-Brul- 3 jaar :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser58575

Guest
Interessante deducties, maar helaas weinig accuraat, sorry :p
 

DeletedUser

Guest
niet te veel opletten, ze zijn het er bij brul niet mee eens dat mods vergoeding krijgen in de vorm van PA voor hun werk dat ze doen op het AF :(
 

DeletedUser58575

Guest
Oh serieus? :p

Dat vind ik wel grappig. Met de vergoeding die er tegenover staat is er al een gebrek aan mensen die dit werk willen doen.
Hoe zou dat worden zonder die PA vergoeding? Is er al helemaal een gebrek aan capabele mods...

Ik weet zelf nog hoe veeleisend het is om forum mod te zijn... Elke dag uitgescholden worden, doodgewenst worden, gemiddeld 2 uur per dag mee bezig zijn, het maar moeten accepteren dat de helft van de community je al vooraf haat vanwege het titeltje onder je naam, gecombineerd met het feit dat er dan nog mensen zijn die denken dat als je mod bent, je niet ook gewoon een mens met een mening kunt zijn, waardoor als je ook maar een klein beetje van een eigen mening geeft ergens, meteen je onpartijdigheid als mod in twijfel wordt getrokken, en je van van alles en nog wat beschuldigt wordt. Ik ben blij dat ik het niet meer doe eerlijk gezegd.

Maar ik vind het toch wel een interessante theorie dat het ene voordeel dat die mensen krijgen die dit allemaal tolereren en doorstaan, ook nog weggenomen moet worden .....
 

DeletedUser58575

Guest
Is dat niet waar echte propaganda en dictaturen ontstaan?

Als mensen zonder enige basis met hun vingertje naar anderen gaan wijzen, opdat mensen met hen mee gaan brullen, zodat je gezamenlijk een kleine groep mensen kunt afbranden opdat je niet naar elkaar hoeft te kijken, en niet hoeft te bekennen dat je zelf ook niet onvolmaakt bent?

Ik geloof dat dat exacte gedrag wat veel mensen vertonen op dit forum (en ja Rebbellin, ik ben jouw haatposts en beschuldigingen naar mij toe toen ik nog moderator was en je probeerde te helpen nog niet vergeten ;) ) waarbij men de mods maar van van alles gaat beschuldigen omdat men geen idee heeft hoe zaken werkelijk gaan, en hoopt dat ze zo hun eigen onvolmaaktheden kunnen vergeten, precies het gedrag is waarmee een zekere man uit Oostenrijk halverwege de vorige eeuw erg veel succes had...

Dat schapengedrag van: we voelen ons allemaal kut, maar als we maar hen belachelijk gaan maken voelen we onszelf superieur en dan komt het wel goed. Dat gedrag is de oorzaak van wereldoorlogen... En een grote reden waarom mensen op dit forum geen mod willen worden. En als er hier iemand is die durft uit te spreken dat mods de PA die ze krijgen voor hun werk niet horen te krijgen, zal ik die discussie graag aangaan.
 

DeletedUser

Guest
maar TLD de enige reden waarom wij mod worden is zodat we inzicht krijgen in andere mensen hun dorpen en troepen, zodat we precies weten wanneer ze online zijn enzo...:cool:

er is geen andere reden :D
 
Reactiescore
7
Ja ik heb ook wel zalig gelachen moet ik toegeven.
En dat Hardcode mod is en amper nog speelt, dus vrij veel PA overheeft, is toch niet zo grappig? :p
Ik gaf ook vrij veel PA weg toen ik mod was :p

Ik kan er niks aan doen :eek: ik heb idd ook heerlijk gelachen :D
toen ik las wat er de afgelopen 2 dagen allemaal weer bijgekomen is in dit topic :p
Ik had niet verwacht dat het amusementgehalte zo hoog zo liggen, thxs daarvoor :D


Je beseft dat het gemeen is wat je doet, en dat je de kleine kindertjes niet hoort uit te lachen, maar het is zooo moeilijk te weerstaan :D

:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Oh serieus? :p

Dat vind ik wel grappig. Met de vergoeding die er tegenover staat is er al een gebrek aan mensen die dit werk willen doen.
Hoe zou dat worden zonder die PA vergoeding? Is er al helemaal een gebrek aan capabele mods...

Ik weet zelf nog hoe veeleisend het is om forum mod te zijn... Elke dag uitgescholden worden, doodgewenst worden, gemiddeld 2 uur per dag mee bezig zijn, het maar moeten accepteren dat de helft van de community je al vooraf haat vanwege het titeltje onder je naam, gecombineerd met het feit dat er dan nog mensen zijn die denken dat als je mod bent, je niet ook gewoon een mens met een mening kunt zijn, waardoor als je ook maar een klein beetje van een eigen mening geeft ergens, meteen je onpartijdigheid als mod in twijfel wordt getrokken, en je van van alles en nog wat beschuldigt wordt. Ik ben blij dat ik het niet meer doe eerlijk gezegd.

Maar ik vind het toch wel een interessante theorie dat het ene voordeel dat die mensen krijgen die dit allemaal tolereren en doorstaan, ook nog weggenomen moet worden .....

Ik heb nergens gezegt dat een mod geen pa mag verdienen
Als ze hun werk goed doen verdienen ze het zelf
Maar wat jij hier zegt zuig je uit je duim
Een mod is soort abtenaar wens je die dood dan krijg je ip ban
Dus zegt dat meer over jouw dat je gewoon je werk niet goed deed
En als ik duck was had ik bij het stoppen van je moderen je pa punten terug gepakt
Ik wordt geen mod omdat ik dan had moeten stoppen met spelen
Een mod die speelt is en zal altijd partijdig zijn zie het forum hier
Maar is goed door
Het wordt vv-slet mag niet maar omdat een mod als hardcode het zegt mag het want is mod
Maar ja dat is tw he 1 mag alles ander mag niets
Scrips is ook alzoiets een mod daarvoor is zinloos want ze zien toch niets en als ze het niet zien is het toegestaan
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nergens gezegt dat een mod geen pa mag verdienen
Als ze hun werk goed doen verdienen ze het zelf
Maar wat jij hier zegt zuig je uit je duim
Een mod is soort abtenaar wens je die dood dan krijg je ip ban
Dus zegt dat meer over jouw dat je gewoon je werk niet goed deed
En als ik duck was had ik bij het stoppen van je moderen je pa punten terug gepakt
Ik wordt geen mod omdat ik dan had moeten stoppen met spelen
Een mod die speelt is en zal altijd partijdig zijn zie het forum hier
Maar is goed door
Het wordt vv-slet mag niet maar omdat een mod als hardcode het zegt mag het want is mod
Maar ja dat is tw he 1 mag alles ander mag niets
Scrips is ook alzoiets een mod daarvoor is zinloos want ze zien toch niets en als ze het niet zien is het toegestaan

ga maar gewoon babysitten bij de brullertjes:eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nergens gezegt dat een mod geen pa mag verdienen
Als ze hun werk goed doen verdienen ze het zelf
Maar wat jij hier zegt zuig je uit je duim
Een mod is soort abtenaar wens je die dood dan krijg je ip ban
Dus zegt dat meer over jouw dat je gewoon je werk niet goed deed
En als ik duck was had ik bij het stoppen van je moderen je pa punten terug gepakt
Ik wordt geen mod omdat ik dan had moeten stoppen met spelen
Een mod die speelt is en zal altijd partijdig zijn zie het forum hier
Maar is goed door
Het wordt vv-slet mag niet maar omdat een mod als hardcode het zegt mag het want is mod
Maar ja dat is tw he 1 mag alles ander mag niets
Scrips is ook alzoiets een mod daarvoor is zinloos want ze zien toch niets en als ze het niet zien is het toegestaan

je zegt dat TLD een boel uit zn duim zuigt, ondertussen praat je zelf de grootste BS op het AF...beetje jammer man, begon net respect voor je maneir van posten te krijgen.
 

DeletedUser

Guest
je zegt dat TLD een boel uit zn duim zuigt, ondertussen praat je zelf de grootste BS op het AF...beetje jammer man, begon net respect voor je maneir van posten te krijgen.

Jep ik zeg hij zuigt het uit zijn duim dat bedreigen met de dood zeker
Hij doet stoer over dat hij mod is geweest en suports tegen hem kon volgen
Jij beweerd dingen over andere acc te kunnen zien en betaald met pa spelers
En dan tegen mijn zeggen jammer vond het leuker zo die posten
Kijk dan ook even naar jullie eigen schrijven
Ik probeerde het leuk te houden maar dat vinden jullie niet leuk
Dus dan ga je me weer duwen en dan weet je dat je weer onvriendelijk rebbeltje tegen komt
 

DeletedUser

Guest
Jep ik zeg hij zuigt het uit zijn duim dat bedreigen met de dood zeker
Hij doet stoer over dat hij mod is geweest en suports tegen hem kon volgen
Jij beweerd dingen over andere acc te kunnen zien en betaald met pa spelers
En dan tegen mijn zeggen jammer vond het leuker zo die posten
Kijk dan ook even naar jullie eigen schrijven
Ik probeerde het leuk te houden maar dat vinden jullie niet leuk
Dus dan ga je me weer duwen en dan weet je dat je weer onvriendelijk rebbeltje tegen komt

1. zowel ik als mijn vriendin zijn al door een speler op het AF bedreigt met de dood, dus wat hij zegt zuigt hij 100% niet uit zijn duim.
2. sarcasme is moeilijk te begrijpen voor laag begaafde mensen, maak je niet druk dat is bewezen dus je zal niet de enige zijn die sarcasme niet kan volgen
3. als ik hier teruglees wat ik geschreven heb ben ik behalve constant politiek correct ook gewoon bezig met lol maken
4. heeft sensation al weer PA op zijn account? :eek:
5. je maakt jezelf, alweer, belachelijk met deze post
 

DeletedUser

Guest
1. zowel ik als mijn vriendin zijn al door een speler op het AF bedreigt met de dood, dus wat hij zegt zuigt hij 100% niet uit zijn duim.
2. sarcasme is moeilijk te begrijpen voor laag begaafde mensen, maak je niet druk dat is bewezen dus je zal niet de enige zijn die sarcasme niet kan volgen
3. als ik hier teruglees wat ik geschreven heb ben ik behalve constant politiek correct ook gewoon bezig met lol maken
4. heeft sensation al weer PA op zijn account? :eek:
5. je maakt jezelf, alweer, belachelijk met deze post
het is zowel je vriendin als jij ;)
en dat van laag begaafd zal ik overheen lezen
je hebt sarcasme en je hebt uitdagen om de ander tegen de haren te strijken ;)
maar dat heb je met water en vuur he ik brand snel en jij probeert onder mijn nagels te zitten
maar denk dat deze topic wel weer gesloten kan worden
 

DeletedUser

Guest
het is zowel je vriendin als jij ;)
en dat van laag begaafd zal ik overheen lezen
je hebt sarcasme en je hebt uitdagen om de ander tegen de haren te strijken ;)
maar dat heb je met water en vuur he ik brand snel en jij probeert onder mijn nagels te zitten
maar denk dat deze topic wel weer gesloten kan worden

waarom verbeter je mij om daarna zelf meerdere domme fouten te maken? :eek:

het is zowel je vriendin als jij ;)
en dat van laag begaafd zal ik overheen lezen
je hebt sarcasme en je hebt uitdagen om de ander tegen de haren te strijken ;)
maar dat heb je met water en vuur he ik brand snel en jij probeert onder mijn nagels te zitten
maar denk dat deze topic wel weer gesloten kan worden

over dat gedeelte over sarcasme hoef je niet heen te lezen, is behoorlijk relevant ;)
 

DeletedUser66026

Guest
Oh serieus? :p

Dat vind ik wel grappig. Met de vergoeding die er tegenover staat is er al een gebrek aan mensen die dit werk willen doen.
Hoe zou dat worden zonder die PA vergoeding? Is er al helemaal een gebrek aan capabele mods...

Ik weet zelf nog hoe veeleisend het is om forum mod te zijn... Elke dag uitgescholden worden, doodgewenst worden, gemiddeld 2 uur per dag mee bezig zijn, het maar moeten accepteren dat de helft van de community je al vooraf haat vanwege het titeltje onder je naam, gecombineerd met het feit dat er dan nog mensen zijn die denken dat als je mod bent, je niet ook gewoon een mens met een mening kunt zijn, waardoor als je ook maar een klein beetje van een eigen mening geeft ergens, meteen je onpartijdigheid als mod in twijfel wordt getrokken, en je van van alles en nog wat beschuldigt wordt. Ik ben blij dat ik het niet meer doe eerlijk gezegd.

Maar ik vind het toch wel een interessante theorie dat het ene voordeel dat die mensen krijgen die dit allemaal tolereren en doorstaan, ook nog weggenomen moet worden .....


Ik trok me daar eerlijk gezegd niets van aan, werd er zelfs nog driftiger door:p
Ik maakte me nooit kwaad altijd rustig blijven, maar bij mij was persoonlijk worden een beetje te ver:p
Meestal was ik niet kwaad op die mensen, maar wist ik niet hoe ik ze moest straffen. Dat zit er nog niet voor me in, maar als ik zelf nog niet weet wanneer ik wordt uitgescholden enzo dan zal het hier ook niet erg moeilijk zijn.

Bij mij mag je me uitschelden voor van alles, wordt alleen niet persoonlijk of ik negeer je.
 

DeletedUser

Guest
Ik trok me daar eerlijk gezegd niets van aan, werd er zelfs nog driftiger door:p
Ik maakte me nooit kwaad altijd rustig blijven, maar bij mij was persoonlijk worden een beetje te ver:p
Meestal was ik niet kwaad op die mensen, maar wist ik niet hoe ik ze moest straffen. Dat zit er nog niet voor me in, maar als ik zelf nog niet weet wanneer ik wordt uitgescholden enzo dan zal het hier ook niet erg moeilijk zijn.

Bij mij mag je me uitschelden voor van alles, wordt alleen niet persoonlijk of ik negeer je.

ik zeg altijd tegen mensen dat RL en het spelletje gescheiden moet blijven. Helaas is dat voor sommige nogal een opdracht...
 

DeletedUser66026

Guest
ik zeg altijd tegen mensen dat RL en het spelletje gescheiden moet blijven. Helaas is dat voor sommige nogal een opdracht...

Dat kan in mijn geval zo zijn. Maar voor mij mocht je heel het forum onderspammen met scheldwoorden, ik trok me er niets van aan(zolang er geen persoonlijke dingen worden gezegd tegen eender wie).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan