-Brul- 3 jaar :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
om even te rectificeren wat flockje bedoeld:
Er zijn een aantal spelers die in Brul zaten die intussen niet meer op w19 rondlopen. (die dus slachtoffer zijn geworden)
Overigens halen jullie nu wel een boel slachtoffers binnen :D Change was het niet bepaald goed an het doen tegen ons :p
Ik snap wat jullie bedoelen ;)
Alleen weet ik uit ervaring dat elk acc wat in brul zit en niet op deleten gaat een acc is wat als jullie willen totaal weg geedeld moet worden
En dat kost tijd heel veel tijd
En ja laat die tijd uitmaken of er bij ctrl weer mensen op deleten gaan
En je weet zelf edelman kost boel gs ;)

DeletedUser69389

Guest
No offence hoor.

Maar voor je op w19 gaat helpen zou ik eerst je eigen account weer wat op goede banen gaan leiden.

Dit komt omdat ik gestopt ben vanwege de start van mijn opleiding en dat het account als vv is afgegeven aan mijn stam en dat het wordt geinternd.:eek: Dus oordeel niet zomaar aub.

niet naar bedoeld ofzo, maar ik denk dat als we even gaan graven er genoeg berichten zijn waarin je Ctrl "kapot" zou spelen :p is een van de redenen dat je hier niet meer bent he :p

Dat klopt en of het een reden is. Na denk het niet, want het is nou niet echt dat ik om en vanwege jullie gestopt ben, maar omdat ik de wereld niet meer leuk vond. Ook omdat Ctrl. had gewonnen.

^Martijn heeft volgers, weet niet of deze positief zijn:p

Daarbij kun je zeggen wat je wil, maar volgens mij ben jij zelf ook niet ctrl-waardig hoor martijn;) heb ik het niet alleen over je skills (waar ik weinig van kan zeggen, spreek en zie je er te weinig voor spelen;)) maar ook over je mentaliteit

Ik begrijp dat ik een stempel heb wat betreft stabben, maar vanaf dat ik met Wimtje2000 opeens overstapte naar CC heb ik nooit, maar dan ook nooit meer iets vuils gedaan. Ook al werden mij kansen geboden of kon ik die pakken. We spreken hier nu toch al een kleine anderhalf jaar over. En mijn skills. Sommige vonden me op w19 zwak en was misschien wel zo, maar heb bijgeleerd. Lijkt me niet voor niets dat je je account naar top 20 laat doorstoten terwijl je solo speelt en veel front had en onder vuur lag.

weet zo niet gelijk wie je bent maar je bent welkom :p

Rebbellin kan goed praatjes verkopen.... altijd het recruiten na slachtoffers die er gevallen zijn :D stats zijn verwaarloosbaar tov wat ctrl gestreden heeft...

1 Ctrl. 200.540.882 21.396 5.273 4.1 4.374.536.593 2.917.745.879
2 -Brul- 31.969.951 3.294 3.038 1.1 216.103.422 1.011.320.144

Ik bedoel we hebben aan oorlogstats 170 miljoen meer veroverd in die tijd:eek: zegt genoeg toch ;)

Al en met al toch gefeliciteerd :) Super dat de stam toch altijd blijft bestaan op elke wereld.., elke tacktiek heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen ^^

Verder kan ik je melden dat Ctrl. wel zeker een familie stam is geworden in de loop van maanden/jaren ;) oud W19 spelers/vijanden van ctrl die nu als co komen spelen bij Ctrl. kunnen zich dat best bevestigen :D

Opkikker xxx;) Oud Troepenverdelgers, Pinkie* en wimtje2000

Maar laten we het niet over mij hebben, maar over Brul. Gewoon een dramatische stam.

DeletedUser

Guest
Ik snap wat jullie bedoelen ;)
Alleen weet ik uit ervaring dat elk acc wat in brul zit en niet op deleten gaat een acc is wat als jullie willen totaal weg geedeld moet worden
En dat kost tijd heel veel tijd
En ja laat die tijd uitmaken of er bij ctrl weer mensen op deleten gaan
En je weet zelf edelman kost boel gs ;)

nooit op delete....ik denk dat aan beide kanten er nog wel een paar accounts op delete gaan hoor. Denk ook dat het niet lang gaat duren voordat er een speler "opgeedeld" wordt

DeletedUser

Guest
nooit op delete....ik denk dat aan beide kanten er nog wel een paar accounts op delete gaan hoor. Denk ook dat het niet lang gaat duren voordat er een speler "opgeedeld" wordt

Dat er spelers zullen verdwijnen okee dat zal best en dat er een speler weg geedeld zal worden dat zal lastiger zijn dan je zegt
Halveer een speler en je zal 2 keer zoveel clears nodig hebben
Een als we dat uitspelen is het gedaan met die troepen die komen
En whala lol voor de verdegende partij
Is gewoon door ademen
We hoeven niet te scouten jullie geven ons de info door aan te vallen
:)

DeletedUser

Guest
Dat er spelers zullen verdwijnen okee dat zal best en dat er een speler weg geedeld zal worden dat zal lastiger zijn dan je zegt
Halveer een speler en je zal 2 keer zoveel clears nodig hebben
Een als we dat uitspelen is het gedaan met die troepen die komen
En whala lol voor de verdegende partij
Is gewoon door ademen
We hoeven niet te scouten jullie geven ons de info door aan te vallen
:)

ongetwijfeld, jullie hebben de info van alle 1600 aanvallen die ik jullie gisteren stuurde :') Ik zou zeggen doe er wat nuttigs mee xD

DeletedUser

Guest
ongetwijfeld, jullie hebben de info van alle 1600 aanvallen die ik jullie gisteren stuurde :') Ik zou zeggen doe er wat nuttigs mee xD
Dat doen we zeker hoor :)
Brul is je daar ook zeker dankbaar voor :)
Het is kwestie van tijd dat die troepen op een moraal van 35 dood lopen
Kan jij daarna weer een goeie nachrust hebben :)

DeletedUser

Guest
Dat doen we zeker hoor :)
Brul is je daar ook zeker dankbaar voor :)
Het is kwestie van tijd dat die troepen op een moraal van 35 dood lopen
Kan jij daarna weer een goeie nachrust hebben :)

nachtrust? deze aanvallen zijn allemaal in de loop van de dag verstuurd :p ik begon 8uur s`ochtends en heb sindsdien elk uur een kleine hoeveelheid verstuurd :p

DeletedUser

Guest
nachtrust? deze aanvallen zijn allemaal in de loop van de dag verstuurd :p ik begon 8uur s`ochtends en heb sindsdien elk uur een kleine hoeveelheid verstuurd :p

Ja bedoel dat je dan weer lekker kan slapen
Dat je deze sochtens en smiddags verstuurde weet ik wel

DeletedUser

Guest
nee hoor ik heb nog niet moeten vven
zal misschien wel is gebeuren
maar dan zal je denk ik niet merken dat ik vv doe
ik weet bij jouw ook niet wanneer en waar je vv draait :)

ben wel nieuwsgierig wie vandaag VV gedraaid heeft...wil hem wat PA sturen als bedankje voor deze heerlijke stats <3

DeletedUser58575

Guest
Lezen door dit topic is bijna net zo leuk als het ijsjes afpakken van kleine kindertjes en het voor hun neus lekker op gaan zitten likken...
Je beseft dat het gemeen is wat je doet, en dat je de kleine kindertjes niet hoort uit te lachen, maar het is zooo moeilijk te weerstaan :D

DeletedUser

Guest
Lezen door dit topic is bijna net zo leuk als het ijsjes afpakken van kleine kindertjes en het voor hun neus lekker op gaan zitten likken...
Je beseft dat het gemeen is wat je doet, en dat je de kleine kindertjes niet hoort uit te lachen, maar het is zooo moeilijk te weerstaan :D
hoe weet jij dat ik net een ijsje heb gegeten en lezend hier wel behoorlijk heb gelachen
en nee niet uitgelachen hoor vindt het wel grappig dat hardb overall pa wil geven aan iedereen :)
ik vindt het bijna erg dat ik geen vv heb gedraaid ergens :p

DeletedUser58575

Guest
Ja ik heb ook wel zalig gelachen moet ik toegeven.
En dat Hardcode mod is en amper nog speelt, dus vrij veel PA overheeft, is toch niet zo grappig? :p
Ik gaf ook vrij veel PA weg toen ik mod was :p

DeletedUser

Guest
Ja ik heb ook wel zalig gelachen moet ik toegeven.
En dat Hardcode mod is en amper nog speelt, dus vrij veel PA overheeft, is toch niet zo grappig? :p
Ik gaf ook vrij veel PA weg toen ik mod was :p
waarom is het niet grappig dat je als mod teveel pa hebt
van duckje mag je die blijkbaar weg geven naar wie of wat je maar wilt
terwijl iemand die ze zelf koopt een poosje moet wachten wil hij ze zelfs naar zijn broertje mag sturen
maar ik vindt het wel grappig dat hij ze aan sens wil geven die verdient ze wel :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan