Classic #11 Definitief discussie

Reactiescore
1.037
Wat is er slordig dan? Is er voor de verandering geen grote fout gemaakt, komen mensen nog zeuren zelfs nadat de uitleg is geweest
 

DeletedUser

Guest
Reageer idd iets te snel, maar meer dat het niet apart was aangegeven in de wereld beschrijving.
 
Reactiescore
1.037
Is nog nooit zo geweest en dit is de allereerste keer dat iemand erdoor verward een vraag komt stellen;)
 
Reactiescore
30
Het is gewoon feitelijk gezien een fout om bij de aankondiging van de wereld te vermelden dat de GS-snelheid 4 is, terwijl dat niet zo is. Niet ernstig, geen groot probleem, maar wel beter als voortaan die bonus apart er bij vermeld wordt.
 
Reactiescore
974
Hoi, productie is vanwege de no haul inderdaad omhoog. Namelijk met een factor 1.2333 . Wat dus idd geen verdubbeling is. Het is de normale productie op de wereldsnelheid 1 x 1,2333

Een kleine bonus vanwege no haul is ook mogelijk, maar dat weet ik zo niet vanbuiten. Geen zorgen echter, de wereldsnelheid is wel degelijk de juiste ;)

Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is?

Edit: in dit geval dus bijv. Productie op speed 2= 60
Dan is 60*2*1.2333 de productie op speed 4

Je bedoelt omlaag. Nadat iemand me op skype erover vroeg maar is uitgezocht. Limited haul werelden waren 24k grondstoffen each per uur. De vorige no haul kwam ook in die buurt. Deze no haul is nog geen 12k per uur each, dat neerkomt dat met een uitgebouwd dorp je bijl en lc geen 24/7 kan laten draaien als je elke gronstof eraan besteed (zonder bezig te houden met pakketjes of gebouwen). Bijl en lc kost gezamenlijk voor een uur 12260 ijzer, dat meer is dan je totaal aan ijzer binnenkrijgt aan ijzer. Dan nog niet gekeken naar ram trouwens.

Vrij apart eigenlijk om elke classic hoge grondstoffen te doen en dat opeens te veranderen. Een slomere classic maken kan, maar laat productietijd daar tenminste op aangepast worden dat alles in evenwicht is. Tevens is het vrij raar dat dit is doorgevoerd zonder enige melding of vraag naar de community.
 
Reactiescore
1.094
Ook groeien barbarendorpen schijnbaar mee tot 4k terwijl in de aankondiging 3k staat aangegeven?
 

DeletedUser10875

Guest
Je bedoelt omlaag. Nadat iemand me op skype erover vroeg maar is uitgezocht. Limited haul werelden waren 24k grondstoffen each per uur. De vorige no haul kwam ook in die buurt. Deze no haul is nog geen 12k per uur each, dat neerkomt dat met een uitgebouwd dorp je bijl en lc geen 24/7 kan laten draaien als je elke gronstof eraan besteed (zonder bezig te houden met pakketjes of gebouwen). Bijl en lc kost gezamenlijk voor een uur 12260 ijzer, dat meer is dan je totaal aan ijzer binnenkrijgt aan ijzer. Dan nog niet gekeken naar ram trouwens.

Vrij apart eigenlijk om elke classic hoge grondstoffen te doen en dat opeens te veranderen. Een slomere classic maken kan, maar laat productietijd daar tenminste op aangepast worden dat alles in evenwicht is. Tevens is het vrij raar dat dit is doorgevoerd zonder enige melding of vraag naar de community.

Had eigenlijk wel gehoopt dat hier nog een reactie op zou komen van een Poo of Duckje.
 

DeletedUser71618

Guest
Ben bang dat je ze voor een reactie even persoonlijk moet attenderen. Ik heb me er al een hele tijd bij neergelegd dat het zo is.
 
Reactiescore
1.094
Je bedoelt omlaag. Nadat iemand me op skype erover vroeg maar is uitgezocht. Limited haul werelden waren 24k grondstoffen each per uur. De vorige no haul kwam ook in die buurt. Deze no haul is nog geen 12k per uur each, dat neerkomt dat met een uitgebouwd dorp je bijl en lc geen 24/7 kan laten draaien als je elke gronstof eraan besteed (zonder bezig te houden met pakketjes of gebouwen). Bijl en lc kost gezamenlijk voor een uur 12260 ijzer, dat meer is dan je totaal aan ijzer binnenkrijgt aan ijzer. Dan nog niet gekeken naar ram trouwens.

Vrij apart eigenlijk om elke classic hoge grondstoffen te doen en dat opeens te veranderen. Een slomere classic maken kan, maar laat productietijd daar tenminste op aangepast worden dat alles in evenwicht is. Tevens is het vrij raar dat dit is doorgevoerd zonder enige melding of vraag naar de community.

Tis dus ook goed te zien dat deze classic sloom is. We zitten nu al 4 maanden verder. En de wereld is nog steeds volop bezig, en zal nog minstens maand openblijven.
 

DeletedUser

Guest
Volgende Klessik zal ik Duckje wel efkes helpen met de settings, die sesamstraat instellingen bewaard die maar voor zijn geliefde PA werelden nietwaar.
 
Bovenaan