Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser

Guest
als je zegt in een saai gebied te liggen zorg je daar zelf voor.
er zijn wel genoeg ervaren spelers maar veel spelers willen er dan direct een pbg mee of nodigen ze uit in de stam.

Nee dat zeg ik niet, juist niet.
Mss eens lezen waar het wel over gaat...
 

DeletedUser

Guest
De RIM is echt noob hier.. Ik weet niet vanaf wanneer jij iemand goed vindt, maar ik vind de RIM echt veel te makkelijk.. gewoon clearen.. en edelen, timen tussen clear en edel is niet eens nodig.. Nog geen enkele keer heb ik tegengekomen dat ze mijn edels snipeten, etc.. RIM is dus echt een laag niveau.

de rim waar jij dan ligt bedoel je? Ik vind spelers goed als ze perfect kunnen snipen etc, wel dit is al door twee verschillende spelers bij mij gebeurd ;) niet dat het iets uithield maar toch, ze deden mij toch verrassen en mij meteen alert doen inzien dat ik laks spel moet achterwege laten.
Dus u buurt is dan veel zwakker dan hier, kan ik niet aandoen e :p dat is ook alsek in de kern begin, daar zijn ze meestal nog gemakkelijker :)

Maar die tegenstand is ook een voordeel voor Shinpü geweest :) zo werden we het nog niet moe totdat we de aansluiting hadden met de andere grote stammen. De stam van Gertjan007(winnaar eerste speedchampionship) en lunat!c is al volledig opgedoekt door ons etc, dus over noobgehalte gaan we niet echt spreken e :)
Allezja kvind van wel, maar dan doe ik de tw-community oneer aan.

Maar blond al eens het idee gehad om naar de KERN te edelen? of is dat te moeilijk voor je? Grotere tegenstanders aanvallen dan jezelf omdat ze vroeger zijn begonnen...

Je maakt het spel zo moeilijk je zelf wilt, ga anders solo :p


Jullie blijven dat maar beweren...
Ik begin gewoon te twijfelen aan het niveau van jullie stam :D:D:D

ja mag je, maar kijk eens op de kaart :p wat zie je? ow Shinpü ligt al tegen KIS etc aan en aan de andere kant al dispar :D (dus de rim in w10 is heel kort bij jullie al:))

Jammer dat jullie er al dichter op liggen of we konden een raceke houden, wie edelt er het meeste dorpjes van hen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15951

Guest
amokro zei:
Nee dat zeg ik niet, juist niet.
Mss eens lezen waar het wel over gaat...

waarom zou ik het tegen jou gehad hebben :confused:
ik heb het tegen alle mensen die beweren in een saai gebied te liggen.
 

DeletedUser

Guest
de rim waar jij dan ligt bedoel je? Ik vind spelers goed als ze perfect kunnen snipen etc, wel dit is al door twee verschillende spelers bij mij gebeurd ;) niet dat het iets uithield maar toch, ze deden mij toch verrassen en mij meteen alert doen inzien dat ik laks spel moet achterwege laten.
Dus u buurt is dan veel zwakker dan hier, kan ik niet aandoen e :p dat is ook alsek in de kern begin, daar zijn ze meestal nog gemakkelijker :)

ik zou het graag eens tegenover jou staan in het 'slagveld' dan
want als je zegt dat de kern makkelijker is dan zou ik mar 2x nadenken hoor ;)

over het algemeen gaan de meeste toppers in de kern willen (worden veel van weg geëdeld ect.. maar de meeste blijven wel) en er zijn dan ook de 'rim-toppers' (zoals ik ze noem :)) die dan in de rim spelen om zo de kern proberen te bemachtigen en zich dan groter voor te doen omdat ze meer zouden hebben gedaan enzo :)

maar ja
kraak dit bericht dan ook maar af maak mij niks uit ..
 

DeletedUser20735

Guest
ik zou het graag eens tegenover jou staan in het 'slagveld' dan
want als je zegt dat de kern makkelijker is dan zou ik mar 2x nadenken hoor ;)

Ik vermoed dat jij dan in de kern ligt, en .Killer Instinct edelt richting de kern, dus je droom komt misschien nog eens uit
 

DeletedUser

Guest
Oh erh, dit is wellicht meer een topic om kaartjes te vragen voor de top 10 stammen?
 

DeletedUser

Guest
waarom zou ik het tegen jou gehad hebben :confused:
ik heb het tegen alle mensen die beweren in een saai gebied te liggen.

Tuurlijk, waarom quote je dan mijn post?
Met opzet de hoofdeletter uit mijn naam halen in je quote, neuh je had het echt niet tegen mij :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ah misschien dat-ie zin heeft in een update buiten de zaterdag om ;)

Een wekelijkse update is meer dan genoeg.
Tis niet dat er elke dag grote verschillen zijn.

(op K.I.S na, je weet nooit wie ze binnenhalen of buitengooien)
 

DeletedUser532

Guest
als je zegt in een saai gebied te liggen zorg je daar zelf voor.
er zijn wel genoeg ervaren spelers maar veel spelers willen er dan direct een pbg mee of nodigen ze uit in de stam.

Amokro, hier zit geen citaat in,
En het is ook nooit aangepast,
Dus waar heb jij het over?

En inderdaad, ik voelde me zeer genoodzaakt te antwoorden,
Dit soort posts van jou zijn nu, na 2 jaar niet reageren daarop,
Echt genoeg geweest, deze was namelijk echt serieus veel te dom..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik zou het graag eens tegenover jou staan in het 'slagveld'QUOTE]

Je droom zal wel uitkomen, we zijn op weg naar de rim.

Maar je zal goede papieren moeten hebben, want een aantal van ons hebben nog nooit hun meerdere tegengekomen op tw :)

ik ben tw echt beu geweest, kwam niet meer online, maar door de bewijzingsdrang op w10 voel ik me weer in mijn topperiode komen, zelfs de zin om te timen komt terug :eek::eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
ik zou het graag eens tegenover jou staan in het 'slagveld'QUOTE]

Je droom zal wel uitkomen, we zijn op weg naar de rim.

Maar je zal goede papieren moeten hebben, want een aantal van ons hebben nog nooit hun meerdere tegengekomen op tw :)

ik ben tw echt beu geweest, kwam niet meer online, maar door de bewijzingsdrang op w10 voel ik me weer in mijn topperiode komen, zelfs de zin om te timen komt terug :eek::eek::eek:

lekstokken en ballonnen liggen aan kassa 4
ik vond het een echt stoer woord :
bewijzingsdrang

maar jongens in plaats van elkaar hier op te jutten
zouden niet beter allemaal eens een pintje pakken
en wat aardig doen

'euh euh' aardig doen was is dat ???
 

DeletedUser23137

Guest
ik zou het graag eens tegenover jou staan in het 'slagveld'QUOTE]

Je droom zal wel uitkomen, we zijn op weg naar de rim.

Maar je zal goede papieren moeten hebben, want een aantal van ons hebben nog nooit hun meerdere tegengekomen op tw :)

ik ben tw echt beu geweest, kwam niet meer online, maar door de bewijzingsdrang op w10 voel ik me weer in mijn topperiode komen, zelfs de zin om te timen komt terug :eek::eek::eek:

Lol,pro-deffer uitdagen...jy durft!

Zelfs ik doe dat niet...
 

DeletedUser

Guest
ik zou het graag eens tegenover jou staan in het 'slagveld'

Je droom zal wel uitkomen, we zijn op weg naar de rim.

Maar je zal goede papieren moeten hebben, want een aantal van ons hebben nog nooit hun meerdere tegengekomen op tw :)

ik ben tw echt beu geweest, kwam niet meer online, maar door de bewijzingsdrang op w10 voel ik me weer in mijn topperiode komen, zelfs de zin om te timen komt terug :eek::eek::eek:

als jij denkt dat ik niet kan backtimen ofzo.. dream on..
mijn co kan heel goed timen en ik backtimen :)
dus denk maar 2x na voor je nog wat zegt ;)

edit: leer ook eens quoten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
als jij denkt dat ik niet kan backtimen ofzo.. dream on..
mijn co kan heel goed timen en ik backtimen :)
dus denk maar 2x na voor je nog wat zegt ;)

edit: leer ook eens quoten

mja laat jij dan maar eens weten als je dan toch zo een grote bek hebt, waar je ligt, dat we dit eens kunnen testen... want je nek wordt met de second groter...

en timen, backtimen... is dat al? :p

nog genoeg truckjes om je int zand te doen bijten :)


en er zijn dan ook de 'rim-toppers' (zoals ik ze noem :)) die dan in de rim spelen om zo de kern proberen te bemachtigen en zich dan groter voor te doen omdat ze meer zouden hebben gedaan enzo :)

:) naief van je dat ik zogezegd nog nooit top stond in de kern, de vraag is eerder wanneer niet.

Zoals ik al eerder omschreef anders had ik nooit die vergelijking gemaakt tss kern en "rim" moest ik er niets van afweten, in tegenstelling tot je praat ik geen lucht :)

Lol,pro-deffer uitdagen...jy durft!

Zelfs ik doe dat niet...

ach als ze zelf al pro in hun naam zetten... zijn we hier al aant beven ze :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Amokro, hier zit geen citaat in,
En het is ook nooit aangepast,
Dus waar heb jij het over?

En inderdaad, ik voelde me zeer genoodzaakt te antwoorden,
Dit soort posts van jou zijn nu, na 2 jaar niet reageren daarop,
Echt genoeg geweest, deze was namelijk echt serieus veel te dom..

Jeetje, ik had het idd fout, maar hij reageert wel op mij, dus ik begrijp dat jij je slaafjes te hulp komt, maar of hij me nu wel of niet quote, zijn post slaat op niks in de lopende discussie, dus mss moet je je genoodzaakt voelen weer terug te trekken in je schild.

Besides, dit soort posts...
Men kan zich ergeren aan mijn posts, het kan off topic zijn, maar is niet zoals dat van jou 90% spam, dus tjah wie is er nou WEER dom.

Ow wacht report het snel aan Ramoth, net als de vorige keer.
Mss wil je ook nog kwijt dat jij mijn post had gereport waarin ik jou een droeftoeter noem.:eek:

Dat je het nou nog niet hebt afgeleerd, als grote mensen posten, moeten hielenlikkers, kontenkussers, niksnutten ,bedriegers, en achterbakse ventjes als jij je mond houden.

Of ga je nu weer een een of ander verzonnen verhaal over me verzinnen en de wereld inhelpen :eek:
 
Bovenaan