Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser19851

Guest
hmmm ik zie dat er gigantisch meer leden zijn :p en bijna over de 200 mil punten =)
 

DeletedUser

Guest
Top 15 ODA Moraalbekers


Deze snap ik niet??? :S
uitleg moraalbreker zei:
Eigenlijk houdt dit kaartje de top 15 ODA spelers in zonder de voorwaarden die gesteld worden in dat kaartje. Moraalbrekers die in voorgaand kaartje niet te zien zijn, zullen hier dus te bewonderen zijn.

Top 15 ODA spelers zei:
Dit kaartje geeft de top 15 spelers op basis van verslagen tegenstanders als aanvaller weer. Voor de rangschikking is de volgende formule gebruikt: (oda / punten ^0.90)

Daarnaast dienen de spelers aan de volgende voorwaarden te voldoen:
- niet meer dan 20 dorpen de laatste maand verloren
- meer dorpen dan sqrt(hoogst aantal dorpen van een speler) x 5
Snap je het nu?
 

DeletedUser

Guest
Bijna..wat word er bedoelt met ''- meer dorpen dan sqrt(hoogst aantal dorpen van een speler) x 5''
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5456

Guest
sqrt = squareroot oftewel wortel van.

Daarnaast is moraalbrekers kaartje nog in ontwikkeling, aangezien hij totaal niet de gewenste resultaten weer geeft. Na de feestdagen zal ik er eens naar kijken.
 

DeletedUser

Guest
Het idee erachter is dat je niet als geownde speler die opnieuw in de rim begint nog wel in de ODA kan staan bijvoorbeeld.
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt me wel handig om ook een overzicht in te voeren van de top15 ODA spelers ALGEMEEN (offence & defence)
Nu hebje zo'n kaartje met enkele offence

Dit zou je een overzicht geven van waar de grootste veldslagen plaats vinden...

Zou ik dus ook willen, zo'n kaartje :)


Maar ocmw staat 1ste bij odrang stammen, dus daar zie je toch al een stuk waar er zwaar gebattled wordt :)
 

DeletedUser

Guest
hoe verkrijg je die kaartjes eig zou het wel handig vinden om bv zelf zo'n kaartje te kunne genereren :p maar zal wss dan zelf opzoekwerk moeten doen zeker ? :(
 

DeletedUser

Guest
Zou ik dus ook willen, zo'n kaartje :)


Maar ocmw staat 1ste bij odrang stammen, dus daar zie je toch al een stuk waar er zwaar gebattled wordt :)

Hmm, ik vind ''verslagen tegenstanders als verdediger'' tog niet echt relevant voor een ranglijst.

Want wat zegt dat nou?
Dat je het niet kunt backtimen?(of er niet aan doet)
Dat je niet kan dodgen?(of er niet aan doet)
Dat je niet kan Taggen?(of er niet aan doet)
Maar dat je wel heel goed dorpen kan volgooien...

Kijk ik vind dat de beste verdedigers zijn, de spelers die de laatste edel blocked, en de rest dodged... En tog krijgen zij maar heel weinig ''Verslagen tegenstanders als verdediger punten) bij, in tegenstelling tot (noob?) spelers die gewoon hun dorpen volgooien...

Uiteraard zegt het wel iets, dat ontken ik ook niet, maar ik denk dat het maar heel minimaal is...
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ik vind ''verslagen tegenstanders als verdediger'' tog niet echt relevant voor een ranglijst.

Want wat zegt dat nou?
Dat je het niet kunt backtimen?(of er niet aan doet)
Dat je niet kan dodgen?(of er niet aan doet)
Dat je niet kan Taggen?(of er niet aan doet)
Maar dat je wel heel goed dorpen kan volgooien...

Kijk ik vind dat de beste verdedigers zijn, de spelers die de laatste edel blocked, en de rest dodged... En tog krijgen zij maar heel weinig ''Verslagen tegenstanders als verdediger punten) bij, in tegenstelling tot (noob?) spelers die gewoon hun dorpen volgooien...

Uiteraard zegt het wel iets, dat ontken ik ook niet, maar ik denk dat het maar heel minimaal is...

daar kan je heel lang een discussie over voeren,je hebt immers ook je stam nog die het volgooit met defence.
maar verdedigen is idd een kunst op zich,net wat je zegt die de laatste edel op de seconde toe sniped vind je niet terug in de ranglijst,maar zegt wel degelijk wat over je skills.
 

DeletedUser19851

Guest
Hmm, ik vind ''verslagen tegenstanders als verdediger'' tog niet echt relevant voor een ranglijst.

Want wat zegt dat nou?
Dat je het niet kunt backtimen?(of er niet aan doet)
Dat je niet kan dodgen?(of er niet aan doet)
Dat je niet kan Taggen?(of er niet aan doet)
Maar dat je wel heel goed dorpen kan volgooien...

Kijk ik vind dat de beste verdedigers zijn, de spelers die de laatste edel blocked, en de rest dodged... En tog krijgen zij maar heel weinig ''Verslagen tegenstanders als verdediger punten) bij, in tegenstelling tot (noob?) spelers die gewoon hun dorpen volgooien...

Uiteraard zegt het wel iets, dat ontken ik ook niet, maar ik denk dat het maar heel minimaal is...


wat jij zeg dat zijn de beste verdedigers, maar (stel) als je nu 100 edels op je dorpjes gepompt (25 dorpjes) die allemaal getimed zijn in 2 min (al die 100 edels). ga jij die dan alle maal dodgen, dan kan je beter wat OS d'r in gooien :).
'
en ik blijf ook niet uit m'n bed voor een aanvalletje te dodgen. dan zou ik ook gw wat OS in mijn dorpjes gooien
 
Bovenaan