DeletedUser
Guest
met larsje erbij is het altijd gezellig
slechte reactie is een slechte reactie.
wel dank ik je voor het zeggen dat ik een topleider ben dat we de halve wereld veroverd hebben en daardoor langzaam vast komen te liggen. Dat is inderdaad correct en allemaal doordat we langzaam de boel wegedelen.
jouw stats reflecteren dat jullie naab zijn en enkel inactieve accounts edelen. Als je een actieve tegenstander krijgt leg je het snel af -> vandaar de fusie.
Je kunt inactieve accounts edelvoer noemen, zeggen dat onze motivatie als sneeuw voor de zon verdwijnt...toch spelen in Ctrl 100% meer originele spelers op accounts dan in huidig Brul, want hoef je niet uit te leggen dat er minstens 5 eigenaar wisselingen zijn geweest op el kapi, bloodpriest en nog enkele?
Zoals Hitman toen ik inactief was .
Trakteer jij ons op een pintje?
even je leeftijd controleren
wat zal het zijn? Cola of bier of???
Doe maar een pintje, biertje dus
Brul is al 3 jaar aanwezig op wereld 19 en daar werd hier een feestje voor gemaakt door Mea.
@ hardcode, als je niet wil mee feesten en de boel hier wil verzieken kan je beter naar de praathoek verhuizen.
Aan alle wereld 19 spelers... de bar is open... laten we nog maar eens wat plezier maken.
elka, verzieken doe ik niet aan, propeganda is zeker 1 van mijn sterkere kwaliteiten in het spel
propeganda is zeker 1 van mijn sterkere kwaliteiten in het spel
En mag ik een wodka martini? Geschud, niet geroerd