Classic #11 Definitief discussie

Reactiescore
661
De reden dat grotendeels van de spelers volle seconden wouden was niet doordat ze volle secondes per se beter vonden dan milliseconden (minus enkele en mezelf dan), maar door het aantal (vermoedde) timebot gebruikers op de milliseconde classic werelden. Om het gap dan van 100 milli naar 50 milli te veranderen is juist het omgekeerde doen van wat er in de voorsteltopics naar voren kwam... Dat is geen middenweg, dat is een extremere vorm van milliseconden.

truestory.gif


Ja dat klopt wel wat .Howlin zegt.
 

DeletedUser

Guest
Cl8 heb ik meerdere dingen gezien waar je echt vraagtekens bij zet.
Het haalt voornamelijk een heel stuk inzicht weg. Met ms kan je bijna altijd wel snipen en op die manier je dorp behouden. Met hele seconden moet je echt van te voren al bedenken wat je gaat doen.
want op het moment dat de trein is verstuurd en keurig achter en paar clears zit in de zelfde seconden zit je met de gebakken peren.

Ja klopt paar dingen in 10 ms van elkaar, maar nog nooit eerder een timebot tegengekomen eigk, dus heb er ook mijn twijfels bij of het daadwerkelijk bestaat.
Klopt bij volle seconden is de balans tussen aanvaller en verdediger eerlijker lijkt me
 
Reactiescore
1.145
Mwa of er echt veel bots gebruikt worden is nog maar de vraag ik denk dat het ook wel gewoon kan zijn dat de computers steeds beter worden de lagg steeds minder logisch gevolg de time-ings worden beter.
Verder spelen er gewoon veel sterke timers op classics wat het ook nog beter maakt dan gemiddeld.
Echter zijn er ook zeker wel time bots in omloop en weet ik ook wel dat er gebruikt worden. Dus juist door dat nu alle spelers beter timen zijn de botters er eigenlijk bijna niet meer uit te pikken, wat het een lastig verhaal maakt.

Nu zijn er eigenlijk 2 oplossingen die ik zo snel kan bedenken.
1 is het time gedeelte weg nemen dit is op meerdere manieren uit te voeren bijvoorbeeld door een random gap maken. Persoonlijk ben ik daar niet zo van is te veel geluk.
hele seconden, uiteraard time je nog maar de kans dat je meer dan seconden van je timing af zit is wel heel klein.
2 een andere oplossing zou zijn dat je gewoon kan invullen wanneer die moet aankomen. Persoonlijk weet ik niet echt of dat wat is, zeker omdat aanvallen dan automatisch verstuurd kunnen worden iets wat ook wel weer bepaalde mogelijkheden geeft die denk ik niet echt de bedoeling zijn.
anderzijds kun je met perfecte time-ingen ook wel weer wat nieuwe tactieken uitvoeren die misschien wel het proberen waard zijn.

Edit: misschien bij dat automatisch versturen wel een soort van op ok geklikt moet worden 5 seconden voor het daad werkelijk versturen zodat je niet afk een hele ingeplande massa kunt laten versturen.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
510
Dat is wel erg gunstig :D
 

DeletedUser10875

Guest
Recap altijd raak, das inderdaad wel fijn.
Maar wel weer een kans dat je een dorp met 3 edels pakt. Heb dat liever gewoon of 3 of 4. dus 25-33, of 34-49
 

DeletedUser74552

Guest
Leuke instellingen. Ben benieuwd.
Iemand nog plaatsje over in zijn teampje of clan?
Sommige kennen me misschien nog van classic 8. :).

Veel plezier iedereen volgende week :D!.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik vraag me af hoe saai het moet zijn om een timebot te gebruiken? Als je toch elke aanval 10ms van elkaar stuurt, dan is er toch geen fun meer aan? Ik vind het altijd wel leuk als ik erachter kom dat ik er eens 10 ms of 4 ms ofzo achter zit. Is beetje zoals snipen imo.
 

DeletedUser

Guest
Misschien tijd om weer eens te beginnen. Leuke instellingen. PM mij voor team-up.
 
Reactiescore
661
Ik vraag me af hoe saai het moet zijn om een timebot te gebruiken? Als je toch elke aanval 10ms van elkaar stuurt, dan is er toch geen fun meer aan? Ik vind het altijd wel leuk als ik erachter kom dat ik er eens 10 ms of 4 ms ofzo achter zit. Is beetje zoals snipen imo.

De drang om te winnen?
 
Reactiescore
510
Recap altijd raak, das inderdaad wel fijn.
Maar wel weer een kans dat je een dorp met 3 edels pakt. Heb dat liever gewoon of 3 of 4. dus 25-33, of 34-49

Dat met 3 edels had ik dan weer niet bekeken :(
 
Reactiescore
661
Hoe zit het met defensie buiten de stam. Ik zie het niet direct staan.
 
Reactiescore
661
Toegelaten. Alsook aanvallen verstuurd op een stamlid zullen even hard aankomen als die van een vijand. Geen bescherming dus.

Dank je!
 
Reactiescore
2.490
3 dorpen start is technisch niet haalbaar gegeven de pre-reg en de wens om serverproblemen te vermijden ;)

Verder over de timen discussie we hebben de mogelijkheid aan allen willekeurig aan te passen (+- willekeurig getal tussen 0 & x seconden).

Wordt steeds neergeschoten als ik het voorstel dus hier geef ik het enkel als: het bestaat ;)

Met betrekking tot timebots: voel je vrij er ons eentje te bezorgen zodat we hem kunnen blokkeren, opsporen.

Groeten
 

DeletedUser76334

Guest
Zijn ook gewoon nog steeds mensen aan het miezeren over meerdere dorpen start. De mods hebben maar beperkte mogelijkheden voor het instellen van een wereld, het is niet alsof ze direct de code kunnen editten om nieuwe shit te implementeren.
 
Reactiescore
978
3 dorpen start is technisch niet haalbaar gegeven de pre-reg en de wens om serverproblemen te vermijden ;)

Verder over de timen discussie we hebben de mogelijkheid aan allen willekeurig aan te passen (+- willekeurig getal tussen 0 & x seconden).

Wordt steeds neergeschoten als ik het voorstel dus hier geef ik het enkel als: het bestaat ;)

Met betrekking tot timebots: voel je vrij er ons eentje te bezorgen zodat we hem kunnen blokkeren, opsporen.

Groeten

En dat moet een heel getal/seconde zijn of zijn milli ook mogelijk?

Zijn ook gewoon nog steeds mensen aan het miezeren over meerdere dorpen start. De mods hebben maar beperkte mogelijkheden voor het instellen van een wereld, het is niet alsof ze direct de code kunnen editten om nieuwe shit te implementeren.

Goh, sinds dat op een voorgaande classic er gewoon als instelling was en nog steeds op speeds wordt uitgevoerd.
 
Bovenaan