Disguised turtle

Reactiescore
1.962
Precies dit. De inzet was ver te zoeken, dus dan wordt er gekeken naar andere opties. Ik vindt daar niets geks aan.





Ik heb geen zin en tijd om jouw beklaag van 2 a4'tjes door te gaan lezen, waarom zou ik?
Je maakt een probleem om niets

Volgens mij is het aan jullie om te bewijzen dat het hele verhaal overdreven is en jullie onschuldig zijn he;) Beetje dom om dan zo te reageren en jezelf niet te verdedigen, voor mij zegt dit in ieder geval genoeg van hoe het verhaal in mekaar zit:D
 
Reactiescore
1.242
Wat ik dan nog geinig vind is dat night train een van men intern dorpen leuk nog probeert af te nemen van een moraalbreker die ze nog vlug overneemde nadat trutle had geleaved.

Als jullie alle dorpen terug wou geven, waarom beginnen jullie uberhaupt dan de andere dorpen van pretje die in de stam van rep. - AA zijn gebleven terug aan te vallen?
Dit vindt ik echt heel zwak en toont aan dat de leiding binnen hi ho zich hier niets van aantrekt.
Laat staan de 85k def die daar gestationeerd stond aan het front die nu naar de frieten is.

Wij geven de dorpen die door turtle zijn geinterned terug omdat we het niet geheel juist vinden op welke wijze deze zijn genomen.
Maar zoals jij aanhaalt en iedereen aanhaalt gingen deze dorpen zowiezo geinternd worden.

1577705829897.png

Dit dorp is al overgenomen door een MB van jullie voordat DT naar Hi Ho is gekomen omdat er een 1:20 block was wss, ergens mogen jullie blij zijn dat turtle al edels had lopen voordat wij ons voorstel bij hun op tafel hadden gelegd als hier iemand anders deze dorpen had geinternd had die def alsnog verdwenen en hadden wij voor instant recaps gegaan wat we nu niet deden en dan was de kans er dat die dorpen helemaal niet meer in jullie bezit kwamen. Je kan niet verwachten omdat een speler overkomt dat wij de gehele wereld gerust gaan laten terwijl wij al weken aan een stuk rep bestoken met aanvallen. Al dan niet fakes of blitzjes.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser66195

Guest
Wij geven de dorpen die door turtle zijn geinterned terug omdat we het niet geheel juist vinden op welke wijze deze zijn genomen.
Maar zoals jij aanhaalt en iedereen aanhaalt gingen deze dorpen zowiezo geinternd worden.

Bekijk bijlage 16526

Dit dorp is al overgenomen door een MB van jullie voordat DT naar Hi Ho is gekomen omdat er een 1:20 block was wss, ergens mogen jullie blij zijn dat turtle al edels had lopen voordat wij ons voorstel bij hun op tafel hadden gelegd als hier iemand anders deze dorpen had geinternd had die def alsnog verdwenen en hadden wij voor instant recaps gegaan wat we nu niet deden en dan was de kans er dat die dorpen helemaal niet meer in jullie bezit kwamen. Je kan niet verwachten omdat een speler overkomt dat wij de gehele wereld gerust gaan laten terwijl wij al weken aan een stuk rep bestoken met aanvallen. Al dan niet fakes of blitzjes.

dit dorp is overgenomen door mb inderdaad omdat de edels van disguised doodliepen op troepen die ik gebruikte om voor te edelen.
Daardoor had hij het dorp niet door 1:20 regel. Ik heb toen voor ze hi ho joinde al account op delete gezet en troepen weggestuurd.
Dit dorp omvat dus ook de intern waarover gesproken wordt.

Ten eerste gingen jullie nooit de dorpen teruggeven hebben moest er op het AF geen heisa over geweest zijn.

Ten tweede als turtle meteen eerlijk geweest dat hij hi ho ging toetreden ging ik account pretje nooit laten internen hebben.
85 k bevolking def hebben jullie zo van het front weggeveegd.

Ten derde als je zegt de dorpen niet rechtmatig te hebben verkregen en ze dan teruggeeft onder druk van eigen stamleden en het AF,
Moet je het wel oprecht menen, omdat mb uiteindelijk dat dorp nam omdat turtle dit niet meer kon door 1:20 regel.
Dat was al beslist voor disguised naar hi ho ging zodat hij het kon edelen van hem.
Neemt niet weg dat de 85k deff daar weg is en je gelijk dat front gewoon begint te blitzen en dat dorp rechtsreeks verband ook houdt met de situatie van de intern.
Dit bevestigd gewoon dat jullie het niet oprecht willen spelen en rekruteren naar de top eh haha.
 
Reactiescore
1.242
dit dorp is overgenomen door mb inderdaad omdat de edels van disguised doodliepen op troepen die ik gebruikte om voor te edelen.
Daardoor had hij het dorp niet door 1:20 regel. Ik heb toen voor ze hi ho joinde al account op delete gezet en troepen weggestuurd.
Dit dorp omvat dus ook de intern waarover gesproken wordt.

Ten eerste gingen jullie nooit de dorpen teruggeven hebben moest er op het AF geen heisa over geweest zijn.

Ten tweede als turtle meteen eerlijk geweest dat hij hi ho ging toetreden ging ik account pretje nooit laten internen hebben.
85 k bevolking def hebben jullie zo van het front weggeveegd.

Ten derde als je zegt de dorpen niet rechtmatig te hebben verkregen en ze dan teruggeeft onder druk van eigen stamleden en het AF,
Moet je het wel oprecht menen, omdat mb uiteindelijk dat dorp nam omdat turtle dit niet meer kon door 1:20 regel.
Dat was al beslist voor disguised naar hi ho ging zodat hij het kon edelen van hem.
Neemt niet weg dat de 85k deff daar weg is en je gelijk dat front gewoon begint te blitzen en dat dorp rechtsreeks verband ook houdt met de situatie van de intern.
Dit bevestigd gewoon dat jullie het niet oprecht willen spelen en rekruteren naar de top eh haha.
Stamleden hebben ons niet eens aangesproken over deze dorpen en door het AF is de context rond deze dorpen aan het licht gekomen. Waarbij we intern hebben overlegd dat we ze terug moeten geven. Dat is ook de reden dat we de dorpen terug geven omdat het niet correct is dat het account geinterned wordt en hij dan achteraf ingaat op ons voorstel. Wij dachten ook dat de intern een negatief antwoord was op ons voorstel.

Verder mag iedereen zijn mening hebben over deze recruit maar de dingen die tot bij ons kwamen over TAOW die recruits/BG's door het stamcluster van Hi Ho zocht was genoeg voor ons om hierbij een tactische recruit te doen. Het feit dat we 'ineens' beginnen te blitzen is ook uit de lucht begrepen want iedereen die een beetje opzoek werk kan doen ziet dat wij bijna elke dag aan het blitzen zijn of op zen minst rep bestoken met fakes en hier een daar een gratis dorpje van een MB die def naar hoofdspelers hebben gezet weg geblitzt te hebben.

Als jij die hoofdspeler bent die ook al sinds het begin vd wereld aan iedereen zen kop ligt te zagen over alles, denk ik niet dat het nog wat uitmaakt dat ik op je ga reageren.
 
Reactiescore
3.457
Het feit dat we 'ineens' beginnen te blitzen is ook uit de lucht begrepen want iedereen die een beetje opzoek werk kan doen ziet dat wij bijna elke dag aan het blitzen zijn of op zen minst rep bestoken met fakes en hier een daar een gratis dorpje van een MB die def naar hoofdspelers hebben gezet weg geblitzt te hebben.
Vind dat juist daarom de overstap lelijk is,als leider van een stam de overstap maken naar je directe vijand die al “tijden “ bezig is met incs strooien,tel daarbij op de intern vlak voor hun leave ,de teruggave van deze dorpen is niet meer dan normaal dat deze worden teruggeven.
Het blijft een ontzettende lelijke overstap en recruit van Hi ho hoe je het wendt of keert.
 

DeletedUser66195

Guest
Stamleden hebben ons niet eens aangesproken over deze dorpen en door het AF is de context rond deze dorpen aan het licht gekomen. Waarbij we intern hebben overlegd dat we ze terug moeten geven. Dat is ook de reden dat we de dorpen terug geven omdat het niet correct is dat het account geinterned wordt en hij dan achteraf ingaat op ons voorstel. Wij dachten ook dat de intern een negatief antwoord was op ons voorstel.

Verder mag iedereen zijn mening hebben over deze recruit maar de dingen die tot bij ons kwamen over TAOW die recruits/BG's door het stamcluster van Hi Ho zocht was genoeg voor ons om hierbij een tactische recruit te doen. Het feit dat we 'ineens' beginnen te blitzen is ook uit de lucht begrepen want iedereen die een beetje opzoek werk kan doen ziet dat wij bijna elke dag aan het blitzen zijn of op zen minst rep bestoken met fakes en hier een daar een gratis dorpje van een MB die def naar hoofdspelers hebben gezet weg geblitzt te hebben.

Als jij die hoofdspeler bent die ook al sinds het begin vd wereld aan iedereen zen kop ligt te zagen over alles, denk ik niet dat het nog wat uitmaakt dat ik op je ga reageren.

je ontwijkt de stelling terug. het is een feit dat je het dorp aanviel die intern dorp was van pretje.
Terwijl daar die def is weggespeeld. een flauw excuus dat je al weken ons aan het aanvallen bent weten we allemaal al.
Hierboven bevestig jezelf ook dat ze al wisten naar hi ho te gaan en toch de intern deden.

Dus van beide spelers vies spel hoor.

En weet niet waar jij het haalt die zit te zagen aan je kop want ik ben de hoofdspeler en heb nog geeneens contact met je had op deze wereld buiten hier op het AF.
Dus ik zou die reactie voor jezelf houden.
 
Reactiescore
1.242
je ontwijkt de stelling terug. het is een feit dat je het dorp aanviel die intern dorp was van pretje.
Terwijl daar die def is weggespeeld. een flauw excuus dat je al weken ons aan het aanvallen bent weten we allemaal al.
Hierboven bevestig jezelf ook dat ze al wisten naar hi ho te gaan en toch de intern deden.

Dus van beide spelers vies spel hoor.

En weet niet waar jij het haalt die zit te zagen aan je kop want ik ben de hoofdspeler en heb nog geeneens contact met je had op deze wereld buiten hier op het AF.
Dus ik zou die reactie voor jezelf houden.
Zoals je hierboven kon lezen staat er net dat de edels op pretje liepen alvorens ons voorstel op tafel lag.
En als jij niet de speler bent die ons constant PM's lag te sturen over PP abuse en interns van Icenoble men excuses daarvoor.
 

DeletedUser66195

Guest
Zoals je hierboven kon lezen staat er net dat de edels op pretje liepen alvorens ons voorstel op tafel lag.
En als jij niet de speler bent die ons constant PM's lag te sturen over PP abuse en interns van Icenoble men excuses daarvoor.

Probeer dan 2 keer het punt te ontwijken?

1. jou fout is door het front aan te vallen dat juist door jullie recruut geinterned is en def weggespeeld is. Reactie daarop kan toch niet blitzen zijn? Nadat je zogezeg openlijk dorpen wil teruggeven na bakken reactie. Welke waarden stellen jullie eigenlijk voorop in jullie stam?

2. Wij dachten ook dat de intern een negatief antwoord was op ons voorstel. dit zeg je letterlijk hierboven dus zoals ik al zei bevestigd dit dan disguised dit vies heeft gespeeld. Hij wist van het aanbod, doet de intern en stap dan over naar hi ho

Hopelijk moeten ik voor de andere AF'ers geen tekeningtje bij te maken?
 
Reactiescore
3.457
Probeer dan 2 keer het punt te ontwijken?

1. jou fout is door het front aan te vallen dat juist door jullie recruut geinterned is en def weggespeeld is. Reactie daarop kan toch niet blitzen zijn? Nadat je zogezeg openlijk dorpen wil teruggeven na bakken reactie. Welke waarden stellen jullie eigenlijk voorop in jullie stam?

2. Wij dachten ook dat de intern een negatief antwoord was op ons voorstel. dit zeg je letterlijk hierboven dus zoals ik al zei bevestigd dit dan disguised dit vies heeft gespeeld. Hij wist van het aanbod, doet de intern en stap dan over naar hi ho

Hopelijk moeten ik voor de andere AF'ers geen tekeningtje bij te maken?
Nighttrain reageert toch niet inhoudelijk ,hij pikt er een paar woorden uit en gaat daar een verhaal ombreien.
 
Reactiescore
1.242
Probeer dan 2 keer het punt te ontwijken?

1. jou fout is door het front aan te vallen dat juist door jullie recruut geinterned is en def weggespeeld is. Reactie daarop kan toch niet blitzen zijn? Nadat je zogezeg openlijk dorpen wil teruggeven na bakken reactie. Welke waarden stellen jullie eigenlijk voorop in jullie stam?

2. Wij dachten ook dat de intern een negatief antwoord was op ons voorstel. dit zeg je letterlijk hierboven dus zoals ik al zei bevestigd dit dan disguised dit vies heeft gespeeld. Hij wist van het aanbod, doet de intern en stap dan over naar hi ho

Hopelijk moeten ik voor de andere AF'ers geen tekeningtje bij te maken?
1. Dus niemand zou deze dorpen geinterned hebben moest turtle dit niet gedaan hebben? Dat kan ik moeilijk geloven, Killb heeft nog bakken met def staan om dit dorpje te deffen dus op die 80k zal het niet aankomen, wij hebben gisteren ook een afspraak gemaakt op 6 dorpen, in plaats van op het AF te komen lullen kan je ons gewoon PM'en en voorstellen welke afspraken je wilt maken hieromtrend of het gisteren tijdens de PM's aanhalen maar dat gebeurd niet en dan houdt dat men co's niet tegen om te doen wat ze willen aangezien ze niet op het AF rondsnuisteren
2. De edels liepen al toen ons voorstel nog niet op tafel lag, hoe de verdere verloop van de intern verlopen is kan ik niet bevestigen maar dit is de reden dat de dorpen weer jullie richting op komen.
 
Reactiescore
1.283
1: BG is mede door toedoen van ons juist verbroken, juist omdat wij geen BG2Win nastreven en voor uitdaging kiezen. Mijn co hiervan beschuldigen slaat nog kant nog wal;
2: Dit punt ontkracht je eigenlijk zelf al, want we overschrijden voorgestelde edellijnen. Er is nooit een akkoord gesloten over deze edellijnen, omdat het voorstel vanuit Rep. onrealistisch was. Ze wilden onze stam immers recht omhoog sturen en nooit front laten nemen;
(2.5: Welke rimmers doel je op dan? Enige waarmee we samenwerken zijn Et Murus en Mysterious Individual. Hun kaarten liggen nog open en daarom zouden ze jullie best eens benaderd kunnen hebben, net zoals wij van Kyuka zelf ook gedaan hebben in het verleden. Sterker nog ik heb met jouw co Wesley nog gesproken over een GAP op Rep.)
3: Wij proberen geen 3 leden van Rep aan te nemen, want wij hebben de boot voor een fusie juist afgehouden. Uiteindelijk heeft tot op heden enkel Hi Ho een speler gerekruteerd vanuit Rep. Zoals ik al aangekaart heb hebben we de onderhandelingen altijd open gehouden, voornamelijk omdat dit een voorwaarde was om te stoppen met cf'en;
4: Turtle heeft 1 pm ontvangen van zijn persoonlijke bg die zegt een plekje over te hebben, verder zijn er nooit gesprekken met hem geweest betreffende een concrete join. Enkel gesprekken over de door hun voorgestelde fusie;

1: Excuses, maar ik kan helaas niet ruiken wie welke speler is achter een AF account behalve wanneer ik deze al ken. En je kan hopelijk wel begrijpen dat wanneer ik lees dat iemand dingen roept op het AF terwijl ze in mijn ogen zelf net zo schuldig zijn dat ik niet eerst ga vragen naar wie hun zijn. Ik zie Kyuka in de handtekening staan, dus is het een onderdeel van jullie stam. Net zoals dat jullie ieder stamlid aankijken van Hi ho over die recruit...
2: Zoals tussen mijn reactie nu en jou laatste reactie al naar voren gekomen klopt dit hele standpunt niet gezien TAoW blijkbaar is gekomen met een voorstel van edellijnen. Raar om zelf edellijnen voor te stellen en ze dan te breken...
2.5, Hierbij moet ik mijn excuses aanbieden, ik heb tijdens het typen wat screenshots teruggelezen en hierin is TAoW expliciet niet in vermeld. Hoewel ik wel een behoorlijk vermoeden hebt dat er samengewerkt wordt met een persoon die de hele rim aan het opstoken is heb ik niet kunnen vinden dat hij met jullie samenwerkt. Sorry, hier zat ik onjuist. Dat jij Wesley hebt gesproken weet ik uiteraard, maar zoals je kan begrijpen was dat natuurlijk al lange tijd terug gezien jullie BG met Rep en nu jullie NAP.
3: Mweh, net zoals punt 2 is dit ook een zeer discutabel iets. Je hebt hierin al meerdere standpunten ingenomen. Soms gingen jullie niet fuseren, toen weer wel, toen hielden jullie enkel de optie open voor wanneer het handig zou uitkomen...

Rick
 
Reactiescore
68
boohoo je stamoprichter gaat weg, wat erg.
 
Reactiescore
161
red.png
[032] Pygmania (562|513) K559,714Milanovic [Hi Ho]prone [TM]2019-12-31 04:32:16
red.png
[030] Pygmania (561|517) K559,714Milanovic [Hi Ho]prone [TM]2019-12-31 04:30:25
red.png
[033] Pygmania (561|514) K559,714Milanovic [Hi Ho]prone [TM]2019-12-31 04:30:11
red.png
[031] Pygmania (563|515) K559,714Milanovic [Hi Ho]prone [TM]2019-12-31 04:30:00
red.png
[034] Pygmania (566|511) K559,714Milanovic [Hi Ho]prone [TM]2019-12-31 04:30:00

Is het volgend stadia aangebroken in de R2W weg van HiHo?
Volgt IAA ook nog? Dan wordt het lekker knus hierzo
 
Reactiescore
177
Zeker weten want ja Hi HO is een r2w booster stam zoals jullie weten. Iedereen mag lekker doen en laten wat hij wil. Als jullie je nou is focussen op de toekomst en ook eens aan jullie R2W beleid gaan werken zoals pieft bij jullie laten komen waar jullie mee bezig zijn... Dan kunnen we er binnenkort eens om gaan vechten? Bedoel als je kijkt naar de top zijn er zeer weinig accounts die onder de 10 interns zitten of minder dan 10 bb's hebben gepakt weet niet waarom er dan zo op hi ho gezeken wordt.
 

DeletedUser81773

Guest

Is het volgend stadia aangebroken in de R2W weg van HiHo?
Volgt IAA ook nog? Dan wordt het lekker knus hierzo

Daar is ie zoals verwacht!
Maarja Alea internt meerdere leden om Pieft naar binnen te loodsen.. ( maar dit is natuurlijk anders!)
Vervolgens gooien ze eerst meerdere massa’s op Prone om vervolgens wanneer de nap met pieft door Hi Ho verbroken wordt. Gaan alle leden van Pieft/Alea meteen alle stammen in de regio (inclusief TM) om een BG/NAP smeken om Hi Ho aan te pakken. ( En maken ze hierdoor andere stammen kappot ).
maarja kanade je hebt gelijk je bent een held!
Klagen over anderen wanneer je zelf 360 graden om je Heen pbgs aanbied (jel94 alle pieft leden enz enz) omdat je bang bent dat je een dorpje verliest.
 
Bovenaan