De rattenoorlog - Break

DeletedUser

Guest
Ga iets nuttigs doen met je leven in plaats van zo'n beroerd verhaal te schrijven waar geen drol van waar is.

Amai wat een frustratie toch bij Break.

oh het ging om ds3 ?
ik weet daar niks van

verder ben ik het eens met constantius.

Zou jij niet beter eens gaan deffen ipv te spammen?

Grootmacht van de dag
Je hebt op deze wereld de meeste dorpen overgenomen vandaag (62 dorpen)!
 

DeletedUser

Guest
Ga iets nuttigs doen met je leven in plaats van zo'n beroerd verhaal te schrijven waar geen drol van waar is.

Overweldigende argumentatie wederom. Moet jij niet VV'en voordat Anass ook afgeschreven kan worden:)?
Ik snap het laffe van break hier niet in

Ik ben de laatste tijd weinig tot niet op TW aangezien van een paar vrije dagen waar ik no life heb gespeeld
Er is bij mij niks bekend dat break uberhaubt een spion in P heeft
Er zijn wel van die overdreven ethisch verantwoorde moraalridders die spioneren onsportief vinden, maar joh, dat zijn gewoon huichelachtige aanstellers!
Ik ga hier lekker voor zitten met een bak popcorn en genieten van deze discussie!

EDIT:

Ben het verder wel eens met Conquer en Constant!

Je had net zo goed kunnen zeggen dat je in EQUI zit want ik geloof nou niet echt dat je hier over na hebt gedacht en vervolgens tot de weloverwogen conclusie bent gekomen dat conquerking en Constantius gelijk hebben. Conquerking wast zijn handen in onschuld maar neemt verder geen stelling in, Constantius loopt weer even met zijn domheid koop zoals we gewend zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
205
Amai wat een frustratie toch bij Break.
haha , ik frustraties? Ik ben niet zo gefrustreerd om om half 7 een tering lang verhaal te typen om mijn frustraties kwijt te kunnen over een spelletje. Ik heb het niet eens gelezen, veel te lang.

Overweldigende argumentatie wederom. Moet jij niet VV'en voordat Anass ook afgeschreven kan worden:)?
Overweldigende argumentatie wederom. Mark is er al. We kunnen niet met zijn tweeën tegelijk op een account spelen, moet jij toch weten. Daarbij moet jij niet vv'en op EC of de vv afgeven als je er al op speelt. Snipes moeten tussen de edels en niet erna!
 

DeletedUser

Guest
Mijn argumentatie staat in de post die jij nalaat te lezen waarmee alles wat je zegt tot koeienstront gerekend kan worden. Ah, Mark zei net nog dat hij even niet speelde of iets dergelijks. Neen, ik hoef niet te VV'en, en neen, ik zit er niet op.
 

DeletedUser

Guest
haha , ik frustraties? Ik ben niet zo gefrustreerd om om half 7 een tering lang verhaal te typen om mijn frustraties kwijt te kunnen over een spelletje. Ik heb het niet eens gelezen, veel te lang.

Hahaha jij kunt nog geeneens normaal reageren, ik heb geen reden om gefrustreerd te zijn hoor als ik de stats van anass zo bekijk ^^

Overweldigende argumentatie wederom. Mark is er al. We kunnen niet met zijn tweeën tegelijk op een account spelen, moet jij toch weten. Daarbij moet jij niet vv'en op EC of de vv afgeven als je er al op speelt. Snipes moeten tussen de edels en niet erna!

Moet jij vooral zeggen, clears moeten ook voor de edels hé en niet erna ;)
 
Reactiescore
205
Omdat jullie voor de zoveelste keer vuil spel spelen en dat kenbaar gemaakt mag worden aan de rest van de wereld natuurlijk.

Ach de enige die dat wat intereseert zijn jullie zelf als |P|'ers. Dus open de volgende keer gewoon dit topic in jullie stamforum en spreek samen af om er eens gezamelijk op af te beren. Scheelt ons weer een hoop ellende en rotzooi.
 

DeletedUser

Guest
Ach de enige die dat wat intereseert zijn jullie zelf als |P|'ers. Dus open de volgende keer gewoon dit topic in jullie stamforum en spreek samen af om er eens gezamelijk op af te beren. Scheelt ons weer een hoop ellende en rotzooi.

Lol "Scheelt ons weer een hoop ellende en rotzooi" Wat bedoel je hier mee ?

Is er niemand met enig moraal in Break?

Dolfke kan onmogelijk al iets foutiefs gedaan hebben lijkt me
 

DeletedUser26978

Guest
Ach de enige die dat wat intereseert zijn jullie zelf als |P|'ers. Dus open de volgende keer gewoon dit topic in jullie stamforum en spreek samen af om er eens gezamelijk op af te beren. Scheelt ons weer een hoop ellende en rotzooi.

Dit is een Politiek & Propaganda forum. Als je het niet wilt lezen lees je het gewoon niet, maar ga er dan ook niet op deze manier op reageren.
 
Reactiescore
205
Is er niemand met enig moraal in Break?

Nog 100% op EC, maar duurt niet lang meer. Dacht je nu werkelijk dat ik fatsoenlijk ga reageren in dit sneue topic van jullie. Niet dat ik normaal fatsoenlijk reageer, maar jullie vragen er gewoon om.

Dit is een Politiek & Propaganda forum. Als je het niet wilt lezen lees je het gewoon niet, maar ga er dan ook niet op deze manier op reageren.

Ik lees het ook niet ik reageer gewoon.
 

DeletedUser

Guest
Nog 100% op EC, maar duurt niet lang meer. Dacht je nu werkelijk dat ik fatsoenlijk ga reageren in dit sneue topic van jullie. Niet dat ik normaal fatsoenlijk reageer, maar jullie vragen er gewoon om.

Iemand is boos dat wij met een deftige actie banas dorpen afhandig maken, moeten jullie ook eens proberen ipv altijd kata mass te doen ;)
 
Reactiescore
205
Iemand is boos dat wij met een deftige actie banas dorpen afhandig maken, moeten jullie ook eens proberen ipv altijd kata mass te doen ;)

Ja je moest mij eens zien, ik zit echt woest te wezen hier achter mijn pc. Godmiljaar! Nou proficiat voor die massa, dat willen jullie toch horen? Nou graag gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Ja je moest mij eens zien, ik zit echt woest te wezen hier achter mijn pc. Godmiljaar! Nou proficiat voor die massa, dat willen jullie toch horen? Nou graag gedaan.

Nee wij hoeven dat niet te horen, ik hoop alleen dat jullie inzien dat het ook anders kan dan steeds die kata massas met MLP tool ;)
 
Reactiescore
205
Nee wij hoeven dat niet te horen, ik hoop alleen dat jullie inzien dat het ook anders kan dan steeds die kata massas met MLP tool ;)

Nee zie ik niet in. Je bedoelt, tering lang geen reet doen op accounts totdat ze zoveel edels hebben dat ze elk dorp van een account van edels kunnen voorzien? Nou chapeauchapeau. Jammer dat J, T en M er niet waren, anders hadden jullie het nog verpoept ook.
 

DeletedUser

Guest
Nee zie ik niet in. Je bedoelt, tering lang geen reet doen op accounts totdat ze zoveel edels hebben dat ze elk dorp van een account van edels kunnen voorzien? Nou chapeauchapeau. Jammer dat J, T en M er niet waren, anders hadden jullie het nog verpoept ook.

Lol beweer je nu dat wij alle dorpen met edelclears nemen lol laat me niet lachen. Trouwens wel toevallig dat er plots 3 mensen niet zijn wanneer het account onder aanval ligt. VV bestaat niet binnen Break ofzo ? Hadden jullie maar een tooltje dat kon deffen dan ging het beter, wees blij dat je al die MLP tool hebt ;)
 
Reactiescore
255
Nee zie ik niet in. Je bedoelt, tering lang geen reet doen op accounts totdat ze zoveel edels hebben dat ze elk dorp van een account van edels kunnen voorzien? Nou chapeauchapeau. Jammer dat J, T en M er niet waren, anders hadden jullie het nog verpoept ook.

M was er gewoon hoor hij doet alleen geen f*ck hij is namelijk wel continue op 't AF. Heb hier whats-app berichtjes van J. ;) Dus mits je dit gaat ontkennen zal ik hier een leuk verhaal neerzetten, precies na-typen hoe goed en aardig J. z'n co's zijn (kuch) en zal hij dit 100% bevestigen :).
 
Bovenaan