Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser

Guest
Leuk om de verhouding te zien tussen het ODA van Jamalu en The prayer in vergelijking met de dorpen die ze overnemen. Cleartjes worden niet voor niets ingezet zo te zien. ;)
 

DeletedUser

Guest
Is het niet slim om bij dat kaartje van dominatie de stam op de kaart te markeren.
 

DeletedUser

Guest
Dat zag ik ook wel. Maar gewoon als je in een kontinent domineerdt. Dan ook.
 

DeletedUser

Guest
Onderstaande kaartjes worden wekelijks op zaterdagnacht automatisch geupdate door middel van een script. En handmatig door mezelf als ik daar zin in heb.

Update 08/12/2008:
Aantal bugs weggewerkt.
  • Niet kloppende percentages (totaal > 100%) op dominantie kaart
  • Voorwaarde voor top 15 oda spelers telden eigen overnames mee bij dorpen verlies
  • Stamloze personen werden niet op kaartjes weer gegeven
  • Nummer 2 kon meer % hebben dan nummer 1 op dominantie kaart
  • Enkele spelers werden niet weergegeven op top15 ODA spelers kaart
Twee nieuwe kaartjes toegevoegd
  • Top 15 spelers - overnames laatste maand
  • Top 15 ODA moraalbrekers

Top 10 stammen
De titel zegt het eigenlijk al. De top 10 van de stammen zijn op dit kaartje grafisch weergegeven.
top10stammen.png

Top 15 spelers
De titel zegt het eigenlijk al. De top 15 van de spelers zijn op dit kaartje grafisch weergegeven.
top15spelers.png

Top 10 ODA stammen
Dit kaartje geeft de top 10 stammen op basis van verslagen tegenstanders als aanvaller weer. Voor de rangschikking is de volgende formule gebruikt: (oda / punten ^0.90)

Daarnaast dienen de stammen aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- meer als 15 leden
- meer dorpen dan sqrt(hoogst aantal dorpen van een stam) x 5

top10ODAstammen.png

Top 15 ODA spelers
Dit kaartje geeft de top 15 spelers op basis van verslagen tegenstanders als aanvaller weer. Voor de rangschikking is de volgende formule gebruikt: (oda / punten ^0.90)

Daarnaast dienen de spelers aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- niet meer dan 20 dorpen de laatste maand verloren
- meer dorpen dan sqrt(hoogst aantal dorpen van een speler) x 5

top15ODAspelers.png

Dominantie
Een overzicht van welke stammen welk continent domineren. Als een stam meer dan drie continenten domineert dan wordt deze stam op de kaart weergegeven.

continenten.png

Top 15 ODA Moraalbekers
Eigenlijk houdt dit kaartje de top 15 ODA spelers in zonder de voorwaarden die gesteld worden in dat kaartje. Moraalbrekers die in voorgaand kaartje niet te zien zijn, zullen hier dus te bewonderen zijn.

top15ODAmoraalbrekers.png

Top 15 spelers - overnames laatste maand
Dit kaartje geeft de top 15 van spelers weer gerangschikt op het aantal overgenomen dorpen gedurende de laatste maand. Zonder enige voorwaarden, zodat de interners onder ons ook eens op een kaartje staan.

top15overnamespelers.png


Bij top 15 spelers

Di Mario is goed doorgegroeid omdat wij hadden afgesproken om samen op 1 account te spelen waardoor ik mijn dorpen heb laten edelen door hem en een paar spelers van Shinqu en toen dat geurd was heb ik 1 keer op ons account geweest en nadien heeft hij het paswoord veranderd zodat hij en hun stam kan doorgroeien
 

DeletedUser

Guest
Bij top 15 spelers

Di Mario is goed doorgegroeid omdat wij hadden afgesproken om samen op 1 account te spelen waardoor ik mijn dorpen heb laten edelen door hem en een paar spelers van Shinqu en toen dat geurd was heb ik 1 keer op ons account geweest en nadien heeft hij het paswoord veranderd zodat hij en hun stam kan doorgroeien

1x vertellen is genoeg:p
 

DeletedUser

Guest
Ehm, ik bedoelde op de top 15 ODA kaart.
Ik doe niet aan vv trucjes, fuseren en dat soort ongein.

Het was dan ook niet echt gemeend. Of anders gezegd, dat verwacht ik ook niet van je. :)

Ik mag het dan niet echt eens zijn met hoe je je profileerd op het Forum hier. Ik kan je manier van spelen wel smaken. ;)
 

DeletedUser

Guest
Mijn complimenten voor *Tbk*, die krijgen het voor mekaar om een continent met 100% te domineren:D
 

DeletedUser

Guest
Het was dan ook niet echt gemeend. Of anders gezegd, dat verwacht ik ook niet van je. :)

Ik mag het dan niet echt eens zijn met hoe je je profileerd op het Forum hier. Ik kan je manier van spelen wel smaken. ;)

Tjah, wie de schoen past trekke hem aan, kan me voorstellen dat je mijn posts dan niet lief vind.
 

DeletedUser532

Guest
Wanneer komt het moraalbrekers kaartje op het forum te staan?
Ik kom daar namelijk waarschijnlijk op te staan :D
 

DeletedUser

Guest
Vraag me altijd af wat nu de grootste oelewapper is, degene die zich als Moraalbreker aanbied, of degene die er gebruik van maakt.
 
Bovenaan