Automatisch geupdate kaartjes

DeletedUser

Guest
we zijn aan het wachten tot hij terug is van zijn vakantie om zijn server te resetten :p
 

DeletedUser5456

Guest
De kaartjes zijn weer geupdate. Voorlopig heb ik geen vakantie gepland, dus de updates zullen de komende tijd weer goed gaan.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil hierbij Ins bedanken voor het mogelijk maken van mijn eerste individuele vermelding op een van deze kaartjes. Mijn dank gaat vooral uit naar DJ Hooli en de angsthaas Krakje. Zonder hen was het niet mogelijk geweest.

ps. Ik heb best een mooi cluster ;)
 

DeletedUser

Guest
de kaartjes kloppen alweer niet :p CtC bestata niet meer en is dus terug EM
 

DeletedUser19851

Guest
Zooooooooo wrang...:( Had ook liever een actieve Toeristicus gehad, nu moet ik zijn dorpen clearen en internen...

je bent in 1 maand (ongeveer) 3 mil gestegen, toch neit gek hea

maar ja, tis zo bullix!
 

DeletedUser

Guest
Klopt en niet alléén met internen gelukkig...;)
Zal de komende tijd nog verder stijgen, maar kan je toevertrouwen dat daar weinig tot geen internen bijzitten...
 

DeletedUser5456

Guest
Top 15 ODA Moraalbekers
doet het niet.

Klopt, die is weggehaald. Er is nog geen goede formule/voorwaarden om een goede top15 ODA van moraalbrekers te weergeven, en omdat deze kaart daardoor altijd erg veel vraagtekens oproept heb ik besloten om hem weg te halen. Ben alleen te lui om mijn beginpost aan te passen ;-)
 

DeletedUser19851

Guest
Klopt, die is weggehaald. Er is nog geen goede formule/voorwaarden om een goede top15 ODA van moraalbrekers te weergeven, en omdat deze kaart daardoor altijd erg veel vraagtekens oproept heb ik besloten om hem weg te halen. Ben alleen te lui om mijn beginpost aan te passen ;-)

ah oké, nee dan is het goed :)
 

DeletedUser19851

Guest
top10 ODA stammen staat niets op. wat toch normaal wel was?:confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
Leuk leuk! om hier weer eens een kijkje te nemen... projectwerk af, dus wel even de tijd om weer eens te kijken naar wereld 7 van TW. :)

Valt me op dat er vrij weinig veranderd is ten opzichte van een paar maand terug, alleen dat de topstammen zich meer hebben uitgebreid en dat een InS of FearUS bijvoorbeeld 'hun' continenten nu erg erg erg stevig in handen hebben.

Ave! :D
 
Bovenaan