-Brul- 3 jaar :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
7
user_image.php



Ik vind dit wel een vermelding waard op het AF:

Tribal Wars-stamprofiel: Brullovingers

it2k Toegetreden 25th August 2010 - 14:05 49


Terwijl op W19 in het verleden stammen kwamen en weer net zo hard gingen,
omdat de gemiddelde levensduur van een stam maar max 3 maanden was (zo leek het :p ) door het vele stamwisselen en gestab,
bleef -Brul- toch overeind en bestaat nog steeds.

Sterker nog, zij zijn op dit moment de langstbestaande stam van W19 en hebben net hun 3e verjaardag gevierd :D

Feli aan alle Brullovingers
cakeham.jpg


en vooral aan it2k als oprichter en Rebbellin als medestamleider, die het voor elkaar hebben gekregen om hun stam zolang bij elkaar te laten blijven :)


Groetjes Mea :)
 

DeletedUser

Guest
teehee, ze zijn al zo vaak bijna weg geedeld dat ik het knap vind dat ze daadwerkelijk nog bestaan :p

maargoed het is best een prestatie in verhouding met andere stammen :)
 

DeletedUser

Guest
MEA bedankt voor het vermelden ;)
teehee, ze zijn al zo vaak bijna weg geedeld dat ik het knap vind dat ze daadwerkelijk nog bestaan :p

maargoed het is best een prestatie in verhouding met andere stammen :)
de stats van altijd zeggen niet echt dat wij bijna weg geedeld zijn door jullie ;)

Zijde 1:
Stammen: -Brul-
Zijde 2:
Stammen: Ctrl.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,299
Kant 2: 2,404
Verschil: 105

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 22,614,493
Kant 2: 22,684,841
Verschil: 70,348

chart
 

DeletedUser58227

Guest
Gefeliciteerd! :D
Oew, dat is een tegenvaller voor Ctrl. :') :)D)
 

DeletedUser

Guest
MEA bedankt voor het vermelden ;)

de stats van altijd zeggen niet echt dat wij bijna weg geedeld zijn door jullie ;)

Zijde 1:
Stammen: -Brul-
Zijde 2:
Stammen: Ctrl.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,299
Kant 2: 2,404
Verschil: 105

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 22,614,493
Kant 2: 22,684,841
Verschil: 70,348

chart

interessant, maar jullie edelen enkel inactieve accounts...dan wil ik best mijn stats erbij pakken.

Ik heb front met in totaal 4 Brul spelers en mijn persoonlijke stats zien er als volgt uit:
Zijde 1:
Spelers: eci86
Zijde 2:
Stammen: -Brul-

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 48
Kant 2: 16
Verschil: 32

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 419,282
Kant 2: 151,415
Verschil: 267,867

chart
 

DeletedUser58575

Guest
Whahahaha gefeliciteerd Brul!
Knappe prestatie op W19, dat zeker.
In zekere zin is het diplomatisch ook een knap staaltje om dusdanig uit ieders vaarwater te blijven dat niemand te moeite gaat nemen om je nu eens echt op te ruimen. Zeker erg knap werk ;)
 

DeletedUser

Guest
interessant, maar jullie edelen enkel inactieve accounts...dan wil ik best mijn stats erbij pakken.

Ik heb front met in totaal 4 Brul spelers en mijn persoonlijke stats zien er als volgt uit:
Zijde 1:
Spelers: eci86
Zijde 2:
Stammen: -Brul-

Timeframe: Laatste 3 maanden

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 48
Kant 2: 16
Verschil: 32

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 419,282
Kant 2: 151,415
Verschil: 267,867

chart

is het niet zo dat de leiding er in ctrl er een groot deel voor aansprakelijk is dat die leden inaktief zijn of worden
als je spelers binnenhaalt die binnen hele korte tijd vast liggen dan gaat het automaties he
je kan wel weer met je eigen stats gaan pronken maar jij ben niet alleen ctrl
wel ben je 1 van de leiding en dus aansprakelijk dat wij van brul genoeg edelvoer hebben gekregen
wij denken niet aan de puntjes we gaan voor de lol in het spel
en die lol is er bij ctrl voor bepaalde leden als sneeuw voor de zon verdwenen
het is namenlijk niet altijd winter he ;)
 

DeletedUser

Guest
is het niet zo dat de leiding er in ctrl er een groot deel voor aansprakelijk is dat die leden inaktief zijn of worden
als je spelers binnenhaalt die binnen hele korte tijd vast liggen dan gaat het automaties he
je kan wel weer met je eigen stats gaan pronken maar jij ben niet alleen ctrl
wel ben je 1 van de leiding en dus aansprakelijk dat wij van brul genoeg edelvoer hebben gekregen
wij denken niet aan de puntjes we gaan voor de lol in het spel
en die lol is er bij ctrl voor bepaalde leden als sneeuw voor de zon verdwenen
het is namenlijk niet altijd winter he ;)

slechte reactie is een slechte reactie.

wel dank ik je voor het zeggen dat ik een topleider ben dat we de halve wereld veroverd hebben en daardoor langzaam vast komen te liggen. Dat is inderdaad correct en allemaal doordat we langzaam de boel wegedelen.

jouw stats reflecteren dat jullie naab zijn en enkel inactieve accounts edelen. Als je een actieve tegenstander krijgt leg je het snel af -> vandaar de fusie.
Je kunt inactieve accounts edelvoer noemen, zeggen dat onze motivatie als sneeuw voor de zon verdwijnt...toch spelen in Ctrl 100% meer originele spelers op accounts dan in huidig Brul, want hoef je niet uit te leggen dat er minstens 5 eigenaar wisselingen zijn geweest op el kapi, bloodpriest en nog enkele?
 

DeletedUser58575

Guest
is het niet zo dat de leiding er in ctrl er een groot deel voor aansprakelijk is dat die leden inaktief zijn of worden
als je spelers binnenhaalt die binnen hele korte tijd vast liggen dan gaat het automaties he
je kan wel weer met je eigen stats gaan pronken maar jij ben niet alleen ctrl
wel ben je 1 van de leiding en dus aansprakelijk dat wij van brul genoeg edelvoer hebben gekregen
wij denken niet aan de puntjes we gaan voor de lol in het spel
en die lol is er bij ctrl voor bepaalde leden als sneeuw voor de zon verdwenen
het is namenlijk niet altijd winter he ;)

Dat er in de zomer mensen stoppen, dat gebeurt in nagenoeg elke topstam wel, en valt de stamleiding niet kwalijk te nemen. Je kunt moeilijk tegen een leider zeggen: Jij moet ervoor zorgen dat jouw leden in hun vakantie niet weggaan maar binnen blijven om TW te spelen!

Dan ben je misschien technisch gezien wel iemand die je stam actief houdt, maar dan ben je ook wel een sneue droeftoeter van een mens. Dus ik neem aan dat je niet suggereert dat Hardcode dat had moeten doen, toch?
 

DeletedUser58575

Guest
Hahaha daar heb je ook wel weer een punt.
Maar hij is wel mijn sneue droeftoetertje :D
 

DeletedUser

Guest
Dat er in de zomer mensen stoppen, dat gebeurt in nagenoeg elke topstam wel, en valt de stamleiding niet kwalijk te nemen. Je kunt moeilijk tegen een leider zeggen: Jij moet ervoor zorgen dat jouw leden in hun vakantie niet weggaan maar binnen blijven om TW te spelen!

Dan ben je misschien technisch gezien wel iemand die je stam actief houdt, maar dan ben je ook wel een sneue droeftoeter van een mens. Dus ik neem aan dat je niet suggereert dat Hardcode dat had moeten doen, toch?
je hebt gelijk dat je nooit al je leden niet op vakantie kan laten gaan maar je kan je leden wel goed met elkaar laten handelen zodat ze niet in de vakantie op bb gaan
daar heb je op tw vakantie vervanging voor
die hoeft je acc niet actief actief te houden maar zorgt er voor dat als je behoefte hebt om verder te spelen dit mogelijk maakt
maar als ik nu zeg in brul staat geen speler onder vv
ben benieuwt of ctrl dit dus ook kan zeggen
 

DeletedUser

Guest
je hebt gelijk dat je nooit al je leden niet op vakantie kan laten gaan maar je kan je leden wel goed met elkaar laten handelen zodat ze niet in de vakantie op bb gaan
daar heb je op tw vakantie vervanging voor
die hoeft je acc niet actief actief te houden maar zorgt er voor dat als je behoefte hebt om verder te spelen dit mogelijk maakt
maar als ik nu zeg in brul staat geen speler onder vv
ben benieuwt of ctrl dit dus ook kan zeggen

weetje....het is hilarisch dat er niemand in Brul onder VV staat...Daardoor gaan jullie straks dorpen verliezen :D
 
Reactiescore
7
is het niet zo dat de leiding er in ctrl er een groot deel voor aansprakelijk is dat die leden inaktief zijn of worden
als je spelers binnenhaalt die binnen hele korte tijd vast liggen dan gaat het automaties he
je kan wel weer met je eigen stats gaan pronken maar jij ben niet alleen ctrl
wel ben je 1 van de leiding en dus aansprakelijk dat wij van brul genoeg edelvoer hebben gekregen
wij denken niet aan de puntjes we gaan voor de lol in het spel
en die lol is er bij ctrl voor bepaalde leden als sneeuw voor de zon verdwenen
het is namenlijk niet altijd winter he ;)

Ben ik dan ook mede verantwoordelijk voor dan, he ;)
En ja, bij ons spelen we ook voor de lol, vandaar dat sommige spelers gestopt zijn.
Die hadden er geen lol meer van ;)
Of tijdgebrek door RL, dan raak je de lol vanzelf wel kwijt, dat komt ook voor :)
maar goed, daar gaat dit topic allemaal niet over.

Ik vind het alleen erg jammer dat zelfs een felicitatie-topic meteen maar weer om zeep geholpen word, omdat er weer zo nodig stats geplaatst moeten worden :(
oh ja
Hoera, 't is W19 :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik heb liever een speler van Ctrl als vv'er dan een speler van Brul die op mijn acount speelt :p

Dan weet ik tenminste dat mijn account in goede handen is :D
 

DeletedUser

Guest
Ben ik dan ook mede verantwoordelijk voor dan, he ;)
En ja, bij ons spelen we ook voor de lol, vandaar dat sommige spelers gestopt zijn.
Die hadden er geen lol meer van ;)
Of tijdgebrek door RL, dan raak je de lol vanzelf wel kwijt, dat komt ook voor :)
maar goed, daar gaat dit topic allemaal niet over.

Ik vind het alleen erg jammer dat zelfs een felicitatie-topic meteen maar weer om zeep geholpen word, omdat er weer zo nodig stats geplaatst moeten worden :(
oh ja
Hoera, 't is W19 :eek:
die stats moesten komen omdat hardcode dus melde dat we al meerdere malen weg geedeld was
als ik dan laat zien dat dat een fabel is
en laat ik het zo zeggen dat ik er voor ga dat brul zeker nog 3 jaar op w19 door zal gaan
en dat wil zeggen dat deze w19 zeker nog 3 jaar open zal blijven
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan