Classic #11 Definitief discussie

Reactiescore
660
Mwa op classic 8 hebben we op Il vigi ook wel meerdere aanvallen zeer strak getimed kosten dan misschien wel 100 pogingen voor we zo'n mooie aanval hadden. :)
En stel iemand heeft enorm veel geluk en die vangt een ban omdat ie is een keer boven gemiddeld timed dan ben je daar ook wel mooi klaar mee.

Niemand gaat daarover klagen, eens een keer geluk hebben.

5 aanvallen binnen 5 ms, boem een ban, heeft al niks meer met geluk te maken.
Dat weten jullie ook toch?
 

DeletedUser

Guest
Niemand gaat daarover klagen, eens een keer geluk hebben.

5 aanvallen binnen 5 ms, boem een ban, heeft al niks meer met geluk te maken.
Dat weten jullie ook toch?

Nah dat kan gewoon hoor, met verschillende pogingen is daar niks mis mee.
 
Reactiescore
660
Nah dat kan gewoon hoor, met verschillende pogingen is daar niks mis mee.

Lukt me wel hoor, kost veel pogingen maar resultaat is het zelfde als dat van een time bot.

Ok dan! Ik moet toegeven dat ik dat niet kan, en het een beetje moeilijk heb om te aanvaarden dat anderen dat kunnen.
Maar als dat zo is, en ik neem gewoon aan dat jullie er zeker niet voor liegen.

respect.jpg


Een oprechte chapeau!!!
 
Reactiescore
2.039
Ok dan! Ik moet toegeven dat ik dat niet kan, en het een beetje moeilijk heb om te aanvaarden dat anderen dat kunnen.
Maar als dat zo is, en ik neem gewoon aan dat jullie er zeker niet voor liegen.

respect.jpg


Een oprechte chapeau!!!

Haha een oude tw vriend van mij had dat plaatje als avatar :D
 

DeletedUser71618

Guest
Verschil is dat een bot geen meerdere pogingen nodig heeft

En dat je als je het zelf doet nog in de situatie kan komen dat je times mist, en bij een bot is dat vrijwel uitgesloten.

Maarja, timebot of geen timebot, ik ben überhaupt voorstander van volle sec, dusja.
 
Reactiescore
88
Had eerst 500ms gelezen, dacht effe slaat nergens op :D
En ik moet de persoon die dagelijks 5 aanvallen in 5ms timet zonder bot oid toch nog tegenkomen :eek:

Wel nice instellingen!
 

DeletedUser72306

Guest
gaat .nl ook straks over op die nieuwe quest systeem zoals op co.uk
dat quest systeem zorgde in eereste instantie wel voor wat opschudding vooral toen mensen met quests doen binnen 12 uur al met lc liepen
 
Reactiescore
1.018
Dit gaat over een classic, daarop is dat over het algemeen sowieso niet van toepassing;)
 
Reactiescore
1.139
gaat .nl ook straks over op die nieuwe quest systeem zoals op co.uk
dat quest systeem zorgde in eereste instantie wel voor wat opschudding vooral toen mensen met quests doen binnen 12 uur al met lc liepen

Denk dat dat binnen kort ook wel op nl zal verschijnen.
maar je kunt dat het beste in het vragen topic vragen :)
 

DeletedUser60654

Guest
"We hopen dat de instellingen voor onze negende Klassieke wereld in de smaak vallen, gelieve geen supportaanvragen te openen of we deze instellingen willen wijzigen."

Dit staat er als je wilt pre-registreren. Klopt dit, want ik dacht dat het de 11de Klassieke wereld was.
 
Reactiescore
1.089
Genius
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Haha goeie fout:D
 
Reactiescore
746
"We hopen dat de instellingen voor onze negende Klassieke wereld in de smaak vallen, gelieve geen supportaanvragen te openen of we deze instellingen willen wijzigen."

Dit staat er als je wilt pre-registreren. Klopt dit, want ik dacht dat het de 11de Klassieke wereld was.

Aangepast, bedankt!
 
Bovenaan