Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser

Guest
Nee, jullie te laf of te lui.
Jij als interner zal wel begrijpen wat ik bedoel.

Oh we gaan het weer over die boeg gooien. Ik heb respect voor je prestaties op W1 maar hier doe je je groter voor dan je werkelijk hier gepresteerd hebt. Ja leuk rang 101 en ODA 22, maar dat is in de rim. Op basis van wat je op W1 hebt laten zien zie ik je op lange termijn zeker als kandidaat voor de absolute top, kwaliteiten zat. Alleen jij zegt altijd dat men werelden gescheiden moet houden, en als je jou dan hier ziet lullen is dat niet in verhouding met je prestaties.

Kun je wel weer zeggen dat wij allemaal laffe interners zijn, mja het zijn wel de feiten.
 

DeletedUser23137

Guest
Oh we gaan het weer over die boeg gooien. Ik heb respect voor je prestaties op W1 maar hier doe je je groter voor dan je werkelijk hier gepresteerd hebt. Ja leuk rang 101 en ODA 22, maar dat is in de rim. Op basis van wat je op W1 hebt laten zien zie ik je op lange termijn zeker als kandidaat voor de absolute top, kwaliteiten zat. Alleen jij zegt altijd dat men werelden gescheiden moet houden, en als je jou dan hier ziet lullen is dat niet in verhouding met je prestaties.

Kun je wel weer zeggen dat wij allemaal laffe interners zijn, mja het zijn wel de feiten.

Go senne :D
 

DeletedUser

Guest
Oh we gaan het weer over die boeg gooien. Ik heb respect voor je prestaties op W1 maar hier doe je je groter voor dan je werkelijk hier gepresteerd hebt. Ja leuk rang 101 en ODA 22, maar dat is in de rim. Op basis van wat je op W1 hebt laten zien zie ik je op lange termijn zeker als kandidaat voor de absolute top, kwaliteiten zat. Alleen jij zegt altijd dat men werelden gescheiden moet houden, en als je jou dan hier ziet lullen is dat niet in verhouding met je prestaties.

Kun je wel weer zeggen dat wij allemaal laffe interners zijn, mja het zijn wel de feiten.

De rim is hier beter dan de kern, of zijn al die praatjes over de stammen die jullie tegen komen maar gelul?

Zoals je had kunnen weten, val ik eens in de paar weken eens aan, dus kan het voorkomen dat ik daarna weer wat zak, want toen ik rang 54 stond ~12 ODA hoorde ik je ook niet.... Voor je daar over gaat zeuren, dat is voor een 2 maanden latere start meer dan goed.

Voor alsnog doe JIJ je groter voor dan je bent, niet ik.
 

DeletedUser

Guest
De rim is hier beter dan de kern, of zijn al die praatjes over de stammen die jullie tegen komen maar gelul?

Zoals je had kunnen weten, val ik eens in de paar weken eens aan, dus kan het voorkomen dat ik daarna weer wat zak, want toen ik rang 54 stond ~12 ODA hoorde ik je ook niet.... Voor je daar over gaat zeuren, dat is voor een 2 maanden latere start meer dan goed.

Voor alsnog doe JIJ je groter voor dan je bent, niet ik.

De gemiddelde kwaliteit in de rim is niet beter dan de gemiddelde kwaliteit van de kern, hier en daar zal de rim sterker zijn maar dat komt dan door mensen als jij die niet in het begin zijn gestart. En ja dat je niet continu aanvalt is meer dan logisch want clears hebben ook tijd nodig om op te bouwen. Ik doe me helemaal niet groot voor, dat maak jij er van. Kom maar met quotes waarin ik laat blijken dat ik mezelf goed vind, dat doe ik niet en jij des te meer.

En nee je hoorde me niet toen je rang 54 stond, we horen jou ook nooit als een speler/stam een keer iets positiefs doet, je meldt zelf ook alleen maar de negatieve dingen dus zeur daar niet over. Bovendien hoef ik me hier niet zo nodig te profileren, ik negeer die anti-Dispar praat (jaloezie?) liever (heb het nu niet specifiek over jou btw) maar soms vind ik dat ik toch even moet reageren, als mensen onwaarheden verkondigen over mij of mijn stam.
 

DeletedUser

Guest
De rim is hier beter dan de kern, of zijn al die praatjes over de stammen die jullie tegen komen maar gelul?

Zoals je had kunnen weten, val ik eens in de paar weken eens aan, dus kan het voorkomen dat ik daarna weer wat zak, want toen ik rang 54 stond ~12 ODA hoorde ik je ook niet.... Voor je daar over gaat zeuren, dat is voor een 2 maanden latere start meer dan goed.

Voor alsnog doe JIJ je groter voor dan je bent, niet ik.

De RIM is echt noob hier.. Ik weet niet vanaf wanneer jij iemand goed vindt, maar ik vind de RIM echt veel te makkelijk.. gewoon clearen.. en edelen, timen tussen clear en edel is niet eens nodig.. Nog geen enkele keer heb ik tegengekomen dat ze mijn edels snipeten, etc.. RIM is dus echt een laag niveau.
 

DeletedUser

Guest
De RIM is echt noob hier.. Ik weet niet vanaf wanneer jij iemand goed vindt, maar ik vind de RIM echt veel te makkelijk.. gewoon clearen.. en edelen, timen tussen clear en edel is niet eens nodig.. Nog geen enkele keer heb ik tegengekomen dat ze mijn edels snipeten, etc.. RIM is dus echt een laag niveau.

Jou RIM klinkt als het centrum, de rim waar ik lig kom ik meer tegenstand tegen als men zou verwachten, maar geloof dat .Killer instinct dat ook al had gepost, ow die zit bij me in de stam zie ik:rolleyes:

De gemiddelde kwaliteit in de rim is niet beter dan de gemiddelde kwaliteit van de kern, hier en daar zal de rim sterker zijn maar dat komt dan door mensen als jij die niet in het begin zijn gestart. En ja dat je niet continu aanvalt is meer dan logisch want clears hebben ook tijd nodig om op te bouwen. Ik doe me helemaal niet groot voor, dat maak jij er van. Kom maar met quotes waarin ik laat blijken dat ik mezelf goed vind, dat doe ik niet en jij des te meer.

En nee je hoorde me niet toen je rang 54 stond, we horen jou ook nooit als een speler/stam een keer iets positiefs doet, je meldt zelf ook alleen maar de negatieve dingen dus zeur daar niet over. Bovendien hoef ik me hier niet zo nodig te profileren, ik negeer die anti-Dispar praat (jaloezie?) liever (heb het nu niet specifiek over jou btw) maar soms vind ik dat ik toch even moet reageren, als mensen onwaarheden verkondigen over mij of mijn stam.

Ow ok, dus omdat ik zeg dat het niet echt heel moeilijk is om op de top 15 ODA kaart te komen, en dat het mede komt omdat de zogenaamde toppers maar wat aan het internen zijn, wat dus gewoon een FEIT is, praat ik anti Dispar en groot over mezelf...

Was jij niet degene die het in een post over mij had "de kwaliteiten zijn er, maar we moeten het nog maar zien " zal uiteraard ook weer aan mij liggen, maar daarmee kom je op mij wel over dat je toch even dacht dat je ook wat voorstelde.

Kwam net zo beledigend over als de nummer 1 interner van w1 die dacht dat ie wel 10 uur tussen adels kon laten om een dorp van me te adelen.

Nah clueless again.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jou RIM klinkt als het centrum, de rim waar ik lig kom ik meer tegenstand tegen als men zou verwachten, maar geloof dat .Killer instinct dat ook al had gepost, ow die zit bij me in de stam zie ik:rolleyes:

Jullie blijven dat maar beweren...
Ik begin gewoon te twijfelen aan het niveau van jullie stam :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Ow ok, dus omdat ik zeg dat het niet echt heel moeilijk is om op de top 15 ODA kaart te komen, en dat het mede komt omdat de zogenaamde toppers maar wat aan het internen zijn, wat dus gewoon een FEIT is, praat ik anti Dispar en groot over mezelf...

Nee, ik heb het niet over dit gedeelte maar over je eerdere posts op dit forum waar je dat beweerde. Wat je hierboven zegt geef ik je gelijk in, maar ik heb het over eerder gezegde dingen.

Was jij niet degene die het in een post over mij had "de kwaliteiten zijn er, maar we moeten het nog maar zien " zal uiteraard ook weer aan mij liggen, maar daarmee kom je op mij wel over dat je toch even dacht dat je ook wat voorstelde.

Zo bedoelde ik het absoluut niet. Ik heb al zo vaak gezegd dat je een van de betere spelers bent op .nl, maar aangezien jij zelf iedere keer aankomt met dat je werelden gescheiden moet houden, zijn dat in feite je eigen woorden. Prestaties op W1 zeggen immers niets over prestaties hier, dus zeg je in feite zelf dat je het hier ook nog maar even moet laten zien. Zijn gewoon je eigen woorden dus.
 

DeletedUser

Guest
De RIM is echt noob hier.. Ik weet niet vanaf wanneer jij iemand goed vindt, maar ik vind de RIM echt veel te makkelijk.. gewoon clearen.. en edelen, timen tussen clear en edel is niet eens nodig.. Nog geen enkele keer heb ik tegengekomen dat ze mijn edels snipeten, etc.. RIM is dus echt een laag niveau.

Hier moet ik helaas mee instemmen.
 

DeletedUser

Guest
Net toevallig die wereld waar Amokro in de rim speelt.

amokro is gwn de best
-in timen
-in dissen
-in taggen
-zijn stam
-zijn troepen
-zijn buren
-zijn vijanden zijn beter dan elke andere
-in inloggen :eek:

alleen verliest hij zo geloofwaardigheid
en trapt hij vaak op mensen hun tenen

btw de rim is echt noob
wrm zeik je anders dat je tegen zwak moraal speelt en blablalblbalb
(ondertussen staan hun speer en zwaard op lvl
waardoor je gemakkelijk veel vijanden dood,zeik zo niet
heb ik ook )

conclusie w 10 = niet de pro wereld maar echt een noob wereld
hey maar je hoort mij niet klagen
 

DeletedUser17359

Guest
amokro is gwn de best
-in timen
-in dissen
-in taggen
-zijn stam
-zijn troepen
-zijn buren
-zijn vijanden zijn beter dan elke andere
-in inloggen :eek:

alleen verliest hij zo geloofwaardigheid
en trapt hij vaak op mensen hun tenen

btw de rim is echt noob
wrm zeik je anders dat je tegen zwak moraal speelt en blablalblbalb
(ondertussen staan hun speer en zwaard op lvl
waardoor je gemakkelijk veel vijanden dood,zeik zo niet
heb ik ook )

conclusie w 10 = niet de pro wereld maar echt een noob wereld
hey maar je hoort mij niet klagen

Als Amokro zegt dat de rim pro is is dat zo. Hoeft geen twijfel.
Ik heb kort op w11 en w12 gespeeld en vind het niveau hier dan toch een stuk hoger.
 

DeletedUser

Guest
Als Amokro zegt dat de rim pro is is dat zo. Hoeft geen twijfel.
Ik heb kort op w11 en w12 gespeeld en vind het niveau hier dan toch een stuk hoger.

ik lig ook in de rim
ik zie genoeg dorpen die ik overneem waar het mixed dorpen zijn
en speer en zwaard lvl 2 of nog 1
en het zou toch toevallig moeten zijn dat ik 60 noobs heb overgenomen :eek:
het wordt allemaal overroepen
kern en rim wtf play the game en stop met zeiken
dat de 1 gemakkelijker is dan de andere
of dat de 1 sterker is
 

DeletedUser

Guest
Wat een fijne reacties :D

Mss is k33 dan toch zo RIM nog niet, of heb ik het geluk dat ik tegen mensen aanlig die wel een beetje kunnen spelen.:rolleyes:

Hoe je het ook bekijkt, er is over het algemeen weinig verschil tussen de `noobheid` in de kern of aan de RIM.
 

DeletedUser15951

Guest
als je zegt in een saai gebied te liggen zorg je daar zelf voor.
er zijn wel genoeg ervaren spelers maar veel spelers willen er dan direct een pbg mee of nodigen ze uit in de stam.
 
Bovenaan