Disguised turtle

Reactiescore
344
Die dipsh*t is toch wel een dipsh*t hoor gvd



Ik weet het ;) belangrijk doen op een forum kunnen we allemaal overigens.
En slap mee lullen blijkbaar ook.

maar helaas voor sommigen heb ik geen lange tong die anderen hun kont probeert te likken.

dus spoel je mond voor het slapen gaan zou ik zeggen.
 
Reactiescore
344
Ik wil gerust de bewuste posts en reacties morgen hier weer posten hoor. Misschien moet je eens gaan leren om eerst na te denken en dan pas iets te doen.;)
Post ze maar opnieuw op w66 forum zal dan eens komen kijken.
en dat ik terug kom op een aanbod wat nadelig is voor een stam, ja ben ik schuldig aan. Moet je ook maar niet blindelings je armen open slaan als je dorpen aangeboden krijgt.

dat ik daar op terug gekomen ben is een feit.

niet alle aandacht betreft het vies spelen vanuit jullie kamp op 71 proberen af te schuiven door oude koeien uit de sloot te halen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dus je houd onderhandelingen om te fuseren open om CF's in je cluster te voorkomen. lijkt me niet echt het doel achter onderhandelingen voor een fusie, en je houdt ze dus aan het lijntje.

Vervolgens ontken je dat Taow bezig is met het evt rekruteren/fuseren met 3 leden uit rep, terwijl heel rep, en tevens de rest van de wereld, overtuigd is dat je bezig bent ze te rekruteren, want ja er staan fusie-onderhandelingen open

Onderhandelingen zijn inderdaad beperkte tijd open gebleven, maar na deze opmerking waren deze toch wel redelijk van tafel:

Dpschut dorpen afstaan.png

Dat ik ze een tijdje aan het lijntje heb gehouden om cf's te voorkomen zit natuurlijk wel een kern van waarheid in, maar dat was hun voorwaarde om niet te cf'en tijdens een NAP toch? :rolleyes:

Verder weerleg ik met liefde al je argumenten/posts, maar heeft onderaan de streep enkel Hi Ho een laffe recruit gedaan terwijl wij juist de BG hebben opgezegd om een spannendere wereld te creëeren.
 
Reactiescore
344
begrijp je wel wat je doet? XD

je geeft zelf als eerste een reactie door dat er nooit onderhandelingen plaats vonden, nu het daar alle schijn naar heeft dat dit toch een feit bleek te zijn.
Gooi je het op een ander front, dat je niet iemand aan het lijntje houd na dat hij aangegeven heeft dat dit de voorwaarden bleken te zijn vanaf onze kant.

Ik wil je toch even helpen te herinneren dat mijn reactie is gegeven na een bericht van jullie.
ik heb nooit een blinde pm gedaan met eisen te stellen. Je pm begon namelijk met niet slim een cf te pakken nu we in gesprek zijn met een stammenfusie onderhandeling.

Maar even eens vind ik het wel cool, ik ben niet blind voor zulke gasten. Anderen zullen mij vast ook haten door mijn directheid of soms lompe reacties. Ik geef daar niet zoveel om.
Alleen jullie handen zijn zeer zeker niet schoon.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Onderhandelingen zijn inderdaad beperkte tijd open gebleven, maar na deze opmerking waren deze toch wel redelijk van tafel:

Bekijk bijlage 16524

Dat ik ze een tijdje aan het lijntje heb gehouden om cf's te voorkomen zit natuurlijk wel een kern van waarheid in, maar dat was hun voorwaarde om niet te cf'en tijdens een NAP toch? :rolleyes:

Verder weerleg ik met liefde al je argumenten/posts, maar heeft onderaan de streep enkel Hi Ho een laffe recruit gedaan terwijl wij juist de BG hebben opgezegd om een spannendere wereld te creëeren.

dus na dat bericht zijn ze ook daadwerkelijk afgesloten, of heeft rep, buiten berichten hier, nog steeds geen officiële afwijzing gehad?

Laffe rekruut valt nog wel mee, kan genoeg voorbeelden noemen van soortgelijke rekruuts, inclusief enkele waar ik zelf de rekruut was (lemonpops 2x zelfs en .dreamcatcher). Dat bepaalde dingen beter geregeld hadden moeten worden op voorhand ben ik het mee eens, maar ik zie wel vooruitgang in de huidige zaken. De grootste kwalijke zaak, het internen van pretje door DT is al opgelost, heb hier al bewijs zien voorbij komen dat NT en Killb bezig zijn dat die dorpen weer bij killb belanden. Verder werd het feit dat er nog aanvallen op andere rep leden liepen compleet uitvergroot door enkelen die graag het vergrootglas vasthouden (zeker als ze hun hamburger te klein vinden), gezien die al weken bezig waren en DT gewoon tot op de 28e heeft geholpen met deffen.
 
Reactiescore
3.576
Ik zit natuurlijk niet op het account Killb nog heb ik er contact mee, als hij bij regelmaat inc's kreeg en geen massa is dat zeker al een verzachtend argument. Ik hoorde massa, ik nam massa over, als dat niet zo was zoals het blijkbaar niet is had iemand dat moeten corrigeren. Alsnog had er wel een tijdelijke aanvals-stop mogen plaatsvinden in deze situatie. Maar zoals ik al zei, als het geen geplande massa was is dat zeker al een pak minder erg.


Daaraan wil ik toevoegen dat voor de mensen die dit gebeuren op het AF nutteloos vinden ik toch wil aanhalen dat enkel en alleen door deze commotie de intern dorpen weer richting de juiste partij gaan. Neem aan het anders nooit had plaats gevonden, alsnog knap van Hiho om achteraf dan toch toe te geven. Ook de goede dingen onthouden we en neem ik mee voor de toekomst, moesten er ooit onderhandelingen komen of dergelijke.
 
Reactiescore
3.576
De eerste keer toen ik ooit moest spauwen had ik paar pintjes op, geen probleem. Toen ging ik over tot desperado's en it was all over. Mijn raad voor iedereen, blijf weg van Desperado's it's evil!
 
Reactiescore
1.242
Ik zit natuurlijk niet op het account Killb nog heb ik er contact mee, als hij bij regelmaat inc's kreeg en geen massa is dat zeker al een verzachtend argument. Ik hoorde massa, ik nam massa over, als dat niet zo was zoals het blijkbaar niet is had iemand dat moeten corrigeren. Alsnog had er wel een tijdelijke aanvals-stop mogen plaatsvinden in deze situatie. Maar zoals ik al zei, als het geen geplande massa was is dat zeker al een pak minder erg.


Daaraan wil ik toevoegen dat voor de mensen die dit gebeuren op het AF nutteloos vinden ik toch wil aanhalen dat enkel en alleen door deze commotie de intern dorpen weer richting de juiste partij gaan. Neem aan het anders nooit had plaats gevonden, alsnog knap van Hiho om achteraf dan toch toe te geven. Ook de goede dingen onthouden we en neem ik mee voor de toekomst, moesten er ooit onderhandelingen komen of dergelijke.
Ik zelf heb de onderhandelingen en de rest geregeld met DT, hierbij liepen de edels al voordat ons voorstel er was en was dit ook niet de insteek van DT om terug de stam te joinen om de intern te doen. Ik ben zelf 2 dagen druk geweest met familie en heb enkel het AF wat gevolgd. Ik heb hierbij de volledige context omtrend die intern meegekregen en wij hebben hierdoor de beslissing genomen dat dit niet correct is gebeurd en terug richting killb moeten. Het AF is dus buiten wat hoofdpijn ook ergens goed voor.

Hopelijk heeft die nog edels over na weer een hoopje BB's geëdeld te hebben rondom Icenoble heen. Hij vroeg dan ook wat hij met 46 edels anders moet doen, heb hem hierbij het voorstel gedaan om misschien eens een massa te doen op ons met edels aangezien wij sinds het begin geen enkele edel meer richting Hi Ho hebben zien komen van hem. Hopelijk pikt hij dit op.
 
Reactiescore
1.242
Wauw zie ik nu echt Martijn hier die een les morele waarden komt geven? Tijd om weer een biertje in te schenken en wachten tot er liedjes worden gezongen
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dat is waar, jij liet een stam kapot gaan door over te stappen, in tegendeel tot rep. waar al weinig van over was.
Welk deel deed jij beter dan?

Disguised Turtle laat Rep toch ook kapot gaan?
 
Reactiescore
389
Over 3 werelden is iedereen dit toch weer 'vergeten' en zit hij gewoon weer ergens in een top 3 stam, waarom uberhaupt de moeite nemen voor al dit gedoe vraag ik me af
 
Bovenaan