Disguised turtle

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
1.278
Ben nu erg benieuwd wanneer het idee tot stand is gekomen om die dorpen te laten overnemen door (oud) Hi Ho.
 
Reactiescore
1.278
Volgens mij was dit al eerder aangekaart:rolleyes2:,

Maar hoe hypocriet moet je wel niet zijn om als TAoW zijnde Hi Ho behoorlijk zwart te maken voor deze recruit.
1: Eerst gaat TAoW voor een BG2WIN met Rep in de hoop hun groei in het noorden te bespoedigen en ruimtewinst tegen Hi Ho te winnen.
2: Daarna verbreken jullie de BG nadat jullie de voorgestelde edellijnen meermaals schijnen te overtreden.
(2.5: Om het dan al niet te hebben over de hele rim die gecontacteerd wordt om "Het gevaar TAS" tegen te gaan en tegelijkertijd die rimmers ook TAS laten contacteren of wij geen samenwerkingen met hun willen aangaan. )
3: Hierna gaan er meerdere mensen in TAoW fuseren en proberen jullie tegelijkertijd 3 leden van Rep aan te nemen die volledig in het stamcluster liggen van Hi Ho.
4: Dan blijkt dat uiteindelijk Turtle niet ingaat op jullie voorstel en besluit na gesprekken voor Hi Ho te gaan.
5: Keihard moddergooien richting Hi Ho met allemaal verhalen waarvan ze telkens verder van de waarheid geraken...

Dat Rep leden boos zijn door de overstap, 100% terecht en kan hun boosheid ook erg goed begrijpen. Wat ik dan wel raar vind is dat ik veel op het AF erover tegenkom. Had misschien verstandiger geweest om in game met Turtle of leiding Hi Ho contact op te nemen en die interndorpen die gepakt zijn in de periode waarin turtle duidelijk nadacht over een overstap van Hi Ho terug te laten gaan naar Rep. Lijkt mij niet meer dan normaal dat dit zo geregeld had geweest en dan waren die interndorpen waar nu zo moeilijk over gedaan worden allang terug geweest in Rep bezit.

Groetjes Rick

Goede post op sommige dingen na.
Pretje zelf begon op het AF over de intern dorpen en ik snap zijn frustratie. Natuurlijk kunnen dorpen makkelijk overgegeven worden, maar ook in het spel bestaat zoiets als vertrouwen. Op het moment dat je je dorpen afgeeft aan je stamleider en je logt de volgende keer en diezelfde dorpen zitten bij de vijand dan voelt dat natuurlijk niet goed. Al komt iemand na je toe met een pleister die je net een klap voor je kop heeft gegeven met de woorden "ja sorry het was niet zo bedoeld" dan denk je toch ook zo van "gebruik je gezond verstand dan ook eens". Elke speler met een beetje verstand en gevoel voor normen en waarden ziet toch in dat het internen van dorpen op het moment dat je een leave overweegt geen goede stap is.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Volgens mij was dit al eerder aangekaart:rolleyes2:,

Maar hoe hypocriet moet je wel niet zijn om als TAoW zijnde Hi Ho behoorlijk zwart te maken voor deze recruit.
1: Eerst gaat TAoW voor een BG2WIN met Rep in de hoop hun groei in het noorden te bespoedigen en ruimtewinst tegen Hi Ho te winnen.
2: Daarna verbreken jullie de BG nadat jullie de voorgestelde edellijnen meermaals schijnen te overtreden.
(2.5: Om het dan al niet te hebben over de hele rim die gecontacteerd wordt om "Het gevaar TAS" tegen te gaan en tegelijkertijd die rimmers ook TAS laten contacteren of wij geen samenwerkingen met hun willen aangaan. )
3: Hierna gaan er meerdere mensen in TAoW fuseren en proberen jullie tegelijkertijd 3 leden van Rep aan te nemen die volledig in het stamcluster liggen van Hi Ho.
4: Dan blijkt dat uiteindelijk Turtle niet ingaat op jullie voorstel en besluit na gesprekken voor Hi Ho te gaan.
5: Keihard moddergooien richting Hi Ho met allemaal verhalen waarvan ze telkens verder van de waarheid geraken...

Dat Rep leden boos zijn door de overstap, 100% terecht en kan hun boosheid ook erg goed begrijpen. Wat ik dan wel raar vind is dat ik veel op het AF erover tegenkom. Had misschien verstandiger geweest om in game met Turtle of leiding Hi Ho contact op te nemen en die interndorpen die gepakt zijn in de periode waarin turtle duidelijk nadacht over een overstap van Hi Ho terug te laten gaan naar Rep. Lijkt mij niet meer dan normaal dat dit zo geregeld had geweest en dan waren die interndorpen waar nu zo moeilijk over gedaan worden allang terug geweest in Rep bezit.

Groetjes Rick

1: BG is mede door toedoen van ons juist verbroken, juist omdat wij geen BG2Win nastreven en voor uitdaging kiezen. Mijn co hiervan beschuldigen slaat nog kant nog wal;
2: Dit punt ontkracht je eigenlijk zelf al, want we overschrijden voorgestelde edellijnen. Er is nooit een akkoord gesloten over deze edellijnen, omdat het voorstel vanuit Rep. onrealistisch was. Ze wilden onze stam immers recht omhoog sturen en nooit front laten nemen;
(2.5: Welke rimmers doel je op dan? Enige waarmee we samenwerken zijn Et Murus en Mysterious Individual. Hun kaarten liggen nog open en daarom zouden ze jullie best eens benaderd kunnen hebben, net zoals wij van Kyuka zelf ook gedaan hebben in het verleden. Sterker nog ik heb met jouw co Wesley nog gesproken over een GAP op Rep.)
3: Wij proberen geen 3 leden van Rep aan te nemen, want wij hebben de boot voor een fusie juist afgehouden. Uiteindelijk heeft tot op heden enkel Hi Ho een speler gerekruteerd vanuit Rep. Zoals ik al aangekaart heb hebben we de onderhandelingen altijd open gehouden, voornamelijk omdat dit een voorwaarde was om te stoppen met cf'en;
4: Turtle heeft 1 pm ontvangen van zijn persoonlijke bg die zegt een plekje over te hebben, verder zijn er nooit gesprekken met hem geweest betreffende een concrete join. Enkel gesprekken over de door hun voorgestelde fusie;
 

DeletedUser69967

Guest
20191229_193032.png
20191229_192923.png
20191229_192729.png

Dit gebeurde er op het moment dat Disguised turtle de 1e keer de stam leavde op 24-12
Daarnaast contacteerde Night train me zojuist betreft dat ze de dorpen van Pretje afstaan aan Rep.
Dus dat is dan 1punt dat afgehandeld is.
 
Reactiescore
344
kyuka alles wat je hier toe geeft, heb je via pms proberen te ontkrachten.

Ik denk inderdaad dat dit een verhaal is dat past: wie een kuil graaft voor een ander.....

Je bent gewoon de vieste speler in mijn ogen op w71.

ik ga niet eens beginnen met screens die aangeven dat je aangeeft nog een goed woordje te doen voor de fusie..
En dat ik daarna snel de boel afkap aangezien jullie tegen mij zeggen dat urban aan het lijntje gehouden word. En tegen hun zegt dat het een samenwerk zal worden, wist ik al weer gouw met wat voor spelers ik te maken had.

tevens wil ik aangeven dat de lijnen allemaal vanuit een voorstel vanuit taow gekomen is, en ook dit hoef ik niet aan te kaarten want dat is allemaal aardig duidelijk bij de mensen die er toe doen.
 
Laatst bewerkt:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Er is vanaf onze kant wat gehoor gegeven aan deze fusieaanvraag. Dit is voornamelijk gedaan, omdat een fusie een voorwaarde was om te stoppen met cf'en (wat sowieso al belachelijk is). Verder dan 'we gaan ons best doen' en 'we gaan in gesprek' zijn we dan ook nooit gekomen.
Zoals ik al aangekaart heb hebben we de onderhandelingen altijd open gehouden, voornamelijk omdat dit een voorwaarde was om te stoppen met cf'en;
want wij hebben de boot voor een fusie juist afgehouden.

heb je de onderhandelingen nou opengehouden of ze nu afgewezen, want je beweerd beide tegelijk te doen.
 

DeletedUser69389

Guest
kyuka alles wat je hier toe geeft, heb je via pms proberen te ontkrachten.

Ik denk inderdaad dat dit een verhaal is dat past: wie een kuil graaft voor een ander.....

Je bent gewoon de vieste speler in mijn ogen op w71.

ik ga niet eens beginnen met screens die aangeven dat je aangeeft nog een goed woordje te doen voor de fusie..
En dat ik daarna snel de boel afkap aangezien jullie tegen mij zeggen dat urban aan het lijntje gehouden word. En tegen hun zegt dat het een samenwerk zal worden, wist ik al weer gouw met wat voor spelers ik te maken had.

tevens wil ik aangeven dat de lijnen allemaal vanuit een voorstel vanuit taow gekomen is, en ook dit hoef ik niet aan te kaarten want dat is allemaal aardig duidelijk bij de mensen die er toe doen.
De meest vieze speler van 71 ben jij vooralsnog met je betrokkenheid in dit verhaal en je recente capriolen op wereld 66 en 68.
 
Reactiescore
344
Opgehouden om zo hun eigen planning door te zetten en de mensen om zich heen voor de gek te houden, rep had enkel de functie hi ho zo lang mogelijk op te houden.
Toen dit precies zo geformuleerd werd was alles heel snel duidelijk.

Ik quote: ik dacht dat jullie hi ho zolang mogelijk op zouden houden, dus waarom moeten jullie naar de rim.
 
Reactiescore
241
heb je de onderhandelingen nou opengehouden of ze nu afgewezen, want je beweerd beide tegelijk te doen.

wrss zal hij ze "opengewezen" hebben.
Volgens mij heeft deze man nog steeds meer alcohol in zn bloed dan bloed zelf, van de voorbij nacht.
 
Reactiescore
344
De meest vieze speler van 71 ben jij vooralsnog met je betrokkenheid in dit verhaal en je recente capriolen op wereld 66 en 68.

w68 heb ik enkel een ban gegeven, op 66 dorpen die ik wilde afstaan toch maar niet afgestaan.. niet gaan huilen nou ;)

tevens valt mij op deze wereld buiten het feit om dat ik gelukkig vroegtijdig door had dat we aan het lijntje gehouden werden. Niets Fout gedaan.. dus rakel het verleden maar steeds op ;)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
heb je de onderhandelingen nou opengehouden of ze nu afgewezen, want je beweerd beide tegelijk te doen.

Alle 3 de quotes hierboven zeggen toch dat we onderhandelingen opengehouden hebben, omdat ze anders ons cluster vol gaan cf'en?

Dpschut cf's.png
 

DeletedUser69389

Guest
w68 heb ik enkel een ban gegeven, op 66 dorpen die ik wilde afstaan toch maar niet afgestaan.. niet gaan huilen nou ;)

tevens valt mij op deze wereld buiten het feit om dat ik gelukkig vroegtijdig door had dat we aan het lijntje gehouden werden. Niets Fout gedaan.. dus rakel het verleden maar steeds op ;)
Uhu probeer het maar weer onder het tapijt te schuiven. Die verhaaltjes van jou zijn al meermaals ontkracht.
 
Reactiescore
1.075
Die dipsh*t is toch wel een dipsh*t hoor gvd
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Alle 3 de quotes hierboven zeggen toch dat we onderhandelingen opengehouden hebben, omdat ze anders ons cluster vol gaan cf'en?

Bekijk bijlage 16523

Dus je houd onderhandelingen om te fuseren open om CF's in je cluster te voorkomen. lijkt me niet echt het doel achter onderhandelingen voor een fusie, en je houdt ze dus aan het lijntje.

Vervolgens ontken je dat Taow bezig is met het evt rekruteren/fuseren met 3 leden uit rep, terwijl heel rep, en tevens de rest van de wereld, overtuigd is dat je bezig bent ze te rekruteren, want ja er staan fusie-onderhandelingen open
 

DeletedUser69389

Guest
Ik weet het ;) belangrijk doen op een forum kunnen we allemaal overigens.
En slap mee lullen blijkbaar ook.

maar helaas voor sommigen heb ik geen lange tong die anderen hun kont probeert te likken.

dus spoel je mond voor het slapen gaan zou ik zeggen.
Ik wil gerust de bewuste posts en reacties morgen hier weer posten hoor. Misschien moet je eens gaan leren om eerst na te denken en dan pas iets te doen.;)
 
Bovenaan