Classic #11 Definitief discussie

Reactiescore
2.489
Nu de instellingen bekend zijn ;)

Classic #11


Beste spelers,

Na de verschillende suggesties te hebben verzameld konden we hierbij de volgende Classic wereld aan: Classic 11
De Pre-registratie is alvast geopend: Classic 11 start op Woensdag 18 november omstreeks 11:00

Hieronder de instellingen en verdere details!

Klassieke wereld

  • Snelheid:
    - Bouwen: Bouwen, grondstoffen, smederij: 400% (4)
    - Commando's: Aanvallen, ondersteunen, handelaren: 200% (0.5)

  • Spelsysteem:
    - Boogschutters/bereden Boogschutters: Neen
    - Ridder/Standbeeld: Neen
    - Bonusdorpen: Neen
    - Kerk en geloof: Neen
    - Burgerwacht: Gedeactiveerd
    - Awards: Geactiveerd
    - Verlaten dorpen (en barbarendorpen): groeien mee tot 3.000 punten
    - Edelmanproductie: Pakketjessysteem zonder goedkoop herbouwen
    - Technologieën: Simpel systeem
    - Beginnersbescherming: 3 dagen
    - Beginnersbescherming ratio: Gedeactiveerd
    - Moraal: Gedeactiveerd

  • Instellingen:
    - Nachtmodus: van 00:00 tot 07:00 uur
    - Startdirectie kiezen: Niet mogeijk.
    - Aanvalstiming: Milliseconden (50!)
    - Minimum troepen per aanval: 2% van de dorpspunten
    - Edelmannen looplimiet: 25 velden
    - Ledenlimiet stam: 7

  • Extra (Anders dan anders):
    - Limiet op vakantievervangingen van 20 dagen (op een periode van 40 dagen). Hierna treden de technische beperkingen automatisch in.
    - Tutorial: Gedeactiveerd
    - Boerderijlimiet Geactiveerd, per level van de boerderij worden 2.250 troepen in ondersteuning gesteund
    - Farmen: Gedeactiveerd
  • Overwinningsvoorwaarden:
    - De stam die als eerste 30% van de wereld weet te halen en dit 30 dagen kan vasthouden wint de wereld.
  • Premium-Functies:
    - Premium Account: Geactiveerd
    - Account Manager: Geactiveerd
    - Farm-Assistent: Gedeactiveerd
    - Bouwtijdhalveringen: Gedeactiveerd
    - Direct afbouwen: Gedeactiveerd
    - Bouwkostreductie: Gedeactiveerd
    - +20% productie: Gedeactiveerd
    - Ruilen met de handelaar:Gedeactiveerd
    - Premium Beurs: Gedeactiveerd

Zoals bij elke klassieke wereld mogen enkel de eerste 5.000 spelers gratis spelen. De volgende dienen een Premium-Account te activeren.

We hopen dat de instellingen voor onze elfde Klassieke wereld in de smaak vallen, gelieve geen supportaanvragen te openen of we deze instellingen willen wijzigen.

Je kan je nu al pre-registreren op deze nieuwe spelwereld via de hoofdpagina, hier kan je tevens al je stam oprichten en mededelingen versturen!

Je kan tevens al beginnen te kletsen over de nieuwe wereld op het Classic #11 topic

Met vriendelijke groeten,
Jullie TribalWars.nl Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20611

Guest
Leggo! :cool:

Spijtig van de ms, maar begrijp wel dat ze met iedereen rekening moeten houden :)
 

DeletedUser67517

Guest
Heerlijke instellingen!
No haul,pakketjes,boerlimiet,simpel systeem en NB om 00:00:cool:
 

DeletedUser73696

Guest
Mooie instellingen zeg, wel drukke periode voor mij. Misschien start ik met een teampje.
 

DeletedUser

Guest
Btw niet meerdere dorpen? Dat was in cl10 en cl11 topics erg populair
 
Reactiescore
746
@underground
Dat is correct.
Gezien de vraag tussen milliseconden en volle seconden wat gelijk liep hebben we voor een gulden middenweg gekozen, en de command gap op 50ms gezet. Als ik het goed heb gezien was dat oa ook een discussiepuntje op één van de laatste pagina's van het vorige voorsteltopic. :)


@OwnageForYou:
Dat hadden wij inderdaad ook voorgesteld, maar is helaas niet haalbaar. (technisch levert dat enige problemen op)
 
Reactiescore
499
Pff, deze instellingen zijn wel erg lekker
 

DeletedUser

Guest
@underground
Dat is correct.
Gezien de vraag tussen milliseconden en volle seconden wat gelijk liep hebben we voor een gulden middenweg gekozen, en de command gap op 50ms gezet. Als ik het goed heb gezien was dat oa ook een discussiepuntje op één van de laatste pagina's van het vorige voorsteltopic. :)


@OwnageForYou:
Dat hadden wij inderdaad ook voorgesteld, maar is helaas niet haalbaar. (technisch levert dat enige problemen op)

Cl3 was 3 dorpenstart?
 

DeletedUser

Guest
Toen waren er andere omstandigheden die geen problemen opleverden ;)
We hebben het echt wel nagevraagd hoor, het was jammer genoeg gewoon technisch niet mogelijk.

Welke ''omstandigheden'' dan? Op speeds gebeurt het ook nog regelmatig
 

DeletedUser10875

Guest
@underground
Dat is correct.
Gezien de vraag tussen milliseconden en volle seconden wat gelijk liep hebben we voor een gulden middenweg gekozen, en de command gap op 50ms gezet. Als ik het goed heb gezien was dat oa ook een discussiepuntje op één van de laatste pagina's van het vorige voorsteltopic. :)


@OwnageForYou:
Dat hadden wij inderdaad ook voorgesteld, maar is helaas niet haalbaar. (technisch levert dat enige problemen op)


Hoe zit het met attacks uit meerdere dorpen? Is me nog niet helemaal duidelijk.

Hoezo meerdere dorpen technisch niet haalbaar? Het is al eerder gedaan!

Verder wel nice.
 
Reactiescore
746
Welke ''omstandigheden'' dan? Op speeds gebeurt het ook nog regelmatig

Spelersaantal. Plaatsen van meerdere dorpen per speler crashed de server. Sinds voorgaande nlc's is de serverbelasting enorm omhoog gegaan. (Onder meer (maar niet alleen) door een stijgend spelersaantal)

Op speeds spelen dan ook geen 3 tot 5k spelers waarvan 2k in de eerste dag allemaal geplaatst moeten worden. :)

@kphs, wat bedoel je juist?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser10875

Guest
Het timen concept. Hoe moet ik me dat voorstellen? Ik time een clear op 12:45:500 en daarna nog een clear. Die komt dan auto op minimaal 12:45:550? Of maximaal op 12:44:950?

En wwarom NB weer terug naar 7 uur? 8 uur was echt hemels.
 
Reactiescore
746
Het timen concept. Hoe moet ik me dat voorstellen? Ik time een clear op 12:45:500 en daarna nog een clear. Die komt dan auto op minimaal 12:45:550? Of maximaal op 12:44:950?

En wwarom NB weer terug naar 7 uur? 8 uur was echt hemels.

Als deze uit verschillende dorpen komt maakt de 50ms niet uit. Die kan evengoed op 551 als op 850 landen. Uit hetzelfde dorp zal hier inderdaad standaard 50 ms tussen zitten. Afhankelijk van hoe je timen werkt (timen4chrome bijv.) Zal dit 50 ms ervoor of erna zijn.

En van de nb, we kunnen niet altijd jullie laten uitslapen he ;)
 
Reactiescore
660
Mooie instellingen zeg, wel drukke periode voor mij. Misschien start ik met een teampje.

Ik vind het ook mooie instellingen. Leuk dat ze met veel zaken rekening hebben gehouden.
Goed gedaan van het tw team.
 
Bovenaan