Disguised turtle

Reactiescore
161
Gaan alle leden van Pieft/Alea meteen alle stammen in de regio (inclusief TM) om een BG/NAP smeken om Hi Ho aan te pakken. ( En maken ze hierdoor andere stammen kappot ).
maarja kanade je hebt gelijk je bent een held!
Klagen over anderen wanneer je zelf 360 graden om je Heen pbgs aanbied (jel94 alle pieft leden enz enz) omdat je bang bent dat je een dorpje verliest.

Wist niet dat we aan smeekbede deden. Er werd een voorstel op tafel gelegd bij TM inderdaad , niet echt enige smeking aan te pas gekomen.
'Alle stammen' in de regio , ben wel benieuwd dan wie we allemaal gecontacteerd hebben dan?

Ik wist niet dat ik ooit in deze wereld een PBG heb aangeboden aan iemand , verklaar u nader hierin :)
 
Reactiescore
161
Als jullie je nou is focussen op de toekomst en ook eens aan jullie R2W beleid gaan werken zoals pieft bij jullie laten komen waar jullie mee bezig zijn...

Ik bedoel , het gehele punt van dit.
HiHo heeft overduidelijk de kaarten en de positie voor WW , dat is nog niet genoeg blijkbaar..

Niet dat het veel verschil uitmaakt als Pieft als Pieft blijft of naar Alea komt , gezien er toch een BG staande was en beide stammen +/- 5 leden hadden. Waar we dan precies R2W'n moet je me nog eens uitleggen.
 
Reactiescore
177
Ik bedoel , het gehele punt van dit.
HiHo heeft overduidelijk de kaarten en de positie voor WW , dat is nog niet genoeg blijkbaar..

Niet dat het veel verschil uitmaakt als Pieft als Pieft blijft of naar Alea komt , gezien er toch een BG staande was en beide stammen +/- 5 leden hadden. Waar we dan precies R2W'n moet je me nog eens uitleggen.

Dit zelfde geld dus voor dat wij al de hele wereld een NAP/contact met Prone hadden dus als het dan geen R2W is is Prone dat ook zeker niet toch in jouw woorden. Daarbij zal je je niet afvragen wat er met milanovic aan de hand is die wordt niet voor niks geinternd toch lijkt me. Maar dat is ook niet van belang als we Hi Ho maar kunnen afbranden. Stop is met dat zaniken op het forum en kom lekker vechten Ingame voor dorpjes kijken wie de langste adem heeft. pieft had meer leden dan 5 net als jouw stam zijn meerdere spelers geinternd maar omdat er een bg/nap was is het geen R2W heel raar of niet. Maar goed ik ga weer lekker van het AF verdwijnen want man wat kan iedereen huilen en salty zijn op andere stop eens met deze onzin en ga eens iets laten zien op TW zelf...
 

DeletedUser77113

Guest
Dit zelfde geld dus voor dat wij al de hele wereld een NAP/contact met Prone hadden dus als het dan geen R2W is is Prone dat ook zeker niet toch in jouw woorden. Daarbij zal je je niet afvragen wat er met milanovic aan de hand is die wordt niet voor niks geinternd toch lijkt me. Maar dat is ook niet van belang als we Hi Ho maar kunnen afbranden. Stop is met dat zaniken op het forum en kom lekker vechten Ingame voor dorpjes kijken wie de langste adem heeft. pieft had meer leden dan 5 net als jouw stam zijn meerdere spelers geinternd maar omdat er een bg/nap was is het geen R2W heel raar of niet. Maar goed ik ga weer lekker van het AF verdwijnen want man wat kan iedereen huilen en salty zijn op andere stop eens met deze onzin en ga eens iets laten zien op TW zelf...

vertel eens, wat was met je stamgenoot aan de hand misschien?

Bovendien valt er weinig te vechten tegen jullie, want als iemand morgen zijn dorpje intern aanbiedt, mag die gelijk in een van de volgende stammen toetreden: Hi Ho, Ho Hi, Jo Ho, Seven, out, 1´%, T!ME, ...
 

DeletedUser81675

Guest
Dit is echt appels met peren. Hoe kan je de overstap van 3 leden naar Alea die al een BG hadden vergelijken met Hiho dat voor elke speler een MB stam heeft en meerdere spelers uit het tegenkamp recruit en opedelt. Zo kan je al de acties wel verantwoorden. Achja heb toch al het gevoel dat jullie oprecht denken fair te spelen :p. Wie doet anders zoveel moeite zich hier continu te verdedigen. De enige die jullie fair vindt spelen zijn jullie zelf. De slager die zn eigen vlees keurt.

De recruit van prone is de zoveelste in het rijtje. En IAA volgt. Dat weten jullie ook.
 
Reactiescore
177
vertel eens, wat was met je stamgenoot aan de hand misschien?

Bovendien valt er weinig te vechten tegen jullie, want als iemand morgen zijn dorpje intern aanbiedt, mag die gelijk in een van de volgende stammen toetreden: Hi Ho, Ho Hi, Jo Ho, Seven, out, 1´%, T!ME, ...

De hoofdspeler Johan had prive problemen met 1 van ze kinderen die was al meer dan een maand niet gelogd Jasper trok het niet alleen en gaat als co spelen nou win win situatie voor alle partijen toch.
 
Reactiescore
177
Dit is echt appels met peren. Hoe kan je de overstap van 3 leden naar Alea die al een BG hadden vergelijken met Hiho dat voor elke speler een MB stam heeft en meerdere spelers uit het tegenkamp recruit en opedelt. Zo kan je al de acties wel verantwoorden. Achja heb toch al het gevoel dat jullie oprecht denken fair te spelen :p. Wie doet anders zoveel moeite zich hier continu te verdedigen. De enige die jullie fair vindt spelen zijn jullie zelf. De slager die zn eigen vlees keurt.

De recruit van prone is de zoveelste in het rijtje. En IAA volgt. Dat weten jullie ook.

Waar lees je dat we fair spelen want volgens mij gebeurd overal precies hetzelfde dus waarom dan alleen Hi Ho aanvallen? Ik hoef me sws niet te verdedigen want deze topics zijn precies de reden waarom ik het AF meestal mijd als je wil discussiëren stuur je maar een PM nu al spijt dat ik hier ben gaan reageren.
 

DeletedUser77113

Guest
De hoofdspeler Johan had prive problemen met 1 van ze kinderen die was al meer dan een maand niet gelogd Jasper trok het niet alleen en gaat als co spelen nou win win situatie voor alle partijen toch.

Wel handig natuurlijk dat je met simpel CO spelen er meteen 25 dorpen van de vijand bovenop krijgt ;)

Easy way... Hi Ho way ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Waar lees je dat we fair spelen want volgens mij gebeurd overal precies hetzelfde dus waarom dan alleen Hi Ho aanvallen? Ik hoef me sws niet te verdedigen want deze topics zijn precies de reden waarom ik het AF meestal mijd als je wil discussiëren stuur je maar een PM nu al spijt dat ik hier ben gaan reageren.

Je mist het punt (letterlijk :redface:)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Dit is echt appels met peren. Hoe kan je de overstap van 3 leden naar Alea die al een BG hadden vergelijken met Hiho dat voor elke speler een MB stam heeft en meerdere spelers uit het tegenkamp recruit en opedelt. Zo kan je al de acties wel verantwoorden. Achja heb toch al het gevoel dat jullie oprecht denken fair te spelen :p. Wie doet anders zoveel moeite zich hier continu te verdedigen. De enige die jullie fair vindt spelen zijn jullie zelf. De slager die zn eigen vlees keurt.

Idd appels en peren, het hebben van mbs is niet te vergelijken met een fusie. En rekruteren bij de vijand als edelvoer? Kan je even precies aangeven wie je hier bedoelt want prone en DT zijn er als volwaardige leden. Simpel fact checken voor je je onzin typt kan heel veel schelen

De recruit van prone is de zoveelste in het rijtje. En IAA volgt. Dat weten jullie ook

2e rekruut van hi ho ooit, rest speelt al vanaf hun start in hi ho. Evenveel als alea bijvoorbeeld al heeft gedaan. Again check your facts

Heel knap dat jij zonder enige interne info kan zeggen wie er nog meer gerekruteerd worden, puur gebaseerd op je eigen waanbeelden.
 

Deleted User - 482364

Guest
Idd appels en peren, het hebben van mbs is niet te vergelijken met een fusie. En rekruteren bij de vijand als edelvoer? Kan je even precies aangeven wie je hier bedoelt want prone en DT zijn er als volwaardige leden. Simpel fact checken voor je je onzin typt kan heel veel schelen



2e rekruut van hi ho ooit, rest speelt al vanaf hun start in hi ho. Evenveel als alea bijvoorbeeld al heeft gedaan. Again check your facts

Heel knap dat jij zonder enige interne info kan zeggen wie er nog meer gerekruteerd worden, puur gebaseerd op je eigen waanbeelden.

Man, kerel, DT was jullie directe vijand? Hoe kan je dat als volwaardig lid aannemen? De ene week neem je er dorpen van over, de week erna ben je bang voor TaoW (dit terwijl jullie TaoW als FLOP beschouwden op het AF?) Dus in feite waren jullie dus bang voor een flopstam en namen jullie zelf maar snel je vijand in huis om sterker te staan tegenover een flopstam... Lekker bezig!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Kan je even quoten waar er gezegd is dat men bang is voor taow? #waanbeelden
 

DeletedUser80640

Guest
nieuwe hype deze wereld?

just a wild guess
 

Bijlagen

  • 7A6825F7-36A2-4A39-B4EF-B21629E2011E.png
    7A6825F7-36A2-4A39-B4EF-B21629E2011E.png
    637 KB · Weergaven: 62

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Hooguit jaloers op hoe vaak je op vakantie gaat :O
 

Deleted User - 482364

Guest
Kan je even quoten waar er gezegd is dat men bang is voor taow? #waanbeelden

Jullie actie om de vijand binnen te halen, voordat TaoW het doet, omdat die jullie wilden vastleggen, zegt genoeg toch?
Maar leuk dat je weer alleen reageert op iets wat niet nuttig is, en niet op dat je de vijand binnenhaalt als een hond met de staart tussen d benen zegt genoeg...
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Valt niet veel te zeggen over dat er van de vijand is gerekruteerd, dat is gewoon zo. Op zich niks mis mee, en iets wat je op vele werelden op alle niveuas terug ziet. Valt niet veel over te weerleggen.

Dat jij zon rekruut interpreteerd als angst voor taow is precies wat ik bedoel met waanbeelden. Puur als feit verkondigen wat jij graag als waarheid ziet.
 

Deleted User - 482364

Guest
Valt niet veel te zeggen over dat er van de vijand is gerekruteerd, dat is gewoon zo. Op zich niks mis mee, en iets wat je op vele werelden op alle niveuas terug ziet. Valt niet veel over te weerleggen.

Dat jij zon rekruut interpreteerd als angst voor taow is precies wat ik bedoel met waanbeelden. Puur als feit verkondigen wat jij graag als waarheid ziet.

Hmm ja, en op alle werelden noemen ze dat r2w ;) Dat TaoW intresse in hun had, is volgens Night, de reden geweest om ze zelf maar binnen te halen? Waarom bang dat ze naar TaoW gingen? Al gingen ze daar heen, had je toch door kunnen gaan met overnemen? Of is vechten voor de dorpen, zoals IJKO aangaf, teveel gevraagd? Want al geeft IJKO aan dat hij graag voor de dorpen wilt vechten, laat HiHo die mentaliteit niet echt zien he ...
 
Bovenaan