Disguised turtle

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
En volgendsmij is overstappen een dag na je voor de gehele stam deff inventaris deed toch echt wel een beetje vergelijkbaar qua niveau met overstappen na je een intern hebt gedaan :rolleyes:
 
Reactiescore
2.508
@Killb kan je de RL foto in je beginpost verwijderen, thanks
 

DeletedUser69967

Guest
De stam Rep. is uiteindelijk ook bezweken hieraan, sinds dat Disguised turtle is geleaved is er nauwelijks contact geweest.
Vrijwel na de leave van Disguised turtle verliet Belastingdienst. de stam.
Daarnaast begreep ik dat Dpschut mogelijk zijn dorpen gaat afstaan aan Hi Ho.
Ons stamcluster ligt nu helemaal open en men vertrouwd elkaar nu nog amper.

Kreeg al te horen van omliggende stammen dat ze al sollicitaties hebben ontvangen.
Zodoende een topic geopend op ons forum: betreft openheid/eerlijkheid wie er zullen leaven en aan het solliciteren zijn en wie nog willen blijven.
Zo kunnen we zien of we nog met wat leden kunnen doorzetten of dat we gewoon de stam opheffen.
 
Reactiescore
5.693
Over 3 werelden is iedereen dit toch weer 'vergeten' en zit hij gewoon weer ergens in een top 3 stam, waarom uberhaupt de moeite nemen voor al dit gedoe vraag ik me af
Lol, in TW wordt niks vergeten. Als je een wereld slechte reputatie hebt, kom je er niet vanaf. Ook al is het door iets kleins.
 
Reactiescore
338
Over 3 werelden is iedereen dit toch weer 'vergeten' en zit hij gewoon weer ergens in een top 3 stam, waarom uberhaupt de moeite nemen voor al dit gedoe vraag ik me af
de stab van Inactive As Always op w66 zijn de spelers die er toen speelden ook niet vergeten ;)
Daarom is het vrijwel zeker dat hij niet voor wereldwinst zal moeten strijden, gelukkig maar :)
 

DeletedUser66195

Guest
Wou toch ook even hier reageren en mijn perspectief hier delen over deze zaak met Turtle.
Ik ben de eigenaar van pretje die tot voor kort er nog solo speelde en volledig def was.

Ik heb hier de vorige posts wat meegelezen en wou toch op deze reacties eens posten.

Normaal reageren wij nooit hierop maar gezien wij nu afgestreept worden als sneue spelers hier een paar foto’s vanuit onze kant waardoor wij uiteindelijk besloten hebben om over te gaan.

Als eerste killb we zouden ind blijven samen werken maar jij hebt al aantal keer gezegd te stoppen en handdoek in de ring te gooien zelfs zo erg dat je ice Noble bericht dat hij je dorpen mag pakken. Bekijk bijlage 16507

en kuyka het zelfde deze man dreigt enkel alleen maar om ons samen met hi ho te sandwichen en rep van de kaart te spelen als wij niet alles deden regelen na hun voordeel hier ook flink wat foto’s van zal jullie een screen laten zien.

Bekijk bijlage 16508

tevens hebben we ook een nieuwe co erop die al banden had met hi ho. En deze speler zag liever ons met hi ho samenwerken dan met de leden van rep.Gezien we super veel tijd en moeite erin stoken en amper wat terug kregen van onze leden.

Uiteindelijk hebben we deze keuze gemaakt toekomst gericht, niet iedereen zal hem in dank af nemen maar gelukkig zijn er ook realistische leden in rep. & AA die onze keus begrijpen, gezien onze moeite wat we in de stam staken en er amper iets voor terug kregen.

dus wij staan volledig achter onze keuze na hi ho.

hoofd speler team turtle


dec 25
15:00
Disguised Turtle is tot de stam toegetreden.
dec 25
14:17
Disguised Turtle is door killb uitgenodigd.
dec 24
10:21
Disguised Turtle heeft de stam verlaten.

Als ik jullie moeten geloven aan jullie reacties hebben jullie besloten om niet naar rep terug te keren en hi ho te joinen, nadat killb de pm zond naar icenoble.
10:21 stam verlaten
12:59 pm killb en icenoble

Toen zat de nieuwe co-speler er al op, ik verwijs naar de vetgedrukte tekst in het citaat hierboven.
Ik neem dus aan dat er dus al afgesproken was om naar hi ho te gaan voor je de stam verliet om 10u21 op 24 dec.
Of op zen minst wilde solliciteren voor een invite.
Voor mij begint de stab allemaal die dag.

Hi Ho - Disguised Turtle gisteren om 21:58 uur Bedanken Citaat



Beste stamleden,

Voor velen zal dit zuur en fake overkomen. Maar wij gaan Rep. helaas verlaten. Zijn al enkele dagen met Hi Ho in gesprek en hebben ons overhaald om hun te joinen.

Grootste kutstreek die we kunnen doen, en dat beseffen we maar al te goed :(

De redenen waarom we uiteindelijk beslist hebben het aanbod aan te nemen :

1) Vorige 2 werelden net hetzelfde aanbod gekregen, en verder gedaan in stambelang. Wereld beëindigd met respect van de winnaars. Dit is onze laatste wereld en wij willen deze keer de optie ww proberen behalen.

2) Er zitten in onze ogen enkele accounts in die niet in staat zijn om voor ww te gaan. Dit merken we aan de manier van deffen, deff geven, offensieve opmerkingen,...

3) Hi Ho is heel goed voorbereidt en onze edellijnen , interns, etc liggen al vast. Dus qua organisatie zit het daar wel strak.

Het heeft met andere woorden niets met jullie te maken. We hebben elke persoonlijkheid graah. Soms zodanig graag dat we last hadden ze te informeren...

Indien jullie hier ook mee akkoord zijn willen we gerust een NAP neeerzetten met jullie vanuit team turtle. Dit tot 4januari ofzo.

Wij hopen dat jullie onze beslissing kunnen begrijpen.


Als je als leider/oprichter van je eigen stam leaved en hierboven aangeeft dat je hier voor wereldwinst speelt.
Dan heb je vooral zelf gefaald, als je intentie winnen is dan doe je dat met een stam.
Als je die zelf dan opricht is, is het de bedoeling dat je speelt tot het einde?

Dan geef je nog aan dat de organisatie daar strak zit en edellijnen goed voorbereid is etc.
Opnieuw terug een falen van je eigenzelve, dit kon je zelf als leider en oprichter van dag 1 kunnen beginnen organiseren en laten evolueren na de beginmaand.
Het falen van je eigen beleid aan je eigen leden afschuiven vind ik maar niks.

wat noem je loyaal als niemand luistert en alles groten deels voor eigen belang speelt.
Er zijn enkele spelers waar we goed mee deden samen werken die hebben we persoonlijk aangesproken iedereen van dit clubje begreep ons enkel killb niet.
Dus vind dit zoeken na ruzie... gezien alle mensen waarmee wij samen werken ons keuze begreep. Tevens zal geen spelers noemen want dat zal alleen maar meer problemen binnen rep opleveren.

Loyaliteit bij jou ligt inderdaad bij je eigen belang.
Ik (Pretje) en kilb hebben je ondersteund toen je onder vuur lag van night train in de beginfase, toen ben je ook 1 dorp kwijt geraakt aan hem.
Een week later zijn ik en killb dan gejoined bij jullie stam dat jullie opgericht hadden.
Killb zet hem volledig in om iets wat te kunnen maken ten op zichte van hi ho.
Terwijl tjah wat hebben jullie gemaakt van de stam in die tijd dat de wereld al een maand liep?
Nog geen enkel spoor gevonden dan in de stam dat er organisatie was of andere zaken die jullie aangaven om zelf bij hi ho te joinen.
Dat is op en top hypocriet, je verlang het zelf, maar het zelf realiseren in de stam is wat teveel werk voor jezelf zeker?

Killb krijgt dan nog een uitnodiging van hi ho en slaat die af, om jullie stam die jullie slecht beheerd hebben, toch proberen te doen slagen.
Waarop jullie een maand later gewoon zelf de stam leaved, wat voor een actie is dat nou?

Een week daarop voeren jullie een massa uit op night en nemen jullie enkele dorpen toen night train die avond zelf onderbemand was.
Daarop hebben jullie niets meer van actie ondernomen bijna.
Dorpenaantal stond op 10 en sindsdien enkel 26 dorpen geinterned.
Inclusief mijn dorpen waar 85k defence stond aan het front met night train en icenoble.
Dat noem ik pas eigenbelang en geen visie om hoe het tegen hi ho op te nemen.


Ik snap Turtle wel. Als je meermaals een massa probeert op te zetten, maar deze niet van de grond komt omdat bepaalde mensen geen edels meer hebben, maar wel 20 bbs kunnen pakken, dan zou ik het ook een keer zat zijn.

Het is gemakkelijk wijzen naar iemand omdat hij geen edels heeft voor de massa.
Terwijl jullie max gs productie geboost wordt door :
1. de pp beurs die jullie gretig gebruiken
2. internen a volanté dus verhoogt de gs-productie enorm op een korte termijn, kijk naar icenoble
3. en dan de gs pakketen te kopen via events en dergerlijke

Als jullie killb beschuldigen dat hij bb's edelt en dan hierbovenstaande zelf toepassen zie ik niet echt het verschil tussen jullie en hem..
Terwijl je mreinartz en omniscent als 2 gehele accounts zou hebben gelaten was er veel beter kans tegen hi ho.
Je hebt jezelf gewoon naar de top 25 willen edelen en niet gedacht aan het stambelang om zo meer clears en edels te verspreiden over accounts en het moraalprincipe in ons voordeel te laten kantelen naar latere game periode.

Ik speel sinds kort op het account. Actief sinds de join bij Hi Ho. Wat er juist allemaal gezegd/gebeurd is omtrent Pretje kan ik niets over zeggen. Heb ik niet meegemaakt van dichtbij.

Verder over de post van Killb. Hij is in mijn ogen altijd de labiele factor geweest in Rep. Hij zegt zelf dat hij alles leeg ging zetten voor Hi Ho. Aka, hij zegt zelf dat hij een stab gaat doen tov. Rep.

Dit is waarom ik graag met het account de overstap maakte naar Hi Ho. Dat we van die labiele factor af waren. Dit heb ik dan ook voorgelegd aan mijn co’s.

Tov. Killb hebben wij dus geen verantwoording af te leggen. Verder hebben we na onze leave ook nog geen acties tov Rep. Ondernomen. Dus wij laten ook niemand short period in de steek die het niet verdiend.

Zoals hierboven al aangehaald is, was Killb zelf ook niet altijd een heilig boontje. Wanneer er dan iets tegen hem komt, geen stab oid, gaat die meteen wenen. Karma

Killb omschrijven als labiele factor terwijl de oprichter zelf leaved en terug komt om onze intern te naaien.
Ja de labiele factor is nu geleaved uit rep. inderdaaad.

Je kan toch moeilijk dit serieus nemen als hij opofferingen voor jullie gedaan hebben en jullie gewoon steeds in eigenbelang hebben gehandeld om toch maar aan die top te komen.


Gisteren wordt er gemeld vanuit hi ho dat ze opeens de intern dorpen willen gaan teruggeven.
Eigen stamleden die zich al keren aan het beleid van de stam zo te zien?

Wat ik dan nog geinig vind is dat night train een van men intern dorpen leuk nog probeert af te nemen van een moraalbreker die ze nog vlug overneemde nadat trutle had geleaved.

Als jullie alle dorpen terug wou geven, waarom beginnen jullie uberhaupt dan de andere dorpen van pretje die in de stam van rep. - AA zijn gebleven terug aan te vallen?
Dit vindt ik echt heel zwak en toont aan dat de leiding binnen hi ho zich hier niets van aantrekt.
Laat staan de 85k def die daar gestationeerd stond aan het front die nu naar de frieten is.

Allemaal tactische spelletjes.

Waar is het inzicht in het spel gebleven?
Ratelen of over endgame dat daar skills nodig voor zijn maar nu enkel pp gooien en alles in queqe zetten en internen.
Iedereen kan dat met het nodige geld en vrienden denk ik dan?
Daar is niets speciaals aan en is gewoon meteen als overmacht profileren en voorsprong uit bouwen.
Zodat alles gewoon makkelijker voor jullie maakt, terwijl tw een uitdaging is in het beginspel en endgame erbij niet toe doet hoeveeel dorpenaantal verschil je hebt met de andere spelers.

Iedere wat ervaren speler weet dat je als je het spel verstaat je het begin van een wereld goeie voorsprong kan uitbouwen.
Daar is geeneen waarde meer aangekoppeld en wat er tot nu toe is bereikt op deze wereld van grote spelers is één dikke 0.
 

DeletedUser8279

Guest
Wou toch ook even hier reageren en mijn perspectief hier delen over deze zaak met Turtle.
Ik ben de eigenaar van pretje die tot voor kort er nog solo speelde en volledig def was.

Ik heb hier de vorige posts wat meegelezen en wou toch op deze reacties eens posten.




dec 25
15:00
Disguised Turtle is tot de stam toegetreden.
dec 25
14:17
Disguised Turtle is door killb uitgenodigd.
dec 24
10:21
Disguised Turtle heeft de stam verlaten.

Als ik jullie moeten geloven aan jullie reacties hebben jullie besloten om niet naar rep terug te keren en hi ho te joinen, nadat killb de pm zond naar icenoble.
10:21 stam verlaten
12:59 pm killb en icenoble

Toen zat de nieuwe co-speler er al op, ik verwijs naar de vetgedrukte tekst in het citaat hierboven.
Ik neem dus aan dat er dus al afgesproken was om naar hi ho te gaan voor je de stam verliet om 10u21 op 24 dec.
Of op zen minst wilde solliciteren voor een invite.
Voor mij begint de stab allemaal die dag.

Hi Ho - Disguised Turtle gisteren om 21:58 uur Bedanken Citaat



Beste stamleden,

Voor velen zal dit zuur en fake overkomen. Maar wij gaan Rep. helaas verlaten. Zijn al enkele dagen met Hi Ho in gesprek en hebben ons overhaald om hun te joinen.

Grootste kutstreek die we kunnen doen, en dat beseffen we maar al te goed :(

De redenen waarom we uiteindelijk beslist hebben het aanbod aan te nemen :

1) Vorige 2 werelden net hetzelfde aanbod gekregen, en verder gedaan in stambelang. Wereld beëindigd met respect van de winnaars. Dit is onze laatste wereld en wij willen deze keer de optie ww proberen behalen.

2) Er zitten in onze ogen enkele accounts in die niet in staat zijn om voor ww te gaan. Dit merken we aan de manier van deffen, deff geven, offensieve opmerkingen,...

3) Hi Ho is heel goed voorbereidt en onze edellijnen , interns, etc liggen al vast. Dus qua organisatie zit het daar wel strak.

Het heeft met andere woorden niets met jullie te maken. We hebben elke persoonlijkheid graah. Soms zodanig graag dat we last hadden ze te informeren...

Indien jullie hier ook mee akkoord zijn willen we gerust een NAP neeerzetten met jullie vanuit team turtle. Dit tot 4januari ofzo.

Wij hopen dat jullie onze beslissing kunnen begrijpen.


Als je als leider/oprichter van je eigen stam leaved en hierboven aangeeft dat je hier voor wereldwinst speelt.
Dan heb je vooral zelf gefaald, als je intentie winnen is dan doe je dat met een stam.
Als je die zelf dan opricht is, is het de bedoeling dat je speelt tot het einde?

Dan geef je nog aan dat de organisatie daar strak zit en edellijnen goed voorbereid is etc.
Opnieuw terug een falen van je eigenzelve, dit kon je zelf als leider en oprichter van dag 1 kunnen beginnen organiseren en laten evolueren na de beginmaand.
Het falen van je eigen beleid aan je eigen leden afschuiven vind ik maar niks.



Loyaliteit bij jou ligt inderdaad bij je eigen belang.
Ik (Pretje) en kilb hebben je ondersteund toen je onder vuur lag van night train in de beginfase, toen ben je ook 1 dorp kwijt geraakt aan hem.
Een week later zijn ik en killb dan gejoined bij jullie stam dat jullie opgericht hadden.
Killb zet hem volledig in om iets wat te kunnen maken ten op zichte van hi ho.
Terwijl tjah wat hebben jullie gemaakt van de stam in die tijd dat de wereld al een maand liep?
Nog geen enkel spoor gevonden dan in de stam dat er organisatie was of andere zaken die jullie aangaven om zelf bij hi ho te joinen.
Dat is op en top hypocriet, je verlang het zelf, maar het zelf realiseren in de stam is wat teveel werk voor jezelf zeker?

Killb krijgt dan nog een uitnodiging van hi ho en slaat die af, om jullie stam die jullie slecht beheerd hebben, toch proberen te doen slagen.
Waarop jullie een maand later gewoon zelf de stam leaved, wat voor een actie is dat nou?

Een week daarop voeren jullie een massa uit op night en nemen jullie enkele dorpen toen night train die avond zelf onderbemand was.
Daarop hebben jullie niets meer van actie ondernomen bijna.
Dorpenaantal stond op 10 en sindsdien enkel 26 dorpen geinterned.
Inclusief mijn dorpen waar 85k defence stond aan het front met night train en icenoble.
Dat noem ik pas eigenbelang en geen visie om hoe het tegen hi ho op te nemen.




Het is gemakkelijk wijzen naar iemand omdat hij geen edels heeft voor de massa.
Terwijl jullie max gs productie geboost wordt door :
1. de pp beurs die jullie gretig gebruiken
2. internen a volanté dus verhoogt de gs-productie enorm op een korte termijn, kijk naar icenoble
3. en dan de gs pakketen te kopen via events en dergerlijke

Als jullie killb beschuldigen dat hij bb's edelt en dan hierbovenstaande zelf toepassen zie ik niet echt het verschil tussen jullie en hem..
Terwijl je mreinartz en omniscent als 2 gehele accounts zou hebben gelaten was er veel beter kans tegen hi ho.
Je hebt jezelf gewoon naar de top 25 willen edelen en niet gedacht aan het stambelang om zo meer clears en edels te verspreiden over accounts en het moraalprincipe in ons voordeel te laten kantelen naar latere game periode.



Killb omschrijven als labiele factor terwijl de oprichter zelf leaved en terug komt om onze intern te naaien.
Ja de labiele factor is nu geleaved uit rep. inderdaaad.

Je kan toch moeilijk dit serieus nemen als hij opofferingen voor jullie gedaan hebben en jullie gewoon steeds in eigenbelang hebben gehandeld om toch maar aan die top te komen.


Gisteren wordt er gemeld vanuit hi ho dat ze opeens de intern dorpen willen gaan teruggeven.
Eigen stamleden die zich al keren aan het beleid van de stam zo te zien?

Wat ik dan nog geinig vind is dat night train een van men intern dorpen leuk nog probeert af te nemen van een moraalbreker die ze nog vlug overneemde nadat trutle had geleaved.

Als jullie alle dorpen terug wou geven, waarom beginnen jullie uberhaupt dan de andere dorpen van pretje die in de stam van rep. - AA zijn gebleven terug aan te vallen?
Dit vindt ik echt heel zwak en toont aan dat de leiding binnen hi ho zich hier niets van aantrekt.
Laat staan de 85k def die daar gestationeerd stond aan het front die nu naar de frieten is.

Allemaal tactische spelletjes.

Waar is het inzicht in het spel gebleven?
Ratelen of over endgame dat daar skills nodig voor zijn maar nu enkel pp gooien en alles in queqe zetten en internen.
Iedereen kan dat met het nodige geld en vrienden denk ik dan?
Daar is niets speciaals aan en is gewoon meteen als overmacht profileren en voorsprong uit bouwen.
Zodat alles gewoon makkelijker voor jullie maakt, terwijl tw een uitdaging is in het beginspel en endgame erbij niet toe doet hoeveeel dorpenaantal verschil je hebt met de andere spelers.

Iedere wat ervaren speler weet dat je als je het spel verstaat je het begin van een wereld goeie voorsprong kan uitbouwen.
Daar is geeneen waarde meer aangekoppeld en wat er tot nu toe is bereikt op deze wereld van grote spelers is één dikke 0.


Is er ook een TLDR versie?
 

DeletedUser66195

Guest
Vlug je reactie wijzigen is ook P&P dan?

Vertel me maar waar ik aangaf niet genoeg actief te zijn en de handdoek in de ring te gooien?
De feiten over het account pretje zijn andere feiten en dateren van een maand bijna terug.
Ik heb enkel doorgedaan op pretje om def uit te bouwen.
Dat dit account een intern ging worden was allang duidelijk.

Ik speel ondertussen al op een ander account in rep.
Dat je enkel een stuk probeert uit men post onderuit te halen en het lef niet hebt om op alles te reageren.
Zou je beter je commentaar voor jezelf houden.
 
Reactiescore
766
Dus tegenwoordig als je een stam opricht, ben je daar tot het einde van de wereld aan verbonden? Wat is dat voor achterlijk iets.
 

DeletedUser66195

Guest
Dus tegenwoordig als je een stam opricht, ben je daar tot het einde van de wereld aan verbonden? Wat is dat voor achterlijk iets.

Trouw of loyaliteit is een morele verbondenheid, vasthoudendheid, of het zich houden aan een verbintenis, band, of verplichting. Waar deze verplichting niet wordt nageleefd, waar trouw wordt geschonden en ontrouw intreedt, kan sprake zijn van verraad.

Dan mag je gerust zich voegen bij team turtle inzake loyaliteit..
 
Reactiescore
338
Het is niet omdat je de stam opricht dat je er in principe in moet blijven tot je weggespeeld bent, toch in de beginfase niet.

Maar het leaven omdat er daar wel structuur is en edellijnen gemaakt zijn, terwijl je zelf als stamleider dit had moeten doen voor je stam is wel een zwak excuus natuurlijk.
 
Reactiescore
766
Trouw of loyaliteit is een morele verbondenheid, vasthoudendheid, of het zich houden aan een verbintenis, band, of verplichting. Waar deze verplichting niet wordt nageleefd, waar trouw wordt geschonden en ontrouw intreedt, kan sprake zijn van verraad.

Dan mag je gerust zich voegen bij team turtle inzake loyaliteit..
Dus als je een stam opricht, moet je hierin blijven zitten tot het einde van de wereld? Ook als je leden simpelweg niet goed genoeg zijn (want dat zijn jullie)?

jullie kunnen het als een stab voelen maar dat is het simpelweg niet. Er is niets anders gedaan dan wat elke wereld wordt gedaan. De lelijke dingen van de overstap worden nu opgelost en dan kan je weer verder.
 

DeletedUser8279

Guest
Dus als je een stam opricht, moet je hierin blijven zitten tot het einde van de wereld? Ook als je leden simpelweg niet goed genoeg zijn (want dat zijn jullie)?

jullie kunnen het als een stab voelen maar dat is het simpelweg niet. Er is niets anders gedaan dan wat elke wereld wordt gedaan. De lelijke dingen van de overstap worden nu opgelost en dan kan je weer verder.

Precies dit. De inzet was ver te zoeken, dus dan wordt er gekeken naar andere opties. Ik vindt daar niets geks aan.



Vlug je reactie wijzigen is ook P&P dan?

Vertel me maar waar ik aangaf niet genoeg actief te zijn en de handdoek in de ring te gooien?
De feiten over het account pretje zijn andere feiten en dateren van een maand bijna terug.
Ik heb enkel doorgedaan op pretje om def uit te bouwen.
Dat dit account een intern ging worden was allang duidelijk.

Ik speel ondertussen al op een ander account in rep.
Dat je enkel een stuk probeert uit men post onderuit te halen en het lef niet hebt om op alles te reageren.
Zou je beter je commentaar voor jezelf houden.

Ik heb geen zin en tijd om jouw beklaag van 2 a4'tjes door te gaan lezen, waarom zou ik?
Je maakt een probleem om niets
 

DeletedUser66195

Guest
Precies dit. De inzet was ver te zoeken, dus dan wordt er gekeken naar andere opties. Ik vindt daar niets geks aan.

Zou je in de plaats niet eens deftig reageren op mijn post hierboven?

De inzet was inderdaad ver te zoeken bij jullie als stamleider/oprichter, dit beschrijf ik ook in mijn reactie.
Dus ik zou daar toch eerst eens over posten in de plaats van er rond te zitten lopen.
 
Reactiescore
44
Precies dit. De inzet was ver te zoeken, dus dan wordt er gekeken naar andere opties. Ik vindt daar niets geks aan.





Ik heb geen zin en tijd om jouw beklaag van 2 a4'tjes door te gaan lezen, waarom zou ik?
Je maakt een probleem om niets
HAHAHAHAH heel de tijd reageren tot het heet word

Ga dan toch weg van het AF mafkees
 
Reactiescore
1.075
Dus als je een stam opricht, moet je hierin blijven zitten tot het einde van de wereld? Ook als je leden simpelweg niet goed genoeg zijn (want dat zijn jullie)?

jullie kunnen het als een stab voelen maar dat is het simpelweg niet. Er is niets anders gedaan dan wat elke wereld wordt gedaan. De lelijke dingen van de overstap worden nu opgelost en dan kan je weer verder.

Er is natuurlijk wel een verschil tussenje stam leaven omdat t kut loopt en overlopen naar een directe tegenstander die notabene de dag nadien een massa doet op je ex stam waar je net de deffbunker van hebt geinternt.
 

DeletedUser78491

Guest
Precies dit. De inzet was ver te zoeken, dus dan wordt er gekeken naar andere opties. Ik vindt daar niets geks aan.





Ik heb geen zin en tijd om jouw beklaag van 2 a4'tjes door te gaan lezen, waarom zou ik?
Je maakt een probleem om niets
ik vind *

Er is natuurlijk wel een verschil tussenje stam leaven omdat t kut loopt en overlopen naar een directe tegenstander die notabene de dag nadien een massa doet op je ex stam waar je net de deffbunker van hebt geinternt.
Er was geen massa, enkel 2 treintjes. Dat terwijl ze al een tijdje regelmatig onder vuur liggen als ik het goed begrepen heb.
 
Bovenaan