/Dome vs Empire.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Dat zou niet al te moeilijk voor ze moeten zijn.. Denk dat dit weer zo'n oorlogje word waarin alleen af en toe wat inactiefs word geedelt, wat vervolgens hier weer zwaar overdreven zal worden gepresenteerd als een enorme overwinning ;)

We shall see..

Tot nu toe lijkt dat er wel op. :D

Ik blijf erbij dat het een afleidingsmanoeuvre is.
 

DeletedUser51794

Guest
@ Kingjelle.. stop it met je afleiding gedoe..

Het komt voormij over alsof je alle aandacht op D-D wilt vestigen.

Eerste clears/edels zijn al binnen geloof ik.. waar blijven de berichten!? :D
 

DeletedUser54321

Guest
mensen, we hebben het nergens over!

Er zijn 14 aanvallen onderweg naar mij op ramsnelheid (DUS GEEN EDELS). Deze aanvallen moesten in de meeste gevallen meer dan 2 dagen lopen, en komen over een uur of 30 aan. De meeste van deze aanvallen zijn gericht op dorpen in t MIDDEN van ons cluster! Mochten het geen fakes zijn, maar echte clears, dan zijn deze uiteraard volstrekt kansloos!

Ik zal rapportjes posten, maar iedereen maakt zich druk over iets wat waarschijnlijk alleen maar een paar fakes zijn!

Serieus mensen, het is allemaal nog lang niet zo heel spannend! :)

PS: Ik ben ook de enige die nu door /Dome wordt aangevallen, meer is dr dus echt niet te melden!
 

DeletedUser

Guest
@ Kingjelle.. stop it met je afleiding gedoe..

Het komt voormij over alsof je alle aandacht op D-D wilt vestigen.

Eerste clears/edels zijn al binnen geloof ik.. waar blijven de berichten!? :D

Als ik hoor wat er richting empire verzonden word terwijl hier wel met groot bombarie een topic werd geopend gisteren, met een hoop heftige reacties, en zie wat er daadwerkelijk verzonden word, dan lijkt het toch zo he :D.

Of het is gewoon echt zo dat /Dome denkt dat aanvallen via het forum dienen te verlopen en niet via tw :p. Maar daar ga ik maar niet van uit ;).
 

DeletedUser11309

Guest
mensen, we hebben het nergens over!

Er zijn 14 aanvallen onderweg naar mij op ramsnelheid (DUS GEEN EDELS). Deze aanvallen moesten in de meeste gevallen meer dan 2 dagen lopen, en komen over een uur of 30 aan. De meeste van deze aanvallen zijn gericht op dorpen in t MIDDEN van ons cluster! Mochten het geen fakes zijn, maar echte clears, dan zijn deze uiteraard volstrekt kansloos!

Ik zal rapportjes posten, maar iedereen maakt zich druk over iets wat waarschijnlijk alleen maar een paar fakes zijn!

Serieus mensen, het is allemaal nog lang niet zo heel spannend! :)

PS: Ik ben ook de enige die nu door /Dome wordt aangevallen, meer is dr dus echt niet te melden!

Er is nog niks binnen volgens mij.

1) Prijs jezelf gelukkig? :p
2) Als je dan toch tijd zat hebt kan je even goed jouw clears/edels de andere kant uit sturen?

Tot nogtoe, wat magertjes.. Stilte voor de storm? Of gewoon wat geblaas op't AF.. Ben wel benieuwd:D
 

DeletedUser47947

Guest
1) Prijs jezelf gelukkig? :p
2) Als je dan toch tijd zat hebt kan je even goed jouw clears/edels de andere kant uit sturen?

Tot nogtoe, wat magertjes.. Stilte voor de storm? Of gewoon wat geblaas op't AF.. Ben wel benieuwd:D

Wel, EMPIRE begon.

Verder moet je natuurlijk niet je plannen op het AF gaan bespreken voordat er überhaupt wat aan de gang is. De oorlogsverklaring is alleen ter indicatie dat er zeker wat zal gaan gebeuren in de toekomst. Begrijp wel dat wij graag met de hele stam willen samenwerken en dat een juiste timing daarvoor cruciaal is.
 

DeletedUser50540

Guest
Hier zien we 1 clear vervolgd met een andere clear verdeelt over 4 edels, waarschijnlijk omdat Empire weet dat /Dome Sniped.
Dit zijn dan maar een paar berichten die ik even geregeld had. de aanvallende speler heeft onze speler volledig onderschat.


Clear.
Clear+Edel =dodgen
Edel nr 2 , dodgen
Edel nr 3 Snipen ftw.
Edel nr 4 Snipen ftw.

Vervolgens dacht deze speler dat onze speler weinig troepen had, dat had hij dus mis. dit zijn de resultaten.
Ps: de meeste clears zijn toch wel erg mager.


Cleartje nr 1
Cleartje nr 2 3500lc :O?
Cleartje nr 3 + edel
Cleartje nr 4 + edel


Tot zo ver de offence van 1 van de Empire leden en daarbij ook gelijk een bedrukking over het niveau van hun.
 

DeletedUser11309

Guest
Wel, EMPIRE begon.

Verder moet je natuurlijk niet je plannen op het AF gaan bespreken voordat er überhaupt wat aan de gang is. De oorlogsverklaring is alleen ter indicatie dat er zeker wat zal gaan gebeuren in de toekomst. Begrijp wel dat wij graag met de hele stam willen samenwerken en dat een juiste timing daarvoor cruciaal is.

Als dat zo is, is het de stilte voor de storm optie.. En wacht ik vol spanning :D

Hier zien we 1 clear vervolgd met een andere clear verdeelt over 4 edels, waarschijnlijk omdat Empire weet dat /Dome Sniped.
Dit zijn dan maar een paar berichten die ik even geregeld had. de aanvallende speler heeft onze speler volledig onderschat.


Clear.
Clear+Edel =dodgen
Edel nr 2 , dodgen
Edel nr 3 Snipen ftw.
Edel nr 4 Snipen ftw.

Vervolgens dacht deze speler dat onze speler weinig troepen had, dat had hij dus mis. dit zijn de resultaten.
Ps: de meeste clears zijn toch wel erg mager.


Cleartje nr 1
Cleartje nr 2 3500lc :O?
Cleartje nr 3 + edel
Cleartje nr 4 + edel


Tot zo ver de offence van 1 van de Empire leden en daarbij ook gelijk een bedrukking over het niveau van hun.

Lol sommige clears, doen pijn aan de ogen.. 10ram/10 Kata Ftw :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
lkkre timing 4 sec tussen zijn trein .... lols dit mag geen naam hebben
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heb ik gister iemand geirriteerd, kan het me haast niet voorstellen, maar ok.
Ik krijg namelijk ook wat aanvalletjes binnen.
Spelers die ik totaal niet ken, en die op 70uur ramtijd van me zitten.
En /Dome maar roepen dat ze echt niet buiten de stam internen.
 

DeletedUser50540

Guest
Volgens mij heb ik gister iemand geirriteerd, kan het me haast niet voorstellen, maar ok.
Ik krijg namelijk ook wat aanvalletjes binnen.
Spelers die ik totaal niet ken, en die op 70uur ramtijd van me zitten.
En /Dome maar roepen dat ze echt niet buiten de stam internen.

Jezus man waar heb jij het over, een beetje vissen in het water met een stuk steen.
Kom nou eens met goede argumenten. je loopt nu echt als een kip zonder kop rond te blèren.

Als je aanvallen krijgt buiten /Dome dan zijn het ook spelers die Los staan van /Dome. wij zijn hier de topstam, wij hebben niemand anders nodig. Wij zijn pro genoeg om alles zelf te kunnen regelen.
 

DeletedUser47947

Guest
Volgens mij heb ik gister iemand geirriteerd, kan het me haast niet voorstellen, maar ok.
Ik krijg namelijk ook wat aanvalletjes binnen.
Spelers die ik totaal niet ken, en die op 70uur ramtijd van me zitten.
En /Dome maar roepen dat ze echt niet buiten de stam internen.

Wat /Dome sympathisanten precies te maken hebben met interns buiten de stam...
Vergelijk het aantal interns maar eens.
http://nl.twstats.com/nl20/index.ph...quers&id=1396&pn=1&type=&enemy=-1&min=0&max=0

http://nl.twstats.com/nl20/index.ph...quers&id=3222&pn=1&type=&enemy=-1&min=0&max=0

Het geringe aantal interns binnen /Dome betreft dan vooral dorpjes die geruild of weggegeven worden omdat ze beter bij andermans cluster passen.
 

DeletedUser

Guest
Hier zien we 1 clear vervolgd met een andere clear verdeelt over 4 edels, waarschijnlijk omdat Empire weet dat /Dome Sniped.
Dit zijn dan maar een paar berichten die ik even geregeld had. de aanvallende speler heeft onze speler volledig onderschat.


Clear.
Clear+Edel =dodgen
Edel nr 2 , dodgen
Edel nr 3 Snipen ftw.
Edel nr 4 Snipen ftw.

Vervolgens dacht deze speler dat onze speler weinig troepen had, dat had hij dus mis. dit zijn de resultaten.
Ps: de meeste clears zijn toch wel erg mager.


Cleartje nr 1
Cleartje nr 2 3500lc :O?
Cleartje nr 3 + edel
Cleartje nr 4 + edel


Tot zo ver de offence van 1 van de Empire leden en daarbij ook gelijk een bedrukking over het niveau van hun.

6 seconde tussen elke aanval + ze vallen in de nacht aan.
Niet echt hoog niveau nee.

verder zitten zowat alle pro's in /Dome dus kan je ook niet veel verwachten.
Jammer dat alle pro's ermee instemmen om naar /Dome te gaan.

(nee ik weet het niet ALLE pro's)
 

DeletedUser29828

Guest
Hier zien we 1 clear vervolgd met een andere clear verdeelt over 4 edels, waarschijnlijk omdat Empire weet dat /Dome Sniped.
Dit zijn dan maar een paar berichten die ik even geregeld had. de aanvallende speler heeft onze speler volledig onderschat.


Clear.
Clear+Edel =dodgen
Edel nr 2 , dodgen
Edel nr 3 Snipen ftw.
Edel nr 4 Snipen ftw.

Vervolgens dacht deze speler dat onze speler weinig troepen had, dat had hij dus mis. dit zijn de resultaten.
Ps: de meeste clears zijn toch wel erg mager.


Cleartje nr 1
Cleartje nr 2 3500lc :O?
Cleartje nr 3 + edel
Cleartje nr 4 + edel



Tot zo ver de offence van 1 van de Empire leden en daarbij ook gelijk een bedrukking over het niveau van hun.

Niet alleen de clears van ze vallen me tegen, ook de timing?
De meeste mensen kunnen toch wel 4 edels in 1 sec krijgen?
 

DeletedUser29828

Guest
Dat mensen problemen hebben om een mooi getimt treintje kunnen sturen met 4 5 6 clears ervoor oké. Maar dit?
Ik time niet altijd, maar als ik een vijand aanvalt en hij heeft veel dorpen in de buurt dan time je toch echt wel. ^^.
 

DeletedUser

Guest
Wat /Dome sympathisanten precies te maken hebben met interns buiten de stam...
Vergelijk het aantal interns maar eens.
http://nl.twstats.com/nl20/index.ph...quers&id=1396&pn=1&type=&enemy=-1&min=0&max=0

http://nl.twstats.com/nl20/index.ph...quers&id=3222&pn=1&type=&enemy=-1&min=0&max=0

Het geringe aantal interns binnen /Dome betreft dan vooral dorpjes die geruild of weggegeven worden omdat ze beter bij andermans cluster passen.

ik heb allen de laatste 5 pagina´s bekeken het aantal intern´s van dome is daar in hoger maar empire edelt wel heel veel bb dorpen komt op 50% neer als het niet meer is jammer
 

DeletedUser29828

Guest
Intern is ook belangrijk, anders krijg je gaten in je stamcluster.
 

DeletedUser

Guest
Wat /Dome sympathisanten precies te maken hebben met interns buiten de stam...
Vergelijk het aantal interns maar eens.
http://nl.twstats.com/nl20/index.ph...quers&id=1396&pn=1&type=&enemy=-1&min=0&max=0

http://nl.twstats.com/nl20/index.ph...quers&id=3222&pn=1&type=&enemy=-1&min=0&max=0

Het geringe aantal interns binnen /Dome betreft dan vooral dorpjes die geruild of weggegeven worden omdat ze beter bij andermans cluster passen.


mensen stoppen wel is met TW,
omdat studie en RL vele malen belangerijker is dan TW,

ik weet niet hoe dat bij /Dome gaat,
maar als mensen stoppen interne wij,
omdat de dorpen in ons bezit te houden,
en dat het geen Barbaren worden,

Met dat soort dingen worden we niet zwakker,

en ook zijn er verschijnende fusie, daar moet je ook voor interne,

dus wat is er fout?

wij willen net als jullie geen massa stam zijn,
en dat zijn we ook niet,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan