Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser532

Guest
Jeetje, ik had het idd fout, maar hij reageert wel op mij, dus ik begrijp dat jij je slaafjes te hulp komt, maar of hij me nu wel of niet quote, zijn post slaat op niks in de lopende discussie, dus mss moet je je genoodzaakt voelen weer terug te trekken in je schild.

Besides, dit soort posts...
Men kan zich ergeren aan mijn posts, het kan off topic zijn, maar is niet zoals dat van jou 90% spam, dus tjah wie is er nou WEER dom.

Ow wacht report het snel aan Ramoth, net als de vorige keer.
Mss wil je ook nog kwijt dat jij mijn post had gereport waarin ik jou een droeftoeter noem.:eek:

Dat je het nou nog niet hebt afgeleerd, als grote mensen posten, moeten hielenlikkers, kontenkussers, niksnutten ,bedriegers, en achterbakse ventjes als jij je mond houden.

Of ga je nu weer een een of ander verzonnen verhaal over me verzinnen en de wereld inhelpen :eek:

Maar waarom kom jij dan toch altijd terug op dat verhaal en op het feit dat ik je heb gereport vanwege die droeftoeter?
Toch raar, want volgens jou verhaal zou ik het allemaal maar moeten verzinnen en doen,
Terwijl jij dat bij iedere post jegens mij oprattelt en denkt een punt te maken..

En dan praten over volwassenheid, sorry maar dat gaat mijn pet te boven..
 

DeletedUser

Guest
Afgelopen nacht zijn de kaartjes niet geupdate.
En sommige overzichten (ODA-Stammen enz.) doen het nog steeds niet...

Wat is er aan de hand?
 

DeletedUser

Guest
Wanneer word het kaartje weer geupdate ben wel benieuwd hoe het nu is. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wanneer word het kaartje weer geupdate ben wel benieuwd hoe het nu is. :rolleyes:

Onderstaande kaartjes worden wekelijks op zaterdagnacht automatisch geupdate door middel van een script. En handmatig door mezelf als ik daar zin in heb.
 

DeletedUser

Guest
Even een vraag,

Op C85 kan je op de dominantie kaart zien dat ~TO~ daar de dominerende stam is. Ik, stamoprichter van Breath (staat ook op dat kaartje, alleen een kleiner percentage), vind dat tamelijk raar.

Breath staat veruit eerste op de continentale ranglijst (35.000 punten tegen de 20.000 punten van ~TO~), maar heeft maar 8 leden op dit continent. Daarentegen heeft ~TO~ zo'n 20 leden hier.

Het kaartje wordt dus gemaakt op basis van het aantal leden, en niet het aantal punten. Toch denk ik dat wij met onze 8 leden/35.000 punten meer domineren dan ~TO~, met hun 20 leden/20.000 punten en dat dit beter op basis van de plek op de ranglijst en aantal punten kan worden berekend. Klopt dit?

Graag hoor ik jullie mening.

Groet,

Thobo
 

DeletedUser

Guest
Even een vraag,

Op C85 kan je op de dominantie kaart zien dat ~TO~ daar de dominerende stam is. Ik, stamoprichter van Breath (staat ook op dat kaartje, alleen een kleiner percentage), vind dat tamelijk raar.

Breath staat veruit eerste op de continentale ranglijst (35.000 punten tegen de 20.000 punten van ~TO~), maar heeft maar 8 leden op dit continent. Daarentegen heeft ~TO~ zo'n 20 leden hier.

Het kaartje wordt dus gemaakt op basis van het aantal leden, en niet het aantal punten. Toch denk ik dat wij met onze 8 leden/35.000 punten meer domineren dan ~TO~, met hun 20 leden/20.000 punten en dat dit beter op basis van de plek op de ranglijst en aantal punten kan worden berekend. Klopt dit?

Graag hoor ik jullie mening.

Groet,

Thobo

Wordt berekend door middel van het % aantal dorpen.
Dus die gene die domineert heeft meer dorpen en dus meer van het kontinent in bezit.

mvg. Gekkou
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het jammer dat de link verwijderd is maar de nieuwe mogelijkheid om via de link buiten TW om te zien hoe de kaart eruit ziet is wat mij betreft ook prima. Niet omdat ik op de kaart sta maar omdat ik het waardeer dat er mensen zijn die er tijd en energie instoppen om iets zichtbaars te maken.

Kritiek mag er best zijn maar dient in mijn ogen opbouwend te zijn.
 

DeletedUser15110

Guest
Hmm, jammer dat de kaarten niet meer rechtstreeks zichtbaar zijn.

Eigenlijk zie ik niet veel commentaar, maar meer opmerkingen en al de rest is off topic. Begrijp niet echt het probleem dus :cool:


Liever zie ik toch je kaartjes rechtstreeks, in plaats van naar een verwijzing naar een link.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
jammer dat ze weggehaald zijn ik zag ook nergens commentaar
ze werden allen soms niet updatete volgens mij

en daar werd allen een geheugensteuntje voor geplaatst
wel jammer maar wie weet kan iemand anders ook zoiets maken ??

TW zelfs :confused:
 

DeletedUser

Guest
jammer dat ze weggehaald zijn ik zag ook nergens commentaar
ze werden allen soms niet updatete volgens mij

en daar werd allen een geheugensteuntje voor geplaatst
wel jammer maar wie weet kan iemand anders ook zoiets maken ??

TW zelfs :confused:

Iedereen kan zo'n topic maken en zorgen dat na elke update de kaartjes in de eerste post vervangen worden door de nieuwste van de site ;).
 

DeletedUser5456

Guest
Iedereen kan zo'n topic maken en zorgen dat na elke update de kaartjes in de eerste post vervangen worden door de nieuwste van de site ;).

De link veranderd niet tijdens een update van de kaartjes, dus dat wijzigen is niet eens nodig. ;-)
 

DeletedUser

Guest
Hmm, jammer dat de kaarten niet meer rechtstreeks zichtbaar zijn.

Eigenlijk zie ik niet veel commentaar, maar meer opmerkingen en al de rest is off topic. Begrijp niet echt het probleem dus :cool:


Liever zie ik toch je kaartjes rechtstreeks, in plaats van naar een verwijzing naar een link.

Misschien was er op andere werelden wel veel commentaar op zijn kaartjes? Ze stonden immers voor elke wereld beschikbaar.
 
Bovenaan