-Brul- 3 jaar :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
die stats moesten komen omdat hardcode dus melde dat we al meerdere malen weg geedeld was
als ik dan laat zien dat dat een fabel is
en laat ik het zo zeggen dat ik er voor ga dat brul zeker nog 3 jaar op w19 door zal gaan
en dat wil zeggen dat deze w19 zeker nog 3 jaar open zal blijven

behalve dat de stats dan een incompleet beeld geven (ze geven het verleden niet aan waarbij jullie inderdaad een aantal keer bijna weggedeld zijn) is het vreemd dat je met random stats gaat "smijten" waarbij jullie enkel van inactieve spelers geedeld hebben om te overleven.

nee w19 gaat niet nog 3jaar duren. bewijs ervoor zijn mijn stats. vroeg of laat zijn inactieve spelers niet meer inactief en gaat het een stuk sneller

DeletedUser

Guest
ja hoor minimaal nog 3 jaar
en nu zeker door het samenkomen van chance en brul
jullie hebben een kans gehad om deze wereld al heel lang van te voren te stoppen en te winnen
nu hebben jullie het zelf in de hand of jullie eigenlijk deze wereld nog gaan winnen
en niet omdat we zo hard terug zullen vechten :p
maar omdat we gewoon door blijven ademen en dan wordt er vanzelf wel weer 1 inactief in ctrl en ja dan hebben wij weer edelvoer
elk dorpje wat ctrl niet heeft is een verlenging van w19

Reactiescore
7
die stats moesten komen omdat hardcode dus melde dat we al meerdere malen weg geedeld was
als ik dan laat zien dat dat een fabel is
en laat ik het zo zeggen dat ik er voor ga dat brul zeker nog 3 jaar op w19 door zal gaan
en dat wil zeggen dat deze w19 zeker nog 3 jaar open zal blijven

W19 blijft geen 3 jaar meer open
Ctrl. gaat er toch echt voor om hem binnen die tijd gespeeld te krijgen ;)

DeletedUser

Guest
W19 blijft geen 3 jaar meer open
Ctrl. gaat er toch echt voor om hem binnen die tijd gespeeld te krijgen ;)
ctrl heeft er voor gekozen om 100 procent van de bewoonde dorpjes te bezitten dat kan echt nog wel poosje duren
en elke dag dat 19 openblijft is een dag dat er spelers van ctrl geen front meer hebben en dus meer soort slaafje van front spelers moeten worden
en niet elke speler vindt dat leuke taak
en ja wat doe je dan he
ik lach alleen al dat de wereld zo loopt

Reactiescore
7
ctrl heeft er voor gekozen om 100 procent van de bewoonde dorpjes te bezitten dat kan echt nog wel poosje duren
en elke dag dat 19 openblijft is een dag dat er spelers van ctrl geen front meer hebben en dus meer soort slaafje van front spelers moeten worden
en niet elke speler vindt dat leuke taak
en ja wat doe je dan he
ik lach alleen al dat de wereld zo loopt

Niemand binnen Ctrl. moet een slaafje worden van de front spelers.
Absoluut niet, zo gaat dat niet binnen Ctrl. ;)
Als dat zo was gegaan, had Ctrl. allang niet meer bestaan en de 1e grote oorlog tegen .BA. en C66 al niet overleefd.
Bij ons is er tussen de spelers echt een band en zijn we "TW-family" en ja, family daar ga je voor :)

DeletedUser58227

Guest
ja hoor minimaal nog 3 jaar
en nu zeker door het samenkomen van chance en brul
jullie hebben een kans gehad om deze wereld al heel lang van te voren te stoppen en te winnen
nu hebben jullie het zelf in de hand of jullie eigenlijk deze wereld nog gaan winnen
en niet omdat we zo hard terug zullen vechten :p
maar omdat we gewoon door blijven ademen en dan wordt er vanzelf wel weer 1 inactief in ctrl en ja dan hebben wij weer edelvoer
elk dorpje wat ctrl niet heeft is een verlenging van w19

Omdat jullie weer een beetje actief zijn geworden, zijn jullie volgensmij juist eerst weggespeeld :)D)

DeletedUser

Guest
dat je voor je fam gaat dat weet ik
maar of er bij ctrl echt zoveel spelers zitten die zich echt fam voelen
dat is nog zien he
vroeger kwamen hier nog wel is mooie kaartjes van stammen en spelers los
die konden het wel is beetje duidelijk maken

DeletedUser

Guest
dat je voor je fam gaat dat weet ik
maar of er bij ctrl echt zoveel spelers zitten die zich echt fam voelen
dat is nog zien he
vroeger kwamen hier nog wel is mooie kaartjes van stammen en spelers los
die konden het wel is beetje duidelijk maken

laat me je dit vragen: hoeveel van je stamgenoten ken jij persoonlijk en echt goed? als dat er meer dan 4 zijn (originele brul) ben ik ZEER verbaasd.
Ik kan het aantal stamgenoten dat ik ken, goed ken, niet op 2 handen tellen. Tuurlijk sommige zijn inactief en zullen misschien wel niet terugkomen, maar dat heeft niets met de stam te maken. Dat heeft te maken dat mensen een RL hebben dat meer betekent dan een spelletje.

DeletedUser

Guest
laat me je dit vragen: hoeveel van je stamgenoten ken jij persoonlijk en echt goed? als dat er meer dan 4 zijn (originele brul) ben ik ZEER verbaasd.
Ik kan het aantal stamgenoten dat ik ken, goed ken, niet op 2 handen tellen. Tuurlijk sommige zijn inactief en zullen misschien wel niet terugkomen, maar dat heeft niets met de stam te maken. Dat heeft te maken dat mensen een RL hebben dat meer betekent dan een spelletje.
Orgineel brul kon ik zeker meer goed van
Op w19 ken ik er ook al stukje meer dan 4 van
Maar ken dan ook wel iets teveel spelers
En dat er in ctrl of waar dan ook mensen stoppen voor rl is normaal
Dat is iets van het spel niet iedereen heeft zoveel tijd als ik ;)

DeletedUser

Guest
Orgineel brul kon ik zeker meer goed van
Op w19 ken ik er ook al stukje meer dan 4 van
Maar ken dan ook wel iets teveel spelers
En dat er in ctrl of waar dan ook mensen stoppen voor rl is normaal
Dat is iets van het spel niet iedereen heeft zoveel tijd als ik ;)

Dat laatste weet ik niet, zijn er genoeg met teveel tijd, het is enkel jammerlijk dat de echt goeie spelers tijd te kort komen.

En dat je meer spelers kent dan 4 is logisch....Ik ken sinds w1 ook ongelooflijk veel spelers, maar binnen Ctrl ken ik er een aantal persoonlijk erg goed. Er is verschil van de manier waarop je mensen IG kent en de mensen die je goed kent zoals ze RL zijn en dat laatste doelde ik op ;)

DeletedUser

Guest
Dat laatste weet ik niet, zijn er genoeg met teveel tijd, het is enkel jammerlijk dat de echt goeie spelers tijd te kort komen.

En dat je meer spelers kent dan 4 is logisch....Ik ken sinds w1 ook ongelooflijk veel spelers, maar binnen Ctrl ken ik er een aantal persoonlijk erg goed. Er is verschil van de manier waarop je mensen IG kent en de mensen die je goed kent zoals ze RL zijn en dat laatste doelde ik op ;)

Ik snap wat je bedoeld het lijkt er ook op dat spelers waar je het beste mee omgaat dat die het dan vaak in rl te druk krijgen ;)
Maar de mensen die ik ken zie ik buiten tw ook
Dit is ook wel bekend bij andere

DeletedUser69389

Guest
Dat is naar mijn mening 3 jaar teveel.:mad::mad::mad:

De enigste reden dat Brul nog bestaat is omdat het voor Ctrl. een niets zeggende tegenstander was. Want voor de rest kon niemand er zowat bij. Het is eerder Brul te verwijten dat ze niet meer dorpen hebben veroverd, temeer omdat Ctrl. gedurende een lange tijd een erg groot front had met C66&BA en al die andere relatieve topstammen.

En als Brul verslagen leek dan namen jullie weer nubs op of nieuwe spelers op accounts. En bij Ctrl. is dit niet het geval, dus per definitie vind ik de leeftijd van Ctrl. respectabeler dan die van Brul. Ondanks dat Ctrl. feitelijk jonger is.

En jullie voordeel was misschien de verdeel en heers politiek, maar jullie werden voornamelijk misbruikt. Mede ook door mij, maar jullie waren zo stom om daar telkens in te trappen:p:p.

Controllers als er iemand nodig is om die nubs van w19 te jagen dan kan ik gecontacteerd worden en zal ik helpen wanneer nodig.:)

DeletedUser

Guest

De enigste reden dat Brul nog bestaat is omdat het voor Ctrl. een niets zeggende tegenstander was. Want voor de rest kon niemand er zowat bij. Het is eerder Brul te verwijten dat ze niet meer dorpen hebben veroverd, temeer omdat Ctrl. gedurende een lange tijd een erg groot front had met C66&BA en al die andere relatieve topstammen.

En als Brul verslagen leek dan namen jullie weer nubs op of nieuwe spelers op accounts. En bij Ctrl. is dit niet het geval, dus per definitie vind ik de leeftijd van Ctrl. respectabeler dan die van Brul. Ondanks dat Ctrl. feitelijk jonger is.

En jullie voordeel was misschien de verdeel en heers politiek, maar jullie werden voornamelijk misbruikt. Mede ook door mij, maar jullie waren zo stom om daar telkens in te trappen:p:p.

Controllers als er iemand nodig is om die nubs van w19 te jagen dan kan ik gecontacteerd worden en zal ik helpen wanneer nodig.:)
dan wens ik je als je terug komt veel speel plezier de aankomende jaren :)

DeletedUser

Guest

niet naar bedoeld ofzo, maar ik denk dat als we even gaan graven er genoeg berichten zijn waarin je Ctrl "kapot" zou spelen :p is een van de redenen dat je hier niet meer bent he :p

Reactiescore
7.880
No offence hoor.

Maar voor je op w19 gaat helpen zou ik eerst je eigen account weer wat op goede banen gaan leiden.

Reactiescore
1.018
^Martijn heeft volgers, weet niet of deze positief zijn:p

Daarbij kun je zeggen wat je wil, maar volgens mij ben jij zelf ook niet ctrl-waardig hoor martijn;) heb ik het niet alleen over je skills (waar ik weinig van kan zeggen, spreek en zie je er te weinig voor spelen;)) maar ook over je mentaliteit

DeletedUser

Guest

weet zo niet gelijk wie je bent maar je bent welkom :p

Rebbellin kan goed praatjes verkopen.... altijd het recruiten na slachtoffers die er gevallen zijn :D stats zijn verwaarloosbaar tov wat ctrl gestreden heeft...

1 Ctrl. 200.540.882 21.396 5.273 4.1 4.374.536.593 2.917.745.879
2 -Brul- 31.969.951 3.294 3.038 1.1 216.103.422 1.011.320.144

Ik bedoel we hebben aan oorlogstats 170 miljoen meer veroverd in die tijd:eek: zegt genoeg toch ;)

Al en met al toch gefeliciteerd :) Super dat de stam toch altijd blijft bestaan op elke wereld.., elke tacktiek heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen ^^

Verder kan ik je melden dat Ctrl. wel zeker een familie stam is geworden in de loop van maanden/jaren ;) oud W19 spelers/vijanden van ctrl die nu als co komen spelen bij Ctrl. kunnen zich dat best bevestigen :D

DeletedUser

Guest
weet zo niet gelijk wie je bent maar je bent welkom :p

Rebbellin kan goed praatjes verkopen.... altijd het recruiten na slachtoffers die er gevallen zijn :D stats zijn verwaarloosbaar tov wat ctrl gestreden heeft...

1 Ctrl. 200.540.882 21.396 5.273 4.1 4.374.536.593 2.917.745.879
2 -Brul- 31.969.951 3.294 3.038 1.1 216.103.422 1.011.320.144

Ik bedoel we hebben aan oorlogstats 170 miljoen meer veroverd in die tijd:eek: zegt genoeg toch ;)

Al en met al toch gefeliciteerd :) Super dat de stam toch altijd blijft bestaan op elke wereld.., elke tacktiek heeft zijn voordeel zullen we maar zeggen ^^

Verder kan ik je melden dat Ctrl. wel zeker een familie stam is geworden in de loop van maanden/jaren ;) oud W19 spelers/vijanden van ctrl die nu als co komen spelen bij Ctrl. kunnen zich dat best bevestigen :D
ja hoor flockertje ik zou niet weten wie we binnenhalen omdat die slachtoffer is geworden :S
ik zie het meer als samen sta je sterker dan alleen :p
en samen maak je zeker nog 3 jaar minimaal vol en dat is toch leuk ik zie er wel naar uit
we zouden er eigenlijk 7 jaar van moeten proberen te maken dan hebben we nog een feestje bij brul :)
en flockertje ik vindt dat feesten heel leuk
samen in een tent en milk inc live :) beter kan je het toch niet maken
maar bedankt dat je toch nog even reageerd :)
veel speelplezier gewenst :)

DeletedUser

Guest
ja hoor flockertje ik zou niet weten wie we binnenhalen omdat die slachtoffer is geworden :S
ik zie het meer als samen sta je sterker dan alleen :p
en samen maak je zeker nog 3 jaar minimaal vol en dat is toch leuk ik zie er wel naar uit
we zouden er eigenlijk 7 jaar van moeten proberen te maken dan hebben we nog een feestje bij brul :)
en flockertje ik vindt dat feesten heel leuk
samen in een tent en milk inc live :) beter kan je het toch niet maken
maar bedankt dat je toch nog even reageerd :)
veel speelplezier gewenst :)

om even te rectificeren wat flockje bedoeld:
Er zijn een aantal spelers die in Brul zaten die intussen niet meer op w19 rondlopen. (die dus slachtoffer zijn geworden)
Overigens halen jullie nu wel een boel slachtoffers binnen :D Change was het niet bepaald goed an het doen tegen ons :p

DeletedUser58560

Guest
Gefeliciteerd met het 3-jarige bestaan.
Maar geloof me, W19 gaat echt geen 3 jaar meer bestaan :s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan