest, de Vv bleef hangen bij een speler hierdoor kon er dus niets gedaan worden, ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat als er ook maar 1 speler van /Dome de Vv had gehad jij geen dorpen in bezit had, jou aanvallen waren net zo noob als je taalgebruik. Natuurlijk liggen wij goed verspreid wij hebben groeimogelijkheden enkel zullen jullie met 24 leden in 1 continent moeten vechten met elkaar voor 1 dorpje, of je gaat zoals gewoonlijk internen of fuseren ^^ daar in tegen heb ik een hele continent voor mij zelf.

Ik ben ontzettend dom, ik snap er niks van.
Vertel het eens, ontzettend volwassen jongen die alles weet (behalve de Nederlandse spelling en schrijfvaardigheid)?

Wat moet ik vertellen, kees ?

"Een zot kan er nog zo goed uitzien, een zot blijft een zot."

en een sperzieboon blijft een sperzieboon de gedoemd is opgegeten te worden.
 

DeletedUser42896

Guest
Succes, en laat degenen met de aanvallendste en meest gedurfde stijl winnen:)
 

DeletedUser51794

Guest
Inderdaad.. wat een onnozel gedoe hierzo..

Keep it calm.. keep it cool.. keep it l0w!

Aan de rapportjes en dorpjes zullen we spoedig merken welke richting dit op gaat..

Succesz heren & dames van Empire!;)
 

DeletedUser

Guest
idd,

laten we maar gewoon wachten op die pracht rapportjes,

waarbij er wel het één en ander veloren gaat worden door onze,
zo even gezegde geliefde /dome die de skills moet hebben volgens velen hier,

Punten en ervaring vechten niet troepen wel
 

DeletedUser7629

Guest
Mensen niet lullen maar dorpen vullen!

Kom op! We willen Actie! zonder Actie is er geen Reactie!


De winnaar uit dit duel zal sterker worden en onder andere ons en de rest van de wereld bedreigen!
Maar toch hoop ik op /Dome die wint! Aangezien zij de top 20 aanvoeren evenmin als de ranglijst voor de stammen.

Go /Dome!
 

DeletedUser

Guest
Dan nu vechten met troepjes i.p.v. met woorden? :D
Onderbouw je mening als je hier iets plaatst, met teksten als '/Dome is de beste' bereik je niets, waarom is /Dome (al dan niet Empire) de beste?

En vergeet niet je rapportjes te plaatsen met objectieve commentaar, dat is wat mensen graag zien! ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11309

Guest
Mooi zo, actie! :D
Ben benieuwd welke kant dit opgaat, qua cluster lijkt Empire me eerder in het voordeel (voor deze oorlog dan toch).

Maar, we zullen zien wat ze er van gebakken krijgen bij /dome & EMPIRE
 

DeletedUser51794

Guest
Als we de map bekijken kunnen we zien dat Empire inderdaad een onwijs goede ligging/cluster heeft t.o.v /dome in deze oorlog. Allemaal op een kluitje waardoor het verdedigen een stuk makkelijker zal gaan.

Echter is het maar de vraag of men lekker actief de juiste dorpen op de juiste tijdstippen kan gaan ondersteunen.. Dat wil ik nou wel eens zien =D
 

DeletedUser36905

Guest
Als we de map bekijken kunnen we zien dat Empire inderdaad een onwijs goede ligging/cluster heeft t.o.v /dome in deze oorlog. Allemaal op een kluitje waardoor het verdedigen een stuk makkelijker zal gaan.

Echter is het maar de vraag of men lekker actief de juiste dorpen op de juiste tijdstippen kan gaan ondersteunen.. Dat wil ik nou wel eens zien =D

Dat zou niet al te moeilijk voor ze moeten zijn.. Denk dat dit weer zo'n oorlogje word waarin alleen af en toe wat inactiefs word geedelt, wat vervolgens hier weer zwaar overdreven zal worden gepresenteerd als een enorme overwinning ;)

We shall see..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan