De Stabbers van W60

Deleted User - 487776907

Guest
Ruben doe hier eens wat aan.. Er zijn maar 7 goden op wereld 60 en die spelen allemaal op het zelfde account.

tenor.gif
 

DeletedUser79193

Guest
Een stamleider op de verliezende hand die na 3 dagen aanvallen tussen stammen zijn hachje probeert te redden en overstappen naar de andere stam. Stab?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Een stamleider op de verliezende hand die na 3 dagen aanvallen tussen stammen zijn hachje probeert te redden en overstappen naar de andere stam. Stab?

Gebeurt wel vaker. Zou het geen stab noemen maar wel een zielige actie.
Maar normaal doen accounts er alles aan om te overleven. Als stamleider moet je je wel volledig inzetten voor je stam, maar als het een zinkend schip is zou ik ook een stam zo verlaten. Dat het samenvalt met een oorlog tussen de twee stammen, maakt het wel wat erger, is dan een naaistreek tegenover zijn stamleden, maar een stab is nog niveau hoger vind ik.
 

DeletedUser75778

Guest
Als je als leider je stam moet verlaten, omdat het zogezegd een zinkend schip is, kun je beter maar nooit meer überhaupt denken aan het oprichten van een stam.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Snap ook niet dat de aanvallende stam die leider aanneemt lol.
 
Reactiescore
382
Snap ook niet dat de aanvallende stam die leider aanneemt lol.

Is het niet andersom !
Ze zijn toch in zijn stam gestapt !
Of is de leider in een later stadium pas leider geworden ?

Hij richt stam A op. De stam loopt niet maar heeft wel oorlog met B. Leider A stapt over en gaat na 3 dagen zn eigen stam aanvallen
Zo lad ik t iig
Natuurlijk heeft de aanvallende stam hem ook niet aangenomen.
 

DeletedUser79193

Guest
Hij richt stam A op. De stam loopt niet maar heeft wel oorlog met B. Leider A stapt over en gaat na 3 dagen zn eigen stam aanvallen
Zo lad ik t iig

Uiteraard is hij niet aangenomen, hij probeert het nog steeds though..

Wij kunnen er wel om lachen ;)
 

DeletedUser78680

Guest
Hoe noem je het wanneer je een Pbg afsluit, gesprekken start over een fusie en vervolgens een trein op je krijgt?

Daarnaast was er de volgende afspraak;
ik mag een speler niet aanvallen want dat is zijn vriendin. Vervolgens doet die 'vriendin' wel haarfijn mee om op ons te knallen. En pakt 1/2 dorpen van me
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Hoe noem je het wanneer je een Pbg afsluit, gesprekken start over een fusie en vervolgens een trein op je krijgt?

Daarnaast was er de volgende afspraak;
ik mag een speler niet aanvallen want dat is zijn vriendin. Vervolgens doet die 'vriendin' wel haarfijn mee om op ons te knallen. En pakt 1/2 dorpen van me

Als wat jij zegt klopt, dan noem je dat zoiets als uhh.. Vier letters :oops:
Maar screens zijn altijd welkom :)
 
Bovenaan