De Stabbers van W60

Deleted User - 487871837

Guest
Als er echt alles aan gedaan is om contact te zoeken met deze speler, en er is geen enkel bericht beantwoord dan zou ik de stamleider gelijk geven in dit geval.

Vandaar mijn vraag :p

Een speler die zonder bericht van afwezigheid, vv afgave of nood vv dorpen begint te weg te geven alsof het kerstmis is en daarbij ook al niet reageert op pms, skype of whatsapp verliest het volledige recht om in de stam te zijn wat mij betrefd.

Ook wel belangrijk is de vraag of z’n dorpenverlies vrijwillig was of niet. Als hij plotseling door whatever reason inactief is geworden en gebasht wordt dan vind ik kicken niet de beste optie.
 

DeletedUser78217

Guest
Vandaar mijn vraag :p



Ook wel belangrijk is de vraag of z’n dorpenverlies vrijwillig was of niet. Als hij plotseling door whatever reason inactief is geworden en gebasht wordt dan vind ik kicken niet de beste optie.

Deze situatie is dan ook precies de reden dat er altijd nood vv aangelegd moet worden.
 

DeletedUser13688

Guest
Kijk, ik ben dan misschien een beetje een dictatoriale lul, maar als je in mijn stam zit en inactief gaat als er aanvallen binnenkomen zijn er 2 mogelijkheden: 1) je bent echt verhinderd. Dit is naar, maar geen probleem. Drop je vv bij mij zoals bijna iedereen doet en ik doe wel het nodige snipe-werk ("pas" 5 x hoeven doen deze wereld...); 2) je bent niet actief genoeg en geeft direct op zosnel je een keer verrast bent door aanvallen: GTFO. Daar heb je dus geen bal aan. Waarom zou ik zulke spelers tot in den eeuwigheid beschermen? Dan help je ze met overleven, geef je ze dorpjes, etc. etc., ze groeien uit tot 500k, misschien wel groter... en dan is er een echte grote oorlog en dan gaan ze er ALSNOG vandoor. Dit is mij meerdere malen opgevallen op tw.nl; best veel spelers hebben een grote mond maar gaan AWOL zosnel er een echte uitdaging voor de deur staat. In plaats van eeuwig te vergeven om maar geen stam "presence" op te geven, zeg ik dan liever: 1 kans om jezelf te hervatten en om je te verklaren, anders ben je jammer genoeg meer deadweight dan een toegevoegde waarde en heeft de stam er meer aan om gewoon je dorpen te internen (voordat men dit verkeerd begrijpt: dat is dus wanneer spelers direct de handdoek in de ring gooien, niet om vv vragen en simpelweg zich simpelweg lekker laten pakken zosnel het tegen zit).

Uiteindelijk ben je als stam zo sterk als je zwakste schakel. Heb daarom liever technisch zwakkere spelers met een onuitputbaar doorzettingsvermogen dan een stel vaardige spelers die eigenlijk gewoon mietjes zijn (de zogeheten "fair-weather friends").
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Tsja, ik zou gewoon kicken en 2 daagjes NAP geven om zulke discussies te voorkomen.
Of dit een stab is of niet zijn meningen wel beetje over verdeeld denk ik.
 

DeletedUser78389

Guest
Pffff duidelijk een stab... dat ziet iedereen gelijk toch. Speler B stabt zijn stam gewoon door niet online te zijn of te reageren voor een langere tijd terwijl hij aangevallen wordt en zo de vijand een voordeel geeft tegenover zijn stam. Wel een beetje dom dat er geen nood vv al uit stond bij de stam.
 
Reactiescore
1.365
Reactiescore
1.365
Bovenaan