De rattenoorlog - Break

DeletedUser

Guest
telkens vele vragen kwam stellen over de massa, dit in opdracht van Break en met name Dragonsheild3, moeten wij hier helaas uit concluderen dat Break zich wederom aan spionage heeft bezondig


HAHAHAHHA. Jullie zijn echt té dom voor woorden, denk je echt dat ik mij tot zo'n niveau verlaag, om uberhaupt een beetje info te krijgen? Nee, Rene heeft mij geen woord verteld, Rene is nl. geen spion van mij, want ik speel zonder spionnen, anders had ik meteen kunnen weten waar het fake was, en waar niet. En dan had ik iron helemaal niet gestacked.

Jullie zijn zo blind door jullie eigen gezeik dat jullie de waarheid niet meer in zien. Nouja, genoeg gezegd op dit AF, later.

Hoe komt dan dat Bananass practisch leeg staat ?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Hoe komt dan dat Bananass practisch leeg staat ?

Omdat de os in iron law stond. Daarom. En omdat we zoals we hebben gezegd, Bananass hebben gerenoveerd qua os toedoen. Jaja, moeilijk toch, dat logisch nadenken.
 

DeletedUser

Guest
Omdat de os in iron law stond. Daarom. En omdat we zoals we hebben gezegd, Bananass hebben gerenoveerd qua os toedoen. Jaja, moeilijk toch, dat logisch nadenken.

En dat terwijl bananass. 1) veel meer aanvallen kreeg en 2) veel meer front heeft en 3) "belangrijker" is? Maak dat de kat maar wijs :)

Dan stel ik jullie inzicht serieus in vraag :D
 

DeletedUser54616

Guest
Tja, was gewoon een logische gedachte die er is geweest.

Het noorden was compleet afgesloten van de rest van de stam, en daarom was de gedachte er dus dat daar de clears heen zouden lopen zodat het daar vrij spel was.

Dat dit dan uiteindelijk niet gebeurt, tja inschattings fout geweest.

Maar heey, het is en blijft een spel, en fouten mogen gemaakt worden aangezien we allemaal mensen zijn (hoop ik toch :p)
 

DeletedUser

Guest
Tja, was gewoon een logische gedachte die er is geweest.

Het noorden was compleet afgesloten van de rest van de stam, en daarom was de gedachte er dus dat daar de clears heen zouden lopen zodat het daar vrij spel was.

Dat dit dan uiteindelijk niet gebeurt, tja inschattings fout geweest.

Maar heey, het is en blijft een spel, en fouten mogen gemaakt worden aangezien we allemaal mensen zijn (hoop ik toch :p)

Haha, dan is er iets dat jij niet weet! :cool:
 

DeletedUser

Guest
Mijn conclusie van vandaag.. Onze #1 is de grootste clown die hier rondloopt en Iron-Law is gewoon een zwakke speler die wanneer het erop aankomt en echt moeilijk begint te worden, er nooit is. :)

nee krepox. ik heb de afgelopen tijd zat uren in break gestopt. maar sinds vorige week kreeg ik het druk en de zin in tw verdween totaal. ik faal niet. hoe kan dat als ik niks gedeft heb. dat ik niet meegeholpen heb geef ik wel toe. is dat een faal? nee. RL gaat voor
 

DeletedUser

Guest
telkens vele vragen kwam stellen over de massa, dit in opdracht van Break en met name Dragonsheild3, moeten wij hier helaas uit concluderen dat Break zich wederom aan spionage heeft bezondig


HAHAHAHHA. Jullie zijn echt té dom voor woorden, denk je echt dat ik mij tot zo'n niveau verlaag, om uberhaupt een beetje info te krijgen? Nee, Rene heeft mij geen woord verteld, Rene is nl. geen spion van mij, want ik speel zonder spionnen, anders had ik meteen kunnen weten waar het fake was, en waar niet. En dan had ik iron helemaal niet gestacked.

Jullie zijn zo blind door jullie eigen gezeik dat jullie de waarheid niet meer in zien. Nouja, genoeg gezegd op dit AF, later.
R. is natuurlijk het omgekeerde verhaal verteld. Gebruik maken van een spion dus, en dat is perfect uitgepakt.
Omdat de os in iron law stond. Daarom. En omdat we zoals we hebben gezegd, Bananass hebben gerenoveerd qua os toedoen. Jaja, moeilijk toch, dat logisch nadenken.
Aah, natuurlijk, Anass kreeg een stuk of 10.000 aanvallen op z'n dak maar gewoon leeg laten staan. Klinkt heel realistisch.
Inderdaad héél lastig, dat logisch nadenken.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
R. is natuurlijk het omgekeerde verhaal verteld. Gebruik maken van een spion dus, en dat is perfect uitgepakt.

Aah, natuurlijk, Anass kreeg een stuk of 10.000 aanvallen op z'n dak maar gewoon leeg laten staan. Klinkt heel realistisch.
Inderdaad héél lastig, dat logisch nadenken.

we kregen een 'misleidende' hint. Die pakten we verkeerd op, dit is het resultaat. Jammer, maar niet het einde van de wereld.

Lol, Rene heeft 0.0 info tegen mij verteld, waarom zou die ook, als er iemand trouw is aan ze stam is hij het wel.
 
Reactiescore
255
telkens vele vragen kwam stellen over de massa, dit in opdracht van Break en met name Dragonsheild3, moeten wij hier helaas uit concluderen dat Break zich wederom aan spionage heeft bezondig


HAHAHAHHA. Jullie zijn echt té dom voor woorden, denk je echt dat ik mij tot zo'n niveau verlaag, om uberhaupt een beetje info te krijgen? Nee, Rene heeft mij geen woord verteld, Rene is nl. geen spion van mij, want ik speel zonder spionnen, anders had ik meteen kunnen weten waar het fake was, en waar niet. En dan had ik iron helemaal niet gestacked.

Jullie zijn zo blind door jullie eigen gezeik dat jullie de waarheid niet meer in zien. Nouja, genoeg gezegd op dit AF, later.

Ga maar even vv'en, je noemt jezelf toch zo vaak één van de beste deffers :D?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ga maar even vv'en, je noemt jezelf toch zo vaak één van de beste deffers :D?

Ik heb gisteren van 6uur tot half10 gevv't en genoeg werk verricht, elk dorp dat ik verloor kwam gewoon terug. Dat ik dat vandaag niet kon is jammer. Nu jij meneertje ik weet er niks van?:D
 

DeletedUser3435

Guest
HAHAHAHHA. Jullie zijn echt té dom voor woorden, denk je echt dat ik mij tot zo'n niveau verlaag, om uberhaupt een beetje info te krijgen?.
Ik geloof jou eigenlijk wel.. weet je waarom? Omdat je zelfs met bergen OS nog veel dorpen verliest, dus denk ik inderdaad dat je enorm veel OS nog extra hebt aangevraagd om niet te falen. :D Prachtig wel..
Ga maar even vv'en, je noemt jezelf toch zo vaak één van de beste deffers :D?
Hahahaha beste deffer.. :D Op BS was het om te wenen..
nee krepox. ik heb de afgelopen tijd zat uren in break gestopt. maar sinds vorige week kreeg ik het druk en de zin in tw verdween totaal. ik faal niet. hoe kan dat als ik niks gedeft heb. dat ik niet meegeholpen heb geef ik wel toe. is dat een faal? nee. RL gaat voor
Toevallig dat jij altijd op de accounts speelt waar er veel dorpen verloren worden, en nog toevalliger dat je dan altijd geen zin meer hebt! :eek:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ik geloof jou eigenlijk wel.. weet je waarom? Omdat je zelfs met bergen OS nog veel dorpen verliest, dus denk ik inderdaad dat je enorm veel OS nog extra hebt aangevraagd om niet te falen. :D Prachtig wel..

Over welke bergen os heb jij het?:D
 

DeletedUser

Guest
Ik heb gisteren van 6uur tot half10 gevv't en genoeg werk verricht, elk dorp dat ik verloor kwam gewoon terug. Dat ik dat vandaag niet kon is jammer. Nu jij meneertje ik weet er niks van?:D

Toen al die offjes/mobiele gemold werd dus? :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147

DeletedUser3435

Guest
In net ge-edelde bbtjes stond niks os man. Hahaha.
Je meent het? Heel het account stond vol, en jij schaamt je nog niet omdat je te noob bent om in te spelen op aanvallen? :D Haha, jij bent echt zooo hopeloos, een van de beste deffers.. hilarisch.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Je meent het? Heel het account stond vol, en jij schaamt je nog niet omdat je te noob bent om in te spelen op aanvallen? :D Haha, jij bent echt zooo hopeloos, een van de beste deffers.. hilarisch.

Natuurlijk man.
 

DeletedUser

Guest
Nee, toen ik jullie allemaal mooi backtimede en de verliezen minimaal hield.:D


In net ge-edelde bbtjes stond niks os man. Hahaha.

Minimaal?

Zijde 1:
Stammen: |P|
Zijde 2:
Spelers: Bananass.

Timeframe: 30/11/2012 18:00:00tot30/11/2012 23:59:59

Totale overnames:

Kant 1: 54
Kant 2: 19
Verschil: 35

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 33
Kant 2: 15
Verschil: 18

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 483,836
Kant 2: 177,133
Verschil: 306,703

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 305,949
Kant 2: 140,140
Verschil: 165,809

chart

Als 50 procent niet teruggepakt wordt is het nou niet echt minimaal hé. Daarnaast ging er in die periode veel mobiele off en deff dood omdat het gewoonweg niet gedodged werd.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Minimaal?

Zijde 1:
Stammen: |P|
Zijde 2:
Spelers: Bananass.

Timeframe: 30/11/2012 18:00:00tot30/11/2012 23:59:59

Totale overnames:

Kant 1: 54
Kant 2: 19
Verschil: 35

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 33
Kant 2: 15
Verschil: 18

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 483,836
Kant 2: 177,133
Verschil: 306,703

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 305,949
Kant 2: 140,140
Verschil: 165,809

chart

Als 50 procent niet teruggepakt wordt is het nou niet echt minimaal hé. Daarnaast ging er in die periode veel mobiele off en deff dood omdat het gewoonweg niet gedodged werd.


Zijde 1:
Spelers: Bananass.
Zijde 2:
Stammen: |P|

Timeframe: 30/11/2012 18:00:00tot30/11/2012 21:30:00

Totale overnames:

Kant 1: 14
Kant 2: 32
Verschil: 18

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 11
Kant 2: 20
Verschil: 9

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 131,830
Kant 2: 295,503
Verschil: 163,673

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 103,084
Kant 2: 186,180
Verschil: 83,096

chart

zoals ik al zei, half 10.

Helft is overduidelijk teruggepakt. En soms kon ik er idd niks tegen doen omdat de aanvallen te snel achter elkaar waren.
 
Bovenaan