De rattenoorlog - Break

DeletedUser

Guest
Ik kreeg om 11 uur te horen dat jij op dat moment de VV had dus hoezo half 10?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ik had de vv om 11uur nieteens? Pas in de nacht had ik hem weer, 10over12 kreeg ik hem terug.
 
Reactiescore
254
Jij bent sad, jij peert hem van het ene naar het andere account zodra het je weer te moeilijk wordt. Om nog maar niet te spreken over het feit dat jij ook bij die "vieze backstabber" in het stammetje zat.

Grappig dat je er niet op ingaat maar meteen de aanval op mij opent. Je ontkent het dus ook niet hoe laag jullie bezig zijn? EQUI (of althans enkele) wilden TribalJosh gaan aanvallen, dat werd door Break geweigerd waardoor oa ook Thunderace uit de leiding stapte omdat jullie het 'zo' spelen. Tribaljosh niet recruiten, maar er wel volop gebruik van maken als OS-bron, alsof jullie niet al genoeg defence hebben :D? Toont nog maar eens aan waar jullie het van moeten hebben hé.

Zodra het me te moeilijk wordt? Absoluut niet. Divine viel, ik zou never nooit naar EQUI gaan, Phalanx en Break was niet mogelijk met m'n eigen account. Toen heb ik helaas moeten besluiten Vitalise te deleten en op een ander account te gaan spelen. Heeft niks met 'te moeilijk' te maken, eerder met gezelligheid die dan mistte. Ik haal veel plezier op tw vanuit de stam, het AF en uiteraard het spelletje IG. Vanuit de stam ontbrak (divine) al tijden aangezien er geen grote activiteit heerste op het einde, eveneens viel het later. Te moeilijk is het nooit geweest, EQUI heeft me niet één keer gemassa'd kunnen hun ook bevestigen, enkel Thunderace heeft wat dorpjes gepakt toen m'n account al een tijdje op delete stond. Zal die zelf ook wel kunnen bevestigen, zodra die dat ontkent heb ik wel skype gesprekken van hem en mij.

Nu je het over 'te moeilijk' gaat hebben, dat is wat jou overkwam op W27 meneertje. Jij bent daar maar gaan lopen omdat het je te moeilijk werd. :D Hypocrietje.

Zat, inderdaad. Ik wou ook actie ondernemen en hem al helemaal z'n leidings-rechten afnemen wat wel het minste is wat je kan doen. Maar jou grote vriend Rashani was hier tegen. :) Ik was het totaal niet eens met TJ z'n plan hoor, kunnen ook andere uit Divine bevestigen.

Nu jij weer, bloemkool.

Leuke stats trouwens, ondanks al die safe-zone en accountjes buiten de stam die defence leveren.
Zijde 1:
Stammen: |P|
Zijde 2:
Spelers: Bananass.

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 646
Kant 2: 63
Verschil: 583

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 190
Kant 2: 48
Verschil: 142

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 6,084,524
Kant 2: 599,019
Verschil: 5,485,505

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,801,906
Kant 2: 457,688
Verschil: 1,344,218

chart

Ooh, we moeten ook die topper van een conquerking niet vergeten hé! Hoe kan hij nu zoveel verliezen? :eek:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
we kregen een 'misleidende' hint. Die pakten we verkeerd op, dit is het resultaat. Jammer, maar niet het einde van de wereld.

Lol, Rene heeft 0.0 info tegen mij verteld, waarom zou die ook, als er iemand trouw is aan ze stam is hij het wel.
Ja, omdat we Rene 'misleidende' info gaven.
Dat valt te bezien:D:D

Oh alsjeblieft zeg.
 

DeletedUser58043

Guest
Ja, omdat we Rene 'misleidende' info gaven.
Dat valt te bezien:D:D

Oh alsjeblieft zeg.

ow ow ow , flosje ik heb helemaal niks tegen DS3 gezegt, ik weet ook niet hoe die het weet wass van iemand anders, veel mensen kunnen bevestigen dat ik nooit zou spyen omdat ik altijd trouw aan me stam ben. Ik heb aardig wat dorpen terugverovert en gesniped tuurlijk Aus heeft meer gedaan maar ik heb zoveel aan het account kunnen verneuken ik heb er PA opgezet als 'spy' zou ik dit echt niet doen. Ik heb niks doorgegeven als jullie dat denken ga je gang maar als jullie de echte 'spy' vinden vind maar lekker iemand anders voor ASOG :) ik ga hier overigens echt niet meer op in.
 

DeletedUser

Guest
ow ow ow , flosje ik heb helemaal niks tegen DS3 gezegt, ik weet ook niet hoe die het weet wass van iemand anders, veel mensen kunnen bevestigen dat ik nooit zou spyen omdat ik altijd trouw aan me stam ben. Ik heb aardig wat dorpen terugverovert en gesniped tuurlijk Aus heeft meer gedaan maar ik heb zoveel aan het account kunnen verneuken ik heb er PA opgezet als 'spy' zou ik dit echt niet doen. Ik heb niks doorgegeven als jullie dat denken ga je gang maar als jullie de echte 'spy' vinden vind maar lekker iemand anders voor ASOG :) ik ga hier overigens echt niet meer op in.

Oh maar je ligt al lang van het account hoor, daar niet van. Nee, als je het account verneukt ben je gewoon een verschrikkelijk slechte spy. Je speelde je rol gewoon goed, proficiat!

Voor in de toekomst als je nog eens wilt gaan spioneren: discreter en subtieler te werk gaan :)
 

DeletedUser58043

Guest
Oh maar je ligt al lang van het account hoor, daar niet van. Nee, als je het account verneukt ben je gewoon een verschrikkelijk slechte spy. Je speelde je rol gewoon goed, proficiat!

Voor in de toekomst als je nog eens wilt gaan spioneren: discreter en subtieler te werk gaan :)

Gast ik heb niet eens 1 woord duurgeluld dus wat klets je nou
 

DeletedUser

Guest
Wordt er nu gedacht dat warrant officer een spion van Break is?
 

DeletedUser

Guest
De titel begint alvast veelbelovend van dit topic, maar jammer genoeg wordt het niet bevestigd in de argumenten, die lulkoek zijn.
Break heeft geen spy in |P|, nooit gehad trouwens.
 

DeletedUser

Guest
ow ow ow , flosje ik heb helemaal niks tegen DS3 gezegt, ik weet ook niet hoe die het weet wass van iemand anders, veel mensen kunnen bevestigen dat ik nooit zou spyen omdat ik altijd trouw aan me stam ben. Ik heb aardig wat dorpen terugverovert en gesniped tuurlijk Aus heeft meer gedaan maar ik heb zoveel aan het account kunnen verneuken ik heb er PA opgezet als 'spy' zou ik dit echt niet doen. Ik heb niks doorgegeven als jullie dat denken ga je gang maar als jullie de echte 'spy' vinden vind maar lekker iemand anders voor ASOG :) ik ga hier overigens echt niet meer op in.
Haha, sorry Warrant Officer maar degene die hiermee op de proppen gekomen is vind ik toch iets betrouwbaarder dan jou:)
Verder heb je bitter weinig gedaan op ASOG maar goed, dat is het probleem nog geeneens.
 

DeletedUser58043

Guest
Haha, sorry Warrant Officer maar degene die hiermee op de proppen gekomen is vind ik toch iets betrouwbaarder dan jou:)
Verder heb je bitter weinig gedaan op ASOG maar goed, dat is het probleem nog geeneens.

haha jij weet er niks vanaf man
 
Reactiescore
254
De titel begint alvast veelbelovend van dit topic, maar jammer genoeg wordt het niet bevestigd in de argumenten, die lulkoek zijn.
Break heeft geen spy in |P|, nooit gehad trouwens.

Heey held. Ga eens deffen man ;)
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad opvallend hoe Vitalise helemaal hetzelfde is gebleven, de verandering is 0 en dat is best raar inderdaad.
 
Reactiescore
254

DeletedUser

Guest
Beetje te laat hé?
CbC heeft zelf hier gezegd dat jij en M. niks hebben uitgevoerd hoor, beetje naaiend tegenover J.
Beter check jij je bronnen, J. wist dat ik al 2 dagen ziek in bed lag, kan Krepox zelfs bevestigen, aangezien ik op w30 er ook niet was. Ik verwijt mezelf niets hoor. Ik heb J. nooit genaaid, en dat weet hij zelf ook. Dan zou ik hier nu ook niet aan het deffen zijn.
 
Bovenaan