We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Dit is t verjaardagstopic voor Brul, he
niet het "arme, hoe zielig zijn wij modjes wel niet"-topic
![]()
nou omdat je zo aandringt hardcode voor jouw beetje muziek erbij kan je toch beetje van ons feestje genietenneuh maar het was tot op bepaald moment een reactie op rebbellin![]()
zie mijn vorige post neem de titel van het liedje en je weet het antwoorden tot zover het serieuze gebeuren....laten we weer even kijken hoe ongelovelijk goed Brul het op het moment doet tegen Ctrl:
Zijde 1:
Stammen: Ctrl.
Zijde 2:
Stammen: -Brul-
Timeframe: Laatste week
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 341
Kant 2: 53
Verschil: 288
![]()
Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 3,159,174
Kant 2: 508,865
Verschil: 2,650,309
![]()
Goed bezig daar! als jullie zo doorgaan houden jullie het inderdaad nog wel 3 jaar vol(even speciaal voor de zeer intelligente -Brul- spelers onder ons: dat was sarcasme
)
zie mijn vorige post neem de titel van het liedje en je weet het antwoord
wij van brul zullen wel nog even door feesten
och arme, het boeit je zo weinig dat je zelfs de moeite neemt om te reageren :') ben trots op je![]()
zie mijn vorige post neem de titel van het liedje en je weet het antwoord
wij van brul zullen wel nog even door feesten
jep spijtig had je er best bij willen hebbenMooi, jammer dat ik niet ben uitgenodigt op het feestben er dol op
ja nou dan vieren we gewoon ons 3 jarige nog wat langer toch voor mijn geen probleemKan niet wachten![]()
en tot zover het serieuze gebeuren....laten we weer even kijken hoe ongelovelijk goed Brul het op het moment doet tegen Ctrl:
Zijde 1:
Stammen: Ctrl.
Zijde 2:
Stammen: -Brul-
Timeframe: Laatste week
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 341
Kant 2: 53
Verschil: 288
![]()
Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 3,159,174
Kant 2: 508,865
Verschil: 2,650,309
![]()
Goed bezig daar! als jullie zo doorgaan houden jullie het inderdaad nog wel 3 jaar vol(even speciaal voor de zeer intelligente -Brul- spelers onder ons: dat was sarcasme
)
Dude... Jullie zijn in 1 week tijd 53 dorpen weer aan Brul verloren... Dat is niet bepaald iets om mee op te scheppen![]()
Dat is uitzonderlijk![]()
Heel uitzonderlijk, was op vraag van hardcode dat ik langs kom.