Classic #11 Definitief discussie

Reactiescore
30
Ik heb even zitten kijken naar hetgeen mijn mijntjes op welk level produceren. Ik kwam er echter achter dat ik op deze classic (met snelheid 4) niet precies het dubbele produceer van wat de TW hulp aangeeft (https://help.tribalwars.nl/wiki/Gebouwen_Benodigdheden#Houthakkers) in de kolom met wereldsnelheid 2. Ik kom namelijk uit op een factor van bijna 2,5. En ik heb die houtbonus niet. Zie ik iets over het hoofd misschien?
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.781
Ik heb even zitten kijken naar hetgeen mijn mijntjes op welk level produceren. Ik kwam er echter achter dat ik op deze classic (met snelheid 4) niet precies het dubbele produceer van wat de TW hulp aangeeft (https://help.tribalwars.nl/wiki/Gebouwen_Benodigdheden#Houthakkers) in de kolom met wereldsnelheid 2. Ik kom namelijk uit op een factor van bijna 2,5. En ik heb die houtbonus niet. Zie ik iets over het hoofd misschien?

Ik denk dat we dus een snelheid 5 wereld hebben i.p.v. snelheid 4. Ik zit atm niet ingelogd maar volgens mij heb je gelijk. :)
 
Reactiescore
746
Hoi, productie is vanwege de no haul inderdaad omhoog. Namelijk met een factor 1.2333 . Wat dus idd geen verdubbeling is. Het is de normale productie op de wereldsnelheid 1 x 1,2333

Een kleine bonus vanwege no haul is ook mogelijk, maar dat weet ik zo niet vanbuiten. Geen zorgen echter, de wereldsnelheid is wel degelijk de juiste ;)

Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is?

Edit: in dit geval dus bijv. Productie op speed 2= 60
Dan is 60*2*1.2333 de productie op speed 4
 
Laatst bewerkt:

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.781
Hoi, productie is vanwege de no haul inderdaad omhoog. Namelijk met een factor 1.2333 . Wat dus idd geen verdubbeling is. Het is de normale productie op de wereldsnelheid x 1,2333

Een kleine bonus vanwege no haul is ook mogelijk, maar dat weet ik zo niet vanbuiten. Geen zorgen echter, de wereldsnelheid is wel degelijk de juiste ;)

Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is?

Weer wat geleerd!
 
Reactiescore
30
Oke thanks. Ik zag inderdaad dat de GSsnelheid van de wereld ook niet precies 5 was.
Misschien wel handig om die bonus ook voor de volgende keer in de aankondiging van de wereld te zetten.
 
Reactiescore
30
Voor zover ik me dat herinner is dat ook op elke limited haul classic geweest..
Die extra bonus dan. :)

Zou kunnen, ik ben niet vaak van de partij op classics. Maar het is wel een stuk logischer als die bonus ergens vermeld staat.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb even zitten kijken naar hetgeen mijn mijntjes op welk level produceren. Ik kwam er echter achter dat ik op deze classic (met snelheid 4) niet precies het dubbele produceer van wat de TW hulp aangeeft (https://help.tribalwars.nl/wiki/Gebouwen_Benodigdheden#Houthakkers) in de kolom met wereldsnelheid 2. Ik kom namelijk uit op een factor van bijna 2,5. En ik heb die houtbonus niet. Zie ik iets over het hoofd misschien?

Ik had dit ook al opgemerkt, helaas pas aan het einde van een berekening van grofweg een dik uur :mad:.
Wel slordig imo.
 
Bovenaan