Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser

Guest
Hmm, ik vind ''verslagen tegenstanders als verdediger'' tog niet echt relevant voor een ranglijst.

Want wat zegt dat nou?
Dat je het niet kunt backtimen?(of er niet aan doet)
Dat je niet kan dodgen?(of er niet aan doet)
Dat je niet kan Taggen?(of er niet aan doet)
Maar dat je wel heel goed dorpen kan volgooien...

Kijk ik vind dat de beste verdedigers zijn, de spelers die de laatste edel blocked, en de rest dodged... En tog krijgen zij maar heel weinig ''Verslagen tegenstanders als verdediger punten) bij, in tegenstelling tot (noob?) spelers die gewoon hun dorpen volgooien...

Uiteraard zegt het wel iets, dat ontken ik ook niet, maar ik denk dat het maar heel minimaal is...

ik heb al spelers gehad (ik spreek niet over hun kunnen) die in elke clear een edel staken. veel plezier met dodgen ...
of als je gewoon niet aanwezig kan zijn. en als je dodged. vallen ze gewoon nog is aan. en heb met 3 edels ook al dorpen gepakt.

dodgen is essentieel. maar niet de hele tijd. als je teveel dodged weten ze het ook en maken ze zo je ook wel af door andere manieren toe te passen en met kata's je dorp plat te gooien (verzamelplaats muur via rammen je leger door boerderij neer te halen.)
 

DeletedUser

Guest
Iemand die dodged zal verliezen als hier maatregelen tegen worden getroffen. Kata's in de eerste clear op de verzamelplaats. Dan dodge je de tweede al niet meer 8)
 

DeletedUser5456

Guest
Jullie kunnen er lang over discussiëren, maar ik vind de ODD ranking niet relevant, omdat deze alleen weergeeft welke speler zijn dorpjes vol defense kan zetten. En in de meeste gevallen is het nog ondersteuning vanuit de stam ook.

Daarnaast ben ik een voorstander van dodgen en backtimen van verdedigen, omdat je daarmee veel aanvallender kan spelen.
 

DeletedUser19851

Guest
het idd slim om de tegenstander z'n verzamelplaats neer te halen, waardoor je niet meer merk of je wel ofniet aan word gevallen :)
 

DeletedUser19851

Guest
Jullie kunnen er lang over discussiëren, maar ik vind de ODD ranking niet relevant, omdat deze alleen weergeeft welke speler zijn dorpjes vol defense kan zetten. En in de meeste gevallen is het nog ondersteuning vanuit de stam ook.

Daarnaast ben ik een voorstander van dodgen en backtimen van verdedigen, omdat je daarmee veel aanvallender kan spelen.

je heb wel een punt ^^, mensen met veer OD van DEF, kunnen goed hun in hun dorpjes wat Def gooien, dat kan iedereen.
 

DeletedUser

Guest
fnord, misschien moet je niet over dingen meepraten waar je geen verstand van hebt...:rolleyes:

Ontopic: Wat ook mee speelt bij de ODD is of je wel wordt aangevallen. Ikzelf bijvoorbeeld ben ongeveer nog nooit aangevallen. Daardoor heb ik nooit de kans gehad om m'n ODD omhoog te krijgen.
 

DeletedUser19851

Guest
fnord, misschien moet je niet over dingen meepraten waar je geen verstand van hebt...:rolleyes:
...


^^ moet toch wat? :p

...

Ontopic: Wat ook mee speelt bij de ODD is of je wel wordt aangevallen. Ikzelf bijvoorbeeld ben ongeveer nog nooit aangevallen. Daardoor heb ik nooit de kans gehad om m'n ODD omhoog te krijgen.

wat ik meestal heb, als ik iemand goed aanvalt (en het is een noob) begint z'n speler te huilen en stopt... waardoor je geen tegen aanvallen krijg :rolleyes: dus ook geen ODD op het DEF.

btw kijk eens op de plaatjes, je word een marry xmas en een happy 2009 toe gewenst, danke Hezhi
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als je niet wordt aangevallen, kom je er niet in.
Alleen de spelers die wel aangevallen worden verdienen ook een pluim.
Vind ik!
 

DeletedUser

Guest
Als je niet wordt aangevallen, kom je er niet in.
Alleen de spelers die wel aangevallen worden verdienen ook een pluim.
Vind ik!
Op w7 ben ik nauwelijks aangevallen en daarom wijs je me af?

Vreemd dat ik op w4 een massa aanval heb gehad en daardoor eerste stond bij odv
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat de ODD niet echt een toegevoegde waarde hebben.
Het hangt van meer dingen af dan van de ODA ranking, met name stamleden die ondersteunen, en trucjes zoals backtimen en dodgen.
Dan hoef je niet kundig te zijn om hoog te komen, maar gewoon veel OS weten te krijgen.

Verder Hezhi, beter laat dan nooit, nu ik toch in de kerststemming ben,
Dank u voor de kaartjes, en voor soms ook nog het handmatige updaten ervan.
Tenminste nog iemand die de moeite ervoor wilt opbrengen. :)
 

DeletedUser14228

Guest
Worden die kaartjes normaal niet zaterdagnacht automatisch geüpdatet?
Of is er een probleem zoals afgelopen week?
 

DeletedUser5456

Guest
Worden die kaartjes normaal niet zaterdagnacht automatisch geüpdatet?
Of is er een probleem zoals afgelopen week?

Normaal wel, maar had een update voor kerst gedaan en vergeten mijn crontab aan te passen. Vannacht zullen de kaartjes alsnog gemaakt worden. Niet dat er veel gewijzigd zal zijn met de aanvalsstop.
 
Bovenaan