De rattenoorlog - Break

DeletedUser

Guest
Nog 100% op EC, maar duurt niet lang meer. Dacht je nu werkelijk dat ik fatsoenlijk ga reageren in dit sneue topic van jullie. Niet dat ik normaal fatsoenlijk reageer, maar jullie vragen er gewoon om.



Ik lees het ook niet ik reageer gewoon.

Oei, iemand ziet z'n stammetje al kopje onder gaan:)
haha, def te kort? :D als zelf tribaljosh moet gaan OS'en xD

Niet zo gek als je defwalls van 14 rijen dik opzet tegen Aussie:D
 
Reactiescore
255
haha, def te kort? :D als zelf tribaljosh moet gaan OS'en xD

Ook zoiets he, EQUI mocht TribalJosh niet aanvallen na die vieze backstab die hij wou uitvoeren omdat die moest dienen als OS bron. Ze wilden hem ook niet recruiten maar OS sturen mag die wel. Sad :eek:
 
Reactiescore
205
Lol beweer je nu dat wij alle dorpen met edelclears nemen lol laat me niet lachen. Trouwens wel toevallig dat er plots 3 mensen niet zijn wanneer het account onder aanval ligt. VV bestaat niet binnen Break ofzo ? Hadden jullie maar een tooltje dat kon deffen dan ging het beter, wees blij dat je al die MLP tool hebt ;)

Het blijft jullie keuze of er een vv of bespelers op zit of niet.

M was er gewoon hoor hij doet alleen geen f*ck hij is namelijk wel continue op 't AF. Heb hier whats-app berichtjes van J. ;) Dus mits je dit gaat ontkennen zal ik hier een leuk verhaal neerzetten, precies na-typen hoe goed en aardig J. z'n co's zijn (kuch) en zal hij dit 100% bevestigen :).

Mij hoor je niet ontkennen dat ik het ook toevallig vind en mij hoor je ook niet zeggen dat ik het goed vind ofwel? Daarbij kan J. wel klagen over zijn co's maar hij was er zelf ook alleen gisterenochtend. En ik snap ook best dat hij andere bezigheden heeft, maar om zijn co's zo af te zeiken terwijl hij er zelf bijna niet is en terwijl zijn co's net als hij misschien ook andere belangrijkere dingen te doen hebben kan ik ook niet hebben. Zo, dat was nog best serieus gereageerd van mij.
 

DeletedUser

Guest
J. heeft al tijden geleden aangegeven dat hij lang niet zo actief meer kon zijn als vroeger, en om die reden was hij ook gestopt. Hij kwam echter terug omdat Break zonder hem zo beroerd draaide dat hij wel moest terugkomen. Hij zocht co's om het account te beheren en zich met leidingszaken bezig te kunnen houden, en die laten het nu afweten terwijl Conquerking paar dagen terug nog zo'n grote mond opzette. Tsjah ;)
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Mij hoor je niet ontkennen dat ik het ook toevallig vind en mij hoor je ook niet zeggen dat ik het goed vind ofwel? Daarbij kan J. wel klagen over zijn co's maar hij was er zelf ook alleen gisterenochtend. En ik snap ook best dat hij andere bezigheden heeft, maar om zijn co's zo af te zeiken terwijl hij er zelf bijna niet is en terwijl zijn co's net als hij misschien ook andere belangrijkere dingen te doen hebben kan ik ook niet hebben. Zo, dat was nog best serieus gereageerd van mij.

Ok, ik ontkom er gewoon niet aan om hier fatsoenlijk te gaan reageren.

Het is algemeen bekend in Break, dat ik niet meer zo actief ben als vroeger. Daarom heb ik ook co's. Ik wil wel door blijven spelen, maar bij grote zaken zoals deze, zal ik toch echt activiteit nodig hebben.

Maandag t/m woensdag heb ik lang school. Iedereen met wie ik op dit moment samen speel (MousePad en DS3 bijvoorbeeld), zal dit beamen. Ik heb die dagen na school het huiswerk compleet laten liggen, en ben er elke avond geweest tot 11, 12 en soms zelfs half 1, wat voor mijn doen, al erg lang is.

School heeft echter nog steeds prioriteit, en als ik dit huiswerk laat liggen, moet ik dit op een later tijdstip inhalen. Dat is voor mij dus grotendeels vandaag en deels gister.

Komt er nog bij, dat ik inderdaad donderdagochtend aanwezig was. Van half 9 tot 12 uur. Grootste deel van de edels eruit gefilterd, ook wat backtime edels gemaakt en gestuurd (zag je terug in de stats), en daarna heb ik de VV inderdaad doorgegeven.

Dat mijn co's het dan laten afweten, op momenten van de voorbereiding, is jammer. En dat mogen zij ook best weten, vind ik. Waarom moet ik hun nu nog de pet hooghouden, als dat volledig onterecht zou zijn? Thijs heeft tenminste nog een beetje gedaan, maar die was woensdag en donderdag ook compleet spoorloos.

Ohja en Mark:

[29-11-2012 15:53:47] Jordi | CbC: Jij op anass?
[29-11-2012 15:54:48] mark timmerman: zit er nu even op
[29-11-2012 15:54:50] mark timmerman: maar heb geen zin in

Wie heeft er nu wel zin in, om zo die-hard te deffen? Ik niet. Ik doe het toch. Jij ook niet, en je beslist gewoon om mij donderdag in de steek te laten. Daar zat ik dan donderdagochtend, snotverkouden als iets dat.. snotverkouden is, keelpijn en ik zat echt met tegenzin te deffen. Ik moest 's avonds nog werken, dus het beste kon ik rusten maar hey: ik was er.

Verder wil ik zeggen: puike massa Phalanx. Overigens weet ik niet van een spion af. Ik heb dit ook al reeds tegen Jeremy gezegd, en hij zei dat het ook kan dat daar gebruik van wordt gemaakt door een deel van Break. Dat kan dan inderdaad wel kloppen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
205
J. heeft al tijden geleden aangegeven dat hij lang niet zo actief meer kon zijn als vroeger, en om die reden was hij ook gestopt. Hij kwam echter terug omdat Break zonder hem zo beroerd draaide dat hij wel moest terugkomen. Hij zocht co's om het account te beheren en zich met leidingszaken bezig te kunnen houden, en die laten het nu afweten terwijl Conquerking paar dagen terug nog zo'n grote mond opzette. Tsjah ;)

Dat klopt wel, maar dat geldt hetzelfde voor M. Wat de redenen van T. zijn dat hij er niet is kan ik je niet vertellen.

Ook zoiets he, EQUI mocht TribalJosh niet aanvallen na die vieze backstab die hij wou uitvoeren omdat die moest dienen als OS bron. Ze wilden hem ook niet recruiten maar OS sturen mag die wel. Sad :eek:

Jij bent sad, jij peert hem van het ene naar het andere account zodra het je weer te moeilijk wordt. Om nog maar niet te spreken over het feit dat jij ook bij die "vieze backstabber" in het stammetje zat.
 

DeletedUser

Guest
Goed. Een buitengewoon triest topic, opvallend dat dit soort topics altijd van Phalanx'ers komen. (Zoek de andere rattentopics nog maar eens op). Verder geld voor de meeste break leden dat wij niet actief genoeg zijn om een oorlog tegen Phalanx te winnen. Phalanx heeft spelers die een zeer groot deel van hun leven aan TW spenderen, Break heeft dat zeker niet. De situatie op bananass is simpelweg zo dat er geen actieve spelers zijn, en er te weinig actieve spelers zijn om de vv te draaien. Ik had best 5 dagen lang kunnen vv'en op bananass, alles perfect neer kunnen zetten, de hele nacht op kunnen blijven. Maar heb betere dingen te doen, zo ook de spelers van bananass atm. RL gaat voor.

Verder een slimme fake actie van P, complimenten. Hopelijk dat anass doorgaat, gaan we eventjes bekijken hier in break komende tijd :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
975
Goed. Een buitengewoon triest topic, opvallend dat dit soort topics altijd van Phalanx'ers komen. (Zoek de andere rattentopics nog maar eens op).

Dan kom ik alleen maar topics tegen betreft van jouw oude stammetje en Equi. Misschien moet ik er maar nog is één openen betreft onze oude bg? Zowel met Divine als tussen onze accounts. Dan kan de hele wereld aanschouwen wat voor laffe speler je bent. ;)

En de rest van je post is het niet eens waard om op te reageren, alleen maar geflame over rl. Sad.
 

DeletedUser

Guest
Moderator? Slotje, dit is zwartmaken om zwart te maken met 0,00 bewijs en een hoop bijeengespuwde verzinsels.
Topic die Zaletio opende sloeg tenminste nog iéts raak en die van Nakur omtrent Divine ook, maar deze? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Het is ook elke keer hetzelfde liedje hé. Als wij verliezen lijden en we durven ook maar één woord uit te spreken over RL krijgen we heleboel geflame dat RL erbuiten gehouden moet worden. Doe dat dan zelf ook eens? En waarom zouden wij in godsnaam geen normaal leven hebben?

Het is gewoon een perfect uitgevoerde massa, hun vals spel tegen hun gebruikt. Wat wil je nog meer? ;)
 

DeletedUser

Guest
ik weet niet hoor maar jullie breken ook smederijen etc. af ;)

ja maar wij breken niet af om het af te breken. wij richten ons op 1 doel uit tactisch oogpunt.

deze massa was gewoon perfect. eerst Break doen geloven dat er een fake massa op anass kwam. vervolgens de dag voordat de massa aankwam een golf aanvallen en edelclaers eruit gooien zodat er mobiele troepen sneuvelden en troepen aan het front wegvielen omdat er dorpen werden geedeld. deze aanvallen van frontspelers stonden de kata op de smederij dit zodat anass geen backtime edels in die dorpen kon maken waardoor voor ons het edelen tijdens de massa makkelijker zou zijn. dit is dus niet zoals equi ook wel doet slopen om het spelplezier van de tegenstander te verneuken maar kata'en uit tactisch oogpunt.

nu komt de echte massa pas aan en binnen enkele dagen zal daarvan de schade goed zichtbaar zijn, dat weet ik wel zeker.
 

DeletedUser

Guest
Goed. Een buitengewoon triest topic, opvallend dat dit soort topics altijd van Phalanx'ers komen. (Zoek de andere rattentopics nog maar eens op). Verder geld voor de meeste break leden dat wij niet actief genoeg zijn om een oorlog tegen Phalanx te winnen. Phalanx heeft spelers die een zeer groot deel van hun leven aan TW spenderen, Break heeft dat zeker niet. De situatie op bananass is simpelweg zo dat er geen actieve spelers zijn, en er te weinig actieve spelers zijn om de vv te draaien. Ik had best 5 dagen lang kunnen vv'en op bananass, alles perfect neer kunnen zetten, de hele nacht op kunnen blijven. Maar heb betere dingen te doen, zo ook de spelers van bananass atm. RL gaat voor.

Verder een slimme fake actie van P, complimenten. Hopelijk dat anass doorgaat, gaan we eventjes bekijken hier in break komende tijd :)
Allemachtig, je kraamt wel buitenproportioneel veel onzin uit de laatste tijd.

De topics komen altijd van Phalanx'ers. Juist. Eens kijken. Eerste was van Zaletio, tweede van Nakur. Hmm. Jammer dan dat je niet actief genoeg bent, als je geeneens de helft van Phalanx aankan dan wordt je afgeslacht. Veel plezier met dat vooruitzicht alvast.

Verder inderdaad intriest geblaat over RL, zegt genoeg dat je daar over moet beginnen. Ik zou maar gaan hopen dat je laffe stammetje de kerst haalt, want wij zijn niet alleen actiever maar ook veel, veel beter;)
Moderator? Slotje, dit is zwartmaken om zwart te maken met 0,00 bewijs en een hoop bijeengespuwde verzinsels.
Topic die Zaletio opende sloeg tenminste nog iéts raak en die van Nakur omtrent Divine ook, maar deze? :eek:
Hey stabbertje, jij hier:D? Neen, het is duidelijk dat er gespioneerd werd, de vraag is alleen in hoeverre dit op stamniveau werd geregeld binnen Break. Maar er werd gespioneerd, dat staat wel vast.

Break is gigantisch de mist in gegaan, trapte en met ogen open in onze val en betaalt daar nu de prijs voor. Tactisch vernuft wordt gelukkig beloond, nu.

Wat de zielige aantijgingen over RL betreft: wij hebben ook alleen een RL, echter hebben we in Phalanx een veel bredere basis qua actieve, VV'ende leden dan Break en EQUI, plus simpelweg een kwalitatieve voorsprong van hier tot ginder.
 

DeletedUser3435

Guest
Mijn conclusie van vandaag.. Onze #1 is de grootste clown die hier rondloopt en Iron-Law is gewoon een zwakke speler die wanneer het erop aankomt en echt moeilijk begint te worden, er nooit is. :)
 
Reactiescore
1.094
Ik heb het een week geleden met mijn co's overlegd. en onze visie was dat jullie na het wegvallen van tendentieus en naamloos het noorden wouden afmaken. en om de os vanuit het zuiden naar bananass te trekken

Eh, os vanuit het zuiden? zeker os van tribaljosh.
En hoeveel deffence moet er nog meer bij op iron-law?

Lol dat is dus geen serieus antwoord.

Sorry hoor maar in |P| zelf zitten toch echt leden uit het zelfde Divine! leukste voorbeeld is Vitalise

En daarbij ook het enige voorbeeld, verdiep je iets meer in de feiten svp, Bovendien heeft break 2 accounts, en ze zijn van plan om er nog 2 bij te nemen. Heb ik mij laten vertellen. Waar wij 1 speler hebben, heeft break 2 accs plus een speler (mogelijk meer)

Wat was jullie achterliggende gedachte door Insane te RECRUITEN achter Break en Equi om? zeker voor de clears he:D
Zoals andere al aangeven, wij kregen er een pak extra front bij, dus dat is larie, ook waren de gesprekken al ver voor, en met het verlies van onze bg divine, is insane ook een geweldige aanvulling

Blijven jullie maar steeds spelers van ons recruiten:rolleyes:
Ze komen naar ons toe, met het bericht, ik vind het in equi niet leuk want ze zijn allemaal noob/stack noobs/ een choas/ ik was een van de weinige over die tegen het stacken waswant de rest was al geleaved/ gestopt
En he wacht: de laatste maand staan we 306 dorpen voor op jullie, de laatste 3 maanden iets van 4 a 5 honderd. Dus vind je het gek?

Maar natuurlijk vind jij (en je stam) het niet erg, en rashani en de rest van break ook niet, want die zijn allemaal net zo corrupt.


Het is ook elke keer hetzelfde liedje hé. Als wij verliezen lijden en we durven ook maar één woord uit te spreken over RL krijgen we heleboel geflame dat RL erbuiten gehouden moet worden. Doe dat dan zelf ook eens? En waarom zouden wij in godsnaam geen normaal leven hebben?

Het is gewoon een perfect uitgevoerde massa, hun vals spel tegen hun gebruikt. Wat wil je nog meer? ;)

+100
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
telkens vele vragen kwam stellen over de massa, dit in opdracht van Break en met name Dragonsheild3, moeten wij hier helaas uit concluderen dat Break zich wederom aan spionage heeft bezondig


HAHAHAHHA. Jullie zijn echt té dom voor woorden, denk je echt dat ik mij tot zo'n niveau verlaag, om uberhaupt een beetje info te krijgen? Nee, Rene heeft mij geen woord verteld, Rene is nl. geen spion van mij, want ik speel zonder spionnen, anders had ik meteen kunnen weten waar het fake was, en waar niet. En dan had ik iron helemaal niet gestacked.

Jullie zijn zo blind door jullie eigen gezeik dat jullie de waarheid niet meer in zien. Nouja, genoeg gezegd op dit AF, later.
 
Bovenaan