- Reactiescore
- 853
Als ik me niet vergis zit Louisane niet in Adios?Als ik me niet vergis hebben wij als koets en adios algemene afspraken omtrent kata gebruik
Als ik me niet vergis zit Louisane niet in Adios?Als ik me niet vergis hebben wij als koets en adios algemene afspraken omtrent kata gebruik
Als ik me niet vergis zit Louisane niet in Adios?![]()
Wel slaafje/mbtje van, aangezien ze samen aanvallen?![]()
Dat ze samen aanvallen betekent niet dat dezelfde afspraken gelden?Wel slaafje/mbtje van, aangezien ze samen aanvallen?![]()
Voor zover ik weet niet meegenomen, hoewel het ook geen mb's/du's zijn geloof ik? Het lijken me losstaande spelers, die samenwerken met Adios. Maar inderdaad goed punt, mb's/du's worden zover ik weet niet vermeld.Zijn MBs / DUs in afspraken opgenomen?
Anders zou je zeggen (like Inge) incomplete afspraken zorgen hier nou voor! :O
Dat ze samen aanvallen betekent niet dat dezelfde afspraken gelden?Er zijn afspraken met Adios niet met Only.
Voor zover ik weet niet meegenomen, hoewel het ook geen mb's/du's zijn geloof ik? Het lijken me losstaande spelers, die samenwerken met Adios. Maar inderdaad goed punt, mb's/du's worden zover ik weet niet vermeld.
Ben ik met je eens, vind dat de foute aan twee kanten ligt. Adios had deze spelers moeten informeren (mocht er contact zijn geweest) en Koets had Only bij de afspraken moeten betrekken of zou dit alsnog moeten doen. Ik denk namelijk dat Adios hier een enorm voordeel uit kan halen wat niet eerlijk zou zijn.Wel is t gewoon laag en profiteert Adios ervan (niet dat je Adios daarvoor kunt blamen hoor!)
Zijn MBs / DUs in afspraken opgenomen?
Anders zou je zeggen (like Inge) incomplete afspraken zorgen hier nou voor! :O
Louisiane gooit katas. Stab Stab Stab Stab Stab !
Paar boerderij levels omlaag in de safe lijkt mij toch een winst in principe. Alle def die je dan aan het front sloopt wordt vertraagd in de bouw doordat eerst de boerderij uitgebouwd zal moeten worden. Het hele idee achter kata'en is dan ook vooral het vertragen van het herstelproces van de verdediger.ik begrijp het gebruik van katas in deze fase van het spel in het algemeen gewoon niet. Neem de dorpen over ipv ze neer te kataen, om echt efficient te zijn met katas moet je er trouwens ook nog eens te veel hebben en dat is allemaal popspace die je niet in andere dingen kan steken.
+ je wordt waarschijnlijk target #1 van degene die je aanvalt.
hoe je hier tactisch voordeel uit haalt is me een raadsel
Tja dan werkt het misschien alleen tegen die ene speler op heel de wereld die er dan niet gewoon 500pp tegen knalt en volgende dag boer 30 heeftPaar boerderij levels omlaag in de safe lijkt mij toch een winst in principe. Alle def die je dan aan het front sloopt wordt vertraagd in de bouw doordat eerst de boerderij uitgebouwd zal moeten worden. Het hele idee achter kata'en is dan ook vooral het vertragen van het herstelproces van de verdediger.
Precies, katas zijn effectief wanneer het eigenlijk wel duidelijk is dat er enkele massa's nodig zijn om een account weg te spelen. Als je al weet dat je het account zo kan opruimen is het waarschijnlijk verstandiger om je dorpen niet af te breken.Katas kunnen je mooie successen opleveren, maar dan wel bij spelers die je niet verwacht direct te breken, en je moet rekening houden met actie -> reactie.
Tja dan werkt het misschien alleen tegen die ene speler op heel de wereld die er dan niet gewoon 500pp tegen knalt en volgende dag boer 30 heeft
Precies, katas zijn effectief wanneer het eigenlijk wel duidelijk is dat er enkele massa's nodig zijn om een account weg te spelen. Als je al weet dat je het account zo kan opruimen is het waarschijnlijk verstandiger om je dorpen niet af te breken.