Disguised turtle

DeletedUser69967

Guest
Zojuist heeft Disquised Turtle de stamprichter van Rep. de stam verlaten.

Toen we elkaar voor het eerst spraken zagen we versterking in elkaar gezien het overmacht aan mb spelers/ Hi Ho leden rondom ons.
Heb Disguised Turtle altijd geholpen al voordat ik bij Rep. kwam tegenover incomings van Night Train.
Toen ik in Rep. kwam werd ik mede-leider stak overuren in de stam om die draaiende te krijgen vanaf het moment dat ik joinde tot nu toe.
Het liep een tijd stroef binnen Rep. veel spelers dachten aan eigen account inplaats van stambelang.

Ben in de tussentijd ook benaderd geweest door Hi Ho om gerekruteerd te worden.
Echter heb ik deze afgewezen doordat ik waarde hecht aan loyaliteit, en gezien de samenwerking tussen Killb & Mreinartz (namechange: Disguised Turtle) al lang speelde en enkel sterkter werd.
Dit werd gewaardeerd en vol lof over gesproken namens hun.

Rekrutering:
Screenshot_20191228-230039.png
Screenshot_20191228-230122.png


Vervolgens was er een massa geweest waarbij Disguise Turtle 3 dorpen verloor
Mreinartz (namechange: Disguise Turtle) besloot impulsief de stam te verlaten door irritatie aan een tekort een samenwerking en geleverde OS.

*Screen verwijderd*

Na elkaar goed gesproken te hebben besloten ze terug te komen in Rep.
Er was nog een account dat geinternd moest worden zodat de betreffende speler als CO op een ander account kon.
Gezien het dorpverlies van Disguise turtle dacht ik dat het schappelijk was dat deze dorpen naar hem toegekeerd gaan inplaats van Killb.
Zag het ook als wat extra ondersteuning aan het front.
Echter kreeg ik vanmorgen dit bericht:

IMG-20191228-WA0126.jpg

Na een gehele dag stil te zijn geweest kregen we zojuist deze post op het forum.

20191228_235352.jpg
 

Bijlagen

  • IMG-20191228-WA0126.jpg
    IMG-20191228-WA0126.jpg
    525,8 KB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.457
Haha interns liggen al vast!
Wat een grap
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Hi ho ironie.png

En dan nog durven zeggen dat rond pm'en Rep. z'n ding is :rolleyes:
 
Reactiescore
3.457
Alsof die nog serieus genomen worden
 
Reactiescore
3.584
Klasse van Killb, puur voor zo'n mentaliteit zou ik je al een plaats in Fier willen geven moest dat mogelijk zijn met liggingen. Mag altijd wel x vv droppen bij acc Chuchu indien nodig en wij tijd hebben.


Opzich ergens begrijpelijk dat ze overlopen want Rep als stam heeft ook 0 toekomst, met of zonder hem doet daar weinig aan, maar langs de andere kant is het zijn eigen incapabelheid die ervoor gezorgd heeft de stam zo was hoe ze was (zwak). In ieder geval hoeven we D turtle niet meer op zijn woorden te geloven, aanhalen ze samen met Killb tot het einde gaan ect en dan doodleuk overlopen is hard, zeker als Killb, Hiho eerder al afwees. Ook leaven, terugkomen, intern afhandelen en weer leaven/naar de vijand gaan is wel een naaistreek. Volgens mij was de deal met HiHo toen al even beklonken, dat leid ik toch af uit bovenstaande gesprekken.


Al bij al toch verstandige keuze, moraal gezien wel dik geflopt.
 
Reactiescore
207
Denk dat ik voor alle andere stammen spreek als ik zeg dat we ervoor gaan zorgen dat ze hun keus om "eens voor WW" te gaan nog duur gaan mogen bekopen. Die "WW" zal er niet in zitten, killb je mag er gerust in zijn. Ondanks het edel van barbaartjes waar ik eerder opmerking over maakte (sorry maar je nam mijn grootmacht af, stout!) respect. Blijf vechten voor je eer.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Klasse van Killb, puur voor zo'n mentaliteit zou ik je al een plaats in Fier willen geven moest dat mogelijk zijn met liggingen. Mag altijd wel x vv droppen bij acc Chuchu indien nodig en wij tijd hebben.


Opzich ergens begrijpelijk dat ze overlopen want Rep als stam heeft ook 0 toekomst, met of zonder hem doet daar weinig aan, maar langs de andere kant is het zijn eigen incapabelheid die ervoor gezorgd heeft de stam zo was hoe ze was (zwak). In ieder geval hoeven we D turtle niet meer op zijn woorden te geloven, aanhalen ze samen met Killb tot het einde gaan ect en dan doodleuk overlopen is hard, zeker als Killb, Hiho eerder al afwees. Ook leaven, terugkomen, intern afhandelen en weer leaven/naar de vijand gaan is wel een naaistreek. Volgens mij was de deal met HiHo toen al even beklonken, dat leid ik toch af uit bovenstaande gesprekken.


Al bij al toch verstandige keuze, moraal gezien wel dik geflopt.

Beetje lullig dat Killb nu een massa krijgt van Hi Ho, terwijl Disguised Turtle net de defbunker van Killb heeft geïnternd (Pretje) en daarna zelf leaved.
Daar gaat in één klap al je mobiele stamdef.
 

DeletedUser77113

Guest
Dit is toch DE GRAP VAN HET JAAR 2019 Als je het mij vraagt!

Wat een klasse van Hi Ho weer om toch maar de makkelijkste weg te willen bewandelen.

Hoewel ze de wereld aan papieren hebben/hadden, zijn ze het op deze manier FLINK aan het verneuken voor de wereld.
 
Reactiescore
3.457
Beetje lullig dat Killb nu een massa krijgt van Hi Ho, terwijl Disguised Turtle net de defbunker van Killb heeft geïnternd (Pretje) en daarna zelf leaved.
Daar gaat in één klap al je mobiele stamdef.
Incs gekregen na de leave van die kut schildpad of al eerder?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Incs gekregen na de leave van die kut schildpad of al eerder?

Net voor zijn leave. Fightrabbit en Pharoah liggen ook onder vuur, precies als de buurman leaved en Night Train z'n gang kan gaan.
 
Reactiescore
3.584
Beetje lullig dat Killb nu een massa krijgt van Hi Ho, terwijl Disguised Turtle net de defbunker van Killb heeft geïnternd (Pretje) en daarna zelf leaved.
Daar gaat in één klap al je mobiele stamdef.

Ik weet niet wnr die massa op Turtle was maar daar stak ook veel def van Killb in blijkbaar, zou zonde zijn als ze binnen een week later dan op Killb gaan en hij niet op Turtle zijn steun kan rekenen. Het leven opzich kan ik nog inkomen maar de hele opzet ziet er inderdaad wel heel triestig uit.
 
Reactiescore
1.242
Net voor zijn leave. Fightrabbit en Pharoah liggen ook onder vuur, precies als de buurman leaved en Night Train z'n gang kan gaan.
Blijven lullen over zaken waar je niets over weet zou ik zeggen.
1577578210450.png ===> Zieke massa op pharaoh

1577578253080.png ===> Zieke massa op fightrabbit

Moreel gezien niet de beste actie van DT maar hun beweegredenen zijn te begrijpen zoals Jannes hier correct aanhaald, verder zaten wij met iets intern waardoor deze recruit perfect te verantwoorden is. Deze gaan wij ook niet aan de sappige neusjes op het AF hangen.

Verder niets dan respect voor killb (buiten al die barbs waar we altijd lekker salty over waren)

EDIT: Killb krijgt al weken getimed inc's van Hi Ho, de vraag is alleen wanneer zit er ook effectief iets bij? Dit is niet anders dan voor er nog maar uberhaubt contact was met turtle
 
Reactiescore
3.457
Makkelijkste weg kiezen heet dit,om dan een speler als Le Roy te kicken die toch wel 1 van de beste spelers was in Hi ho:p
 

DeletedUser69967

Guest
Fightrabbit kreeg vandaag incomings op 3 dorpen.
Discuised turtle ligt ernaast, whatsapp werd niet gelezen, os werd niet geleverd (vast over het hoofd gezien)
Wat uiteindelijk voor dorpverlies zorgde.
Daarnaast kreeg Pharaoh incomings + treintje.
Toevallig de enigste 2 spelers waarvan troepenaantal zichtbaar was voor de leiding.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Blijven lullen over zaken waar je niets over weet zou ik zeggen.
Bekijk bijlage 16500 ===> Zieke massa op pharaoh

Bekijk bijlage 16501 ===> Zieke massa op fightrabbit

Moreel gezien niet de beste actie van DT maar hun beweegredenen zijn te begrijpen zoals Jannes hier correct aanhaald, verder zaten wij met iets intern waardoor deze recruit perfect te verantwoorden is. Deze gaan wij ook niet aan de sappige neusjes op het AF hangen.

Verder niets dan respect voor killb (buiten al die barbs waar we altijd lekker salty over waren)

EDIT: Killb krijgt al weken getimed inc's van Hi Ho, de vraag is alleen wanneer zit er ook effectief iets bij? Dit is niet anders dan voor er nog maar uberhaubt contact was met turtle

Ik zeg toch ook niet dat ze massa krijgen, enkel dat ze onder vuur liggen. Wil je dat ontkennen trouwens?
Fightrabbit.png

Het is gewoon een sneue actie om het grootste account/dragende speler uit een stam weg te rekruteren en de rest direct aan te vallen.
 
Reactiescore
3.584
Als stam mag je wel bepaalde waardes hanteren, massa doen op een speler als je zijn stamgenoot en tevens buur/partner in crime opdat zelfde moment naar je stam haalt is in mijn optiek echt not done en beneden alle pijl.


Wat had moeten gebeuren was KillB een eerlijke kans geven om zichzelf voor te bereiden op de plotse grote veranderingen. HiHo stelt hier wel echt teleur en Turtle nog meer. Dit zijn situaties die ik onthoud en als weldra HiHo een probleem heeft door onverwachte omstandigheden (en die komen er altijd vroeg of laat) zou ik in normale omstandigheden veel begrip tonen als tegenstander zijnde, maar met dit in gedachte ben ik daarin gewoon keihard. Op korte termijn een goeie zet, op de lange termijn kan dit een fatale blunder worden. Toekomst zal het uitwijzen.
 
Bovenaan