De Stabbers van W60

Discussie in 'Wereld 60' gestart door Broodjepanda, 27. jan 2018.

Deel Deze Pagina

1. Megustaa

Megustaa

Lid geworden:
    14. jul 2015
    Leuk Bevonden:
    94
    Wat voor argumenten? Je vroeg screens en het staat nu zwart op wit :D

2. samyboy

samyboy

Lid geworden:
    21. jul 2016
    Leuk Bevonden:
    11
    Zij zeiden eerst dat het kwam omdat een co niet van deze bg afwist. Dan was het onderling geregeld en nu opeens niet meer. Ik wil gewoon van beide partijen alle info krijgen.

3. Serratus Anterior

Serratus Anterior

Lid geworden:
    11. apr 2017
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik zou als stamleider vragen naar het bericht dat naar de zogenaamde vervanger is gestuurd over wat er gedaan moest worden op het account.

Aangezien ik het niet zou vertrouwen dat je iemand die niet bekend is met het account in zo een vroeg stadium van het spel laat edelen. Dat is wel een beetje heel vaag.

Laatst bewerkt: 13. feb 2018 om 19:10
  4. samyboy

samyboy

Lid geworden:
    21. jul 2016
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb ik gisteren al gedaan.

5. Serratus Anterior

Serratus Anterior

Lid geworden:
    11. apr 2017
    Leuk Bevonden:
    53
    Super, jammer dat hij hierop nog geen antwoord heeft gegeven. Dit zou niet al te lang in beslag moeten nemen als je niks te verbergen hebt.

macnate vindt dit leuk.
  6. sir thrones

sir thrones

Lid geworden:
    15. aug 2016
    Leuk Bevonden:
    203
    Nee inderdaad, gewoon ff screen trekken en tis gedaan. Het zegt overigens ook al veel dat TQB nog niet heeft gereageerd hier...

7. Nowhere in the sun

Nowhere in the sun

Lid geworden:
    9. dec 2011
    Leuk Bevonden:
    143
    Ook toevallig dat ze in hun verste dorp een aanval hadden verwacht. Het lijkt mij gewoon gepland, omdat je anders niet eerst zijn def wil wegtrekken.

8. Mr.Thanksgiving

Mr.Thanksgiving

Lid geworden:
    16. jan 2018
    Leuk Bevonden:
    23
    Land:
  9. Pewpew86

Pewpew86

Lid geworden:
    6. feb 2018
    Leuk Bevonden:
    1
    @samyboy Al iets gehoord? Het blijft ijzig stil.

10. Kwint

Kwint

Lid geworden:
    24. jan 2018
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zal toch mijn verontwaardiging op het forum plaatsen, betrekkende op The Owner3.

Vanaf 26 januari had ik contact met mijn onderbuurman, (the owner3 op 26.01. om 15:37 uur.)

Vanaf dat moment is er bijna dagelijks contact geweest totaan gister. Om 8 uur gisterochtend stond er opeens een edeltrein in mijn hoofddorp. De gesprekken die we ervoor hadden waren prima van aard en uiteindelijk is er mij ook een vriendschapsverzoek gestuurd en zijn we bevelen gaan delen. Vandaar ook dat daar uit heb opgenomen, dat we toch enige soort van NAP/bondgenootschap hadden. Blijkbaar telt dat allemaal niet en is vriendschap alleen een middel om te kijken wanneer je het beste kan toeslaan.

Nog even gewacht met het verwijderen van onze vriendschap om te kijken of ik echt niet nog even online zou komen en de aanvallen zou zien.

Hier nog een deel van de gesprekken die we hebben gehad.

Toen veranderde er wat doordat The Owner3 zich aansloot bij de stam Cervix, waardoor de edelrichting drastisch aangepast moest worden naar het noorden. Daarnaast waren zij ook zeker op de hoogte van het feit dat ik aanvallend speelde en daardoor relatief weinig def in mijn dorp had staan. Er was altijd veel nieuwsgierigheid naar clears, om te ontdekken of ze makkelijk konden toeslaan.

Dan komt nu de reden van de 'backstab' namelijk mijn derde dorp. Deze had ik geëdeld en lag in de ogen van The owner3, in hun edellijn, waardoor ik vanaf dat moment een blok in de weg werd. In plaars van dit netjes te melden en er afspraken over te maken (dorpen verdelen of de betrekkingen te verbreken) werd het allemaal wat persoonlijker, en leken ze juist de vriendschap aan te willen halen.

Dan krijg ik gisteravond de melding dat bevelen vanaf hun kant niet langer gedeeld worden, iets wat al een keer eerder was voorgekomen, toen werd het weggelachen alszijnde een foutje, en daarna werd het delen van bevelen weer aangevraagd. Vandaar de reactie of er weer een foutje was opgetreden.

En vervolgens hun visie;

Nouja dit was dus mijn eerste wereld hier en ondanks dat het spelletje tot nu toe erg verslavend was, vind ik dit toch een beetje een domper. Ik had verwacht dat het zijn van vrienden betekende dat je ook daadwerkelijk bevriend was, maar ik denk dat ik hier fout zat. Ik weet ook niet of dit dan een normale gang van zaken is van spelen hier, maar ik was toch wel wat teleurgesteld.

Dus nouja, ik weet dus niet wat hiermee gedaan wordt, maar ik heb mijn lesje wel geleerd en ik hoop dat het een waarschuwing is voor zij die in de toekomst met dit account willen samenwerken...

BrokenArrow en Generaal Flügel vinden dit leuk.
  11. Generaal Flügel

Generaal Flügel

Lid geworden:
    26. jul 2017
    Leuk Bevonden:
    45
    Land:
    Hmm heel kut dit ja, zeker als het je eerste wereld is en je proeft voor de eerste keer van tw, wat een ontzettend leuk spel kan zijn..
    Natuurlijk blijft het iets dat je nooit teveel mensen moet vertrouwen want dat kan zoals je ziet heel slecht aflopen :sad:
    Er is gelijk al genoeg bewijs geleverd om te zien dat the owner3 een vieze speler is.
    Benieuwd of de tegenpartij hier iets op te zeggen heeft...

BrokenArrow vindt dit leuk.
  12. The Rainbowchicks

The Rainbowchicks

Lid geworden:
    24. jan 2018
    Leuk Bevonden:
    9
    Wij zijn ook benieuwd naar wat ons stamlid hierop te zeggen heeft

Beautiful Creatures en Serenity vinden dit leuk.
  13. Thom24

Thom24

Lid geworden:
    4. dec 2014
    Leuk Bevonden:
    23
    Hier zit je niet echt fout, 9/10 keer ben je dan ook daadwerkelijk bevriend.. Je treft veel ongeluk dan denk ik.

Misschien juist omdat het je eerste wereld is, hebben ze dit gedaan.. Ik denk dat je ze te slim af bent :p

14. samyboy

samyboy

Lid geworden:
    21. jul 2016
    Leuk Bevonden:
    11
    PM naar TQB

Blijkbaar vind hij het niet zo erg maar hierbij hebben we hem dus gekickd zonder vredsperiode.

Laatst bewerkt: 15. feb 2018 om 23:03
  15. Squirtle The Turtle

Squirtle The Turtle

Lid geworden:
    29. jun 2015
    Leuk Bevonden:
    52
    Respect hoe je dit opgelost hebt,

zoals ik vermoedde ging het dus om een actie met voor bedachten raadde en was er geen sprake van miscommunicatie, stiekem verwacht ik nu wel credits hiervoor <3

16. Pewpew86

Pewpew86

Lid geworden:
    6. feb 2018
    Leuk Bevonden:
    1
    Uiteindelijk prima opgelost, bedankt.
    Helaas is door de stab onze stam inmiddels uit elkaar gevallen. Mensen hebben opnieuw moeten beginnen of zijn gestopt.
    Maar goed, ik begrijp dat dit het maximale is wat je kunt doen.
    Hoop dat hij nu ook snel aangepakt wordt in het spel ;)