Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser

Guest
de rim waar jij dan ligt bedoel je? Ik vind spelers goed als ze perfect kunnen snipen etc, wel dit is al door twee verschillende spelers bij mij gebeurd ;) niet dat het iets uithield maar toch, ze deden mij toch verrassen en mij meteen alert doen inzien dat ik laks spel moet achterwege laten.
Dus u buurt is dan veel zwakker dan hier, kan ik niet aandoen e :p dat is ook alsek in de kern begin, daar zijn ze meestal nog gemakkelijker :)

Maar die tegenstand is ook een voordeel voor Shinpü geweest :) zo werden we het nog niet moe totdat we de aansluiting hadden met de andere grote stammen. De stam van Gertjan007(winnaar eerste speedchampionship) en lunat!c is al volledig opgedoekt door ons etc, dus over noobgehalte gaan we niet echt spreken e :)
Allezja kvind van wel, maar dan doe ik de tw-community oneer aan.

Maar blond al eens het idee gehad om naar de KERN te edelen? of is dat te moeilijk voor je? Grotere tegenstanders aanvallen dan jezelf omdat ze vroeger zijn begonnen...

Je maakt het spel zo moeilijk je zelf wilt, ga anders solo :p


1) Ik speel solo, maar heb momenteel te weinig tijd.. dus ik fuseer (jaja, maar het was de enige oplossing). Weinig tijd omdat ik op W13 ook nog een stammetje te runnen heb. :)

2) Als de fusie helemaal gedaan zijn, komen we met 2 op het account. Dehene die bij mij zal spelen is actiever dan mij. Misschien wel minder ervaren, etc., maar activiteit blijft belangrijk. Ook fuseer ik omdat mijn stam helemaal in mijn uitbreiding ligt naar het noorden, voor mij de kern.. dus is het zuiden, weg van de core, de enige oplossing. Na de fusie krijg ik een front met SA ! waar ik dan tegen zal vechten. Er werd al eens geprobeerd een dorpje af te snoepen van mij gedurende de fusie, maar een timing waarbij er tussen de edels één volle minuut zit kun je niet echt een timing noemen, en die is natuurlijk neergehaald. Dus binnen een goeie maand, als de fusie afgelopen is.. zal ik beginnen edelen naar de kern, of toch proberen.. SA ! het een beetje moeilijk te maken ;)
 

DeletedUser

Guest
mja laat jij dan maar eens weten als je dan toch zo een grote bek hebt, waar je ligt, dat we dit eens kunnen testen... want je nek wordt met de second groter...

en timen, backtimen... is dat al? :p

nog genoeg truckjes om je int zand te doen bijten :)




:) naief van je dat ik zogezegd nog nooit top stond in de kern, de vraag is eerder wanneer niet.

Zoals ik al eerder omschreef anders had ik nooit die vergelijking gemaakt tss kern en "rim" moest ik er niets van afweten, in tegenstelling tot je praat ik geen lucht :)

jij hebt anders ook een grote mond :eek: dus dimmen
en ik ga niet al mijn truckjes hier openbaar zetten hoor..
wacht af en we zullen zien..
en ik ben ook nooit gezegd dat je geen top speler bent ;)
ik zei alleen dat je je grote voordoet nadat je de kern zou ingepakt hebben

en ik heb 'pro' in mijn naam staan omdat medere mensen mij al gezegd hebben dat ik een pro-speler ben omdat ik blijkbaar héél goed kan deffen
vandaar ook direct mijn acc naam? :rolleyes:
en het is dan ook gelijk heel handig om anoniem te zijn hier ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zal me op de volgende wereld dan maar gewoon pro noemen, want als ik alles waar ik goed in ben in 1 naam moet proppen.....
 

DeletedUser

Guest
jij hebt anders ook een grote mond :eek: dus dimmen
en ik ga niet al mijn truckjes hier openbaar zetten hoor..
wacht af en we zullen zien..
en ik ben ook nooit gezegd dat je geen top speler bent ;)
ik zei alleen dat je je grote voordoet nadat je de kern zou ingepakt hebben

en ik heb 'pro' in mijn naam staan omdat medere mensen mij al gezegd hebben dat ik een pro-speler ben omdat ik blijkbaar héél goed kan deffen
vandaar ook direct mijn acc naam? :rolleyes:
en het is dan ook gelijk heel handig om anoniem te zijn hier ;)

:D de laatste die dat zei mag nu met een rietje eten, dus let ewa op je taal e :)

ach ja pro in een onlinegame... beroepsdopper ofzo? (belachelijkste tw begrip ooit)

Ja kan ik geloven dat je liever anoniem blijft of je word langs alle kanten aangevallen want je schopt op ieder zijn schenen een beetje.
 

DeletedUser

Guest
:D de laatste die dat zei mag nu met een rietje eten, dus let ewa op je taal e :)

ach ja pro in een onlinegame... beroepsdopper ofzo? (belachelijkste tw begrip ooit)

Ja kan ik geloven dat je liever anoniem blijft of je word langs alle kanten aangevallen want je schopt op ieder zijn schenen een beetje.

schoolgast 14 jaar oud
en ik let beter op mijn taal dan wie ook denk ik ;)
 

DeletedUser

Guest
fout..

precies of ik dat niet door heb :rolleyes:
heb een co die tot laat speelt ;)
dus ja

is maar om aan te tonen dat je nog zo pro mag zijn als je zelf wilt, online zijn op de juiste tijden is ook heel belangrijk. De 2 gaan hand in hand :p
 

DeletedUser

Guest
is maar om aan te tonen dat je nog zo pro mag zijn als je zelf wilt, online zijn op de juiste tijden is ook heel belangrijk. De 2 gaan hand in hand :p

ik geef toe dat ik wat 'freak' op tw
ik ben zelf tamelijk véél online :eek:
dus ik zie het wel wanneer er aanvallen binnen lopen
 

DeletedUser20735

Guest
Euhm, hij is 14jaar, dan moet je toch al spontaan lachen? Nu niet grof bedoelt hé, maar hier zitten veel volwassen mensen, en 14 kun je niet echt volwassen noemen...

Nu val ik je niet persoonlijk aan pro-deffer, maar heb ik het gewoon over die leeftijd in het algemeen;)

en trouwens als je zo pro kan deffen wil ik je wel eens zien spelen tegen .Killer Instinct
 

DeletedUser17359

Guest
Euhm, hij is 14jaar, dan moet je toch al spontaan lachen? Nu niet grof bedoelt hé, maar hier zitten veel volwassen mensen, en 14 kun je niet echt volwassen noemen...

Nu val ik je niet persoonlijk aan pro-deffer, maar heb ik het gewoon over die leeftijd in het algemeen;)

en trouwens als je zo pro kan deffen wil ik je wel eens zien spelen tegen .Killer Instinct

Das half zo oud als Amokro:D
 

DeletedUser

Guest
waar gaat die discussie toch over hier met jullie leeftijd.
het is al kinderachtig zat dat jullie zo moeilijk doen en dan er nog over durven te discussiëren
 

DeletedUser

Guest
wat zijn de voorwaarden om bij ODA moraalbreker te komen?

Top 15 ODA Moraalbekers
Eigenlijk houdt dit kaartje de top 15 ODA spelers in zonder de voorwaarden die gesteld worden in dat kaartje. Moraalbrekers die in voorgaand kaartje niet te zien zijn, zullen hier dus te bewonderen zijn.


lezen is moeilijk....:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Weet je wat mooi zou zijn, een kaartje wie de meeste edels heeft gedood :p
 

DeletedUser18987

Guest
Top 15 ODA Moraalbekers
Eigenlijk houdt dit kaartje de top 15 ODA spelers in zonder de voorwaarden die gesteld worden in dat kaartje. Moraalbrekers die in voorgaand kaartje niet te zien zijn, zullen hier dus te bewonderen zijn.


lezen is moeilijk....:rolleyes:

sorry harmichis:)
maar er staat niemand dus er zullen wel een heleboel voorwaarden zijn:p
 
Bovenaan