De Stabbers van W60

DeletedUser78825

Guest

Of! De gulden middenweg:

the-great-ice-ball-earth-theory-regular-flat-earth-model-29132431.png
 

Deleted User - 487776907

Guest
benieuwd wat van stab die dan heeft uitgevoerd op w52 en vind het wel grappig dat daarmee nu pas komt zoon kleine 8 werelden later

Al was het 20 werelden terug. Een stab is een stab. Bij de namen jack, Willem en Jan krijg ik nog steeds rillingen van w43 :p
 

DeletedUser78179

Guest
Even voor mijn beeldvorming en om te vragen of het een stab is, in mijn opinie namelijk wel.

Speler A is leider van een stam, een stamlid van hem,laten we hem voor het gemak speler B noemen, doet bar weinig om geen dorpen kwijt te raken en heeft sinds gister niet ingelogd. Speler A die ziet dit en besluit speler B te kicken en zelf maar wat dorpen van de speler te nemen die al onder vuur ligt. Stab of geen stab?
 
Reactiescore
489
Technisch gezien een stab, maar als het acc niets laat weten is dat kut voor de stam dus is dubbel. Indien de speler die gekickt is wel reageerde is het wel een stab in men ogen
 

Deleted User - 487871837

Guest
Even voor mijn beeldvorming en om te vragen of het een stab is, in mijn opinie namelijk wel.

Speler A is leider van een stam, een stamlid van hem,laten we hem voor het gemak speler B noemen, doet bar weinig om geen dorpen kwijt te raken en heeft sinds gister niet ingelogd. Speler A die ziet dit en besluit speler B te kicken en zelf maar wat dorpen van de speler te nemen die al onder vuur ligt. Stab of geen stab?

Hoe was het contact tussen speler B en de stam?
 

DeletedUser78217

Guest
Een speler die zonder bericht van afwezigheid, vv afgave of nood vv dorpen begint te weg te geven alsof het kerstmis is en daarbij ook al niet reageert op pms, skype of whatsapp verliest het volledige recht om in de stam te zijn wat mij betrefd. Of het daarbij technisch een stab is ga ik niet over oordelen, maar ik zou het prima begrijpen wanneer een stamleider niet blijft toekijken hoe de dorpen worden weggegeven.

Als er echt alles aan gedaan is om contact te zoeken met deze speler, en er is geen enkel bericht beantwoord dan zou ik de stamleider gelijk geven in dit geval.
 
Bovenaan